Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Daty 787: wiadomo juz cos szczegolowo?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Czw 16:59, 23 Mar 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Calkowicie kompozytowy Beechcraft Starship juz lata od ilu .. 20 lat ?

Akurat to jest zły przykład, bo większość Starshipów została odkupiona niedawno przez wytwórnię - nie opłacało się utrzymywać produkcji części zamiennych i serwisu dla kilkudziesięciu wyprodukowanych samolotów.

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 18:18, 23 Mar 2006    Temat postu:

pb299 napisał:
Akurat to jest zły przykład, bo większość Starshipów została odkupiona niedawno przez wytwórnię - nie opłacało się utrzymywać produkcji części zamiennych i serwisu dla kilkudziesięciu wyprodukowanych samolotów.


Akurat to bardzo dobry przyklad bo samolot nigdy nie mial problemow wynikajacych ze swojej konstrukcji kompozytowej. To ze sie nie oplacalo utrzymywania tych samolotow ze wzgledu na ich malo ilosc to nic nie ma do ich kompozytowej konstrukcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 18:21, 23 Mar 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
Prawda jest taka, ze walenie mlotkiem w kawalek kompozytu o wymiarach 1x1 mozna porownac np. do intensywnego opadu gradu

dla inzynierow ANA te i inne testy byly wystarczajace, dla ciebie pewnie nie, trzeba pomedrkowac, Polak zawsze najmadrzjeszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Czw 18:33, 23 Mar 2006    Temat postu:

slepowron napisał:

dla inzynierow ANA te i inne testy byly wystarczajace, dla ciebie pewnie nie, trzeba pomedrkowac, Polak zawsze najmadrzjeszy.


Jest takie jedno amerykanskie powiedzenie - "never listen to the salesman". Sprawdza sie zaskakujaco czesto... Poza tym wole byc madrym Polakiem niz glupim Amerykaninem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 18:34, 23 Mar 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
ojcie_c napisał:
Prawda jest taka, ze walenie mlotkiem w kawalek kompozytu o wymiarach 1x1 mozna porownac np. do intensywnego opadu gradu

dla inzynierow ANA te i inne testy byly wystarczajace, dla ciebie pewnie nie, trzeba pomedrkowac, Polak zawsze najmadrzjeszy.


Zdaje sie ze Qantas przeprowadzal testy na wplyw promieniowania czy jakos cos w tym stylu i jak widac wszystko wypadlo ok skoro zamowili "pare" sztuk b787.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 19:05, 23 Mar 2006    Temat postu:

[quote="ojcie_c"]
slepowron napisał:

Jest takie jedno amerykanskie powiedzenie - "never listen to the salesman". Sprawdza sie zaskakujaco czesto... Poza tym wole byc madrym Polakiem niz glupim Amerykaninem.

Strasznie masz widze wysokie o sobie mniemanie i niskie o innych. Kupuja sprzet ze miliard lub dwa i beda "listen to salesman". Wszyscy sie dali zahipnotyzowac przez glupich salesmanow tylko jeden pan ojciec sie uchowal. Ale to moczopedne. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 16:30, 11 Kwi 2006    Temat postu:

"The Jetstar fleet will transition to the 311-seat Boeing 787 Dreamliner aircraft - part of Qantas' $20 billion fleet reinvestment program - from August 2008."

Mam nadizeje, ze LOT nie zaoferuje takiej luksusowej 311 miejscowej konfiguracji Confused 787 bedzie mial nowa ksywke - The Crampliner.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 16:41, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
"The Jetstar fleet will transition to the 311-seat Boeing 787 Dreamliner aircraft - part of Qantas' $20 billion fleet reinvestment program - from August 2008."

Mam nadizeje, ze LOT nie zaoferuje takiej luksusowej 311 miejscowej konfiguracji Confused 787 bedzie mial nowa ksywke - The Crampliner.


[link widoczny dla zalogowanych]
\

Czy Jetstar nie bedzie latal 787-9 ? LO ma miec chyba 278 foteli w B788(24+254) albo 317 (30+287) w 789 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:05, 11 Kwi 2006    Temat postu:

slepowron napisał:

Akurat to bardzo dobry przyklad bo samolot nigdy nie mial problemow wynikajacych ze swojej konstrukcji kompozytowej. To ze sie nie oplacalo utrzymywania tych samolotow ze wzgledu na ich malo ilosc to nic nie ma do ich kompozytowej konstrukcji.


ale to że to zupełnie inna skala wielkości już ma. a jest kompletnie inna.

co nie oznacza, że mam jakieś wątpliwości, co do tego że Boeing dobrze wszystko przetestował.

ps. a Twoje wprowadzanie kontekstu narodowego w tą dyskusje jest kompletnie nonsensowne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 17:23, 11 Kwi 2006    Temat postu:

W komunikacie Qantas mowa jest o 787-800 z 311 miejscami. 9 w rzedzie - to beda najwezsze miejca z wszystkich samolotow.

W takiej konfiguracji bedzie mozna wpakowac 400 do 787-10. 777 beda niepotrzebne. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Wto 20:34, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Oby były potrzebne Laughing

OT End


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Wto 20:41, 11 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:

ps. a Twoje wprowadzanie kontekstu narodowego w tą dyskusje jest kompletnie nonsensowne.

Raczej sensowne zwlaszcz w kontekscie jak ktos pisze o "madrych" Polakach i "glupich" Amerykanach. Ja kontekstu narodowego tu pierwszy nie wprowadzilem. Polacy maja zwyczaj grac ekspertow od wszystkiego. O ile wiem to kiedys Pilsudski powiedzial ze kazdemu Polakowi wydaje sie ze jest ministrem bez teki - cos w tym jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slepowron dnia Wto 21:04, 11 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 22:28, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
W komunikacie Qantas mowa jest o 787-800 z 311 miejscami. 9 w rzedzie - to beda najwezsze miejca z wszystkich samolotow.

W takiej konfiguracji bedzie mozna wpakowac 400 do 787-10. 777 beda niepotrzebne. Smile


hmm, jakos nie widze zeby bylo gdzies napisane ze to -8. Z tego co pamietam to Qantas zamowil -8 oraz -9 ale nie pamietam co gdzie ma pojsc. Mniejsza z tym, w takim razie az przyjemnie bedize latac LO który do swoich Dremlinerow zabierze tylko 278 Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:10, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Tylko? To tez oznacza 9 w rzedzie w economy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 10:35, 12 Kwi 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Tylko? To tez oznacza 9 w rzedzie w economy.


9 rzedow w Dremlinerze zapewni tyle samo miejsca co 7 w B767, wiec chyba nie ma co tragizowac. Ja tam licze (choc szansa sa male) ze bedzie cos jak ECONOMY PLUS czy jakos tak. Wtedy moglbys smialo latac LO bez narzekania ze masz malo miejsca.
A tak swoja droga to chyba zdecydowana wiekszosc bedzie miala 9 foteli w rzedzie, zwlaszcza przy obecnych cenach paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin