Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ławica-szanse rozwoju i nowe połączenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 25, 26, 27  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 10:41, 16 Sie 2006    Temat postu:

Danny Gatwick daje wiecej mozliwosci przesiadek niz Okecie, a dla biletow na dalekie trasy tanszych o 400-500zl od Lufy jestem w stanie na wlasny koszt przejechac z Gatwick na LHR (a takie polaczenia bylyby dostepne).
Falubaz, jest jak napisales, z Poznania jedzie sie do Wawy tylko troche krocej i to wszystko Wink A odnosnie BA to jaki tradycyjny przewoznik (nie z SA) Twoim zdaniem (i Dannego) bylby sklonny wejsc do Poznania i bylby w stanie sie utrzymac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:52, 16 Sie 2006    Temat postu:

AF 2 razy dziennie do CDG na CRJ lub ERJ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiliP




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/EPPO

PostWysłany: Śro 11:20, 16 Sie 2006    Temat postu:

Danny napisał:
AF 2 razy dziennie do CDG na CRJ lub ERJ.


Z tego co wiem,to zostało to już dawno wymyślone i kilka osob nad tym pracuje. Ostateczna decyzje i tak podejmie AF, nie Port.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 11:23, 16 Sie 2006    Temat postu:

nie wydaje Cie sie ze AF z racji mniejszych maszyn bedzie mniej ekonomiczny. A BA z racji obslugi p2p (na ktore i tak jest popyt wiekszy niz obecne mozliwosci FR i Wizza) moze dac wieksze maszyny. Po za tym i LGW (+LHR) i CDG jest niemal w tym samym miejscu europy - jesli chodzi o mozliwosc przesiadek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 11:50, 16 Sie 2006    Temat postu:

CDG ma niemal nieograniczone mozliwosci przesiadek. LGW zadne. Poza tym Paryz tem ma przeciez jakis p2p ktorego na razie nikt nie obsluguje.

Przejezdzanie na inne lotniska w Londynie jest moze opcja dla mlodego turysty z plecakiem ale nie dla pasazerow biznesowych, nie dla rodzin z dziecmi, nie dla ludzi lecacych na wakacje z duzym bagazem itd. Zreszta przejechac juz mozesz, ze Stansted lub Luton a Gatwick nic tu nowego nie wnosi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 11:57, 16 Sie 2006    Temat postu:

Pewnie ze wnosi.. mozliwosc lotu na 1 bilecie. Obawiam sie ze p2p do Paryza w wykonaniu AF bedzie oznaczalo jednak dojazd do berlina i dalej LCC. AF nie ma zbyt konkurencyjnych cen (po za karaibami), przynajmniej Lufy pewnie sie czujacej w Poznaniu taka konkurencja nie przestrszy Wink AF by sie latalo na kierunkach na razie niedostepnych w Lufie, czyli takich ktorych nie ma z MUC a przez FRA sa bardzo drogie (np. BIO).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 12:01, 16 Sie 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Pewnie ze wnosi.. mozliwosc lotu na 1 bilecie
Ktora Ci nic nie daje. Bagaz i tak musisz odebrac a jak sie spoznisz na LHR bo stales w korku to i tak bilet przepada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 12:14, 16 Sie 2006    Temat postu:

No prawda, ale chyba nikt sobie nie zostawi mniej niz 3h czasu na przesiadke.
Mysle fajniej by bylo z KLM niz AF, Amsterdam jest troche blizej, bardziej by sie im oplacalo, a mozliwosci przesiadek niewiele mniejsze niz w Paryzu i tak mi sie wydaje z cenami troche lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:42, 16 Sie 2006    Temat postu:

FiliP napisał:
Danny napisał:
AF 2 razy dziennie do CDG na CRJ lub ERJ.


Z tego co wiem,to zostało to już dawno wymyślone i kilka osob nad tym pracuje. Ostateczna decyzje i tak podejmie AF, nie Port.


Zawsze decyzję podejmie przewoźnik a nie port to chyba jasne dla Wszystkich. Smile
wg mnie wieksze korzyści ekonomiczne ma tutaj AF lub KLM ( przy 2 połączeniach dziennie) niż BA. Choc to ponoć BA jest najbliżej do operowania do POZ.
Innych logicznych opcji na razie nie widzę....
no chyba że nastepni ze Stara, np Swiss ( ZRH byłby dobrym miejscem na transfery) ale to raczej ze wzgledu na LH nie jest realne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 12:46, 16 Sie 2006    Temat postu:

ZRH nie wypalil nawet z KRK wiec jest to wykluczone.

Imho SAS powinien pojsc po rozum do glowy i przywrocic 2 loty dziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:55, 16 Sie 2006    Temat postu:

Także OS mógłby powrócic do latania do POZ, ale w rozsądnych godzinach i przynajmniej 2 razy dziennie ( lub 1xLO 1X OS).

Mimi pozorów to jednak LO,OS i SK konkuruja z LH o pasażerów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 12:57, 16 Sie 2006    Temat postu:

Ale z KRK swiss mial bardzo dobre oblozenie, rejsow juz nie ma z powodu braku maszyny na ta trase (czyli LH nie chciala). Mi tez sie wydaje ze dla Poznania chyba lepiej by bylo gdby istnialo polaczenie 2x dziennie do Zurychu operowane przez swissa niz nawet istniejace 2x dziennie do FRA operowane przez lot. Lot zgarnia lwia czesc kasy za polaczenia przez FRA i sa one przez do wyraznie drozsze, praktycznie te polaczenia sa jedynie dla przesiadajacych sie na dalekie loty, ale godziny polaczenie nie sa za to za dobre (bo z fra wiekszosc maszyn na zachod leci rano i np na lot do miami juz sie z poznania nie zdazy, a wiekszosc wylotow na wschod jest poznym wieczorem, czyli trzeba te 5-7h czekac we FRA. Z Zurychu operuje calkiem sporo przewoznikow z innych kontynentow a i sam swiss jest stosunkowo tani i w europie i po za nia (choc oczywiscie takiej siatki polaczen jak Lufa z FRA nie ma - ale siatka ta nie jest dostepna w ludzkich cenach z poznania).
Niestety tez mysle ze na Swisa nie ma szans. Dobrze ze chociaz przy kupnie biletow nagrod z M&M pomimo ze wg zasad mozna miec jedynie 2segmenty lotu miedzynarodowego w kazda strone i po 1 segmencie lotu krajowego to jednak bez problemu da sie kupic bilet w ktorym da sie doleciec gdziekolwiek przez MUC i ZRH w taki sposob ze albo polaczenie POZ-MUC albo MUC-ZRH jest traktowane jako polaczenie krajowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:59, 16 Sie 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Falubaz, jest jak napisales, z Poznania jedzie sie do Wawy tylko troche krocej i to wszystko Wink


i to wszystko, i dlatego więcej pasażerów P2P lata z WAW do WRO i GDN niż do POZ, i dlatego tez jest wiecej połączeń do GDN i WRO z WAW
i to wszystko Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 13:04, 16 Sie 2006    Temat postu:

Tak tez mysla w Wroclawiu Wink To ze rozmowy trwaja z kilkoma przewoznikami nie oznacza ze wszyscy moga zaczac latac. Fakt wejscia OS i SK (w drugim polaczeniu) moze przekreslic szanse wejscia kogokolwiek spoza SA. Ja bym chyba tego nie chcial. A z calym szacunkiem dla OS, mogli latac, ale im sie nie chcialo, sami sobie winni. gdyby tylko choc troche bardzej sie postarali to by nie byli na minusie W zasadzie jedyny wg mnie atut Austriana to dobre polaczenia np na Ukraine.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 13:53, 16 Sie 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Ale z KRK swiss mial bardzo dobre oblozenie, rejsow juz nie ma z powodu braku maszyny na ta trase (czyli LH nie chciala).


Oblozenie to nie wszystko, licza sie taryfy i zyski. Najpierw obslugiwal to polaczenie Styrian na CRJ. Ale tak super chyba im nie szlo bo poszli z torbami. Potem Swiss wszedl ze swoim sprzetem ale ich najmniejsza maszyna to Avro i uznali, ze to za duzy samolot na Krakow a przynajmniej nie ma mozliwosci zapelnienia go po taryfach odpowiednio wysokich zeby osiagnac zysk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Poznań - Ławica (EPPO/POZ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 25, 26, 27  Następny
Strona 15 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin