Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa strategia LOTu & Centralwings
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonk2




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO / EPWA

PostWysłany: Czw 12:12, 11 Maj 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
ATR 42 mają już 12 lat, do najbliższej wymiany się zestarzeją. I decydując się na nowe ATRy znowu byśmy byli skazani na cudze maluchy-pierdoloty... Poza tym Bombardiery są ekonomiczniejsze, cichsze, wygodniejsze i szybsze (mogłyby zastąpić emby do Rygi, Wiednia, Budapesztu, Kopenhagi i Pragi...). Tylko że droższe Rolling Eyes


Tylko jeden SP-EDE ma 12 lat pozostałe są trochę nowsze (10 lat).

Ponadto, czy naprawdę DASH jest tak dużo lepszy niż ATR. Latam od czasu do czasu DASH'ami SAS i nie czuję specjalnej różnicy w porównaniu do ATR 72-500, które lataja na lokalnych trasach w niemczech. Praktycznie identyczne siedzenia (ciemna skóra) poziom hałasu podobny, fakt przy starcie w DASH'u jest ciszej. Jeden i drugi jest dość ciasny ale nie na tyle by nie móc w nim wytrzymać godziny i dwudziestu minut lotu.

Specjalnie nie piszę o 72, które lataja w ELO. Chociaż gdyby jednak odnowili wnętrze jak już zapowiadają od ponad roku to na pewno liczba skarg by zmalała. Przecież nie wszyscy siedzą w czwartym rzędzie. Tam to faktycznie jest horror, własnych myśli się nie słyszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 12:19, 11 Maj 2006    Temat postu:

Właśnie odkryłem że super-nowa-amerykańska-strona LOTU podaje stare rejestracje ATRów 42. Są wymienione SP-EE?, a latają SP-ED? Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TK




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 2 mile od WAW

PostWysłany: Czw 13:03, 11 Maj 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

Poki co sa 2 dodatkwe AT4 i problem z odwoływaniem lotów z przyczyn technicznych powinien zostac zmarginalizowany

W kwestii formalnej: jeszcze ich nie ma. Dopiero mają być. Od kwietnia zmieniła się natomiast nieco polityka wykorzystania floty ATR co spowodowało znaczny spadek liczby odwołań.

BRGDS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 13:06, 11 Maj 2006    Temat postu:

TK napisał:
Gabec napisał:

Poki co sa 2 dodatkwe AT4 i problem z odwoływaniem lotów z przyczyn technicznych powinien zostac zmarginalizowany

W kwestii formalnej: jeszcze ich nie ma. Dopiero mają być. Od kwietnia zmieniła się natomiast nieco polityka wykorzystania floty ATR co spowodowało znaczny spadek liczby odwołań.

BRGDS

TK, na czym plega ta nowa polityka wykorzystywania ATR i od kiedy maja być te nowe niemieckie AT4?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TK




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 2 mile od WAW

PostWysłany: Czw 13:11, 11 Maj 2006    Temat postu:

szymonk2 napisał:

Tylko jeden SP-EDE ma 12 lat pozostałe są trochę nowsze (10 lat).


Z wiekiem SP-EDE to nie jest taka prosta sprawa. Wprawdzie płatowiec i silniki faktycznie ma 10 lat (został wyprodukowany w 1996 r.), natomiast wszystkie 'bebechy' zostały zamontowane w 2002 roku. Do 2002 roku maszyna była własnością ATRa jako egzemplarz testowy, który nie latał nigdy na linii, więc jego wieku nie powinno się porównywać z pozostałymi ATR42.

BRGDS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TK




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 2 mile od WAW

PostWysłany: Czw 13:14, 11 Maj 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
TK napisał:
Gabec napisał:

Poki co sa 2 dodatkwe AT4 i problem z odwoływaniem lotów z przyczyn technicznych powinien zostac zmarginalizowany

W kwestii formalnej: jeszcze ich nie ma. Dopiero mają być. Od kwietnia zmieniła się natomiast nieco polityka wykorzystania floty ATR co spowodowało znaczny spadek liczby odwołań.

BRGDS

TK, na czym plega ta nowa polityka wykorzystywania ATR


Zmieniono rotację samolotów, tak aby jeden z nich stał na ziemi jako tzw. back-up.

Gabec napisał:
i od kiedy maja być te nowe niemieckie AT4?


Obawiam się, że tego jeszcze nie wie nikt. ELO przymierza się do różnych maszyn, nie tylko tych niemieckich, ale na rynku nie ma zbyt wielu dostępnych ATR42-500 (w odróżnieniu od -300).

BRGDS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 13:17, 11 Maj 2006    Temat postu:

TK napisał:


Zmieniono rotację samolotów, tak aby jeden z nich stał na ziemi jako tzw. back-up.

Skoro jeden stoi na ziemi to do czego sa potrzebne dodatkowe maszyny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TK




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 2 mile od WAW

PostWysłany: Czw 13:28, 11 Maj 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
TK napisał:


Zmieniono rotację samolotów, tak aby jeden z nich stał na ziemi jako tzw. back-up.

Skoro jeden stoi na ziemi to do czego sa potrzebne dodatkowe maszyny?


Żeby móc więcej latać Smile
Zmiana rotacji wiązała się z pewnymi zmianami rozkładowymi tzn. część rejsów skasowano, a część przerzucono na inne typy.

BRGDS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonk2




Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO / EPWA

PostWysłany: Czw 13:34, 11 Maj 2006    Temat postu:

TK napisał:
Żeby móc więcej latać Smile
Zmiana rotacji wiązała się z pewnymi zmianami rozkładowymi tzn. część rejsów skasowano, a część przerzucono na inne typy.

BRGDS


Faktycznie jest wyraźnie lepiej szczególnie w porównaniu do stycznia lub lutego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
6182




Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 16:43, 11 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
Tak jak kazdy ma jakies zyczenie to moze i ja cos napisze. A co z EuroLOT? To ja w takim razie proponuje likwidacje C0, ktorego samoloty i trasy przejmie EuroLOT, nazwa duzo lepsza - nie uwazacie Panowie?


Mi tam obojętnie ale niech zostaną chociaż ceny z C0 Wink
Nie wiem nigdy nie leciałem ATRem ani żadnym samolotem ale z Waszych opowieści wynika że ELO to jak Telekomunikacja (TP)-Tragiczna Porażka Laughing
Dlatego też myślę że najlepszym rozwiązaniem jest sprzedaż ATRów,kupno E145/E170 i obsługiwanie krajówek przez Centrala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 16:54, 11 Maj 2006    Temat postu:

No to żeś "Pingwinku" Wink przydzwonił nieco - przy takich cenach paliwa taka koncepcja???? A czemu sprzedajemy ołówki??? Po co odrzutowce na trasie WAW-POZ, czy do Łodzi Laughing Laughing Laughing
Rozumiem, że to taki żarcik popołudniowy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:24, 11 Maj 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Połączenia z Niemiec do Breslau, Warschau und Posen nie są jak na razie domestikami, mimo że są na tym świecie osoby, które chciałyby żeby tak było...


no to koniecznie trzeba zlikwidować markę ze względu na te 3 połączenia (które notabene są obsługiwane nie tylko ATRami). koniecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Czw 18:15, 11 Maj 2006    Temat postu:

Zlikwidować LOT, Najprostsze wyjście Exclamation To zachęci linie z zagranicy do otwierania nowych połączeń Exclamation Połączenia regionalne oddać aeroklubom Exclamation

Recepta na sukces Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 19:24, 11 Maj 2006    Temat postu:

G@wron napisał:
Zlikwidować LOT, Najprostsze wyjście Exclamation To zachęci linie z zagranicy do otwierania nowych połączeń Exclamation Połączenia regionalne oddać aeroklubom Exclamation

Recepta na sukces Laughing


A Cargo gołębiom pocztowym!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Czw 21:33, 11 Maj 2006    Temat postu:

Widzę, że świetnie się rozumiemy. . . Laughing Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin