Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koniec z dominacją WAW
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris200




Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:31, 29 Gru 2006    Temat postu: Koniec z dominacją WAW

Jest duże prawdopodobienstwo ze linie lotnicze LOT, zdecydowały sie lub bardzo powaznie myslą o tym by zdecentralizowac warszawe jako hub, i stworzyc inne w portach regionalnych, z tego co wiem najwieksze prawdopodobienstwo na stworzenie drugiego hubu maja Katowice



Informacja od przedstawiciela handlowego LOTu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kris200 dnia Pią 16:02, 29 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 15:35, 29 Gru 2006    Temat postu:

Ciekawe. Jeszcze niedawno twierdzili, ze nikt nie chce z KTW latac i nawet Jetstreamy tam wysylali bo ATR byl za duzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
styrian




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolyca

PostWysłany: Pią 15:36, 29 Gru 2006    Temat postu:

Linie Lotnicze LOT analizują wiele scenariuszy... chociażby baza w KRK. Żadnej decyzji nie ma jeszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zelek




Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT- M-ce

PostWysłany: Pią 15:42, 29 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec z dominacją WAW

kris200 napisał:
Jest duże prawdopodobienstwo ze linie lotnicze LOT, zdecydowały sie lub bardzo powaznie myslą o tym by zdecentralizowac warszawe jako hub, i stworzyc inne w portach regionalnych, z tego co wiem najwieksze prawdopodobienstwo na stworzenie drugiego hubu maja Katowice


z kad masz to info??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gaugan




Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las Kabatas

PostWysłany: Pią 15:48, 29 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec z dominacją WAW

kris200 napisał:
Jest duże prawdopodobienstwo ze linie lotnicze LOT, zdecydowały sie lub bardzo powaznie myslą o tym by zdecentralizowac warszawe jako hub, i stworzyc inne w portach regionalnych, z tego co wiem najwieksze prawdopodobienstwo na stworzenie drugiego hubu maja Katowice



bzdura, fikcja!! spam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:13, 29 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec z dominacją WAW

gaugan napisał:
kris200 napisał:
Jest duże prawdopodobienstwo ze linie lotnicze LOT, zdecydowały sie lub bardzo powaznie myslą o tym by zdecentralizowac warszawe jako hub, i stworzyc inne w portach regionalnych, z tego co wiem najwieksze prawdopodobienstwo na stworzenie drugiego hubu maja Katowice



bzdura, fikcja!! spam



Nie do końca, rzeczywiście LO szuka gdzie zwiększyć swoją ofertę.
Może hub to za duże słowo, ale można spodziewać się zwiększenia oferty z portów regionalnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 16:21, 29 Gru 2006    Temat postu:

Pomysł z nowym minihubikiem, w stylu AirFrance'owskiego Lyonu albo SWISSowskiej Bazylei świetny... Tylko czemu akurat w Katowicach? Mateczniku WiZZair'a? Ta minibaza powinna być-zdroworozsądkowo- w Poznaniu, bogatym, dynamicznym, ponadpółmilionowym mieście, ze świetnym nowoczesnym portem blisko centrum, położonym w miarę w centrum Europy (loty do np. Brukseli trwałby około 1:30, do Amsterdamu 1:20, do Paryża i Mediolanu w ramach dwóch godzin...). Wielki atut - wszyscy inni mają Poznań gdzieś, konkurencja mizerna, za to portfele nieco grubsze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:26, 29 Gru 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Pomysł z nowym minihubikiem, w stylu AirFrance'owskiego Lyonu albo SWISSowskiej Bazylei świetny... Tylko czemu akurat w Katowicach? Mateczniku WiZZair'a? Ta minibaza powinna być-zdroworozsądkowo- w Poznaniu, bogatym, dynamicznym, ponadpółmilionowym mieście, ze świetnym nowoczesnym portem blisko centrum, położonym w miarę w centrum Europy (loty do np. Brukseli trwałby około 1:30, do Amsterdamu 1:20, do Paryża i Mediolanu w ramach dwóch godzin...). Wielki atut - wszyscy inni mają Poznań gdzieś, konkurencja mizerna, za to portfele nieco grubsze...


ROTFL!

BTW. Szybciej zobacze 767 regularnie w EPKT niz LOT zrobi tutaj baze. Druga baza pewnie bedzie Krakow Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:33, 29 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Ciekawe. Jeszcze niedawno twierdzili, ze nikt nie chce z KTW latac i nawet Jetstreamy tam wysylali bo ATR byl za duzy.


Nikt nie chce latac do Warszawy bo tak naprawde nie ma po co. Jesli ktos planuje dluzszy rejs to leci Lufthansa. A po Europie ludzie lataja W!ZZ czy korzystaja z Krakowa.

Co innego z Monachium, otwarli polaczenie o godz. 18:45 wylot do MUC i sie dziwia ze malo kto chce latac :/ Niech otworza o godz. 06:00 wowczas moga sie milo zaskoczyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris200




Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 16:44, 29 Gru 2006    Temat postu:

Gosc z lotu podał takie argumenty jak
- najlepszy pas startowy
- najmniej klopotów z mgłami
- przyszłosciowa infrastruktura dojazdowa do lotniska
- najwieksze skupisko ludnosci o odleglosci 100 km od lotniska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zelek




Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT- M-ce

PostWysłany: Pią 16:50, 29 Gru 2006    Temat postu:

BN napisał:
Stoarn napisał:
Pomysł z nowym minihubikiem, w stylu AirFrance'owskiego Lyonu albo SWISSowskiej Bazylei świetny... Tylko czemu akurat w Katowicach? Mateczniku WiZZair'a? Ta minibaza powinna być-zdroworozsądkowo- w Poznaniu, bogatym, dynamicznym, ponadpółmilionowym mieście, ze świetnym nowoczesnym portem blisko centrum, położonym w miarę w centrum Europy (loty do np. Brukseli trwałby około 1:30, do Amsterdamu 1:20, do Paryża i Mediolanu w ramach dwóch godzin...). Wielki atut - wszyscy inni mają Poznań gdzieś, konkurencja mizerna, za to portfele nieco grubsze...


ROTFL!

BTW. Szybciej zobacze 767 regularnie w EPKT niz LOT zrobi tutaj baze. Druga baza pewnie bedzie Krakow Wink


w KRK LOT mialby duzo konkurencji a w KTW jest mniej przewoznikow zarowno tradycyjnych jak i tanich poza tym powstala droga ekspresowa do lotniska za niedlugo bedzie autostrada A1 przebiegac kolo lotniska ( juz zaczal sie wykup gruntów) lotnisko bedzie najlepiej skomunikowane po WAW. Aha w kwietniu otwarty zostanie terminal o przepustowosci 3,6 mln pax Nic tylko za jakies 2-3 lata (moze mniej) zakladac hub.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zelek dnia Pią 17:01, 29 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RZE




Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: RZ-ÓW

PostWysłany: Pią 16:56, 29 Gru 2006    Temat postu:

albo w rzeszowie mogli by te mini bazę zrobic Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 16:58, 29 Gru 2006    Temat postu:

tak...
do pierszego kwietnia troche daleko a tutaj takie sensacje

a tak na powaznie to w PLL LOT pomyslow na przyszlosc sa setki.
Od kilku lat nasz narodowy przewoznik dryfuje od koncepcji do koncepcji.
Jeszcze kilka lat temu realizowal rozne pomysly a od wejscia do UE tylko oglasza w mediach rozne nowe koncepcje (ale za tym nie ida zadne posuniecia).

Jedyna namacalna strategia bylo przeksztalcenie z LOT Charters w Centralwings by walczyc z innymi LCC.
Tyle ze w chwili obecnej sami nie wiedza (lub niemoga) jednoznacznie okreslic swojej startegii.

Pogloski o drugim hubie LOTu po Warszawie sa tylko mrzonkami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 17:03, 29 Gru 2006    Temat postu:

Z tego co wiem, w Rzeszowie jest jeszcze lepszy pas. Skupisko ludzi wielkie, ale już świetnie zagospodarowane przez WiZZa i Lufthansę. Baza może obiecująca, LOT nie powinien ze Śląska rezygnować, ale priorytet przyznać Poznaniowi, który w przeciwieństwie do Katowic w ogóle nie ma porządnych połączeń z kontynentalną Europą (nie licząc feedowania Lufthansy...). BTW czy LOT ma wystarczającą ilość maszyn by rozwijać pozawarszawską działalność?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:05, 29 Gru 2006    Temat postu:

kris200 napisał:
Gosc z lotu podał takie argumenty jak
- najlepszy pas startowy
- najmniej klopotów z mgłami
- przyszłosciowa infrastruktura dojazdowa do lotniska
- najwieksze skupisko ludnosci o odleglosci 100 km od lotniska


1 i 2 : nie bardzo wiem, co to oznacza.
3: polemiczne, o wielu lotniskach można to powiedzieć
4: bezdyskusyjne.

To jest gdybanie, bo dokładnie to samo Lot twierdzi nt Poznania a i zapewne innych lotnisk.
Pożywiom, uwidzim. Moim zdaniem bicie piany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin