Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koniec polskich 757!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Pią 11:25, 27 Paź 2006    Temat postu:

Oto jak przeznakowywano godzinę temu SP-FVR - zapewne wkrótce odleci:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy




Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:00, 27 Paź 2006    Temat postu:

Oba samoloty odlatują "na zawsze" ale rozmowy z nowym leasingodawcą są na dobrej drodze Very Happy
Zobaczymy co z tego wyjdzie ale ja wierzę, że się uda.

pb299 napisał:
Oto jak przeznakowywano godzinę temu SP-FVR - zapewne wkrótce odleci:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 14:48, 27 Paź 2006    Temat postu:

"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:10, 27 Paź 2006    Temat postu:

Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 19:06, 27 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.
Ta maszyna takze latala dla Fischera a teraz na Centrala
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 20:05, 27 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


to juz definitywny koniec, piloci wlasnie odchodza do innych linii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:33, 27 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.
Ta maszyna takze latala dla Fischera a teraz na Centrala
[link widoczny dla zalogowanych]


Widzę że masz świetnie informacje: DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska zaangażowani w upadek Fischer Air Czechy ... Chcesz by lepszy w pisaniu S-F niż Pan Lem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:35, 27 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


to juz definitywny koniec, piloci wlasnie odchodza do innych linii.


A masz może ane, kto i do jakich linii - po z tego co powiediał mi znajomy z FAP, to jakieś 4 miesiace temu odeszło 3 do Norwegiana, w tym tygoniu dwóch - a zostało jeszcze około 30. Zresztą jak FAP będzie miał tylko jeden samolot to nie muszą mieć nawet 20 pilotów - wystarczy 10 pilotów (5cpt i 5fo)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 21:35, 27 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.
Ta maszyna takze latala dla Fischera a teraz na Centrala
[link widoczny dla zalogowanych]


Widzę że masz świetnie informacje: DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska zaangażowani w upadek Fischer Air Czechy ... Chcesz by lepszy w pisaniu S-F niż Pan Lem?


Podalem przyklad na dalszy ciag losu linii Fischer Air Polska.
Post wyzej napisalem (informacja od pilota do tej pory pracujacego w linii FAP) wszyscy piloci szukaja nowego pracodawcy.

A Twoje teksty o S-F zostaw dla siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:58, 27 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.
Ta maszyna takze latala dla Fischera a teraz na Centrala
[link widoczny dla zalogowanych]


Widzę że masz świetnie informacje: DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska zaangażowani w upadek Fischer Air Czechy ... Chcesz by lepszy w pisaniu S-F niż Pan Lem?


Podalem przyklad na dalszy ciag losu linii Fischer Air Polska.
Post wyzej napisalem (informacja od pilota do tej pory pracujacego w linii FAP) wszyscy piloci szukaja nowego pracodawcy.

A Twoje teksty o S-F zostaw dla siebie.


Texty o S-F zachowam dla siebie ale i Ty wstrzymaj się z pisaniem bajek i wprowazaniem między fakty insynuacji ("Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.")


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 23:11, 27 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Old napisał:
"rozmowy na dobrej drodze", "negocjacje", "nowe samoloty" - dobrze Wam życzę ale to przypomina sytuację sprzed dwóch lat po "zawieszeniu" lotów przez Air Polonię Sad . Fakty są jednoznacznie negatywne, a pozytywy to tylko słowa, słowa, słowa....


Różnica jest taka, że "inwestorami" w Air Polonię byli gołodupcy z prokuratorem na karku, w przypadku FAP to są ludzie z pierwszych stron gazet (finansowych).


Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.
Ta maszyna takze latala dla Fischera a teraz na Centrala
[link widoczny dla zalogowanych]


Widzę że masz świetnie informacje: DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska zaangażowani w upadek Fischer Air Czechy ... Chcesz by lepszy w pisaniu S-F niż Pan Lem?


Podalem przyklad na dalszy ciag losu linii Fischer Air Polska.
Post wyzej napisalem (informacja od pilota do tej pory pracujacego w linii FAP) wszyscy piloci szukaja nowego pracodawcy.

A Twoje teksty o S-F zostaw dla siebie.


Texty o S-F zachowam dla siebie ale i Ty wstrzymaj się z pisaniem bajek i wprowazaniem między fakty insynuacji ("Z tymi samymi wielkimi inwestorami ktorzy uczestniczyli w upadku czeskiej czesci Fischer Air.")


To nie sa insynujacje tylko wnioski.
A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje.
Jesli im tak bardzo zalezy(choc osobiscie watpie bo to ryzykowny interes zwlaszcza w Polsce) to zaloza zupelnie nowa firme od podstaw.
A zaloga szuka goraczkowo pracy i nie specjalnie chce zmieniac pracy co roku i wiazac sie z niszowymi przewoznikami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Pią 23:38, 27 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
[, to jakieś 4 miesiace temu odeszło 3 do Norwegiana, w tym tygoniu dwóch - a zostało jeszcze około 30. Zresztą jak FAP będzie miał tylko jeden samolot to nie muszą mieć nawet 20 pilotów - wystarczy 10 pilotów (5cpt i 5fo)


Czyli na dwa samoloty było 35 pilotów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Biorąc pod uwagę że na jeden wystarczy 10 to znaczy że ten drugi potrzebował 25 pilotów brawo brawo.
A poz a tym czy Ty jesteś kogoś tubą propagandową. Nieznam przeszłości potencjalnych inwestorów chociaz jakich inwestorów ? Samolotów niema więc i linii niema. Mówić więc można o potencjalnych chętnych do wejścia w biznes lotniczy. Ja ze swojej strony życzę im jak najlepiej ale jeśli kupując wakację zobaczę że biuro podróży ma umowę z tą firmą to podziękuje. Dlaczego ? 1.WEA 2. AP 3. FAP. Naprawdę już wystarczy tych pseudo linii (owszem WEA istnieje ale w stosunku do biur podróży zachowała się nieciekawie z dnia na dzień rezygnując z czarterów)i pseudo przedsiębiorców choć nadal tym którzy chcą zapełnić wolne miejsce życzę jak najlepiej.

P.S. Wczoraj gadałem z koleżanką z biura podróży i mówi że ludzie dzwonią z pretensjami co za dziwne maszyny są podstawiane. Ale ciekawsze jest co mnie bardzo zszokowło że jeden z dwóch wielkich czyli albo TUI albo Neckerman podpisał umowę z FAP na Dloty na Dominikanę !!. Czy ktoś jest to w stanie potwierdzić ? Bo jeśli tak to znaczy że te biura naprawdę polskich klientów traktuja po macoszemu (delikatnie mówiąc) pakujac ich w wąskiego na tak długa trasę. Niemiec by ich wyśmiał gdyby miał leciec 757 i to z międzylądowaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus




Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Sob 0:03, 28 Paź 2006    Temat postu:

Quantas napisał:
Ale ciekawsze jest co mnie bardzo zszokowło że jeden z dwóch wielkich czyli albo TUI albo Neckerman podpisał umowę z FAP na loty na Dominikanę !!

Potwierdzam że 757 FAP latały na Dominikanę. Która to była firma turystyczna - tego nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 6:48, 28 Paź 2006    Temat postu:

grztus napisał:
Quantas napisał:
Ale ciekawsze jest co mnie bardzo zszokowło że jeden z dwóch wielkich czyli albo TUI albo Neckerman podpisał umowę z FAP na loty na Dominikanę !!

Potwierdzam że 757 FAP latały na Dominikanę. Która to była firma turystyczna - tego nie wiem.


To ze latały z różnymi biurami to wiem, ale szok wzbudziło to ze maja rozpocząć lub juz rozpoczeli latanie z jednym z "wielkich" i właśnie o potwierdzenie tego proszę że tui albo neck ośmieliły się latać z nimi na Dominikane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 7:00, 28 Paź 2006    Temat postu:

Quantas napisał:
pakujac ich w wąskiego na tak długa trasę. .

Logika ta mi jest obca. Co za roznicza czy waski czy szeroki?. 99% czasu siedzisz a fotel jest praktycznie ten sam obojetnie czy samolot waski czy szeroki a klasa ekonomiczna. Czy dla ciebie jest wazna wysokosc sufitu dla dobrego samopouczcia? A jak chcesz wiedziec to jest pare bardzo eksluzywnych lini ktore lataja "waskimi" na dlugich trasach - powiedzmy Dusseldorf-New York lub Londyn-New York. Same siedzenia business, super zarcie, itp. Mozesz sobie tylko pomarzyc ze kiedys takim "waskim" polecisz. Rolling Eyes

.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 10 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin