Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Daty 787: wiadomo juz cos szczegolowo?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Śro 11:48, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
9 rzedow w Dremlinerze zapewni tyle samo miejsca co 7 w B767, wiec chyba nie ma co tragizowac.


Jest co tragizować, bo nasze 767 nie są sbyt wygodne a po 787 spodziewałem się wyższego komfortu, to z punktu widzenia praktycznego.

Z punktu widzenia spotterskiego cieszę się że będziemy mieli samoloty których capacity brzmi ciut poważniej prawie 300 i ponad 300 w przypadku -9 Wink

Gabec napisał:
Ja tam licze (choc szansa sa male) ze bedzie cos jak ECONOMY PLUS czy jakos tak. Wtedy moglbys smialo latac LO bez narzekania ze masz malo miejsca.


Szanse są nie tylko małe, ale praktycznie żadne. Słyszałem od jednego eksperta że od tego rozwiązania się odchodzi a LO nie przewiduje czegoś takiego. Podejrzewam, że będzie jednak klasa pierwsza.

Gabec napisał:
A tak swoja droga to chyba zdecydowana wiekszosc bedzie miala 9 foteli w rzedzie, zwlaszcza przy obecnych cenach paliwa.


Zgadza się. Ciekawe, czy przez to spadnie popyt na 772, podejrzewam że tak.

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Śro 12:58, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:


9 rzedow w Dremlinerze zapewni tyle samo miejsca co 7 w B767, wiec chyba nie ma co tragizowac.


9 rzedow w Dreamlinerze zapewni tyle samo miejsca, co w 737 czyli... ZERO. Chyba ze ktos lubi pana w srodkowym siedzeniu praktykujacego polityke pt. "podlokietniki sa moje!!!!" (jakze czeste zjawisko wsrod pasazerow klasy ekonomicznej Pewnych Linii Lotniczych). Poki co w konfiguracji 3-3-3 krolem pozostaje 777. I niech nikt mi nie usiluje wmowic, ze nie ma roznicy miedzy 17- a 18-calowym siedzeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 18:08, 12 Kwi 2006    Temat postu:

chavez napisał:
Jest co tragizować, bo nasze 767 nie są sbyt wygodne a po 787 spodziewałem się wyższego komfortu, to z punktu widzenia praktycznego.

Boeing twierdzi ze 9 siedzen w rzedzie w 787 da tylo miejsca dla pasazera co w typowym 747. Oczywiscie niektore linie beda mialy 8 w rzedzie w 787.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 8:59, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Wiec Boeing mowi oczywista nieprawde. Najpierw reklamowali, ze szerszy kadlub 787 zapewni super komfort podrozy. Teraz jak sie okazalo, ze linie zamiast 8 wrzuca po 9 siedzen w rzedzie to twierdza, ze nadal bedzie super komfort? Ten szerszy kadlub okazal sie bramka samobojcza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:13, 13 Kwi 2006    Temat postu:

człowieku, obudź się. wierzysz we wszystko, co marketoidy wymyślą? myślisz, że kupując paczkę crunchips zapewniasz sobie towarzystwo odjazdowych przyjaciół, a zaufanie na śląsku zdobywa się częstując solonymi orzeszkami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 9:16, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Wiec Boeing mowi oczywista nieprawde. Najpierw reklamowali, ze szerszy kadlub 787 zapewni super komfort podrozy. Teraz jak sie okazalo, ze linie zamiast 8 wrzuca po 9 siedzen w rzedzie to twierdza, ze nadal bedzie super komfort?

Danny,ale my wszyscy wiemy ze najlepiej byloby wybrac Airbusa i wtedy napewno nikt nie wstawilby tam tych 9 foteli które beda w Dreamlinerach. To chyba najlepszy przykład jak zły wybór został dokonany przez LO.

9 rzedów to bedzie raptem tyle samo miejsca co w obecnych B767. Dla mnie wiekszym problemem jest 32" miejsca na nogi, niz 17 na barki, no ale coż - wszystkiego mieć nie można. Mam nadzieje ze przynajmniej zejda z cenami troche w dól, choć ... jeśli nadal beda (w sezonie letnim ) takie problemy ze znalezieniem wolnego miejsca to sadze ze wbrew temu co Stoarn postuluje LO pozostanie nadal w górnym przedziale jeśli chodzi o ceny

Cytat:
Ten szerszy kadlub okazal sie bramka samobojcza.


Czy mogłbyś to rozwinąć, bo nie bardzo łapie o co Ci chodzi. Z góry dziękuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:33, 13 Kwi 2006    Temat postu:

jak będzie, tak będzie, jedno jest pewne będziemy narzekać.

że jest tłok, jak będzie tanio. a jak będzie drogo i tłok, to już w ogóle. albo że jest drogo i pusto. albo że 8 siedzeń głupota. albo że 9 siedzeń ciasnota. albo że górale nie znają języków. albo że latają "same obce".

proponuję odłożyć to na następne dwa lata, szkoda nerwów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 10:36, 13 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
jak będzie, tak będzie, jedno jest pewne będziemy narzekać.

że jest tłok, jak będzie tanio. a jak będzie drogo i tłok, to już w ogóle. albo że jest drogo i pusto. albo że 8 siedzeń głupota. albo że 9 siedzeń ciasnota. albo że górale nie znają języków. albo że latają "same obce".

proponuję odłożyć to na następne dwa lata, szkoda nerwów.

MI tam 9 siedzen nie przeszkadza.
A swoja droga to chyba biznes bedzie miał jakis upgrade, bo w tej chwili oni maja 52" a ma byc 60. No i gdyby bylo 8 to siedzenia byłyby tak szerokie jak w tej chwili w biznesie. CHyba najwazniejsze w tej chwili to poprawic punktualnosc. Jesli bedize mniej odwolanych lotow wtedy bedzie mozna zaczac myslec o komforcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Czw 13:58, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
CHyba najwazniejsze w tej chwili to poprawic punktualnosc. Jesli bedize mniej odwolanych lotow wtedy bedzie mozna zaczac myslec o komforcie.


Błąd, Gabec. Punktualności w tej chwili nie poprawisz, bo na Okęciu jest... jak jest i do końca roku (jeśli wierzyć w oddanie departures+ north pier w grudniu) będzie kompletnie do D.
Ja bym się raczej skupił na tym, co zrobić można, czyli na poprawie produktu pokładowego.
Nie można zmienić samolotów (jeszcze w tej chwili), ale można odświeżyć ich wygląd wewnętrzny i ponaprawiać co tam popsute: fotele, IFE i Bóg wie co jeszcze. Można poprawić poczęstunek - jego ilość i jakość, a także można wpłynąć na morale załogi aby poprawiła się obsługa paxów.
Można więc poprawić to, za co tak naprawdę paxy płacą i gdzie spędzają nawet po 9h.

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:14, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Chavez - masz 100% racji Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 15:54, 13 Kwi 2006    Temat postu:

chavez napisał:
Gabec napisał:
CHyba najwazniejsze w tej chwili to poprawic punktualnosc. Jesli bedize mniej odwolanych lotow wtedy bedzie mozna zaczac myslec o komforcie.


Błąd, Gabec. Punktualności w tej chwili nie poprawisz, bo na Okęciu jest... jak jest i do końca roku (jeśli wierzyć w oddanie departures+ north pier w grudniu) będzie kompletnie do D.
Ja bym się raczej skupił na tym, co zrobić można, czyli na poprawie produktu pokładowego.
Nie można zmienić samolotów (jeszcze w tej chwili), ale można odświeżyć ich wygląd wewnętrzny i ponaprawiać co tam popsute: fotele, IFE i Bóg wie co jeszcze. Można poprawić poczęstunek - jego ilość i jakość, a także można wpłynąć na morale załogi aby poprawiła się obsługa paxów.
Można więc poprawić to, za co tak naprawdę paxy płacą i gdzie spędzają nawet po 9h.

Pozdroofka


Chavez, dla mnie punktualnosc to np +- 30 min a nie tak jak ostatnio ze -PE sie zepsuł i pasażerowie lecieli.... 24 GDZINY pozniej. Tu akurat Okeciowo nie ma nic do rzeczy. Tu raczej chodzi o stan techniczny maszyn. Komfor, oczywiscie, tez.... ale bedac w Chicago polonusi narzekali przede wszystkim na problemy techniczne a nie na komfort!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 16:47, 13 Kwi 2006    Temat postu:

też mi się wydaje, że jak wylot się opóźni o 30 min czy nawet godzinę (to są loty bez przesiadek na ogół) to jeszcze nic. gorzej, że jest tyle odwołanych lotów!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Czw 20:23, 13 Kwi 2006    Temat postu:

No podobno Papa-Echo to straszna wtopa, choć z własnego doświadczenia nie mogę tego stwierdzić, wyleciałem z JFK punktualnie, a zaleciałem do WAW jeszcze punktualniej, ale co i rusz słyszę, że się psuje.
Czy inne maszyny również się tak psują, czy ja mam takie niesamowite szczęście ? Na ostatnie cztery loty: PA, Islandczyk, OB, PE nie zaliczyłem ani jednego spóźnienia z przyczyn technicznych w odlotach ani przylotach, nie licząc oczywiście 3xE70 które też podobno felerne są.
Wydaje mi się że ktoś tu przesadza z tym psuciem się lotowskich maszyn na zasadzie krytykujmy to co polskie Rolling Eyes
Z odwołanymi lotami nie wiem jak jest, ale też żadnego nie trafiłem, niesamowity farciarz ze mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 21:00, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Jest dużo racji w tym co pisze chavez! O ile będę walił w LOT jak w gruchę za jakość usług, o tyle sprawa PE to raczej zły zbieg okoliczności. Coś jak nieszczęsny Fiszer. Nie jestem inżynierem, ale tak się zastanawiam, czy kupując (biorąc w leasing) takiego PE były rzeczywiście takie możliwości sprawdzenia wszystkiego i uniknięcia awarii. Po drugie, czy rzeczywiście musimy koniecznie trzymać się ciągle tych samych silników. Wiem że to głupawo brzmi, ale czy wprowadzenie maszyn z innymi silnikami, to aż taka rewolucja? Tym bardziej, że problemy z PE sa pokłosiem właśnie tego, że szukamy nie jakiegokolwiek 763, ale z tymi samymi silnikami co pozostałe. Przecież pustynie są pełne 763 w niezłym stanie postawionych przez Kanadyjczyków, czy nawet tera oddawanych przez KLM (chyba z RR). Mamy we flocie tyle rodzajów samolotów, może nowy rodzaj silników w 763 to jednak nie taki wielki szok. Może ktoś się na tym zna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Czw 21:33, 13 Kwi 2006    Temat postu:

No wiesz, Witku, mechaników mamy przeszkolonych na GE, mieszanie w silnikach też nie wskazane przy tak małej flocie. Ciekaw jestem co się stanie gdy dostaniemy 787 z Trentami 1000. Chyba nie ma możliwości 787 z GE ?

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chavez dnia Czw 21:34, 13 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin