Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Daty 787: wiadomo juz cos szczegolowo?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 23:05, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec,

Nie, nie wiem kto zamowil 787 z 8 miejscami w rzedzie ale wiem ze jest to mniejszosc linii.

Tutaj masz obszerna dyskusje (z punktu widzenia Boeinga) na temat ilosci miejsc w rzedzie. Ciekawe czytanie z rysunkami.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wesolego Alleluja dla wszystkich bez wyjatku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Sob 7:13, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Oczywiscie rysunki sa zupelnie bezsensowne po porownuje sie do 9 miejsc w A350 ktory bedzie mial 8 miejsc w rzedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 8:42, 15 Kwi 2006    Temat postu:

dla kogos kto nie umie (lub nie rozumie) czytac tekstu rysunki rzeczywiscie sa bezsensowne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Sob 10:32, 15 Kwi 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Ciekawe czytanie z rysunkami.

[link widoczny dla zalogowanych]



Doczytałem do połowy, dalej już mi się nie chciało tych bzdur czytać.
Jak można udowadniać swoją wyższość na przykładzie maszyny konkurenta, który w ogóle nie planował wstawiania 9 foteli tylko 8.
Pretensja do garbatego że ma proste dzieci. Rolling Eyes
To tak jakby Przedstawiciel Mercedesa powiedział:
Gdyby w Porshe chciały usiąść obok siebie trzy osoby to miałyby bardzo niewygodnie. Idiotyzm dla naiwniaków, rzeczywiście ciekawe czytanie Confused

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 10:46, 15 Kwi 2006    Temat postu:

chavez napisał:
slepowron napisał:
Ciekawe czytanie z rysunkami.

[link widoczny dla zalogowanych]



Doczytałem do połowy, dalej już mi się nie chciało tych bzdur czytać.
Jak można udowadniać swoją wyższość na przykładzie maszyny konkurenta, który w ogóle nie planował wstawiania 9 foteli tylko 8.
Pretensja do garbatego że ma proste dzieci. Rolling Eyes

Pozdroofka


Chavez, Danny - być moze moj angielski nie jest tak spiewajaco piekny jak wasz ale conieco rozumie:

(...)Now here's the issue. When it comes to comparing the 787 to the Airbus alternative, there's been some confusion. Should this be an 8-abreast to 8-abreast comparison? Or a 9-abreast to 9-abreast?

I'd say neither. (...)

(...)Clearly, if you're comparing these airplanes on per-seat efficiency measures, such as fuel consumption-per-seat, or cost-per-seat, then I think the appropriate comparison is the 9-abreast 787 vs. the 8-abreast A350. (...)

Mam wrażenie ze to Wy ciągle usiłujecie porównać samochód w którym może podróżowac 4 osoby do takiego który jest certyfikowany na 5 osób. Oczywiście, w tym wiekszym bedzie moglo jechac 4 osoby,ale będzie to marnowanie miejsca, gdybyś chciał wziąc 20 osob do większego to możesz to zrobic na 2 sposoby,albo jechac 4x z 5 osobami, albo 5 razy z 4, tylko po co robić jeden kurs więcej ? NO chyba ze masz na tyle kasy , ale zapewne kazdy z was wolałby niższe aniżeli wyższe ceny biletów... oprócz takiego jednego któremu ostatnia obniżka na trasach krajowych sie nie podoba Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:58, 15 Kwi 2006    Temat postu:

"Clearly, if you're comparing these airplanes on per-seat efficiency measures, such as fuel consumption-per-seat, or cost-per-seat, then I think the appropriate comparison is the 9-abreast 787 vs. the 8-abreast A350."

rozumiem, że jeżeli porównujemy koszty, trzeba porównywać 9 do 8, a jeśli wygodę 9 do 9 Smile sprytne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 11:08, 15 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:

rozumiem, że jeżeli porównujemy koszty, trzeba porównywać 9 do 8, a jeśli wygodę 9 do 9 Smile sprytne Smile

(...)Now here's the issue. When it comes to comparing the 787 to the Airbus alternative, there's been some confusion. Should this be an 8-abreast to 8-abreast comparison? Or a 9-abreast to 9-abreast?

I'd say neither. (...)
Odnosnie komfortu, czy jestes w stanie dostrzec rożnice .63 cm na każdym fotelu na korzyść airbusa? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:21, 15 Kwi 2006    Temat postu:

ja w ogole nie jestem w stanie nic dostrzec Smile tylko zastanawia mnie, dlaczego facet nie napisał, że trzeba porównywać po prostu 9 do 8, tylko wyliczył konkretnie, przy jakich wskaźnikach trzeba brać 9 tu, a 8 tam (przy tych -- tak się przypadkowo składa -- przy których "większe upakowanie" daje lepszy rezultat dla B).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Sob 11:54, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Nie ma zadnej confusion bez wzgledu na to co gebelsy Boeinga pisza. A350 bedzie mial 8 miejsc w rzedzie, a 787 w wiekszosci linii 9 a w nielicznych 8.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 12:52, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Nie ma zadnej confusion bez wzgledu na to co gebelsy Boeinga pisza. A350 bedzie mial 8 miejsc w rzedzie, a 787 w wiekszosci linii 9 a w nielicznych 8.


No a bierze sie to stad ze A350 to modyfikacja A330 a B787 to zupelnie nowy projekt,stad Boeing mial wieksze mozliwosci jesli chodzi o spelnienie wymagan linii lotniczych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Sob 13:55, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Widac brak Ci minimalnej wiedzy o A350.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 13:57, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Widac brak Ci minimalnej wiedzy o A350.


uświadom mnie prosze Twisted Evil a przy okazji napisz do szefa np Singapure albo ILFC i wielu innych, bo zdaje sie ze oni takze nie posiadaja MINIMALNEJ wiedzy o A350


``Having gone to the trouble of designing a new tail, and introducing a lot of new composites, and everything else, they might as well go the whole way and design a whole new fuselage as well instead of using something old,'' Singapore Airlines CEO Chew Choon Seng said in an interview today in Zurich, where he was attending a Star Alliance event. ```It would make it more directly competitive with the 787.''

``We still have an open mind,'' Chew said today. ``It's not so much price, but it's a question of the economics, and what each manufacturer would stand by and guarantee in terms of delivery.'' If Airbus does redesign the A350, he said, that might put the aircraft price ``in a whole new ballpark, so it's a bit sticky.''

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Sob 14:51, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Skoro jest to tak oczywiste to czemu SIA jeszcze nie kupilo 787? Tylko kolejny raz odlozylo decyzje. I to pomimo tego, ze A350 jest o 20 mln drozszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 15:42, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Widac brak Ci minimalnej wiedzy o A350.

Nadal czekam abyś mnie oświecił ! Pochwal sie swoja wiedza na temat A350 - powiedz wszystkim coś czego nie wiem a co sprawi ze bedziemy uważali A350 za całkowicie NOWY model a nie tylko klon A300


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:57, 15 Kwi 2006    Temat postu:

naprawdę rozbawiacie mnie tą dyskusją. a już te kwestie, czy coś jest klonem, czy nie jest klonem. jakby to miało JAKIEKOLWIEK znaczenie. znaczenie ma, czy wynikają z tego a) zasadnicze ograniczenia; b) zasadnicze oszczędności. i tyle. nikomu nie imponuje, że kupuje całkiem nową konstrukcję, tak samo jak nikomu nie przeszkadza, że kupując B737-800 dostaje elementy zaprojektowane dla B707.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin