Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 27 wyników
Forum Forum lotnictwa Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: KRK - PRG - BCN - KRK - OKA i Sky Europe
kris200

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1377

PostForum: Raporty z podróży lotniczych   Wysłany: Wto 14:48, 30 Sty 2007   Temat: KRK - PRG - BCN - KRK - OKA i Sky Europe
Na poczatku ubiegłego roku wybralismy sie rodzinnie do Barcelony, a docelowo do Santa Susana, na drodze z Barcelony do Blanes, dokladnie nie pamietam daty, ale powrót mielsimy w dniu w którym na Błoni ...
  Temat: KTW FRA BKK FRA KTW - Lufthansa
kris200

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1752

PostForum: Raporty z podróży lotniczych   Wysłany: Wto 8:07, 30 Sty 2007   Temat: KTW FRA BKK FRA KTW - Lufthansa
mam troche zdjec ale sa na tyle słabej jakosci ze nie nadaja sie do publikacji, to byl taki mały sony z matryca 3.2 mln, no i przede wszystkim mam duzo zdjec z samego bangkoku, ale to chyba na jakies ...
  Temat: KTW FRA BKK FRA KTW - Lufthansa
kris200

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1752

PostForum: Raporty z podróży lotniczych   Wysłany: Pon 14:47, 29 Sty 2007   Temat: KTW FRA BKK FRA KTW - Lufthansa
W okresie mistrzostw swiata w Niemczech miałem okazje poleciec z moim Przyjacielem do Tajlandii na kilka dni.
Oto króciutka relacja.
Zaczęliśmy wszystko w Pyrzowicach, rejsem kolo 13ej, z czekaniem ...
  Temat: Port lotniczy Nowy Targ?
kris200

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 2565

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Pią 9:02, 19 Sty 2007   Temat: Port lotniczy Nowy Targ?
ja mieszkam w nowym targu, spedzamy na tym lotnisku z moim synem - tez milosnikiem samolotów mnóstwo czasu, choc teraz mamy tu dwa an 24 - które wywożą spadachroniarzy, malą wilge i kilka jeszcze inny ...
  Temat: Koniec z dominacją WAW
kris200

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 2289

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Pią 16:44, 29 Gru 2006   Temat: Koniec z dominacją WAW
Gosc z lotu podał takie argumenty jak
- najlepszy pas startowy
- najmniej klopotów z mgłami
- przyszłosciowa infrastruktura dojazdowa do lotniska
- najwieksze skupisko ludnosci o odleglosci 100 k ...
  Temat: Koniec z dominacją WAW
kris200

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 2289

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Pią 15:31, 29 Gru 2006   Temat: Koniec z dominacją WAW
Jest duże prawdopodobienstwo ze linie lotnicze LOT, zdecydowały sie lub bardzo powaznie myslą o tym by zdecentralizowac warszawe jako hub, i stworzyc inne w portach regionalnych, z tego co wiem najwie ...
  Temat: Easy z LPL do KRK odwołany.
kris200

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1926

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Czw 9:38, 21 Gru 2006   Temat: Easy z LPL do KRK odwołany.
Nie mozna sie zgodzic z opinią ze tanie linie sa tansze od tradycyjnych w okresach swiatecznych, wystarczy popatrzec na dopiero co zaladowane loty, one juz sa kilka razy drozsze od tych w dniach okoli ...
  Temat: easyJet ma plany przejecia Wizz...?
kris200

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1806

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Wto 10:51, 19 Gru 2006   Temat: easyJet ma plany przejecia Wizz...?
wiem tyle tylko co od pasazerów - ponoc dwa samoloty wizz ladowaly w shannon i wrocily puste do polski, ale okolo 300 osób zostalo samym sobie, czesc ale niewielka przebokowana na czwartek a reszcie z ...
  Temat: easyJet ma plany przejecia Wizz...?
kris200

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1806

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Wto 10:09, 19 Gru 2006   Temat: easyJet ma plany przejecia Wizz...?
wizz dzis dał powazna plame w Corku - mozliwe ze bedzie z tego wiekszy szum, ludzie przestaną go na chwilę lubić Smile
  Temat: Air Madrid - agonia....
kris200

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 2229

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Sob 9:32, 16 Gru 2006   Temat: Air Madrid - agonia....
to juz nie zobaczymy takich maszyn http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5845445


jeszcze w marcu bedac w barcelonie widzialem go na plycie - myslalem nawet ze to linia z duza przyszloscią, bo ...
  Temat: Rozwój polskich lotnisk nie nadąża ...
kris200

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1374

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Czw 10:17, 14 Gru 2006   Temat: Rozwój polskich lotnisk nie nadąża ...
moze sie ograniczyc z wielu powodów, wiele osob nasyci sie lataniem i nie bedzie chcialo leciec 10 raz do londynu etc, niektóre z linii niskokosztowych po prostu zbankrutują lub sie skonsolidują i bed ...
  Temat: Rozwój polskich lotnisk nie nadąża ...
kris200

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1374

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Czw 9:29, 14 Gru 2006   Temat: Rozwój polskich lotnisk nie nadąża ...
wydaje sie ze w polsce wszyscy chca od razu odczuc duzy zysk, nie myslac długofalowo, np teraz kiedy pieniadze plyną szerokim strumieniem warto je wydac bez obciazen wielkimi kredytami na unowoczesnie ...
  Temat: amc Egipskie linie
kris200

Odpowiedzi: 58
Wyświetleń: 14421

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Śro 10:16, 13 Gru 2006   Temat: amc Egipskie linie
"AMC to linia własnie dla "pasażerów" (pochodzacych gdzieś z głębi kraju) lecąch na wakacje last minute za zaosczędzone przez długie lata pieniadze a nieżadko jest to dla nich pierwszy ...
  Temat: Połączenia lotnicze MD-11 do USA
kris200

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 4191

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Pon 11:45, 11 Gru 2006   Temat: Połączenia lotnicze MD-11 do USA
AY 005 D HEL 2 JFK 8 1420 1555 0 19MAY07 01OCT07 M11 8:35

tylko tak - niestety musisz poznac walory finskiego jedzenia
  Temat: Fajny filmik o produkcji B737 dla Sky Europe
kris200

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 612

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Śro 13:13, 06 Gru 2006   Temat: Fajny filmik o produkcji B737 dla Sky Europe
http://www1.skyeurope.com/PL/Default.aspx?CatID=46
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin