Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koniec polskich 757!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w2marek




Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 8:13, 28 Paź 2006    Temat postu:

Ani Tui ani Neckermann nie latały na Dominikane . Neckermann lata i zawsze latał prze AMS. Lot Fischera na Dominikane był bardzo męczący, nie dość że miał międzylądowanie w Gander w Kanadzie to jeszcze nie latał bezpośrednio miejscowości turystycznych tylko do Santo Domingo co wiązało się z ponad 4 godzinnym transferem do hotelu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PolishAir42




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)

PostWysłany: Sob 9:50, 28 Paź 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Quantas napisał:
pakujac ich w wąskiego na tak długa trasę. .

Logika ta mi jest obca. Co za roznicza czy waski czy szeroki?. 99% czasu siedzisz a fotel jest praktycznie ten sam obojetnie czy samolot waski czy szeroki a klasa ekonomiczna. Czy dla ciebie jest wazna wysokosc sufitu dla dobrego samopouczcia? A jak chcesz wiedziec to jest pare bardzo eksluzywnych lini ktore lataja "waskimi" na dlugich trasach - powiedzmy Dusseldorf-New York lub Londyn-New York. Same siedzenia business, super zarcie, itp. Mozesz sobie tylko pomarzyc ze kiedys takim "waskim" polecisz. Rolling Eyes


Pare ekskluzywnych firm? Nie znam nikogo oprocz PrivatAir ktory operuje A319LRs + 73Gs dla LH i LX do USA. Jedyna inna firma ktora lata z tylko biznes klasa jest MaxJet jak dobrze sobie przypominam ale oni maja same 762s.

Nie wiem ile razy leciales np. CO/AA 752s przez ocean ale 100x bardziej wole latac widebody. Problem jest w tym ze na ogol w 752s ( + Air Canada A319 i PrivatAir 73G/A319LR) nie majal zainstalowanych PTVs + jest problem z toaletami bo jest ich od cholery malo.

Cos sie znam na tym bo lecialem przez Atlantyk juz raz na 752 do Dublinu i nie bylo za fajnie...i do tego serwis w Continental jest jeden z lepszych. Personalnie czuje sie lepiej w 772 jak lece przez atlantyk niz w 752 i napewno jeden z powodow jest ze jest bardziej przestronno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 10:04, 28 Paź 2006    Temat postu:

PolishAir42 napisał:
Pare ekskluzywnych firm? Nie znam nikogo oprocz PrivatAir ktory operuje A319LRs + 73Gs dla LH i LX do USA. Jedyna inna firma ktora lata z tylko biznes klasa jest MaxJet jak dobrze sobie przypominam ale oni maja same 762s.



Jest pare linii i to czasem na 757:

EOS Airlines operuje na 757 w wersji 48 miejsc [link widoczny dla zalogowanych]

MaxJet na 767 w konfiguracji 102 fotele [link widoczny dla zalogowanych]

Privat Air operuje takze dla KLM z Amsterdamu
[link widoczny dla zalogowanych]

oraz Air France z Paryza na A319 LR CJ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Sob 11:09, 28 Paź 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Quantas napisał:
pakujac ich w wąskiego na tak długa trasę. .

Logika ta mi jest obca. Co za roznicza czy waski czy szeroki?. 99% czasu siedzisz a fotel jest praktycznie ten sam obojetnie czy samolot waski czy szeroki a klasa ekonomiczna. Czy dla ciebie jest wazna wysokosc sufitu dla dobrego samopouczcia? A jak chcesz wiedziec to jest pare bardzo eksluzywnych lini ktore lataja "waskimi" na dlugich trasach - powiedzmy Dusseldorf-New York lub Londyn-New York. Same siedzenia business, super zarcie, itp. Mozesz sobie tylko pomarzyc ze kiedys takim "waskim" polecisz. Rolling Eyes

.

Może Ty siedzisz 99% w fotelu bo ja nie. To po pierwsze. Po drugie w szerokim są dwa korytarze a więc o wiele łatwiej zrobić sobie "spacer" niż w jednym korytarzu. Wyższy sufi równiez zwieksza komfort. Po trzecie latanie na Dominikanę z międzylądowaniem wydłuża i to znacznie podróż. Po czwarte co mają ekskluzywne firmy do fischera ? Tylko to że latują tym samym modelem samolotu jest powodem do porównań ? W identycznych budynkach może być dom modlitwy i night club i też je prorównasz tylko dlatego że budynki takie same ? Po piąte w końcu :nie zajmuj się moimi marzeniami bo nie muszą wcale być jadnoznaczne z Twoimi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 11:23, 28 Paź 2006    Temat postu:

Już wcześniej o tym pisałem,że w zimowym katalogu Neckermanna były planowane loty
Fischerem do Kenii, na Kubę,do Tajlandii, do Wenezueli. To są dane z katalogu, który dostałem od Neckermanna. Pisałem też o tym jaka jest odległość między siedzeniami w tych samolotach. Na Dominikanę mają latać Martin Airem. Co za różnica Dominikana czy Kuba, to bardzo duża odległość jak dla takiego "ciasnego" samolotu.
Podróż na Kubę Fischerem to jak dla mnie prawdziwy hardcore.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:51, 28 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał: "A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje."
Jesteś z Katowic (upsssss z Krakowa Smile ), to znaczy że masz bliżej do Dąbrowy Grórniczej niż ja, ale to nie jest powód aby tak autorytatywnie twierdzić że inwestorzy będą tworzyć firmę "napewno" nie na "gruzach" FAP... Plizzz, więcej spolegliwości.
Poczekajmy do wtorku (31/10), wtedy ponoć okaże się czy będą "gruzy" i czy "napewno".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TravelAir dnia Sob 12:16, 28 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 11:55, 28 Paź 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
Airliner napisał: "A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje."
Jesteś z Katowic, to znaczy że masz bliżej do Dąbrowy Grórniczej niż ja,


ale sie usmialem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:19, 28 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
TravelAir napisał:
Airliner napisał: "A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje."
Jesteś z Katowic, to znaczy że masz bliżej do Dąbrowy Grórniczej niż ja,


ale sie usmialem Smile


Sorka.... Airliner....mała pomyłka ale i tak masz bliżej do Dąbrowy Górniczej niż ja z Legionowa Smile ... więc, poczekajmy. Kolega z FAP powiedzia, że jak wszystko pójdzie pomyślnie to stawia karton szampana, "moue ...." coś tam, coś tam... Może się jednak uda. Ja trzymam kciuki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 17:58, 28 Paź 2006    Temat postu:

Quantas napisał:
Po czwarte co mają ekskluzywne firmy do fischera?

A gdzie ja cos napisalem o Fiszerze? Zmieniasz temat? Byla mowa o szerokich i waskich samolotach. Ja powiedzialem ze tak naprawde liczy sie wylacznie wielkosc siedzenia i miejsce na nogi. Jesli te atrybuty ciebie zupelnie nie obchodzi bo ty kochasz "szerokie" to fajnie ale nie mysl ze to ma cos wspolnego z rynkiem, bo ci 'bogaci' kupuja po pierwsze wygodne miejsca a nie wysokosc sufitu. Lataja nawet biz-jetami ktore sa jeszcze wezsze. Pewnie to straszna nowosc dla ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gaugan




Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las Kabatas

PostWysłany: Sob 23:34, 28 Paź 2006    Temat postu:

Moët & Chandon
Laughing Laughing Laughing my 2nd love Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PolishAir42




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)

PostWysłany: Nie 2:40, 29 Paź 2006    Temat postu:

voyager747 napisał:
Już wcześniej o tym pisałem,że w zimowym katalogu Neckermanna były planowane loty
Fischerem do Kenii, na Kubę,do Tajlandii, do Wenezueli. To są dane z katalogu, który dostałem od Neckermanna. Pisałem też o tym jaka jest odległość między siedzeniami w tych samolotach. Na Dominikanę mają latać Martin Airem. Co za różnica Dominikana czy Kuba, to bardzo duża odległość jak dla takiego "ciasnego" samolotu.
Podróż na Kubę Fischerem to jak dla mnie prawdziwy hardcore.


Niektorzy z nas nie moga latac na Kube, takze roznica jakas jest Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voyager747




Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 17:46, 29 Paź 2006    Temat postu:

Tu chodzi o loty z Polski( polski katalog Neckermanna), a nie z USA. Smile
Jeśli Kuba nie jest dobra, to niech będzie Tajlandia, tam chyba możecie??
Swoją drogą to latałem już kilka razy 757( BA,AA) i samoloty Fishera były zdecydowanie najciaśniejsze. Taki lot z Warszawy na Kretę to jeszcze można jakoś wytrzymać, ale Kuba, Tajlandia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Nie 18:04, 29 Paź 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Quantas napisał:
Po czwarte co mają ekskluzywne firmy do fischera?

A gdzie ja cos napisalem o Fiszerze? Zmieniasz temat? Byla mowa o szerokich i waskich samolotach. Ja powiedzialem ze tak naprawde liczy sie wylacznie wielkosc siedzenia i miejsce na nogi. Jesli te atrybuty ciebie zupelnie nie obchodzi bo ty kochasz "szerokie" to fajnie ale nie mysl ze to ma cos wspolnego z rynkiem, bo ci 'bogaci' kupuja po pierwsze wygodne miejsca a nie wysokosc sufitu. Lataja nawet biz-jetami ktore sa jeszcze wezsze. Pewnie to straszna nowosc dla ciebie.


Dobra niema co z Tobą się kłócić czy tym bardziej polemizować. Masz swoje teorię to je miej. Starczy że inni proszą na priv aby Cię uspokajac. Jako moderatorowi niewypada wdawać się w głupie kłótnie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 18:27, 29 Paź 2006    Temat postu:

voyager747 napisał:
Swoją drogą to latałem już kilka razy 757( BA,AA) i samoloty Fishera były zdecydowanie najciaśniejsze.


no nic w tym dziwnego bo w AA lata w konfiguracji F/Y 188 miejsc a w BA CY 180 miejsc.
W Fischerze bylo az 220 miejsc, nawet wiecej niz w Mexicanie gdzie ltaly w konfiguracji max 200 foteli.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:02, 29 Paź 2006    Temat postu:

Air Scotland (Greece Airways) miał po 226 foteli. 220 foteli mają w Air Italy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 11 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin