Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa strategia LOTu & Centralwings
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Pią 4:04, 12 Maj 2006    Temat postu:

...a ja z kolei nie rozumiem tego narzekania na ATR-y. Rozumiem, ze to nie jumbo-jet, ale bez przesady... wszystkie samoloty smiglowe maja swoj urok - nie to co "odkurzacze"... Ja np. o wiele bardziej lubie leciec ATRem niz jakims ERJ-145 lub bron Boze CRJ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lamer




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 6:28, 12 Maj 2006    Temat postu:

Ja tam też lubię te pierdziawy Laughing Fakt, że przy starcie ma się wrażenie, że się zaraz rozleci jak zacznie się trząść ale w powietrzu jest już całkiem przyjemnie. Do tego miejsca raczej więcej niż w embrionie 145...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lamer dnia Pią 8:30, 12 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel_




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 7:20, 12 Maj 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
...a ja z kolei nie rozumiem tego narzekania na ATR-y.
Ja też nie rozumiem. Nie leciałem ATRem, a tylko F50, ale podobno są porównywalne. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Ale może jestem skrzywiony bo w dzieciństwie leciałem An-24.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:03, 12 Maj 2006    Temat postu:

6182 napisał:
Cytat:
Tak jak kazdy ma jakies zyczenie to moze i ja cos napisze. A co z EuroLOT? To ja w takim razie proponuje likwidacje C0, ktorego samoloty i trasy przejmie EuroLOT, nazwa duzo lepsza - nie uwazacie Panowie?


Mi tam obojętnie ale niech zostaną chociaż ceny z C0 Wink
Nie wiem nigdy nie leciałem ATRem ani żadnym samolotem ale z Waszych opowieści wynika że ELO to jak Telekomunikacja (TP)-Tragiczna Porażka Laughing
Dlatego też myślę że najlepszym rozwiązaniem jest sprzedaż ATRów,kupno E145/E170 i obsługiwanie krajówek przez Centrala


widzę że w temacie połączeń krajowych to jeszcze długa droga przed Tobą....... gratuluje oryginalnych pomysłów Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiliP




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/EPPO

PostWysłany: Pią 8:06, 12 Maj 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
...a ja z kolei nie rozumiem tego narzekania na ATR-y. Rozumiem, ze to nie jumbo-jet, ale bez przesady... wszystkie samoloty smiglowe maja swoj urok - nie to co "odkurzacze"... Ja np. o wiele bardziej lubie leciec ATRem niz jakims ERJ-145 lub bron Boze CRJ...


Ja też jnie rozumiem tej napaści na ATR'y, w ubiegłym miesiącu leciałem dwukrotnie AT7 i AT5, uważam że te samoloty są w dobrym stanie, czyste, wcale nie takie ciasne, bardzo miła obsługa...mam porównanie do Saaba SF340 i Beechcrafta, uważam że Lotowksie ATRy mogą jeszcze spokojnie latać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 8:47, 12 Maj 2006    Temat postu:

6182 napisał:
Cytat:
Tak jak kazdy ma jakies zyczenie to moze i ja cos napisze. A co z EuroLOT? To ja w takim razie proponuje likwidacje C0, ktorego samoloty i trasy przejmie EuroLOT, nazwa duzo lepsza - nie uwazacie Panowie?


Mi tam obojętnie ale niech zostaną chociaż ceny z C0 Wink
Nie wiem nigdy nie leciałem ATRem ani żadnym samolotem ale z Waszych opowieści wynika że ELO to jak Telekomunikacja (TP)-Tragiczna Porażka Laughing
Dlatego też myślę że najlepszym rozwiązaniem jest sprzedaż ATRów,kupno E145/E170 i obsługiwanie krajówek przez Centrala


To następnym razem do Warszawy zamiast Chrobrego poleć samolotem. Tanio, dziwie się że jako Szczecinianin nie skorzystałeś jeszcze z oferty LOT... Poleć ATRem i wróć wieczorem Embraerem. Zdania na pewno na temat EuroLOTu nie zmienisz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 9:06, 12 Maj 2006    Temat postu:

Co do ATRów.
1. Jest spora różnica w komforcie lotu 42 i 72. 42 ma minimalniewęższe, ale skórzane fotele, 72 ma fotele, których wygląd spowodował już jakiś czas temu, że zrezygnowałem z jasnego garnituru na podróże po kraju - nie żartuję Exclamation
2. Generalnie wygląd kabiny w 72 jest dość okropny, wiele lampek jest "zaślepionych", część ndmuchów klimy nie działa.
3. Katastrofą jest dostanie miejsca 6, gdzie jest tak potwornie gorąco od śmigła, że nie daje się wysiedzieć. W 42 ten problem jest rozwiązany - m.in. poprzez dodatkową izolację kadłuba.
4. Te wszystkie uwagi dotyczą jedynie KABINY. Samoloty - z tego co mi wiadomo - są bardzo chwalone przez mechaników itd. No ale z rynkowego punktu widzenie, to wrażenia klienta są kluczowe. Ja zawsze się cieszę jak jest 42. I to słodkie napięcie, zanim mi system powie czym będę leciał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Sob 16:09, 13 Maj 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Co do ATRów.

2. Generalnie wygląd kabiny w 72 jest dość okropny, wiele lampek jest "zaślepionych", część ndmuchów klimy nie działa.


To juz jest kwestia dbania o jakosc wyposazenia samolotu przez przewoznika, nie zas samego samolotu.

Witek Z napisał:

3. Katastrofą jest dostanie miejsca 6, gdzie jest tak potwornie gorąco od śmigła, że nie daje się wysiedzieć. W 42 ten problem jest rozwiązany - m.in. poprzez dodatkową izolację kadłuba.


Hmmm ciekawe - kilka razy siedzialem w rzedzie 6 i jakos tego nie zauwazylem. Ale wziawszy pod uwage, ze mialem na sobie ciuszki termoaktywne a nie zestaw "koszula + krawat + garnitur", moglo to miec kluczowe znaczenie...
Zwroce na to uwage w mojej nastepnej podrozy. Mam siedzenie 6A w ATR-72 Smile

Witek Z napisał:

4. Te wszystkie uwagi dotyczą jedynie KABINY. Samoloty - z tego co mi wiadomo - są bardzo chwalone przez mechaników itd. No ale z rynkowego punktu widzenie, to wrażenia klienta są kluczowe.


owszem - dlatego za wszelkie niedogodnosci nalezy winic przewoznika, nie samolot, jak to niektorzy fanatycy "odkurzaczy" tutaj czynia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STYRO




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania

PostWysłany: Nie 2:19, 14 Maj 2006    Temat postu:

6182 napisał:
Nie wiem nigdy nie leciałem ATRem ani żadnym samolotem ale z Waszych opowieści wynika że ELO to jak Telekomunikacja (TP)-Tragiczna Porażka :lol:



Ja ATR lecialem tylko kilka razy - w 1998 roku jak lecialem do Stanów - mialem dolot z Rzeszowa do stolicy i z powrotem oraz przedostatnio jak bylem w Polsce to mialem dolot z WAW do KRK ( z powrotem na dolocie dali 737). I musze powiedziec, ze tak zle nie bylo - oczywiscie gorzej w porownaniu z "odkurzaczami" - swietne okreslenie moim zdaniem - Nobel dla wnalazcy hehehe. Oczywiscie trzesie bardziej, glosniej, w kabinie prawie jak w PKS - ale ma swoj urok.

Co do samolotow odrzutowych na krajowkach. Chcialbym, aby takie lataly. W pewnym sensie swiadczy to o dojrzalosci rynku. Niestety sprawa wyglada tak jak Szanowni Koledzy juz pisali - turbopropy sa tansze w eksploatacji, czyli male odrzutowce sa nieekonomiczne, z kolei wieksze - typu B737 czy A320 sa za duze na krajowe trasy i kolo sie zamyka. Chcialbym, zeby kiedys wygladalo to jak w Hiszpanii.Kiedys - jak sie zbiore - to splodze post na ten temat - polaczenia krajowe i ich ceny, bo nie moge Panowie zrozumiec jak moge leciec z Teneryfy do Madrytu 3 godzinny lot (krajowka) komfortowym B747 za 64 euro tam i z powrotem (owszem tanio, srednia cena kolo 100 euro) podczas gdy EuroLOT kasuje mnie za taka przyjemnosc wiecej i lot trwa tylko godzine.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonk2




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO / EPWA

PostWysłany: Pon 10:08, 15 Maj 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:

3. Katastrofą jest dostanie miejsca 6, gdzie jest tak potwornie gorąco od śmigła, że nie daje się wysiedzieć. W 42 ten problem jest rozwiązany - m.in. poprzez dodatkową izolację kadłuba.


Jesteś pewien, ze 6. Będę się upierał, że 7. Wczoraj właśnie leciałem na 6A i było normalnie. W lecie to faktycznie nieprzyjemne ale w zimie dodatkowe ogrzewanie się czasami przydaje Smile

Jest jeszcze jedna fajna sprawa z ATR'ami. Nie wiem czy jest to kwestia konstrukcji (górnopłat) ale zarówno ATR jak i DASH są moim zdaniem zdecydowanie bardziej odporne na turbulencje niż inne samoloty podobnej wielkości. Łatwo to sprawdzić lecąc ATR'em i jakąś inną maszyną w odstępię na przykład godziny przy podobnej pogodzie. Szczególnie jest to widoczne w porównaniu do E145, który trzęsie zawsze, ale również jest różnica w porównaniu do 737, który przy małych szybkościach i na niskim pułapie lata zdecydowanie bez wdzięku. W tych samych warunkach ATR lata naprawdę fajnie i jest to duża przyjemność.

Za to start lub lądowanie przy silnych porywach bocznego wiatru może się śnić po nocach Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
6182




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 17:09, 15 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
To następnym razem do Warszawy zamiast Chrobrego poleć samolotem. Tanio, dziwie się że jako Szczecinianin nie skorzystałeś jeszcze z oferty LOT... Poleć ATRem i wróć wieczorem Embraerem. Zdania na pewno na temat EuroLOTu nie zmienisz...


Może polecę na początku lipca-ale jeśli już to na 2 dni (pierwszego dnia rano embrion a następnego dnia powrót ATRem bo po nocach latać nie będę-szkoda widoków jeśli bylaby pogoda poza tym zobaczę jak się leci jednym i drugim Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:17, 13 Cze 2006    Temat postu: Re: Nowa strategia LOTu & Centralwings

emelyn napisał:
Nie jest natomiast wykluczone, że w 2007 r. uruchomimy połączenie do Waszyngtonu

Pisze o tym takze serwis ch-aviation w nowosciach z 12.06.2006:

LOT (LO/Warsaw) has announced plans to launch a new route from Warsaw to Washington Dulles in 2007.

To zreszta nie pierwsza wzmianka na ten temat. W doniesieniach z 25.01.2005 pisano:

LOT (LO/Warsaw) is planning to add Birmingham, Edinburgh and Donetsk to its network in 2005. It is also considering adding a new US route to either Philadelphia or Washington Dulles.

Jak widac niewiele z tego wyszlo...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
air2air.net




Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:11, 13 Cze 2006    Temat postu: Re: Nowa strategia LOTu & Centralwings

emelyn napisał:
emelyn napisał:
Nie jest natomiast wykluczone, że w 2007 r. uruchomimy połączenie do Waszyngtonu

Pisze o tym takze serwis ch-aviation w nowosciach z 12.06.2006:

LOT (LO/Warsaw) has announced plans to launch a new route from Warsaw to Washington Dulles in 2007.

To zreszta nie pierwsza wzmianka na ten temat. W doniesieniach z 25.01.2005 pisano:

LOT (LO/Warsaw) is planning to add Birmingham, Edinburgh and Donetsk to its network in 2005. It is also considering adding a new US route to either Philadelphia or Washington Dulles.

Jak widac niewiele z tego wyszlo...

[link widoczny dla zalogowanych]


Bzdura. Nie ma zadnego 'announced'. Jest taki pomysl, gdyz Washington jest hubem United i moznaby latwiej tranzytowac pasazerow dalej do USA, ale jak narazie to tylko taki pomysl. Nie jest to takie proste do zrealizowania.
Tak powstaje kaczka dziennikarska jak bez sprawdzenia sie bzdury przedrukowuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 17:18, 13 Cze 2006    Temat postu: Re: Nowa strategia LOTu & Centralwings

air2air.net napisał:
emelyn napisał:

LOT (LO/Warsaw) has announced plans to launch a new route from Warsaw to Washington Dulles in 2007.

To zreszta nie pierwsza wzmianka na ten temat. W doniesieniach z 25.01.2005 pisano:

[link widoczny dla zalogowanych]


Bzdura. Nie ma zadnego 'announced'. Jest taki pomysl, gdyz Washington jest hubem United i moznaby latwiej tranzytowac pasazerow dalej do USA, ale jak narazie to tylko taki pomysl. Nie jest to takie proste do zrealizowania.
Tak powstaje kaczka dziennikarska jak bez sprawdzenia sie bzdury przedrukowuje Smile

Po pierwsze to LO has "announced PLANS" - swego czasu i ja slyszalem jakies gdybanie na ten temat, ale jak dla mnie to jest przynajmniej jedno ale.... czym niby LO mialby latac do Washingtonu? Nie wierze ze wezma maszyne z NYC czy tez z ORD gdzie maja w okresie letnim pewny niemal 100% LF i dadza ja na calkiem nowa trase. Wogole w sprawie samolotow to moze byc roznie, -PE ma byc oddany chyba po sezonie, byl tez pomysl aby pozbyc sie Oscarów.
Na nowe trasy przyjdzie nam pewnie poczekac do 2008-2009 gdy przyjda Dreamlinery, choc i wtedy tez nie obiecywalbym za wiele. W koncu samolotow bedzie tylko 7 - czyli tyle ile jest w chwili obecnej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Wto 19:25, 13 Cze 2006    Temat postu:

Przeciez -PE jest chyba wynajety na 2 lata, wiec czemu mieliby go oddawac???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin