Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LOT - opinie na temat USŁUG naszego narodowego przewoznika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:02, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Zgadłeś, leciałem do Lizbony. Poza najlepszym sezonem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 18:24, 14 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
Zgadłeś, leciałem do Lizbony. Poza najlepszym sezonem.


Jak się człowiekowi chce nocą latać, czemu nie..... W TYM sezonie C0 lata do Lizbony już tylko 2 razy, więc jeszcze niedogodniej... 324 osoby tanio się do Lizbony uzbiera, ale czy to zysk przyniesie to nie sądzę... Ja na przykład potrzebuję dolecieć we wrześniu do Ponta Delgada i za cholerę nie ma żadnego połączenia LOTem, przez ten cały walony przydział Centralwingsa do operowania Lizbony, bo ryzykuję utratę przesiadki... Wszyscy moi znajomi, którzy latają do Portugalii, latają LOTem/SWISSem przez Zurych... Gdyby do Lizbony latał LOT w c/s z TAPem, rezultat finansowy byłby dużo lepszy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:45, 14 Kwi 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
marcinj napisał:
Zgadłeś, leciałem do Lizbony. Poza najlepszym sezonem.


Jak się człowiekowi chce nocą latać, czemu nie..... W TYM sezonie C0 lata do Lizbony już tylko 2 razy, więc jeszcze niedogodniej... 324 osoby tanio się do Lizbony uzbiera, ale czy to zysk przyniesie to nie sądzę...


Aha, jak teraz Ci udowodniłem, że wbrew temu co piszesz, samoloty na najbardziej "kuriozalnym" połaczeniu nie latają puste, to będziesz się upierał, że lata za darmo. Cóż. Każdy w coś musi wierzyć. Moim zdaniem jest to połączenie b. udane: samolot leci w nocy, kiedy lotnisko i tak niechętnie przyjmuje maszyny, na dość długiej trasie, czyli maszyna zamiast stać, lata. Nie lata pusta. Ceny są proporcjonalnie wyższe (przynajmniej były wtedy, kiedy sprawdzałem). Ale oczywiście możesz nadal twierdzić, że to kuriozum. W "Transport Tycoon" by pewnie nie działało.

Dla mnie raczej "feedowanie" TAP jest kuriozalne: jak wiadomo, zarabia się nie na tych połączeniach, tylko na tych do Brazylii i Afryki. Powinno sie feedować jak najbliższy hub. Ale moja wiedza też jest też teoretyczna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 18:55, 14 Kwi 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
Stoarn napisał:
marcinj napisał:
Zgadłeś, leciałem do Lizbony. Poza najlepszym sezonem.


Jak się człowiekowi chce nocą latać, czemu nie..... W TYM sezonie C0 lata do Lizbony już tylko 2 razy, więc jeszcze niedogodniej... 324 osoby tanio się do Lizbony uzbiera, ale czy to zysk przyniesie to nie sądzę...


Aha, jak teraz Ci udowodniłem, że wbrew temu co piszesz, samoloty na najbardziej "kuriozalnym" połaczeniu nie latają puste, to będziesz się upierał, że lata za darmo. Cóż. Każdy w coś musi wierzyć. Moim zdaniem jest to połączenie b. udane: samolot leci w nocy, kiedy lotnisko i tak niechętnie przyjmuje maszyny, na dość długiej trasie, czyli maszyna zamiast stać, lata. Nie lata pusta. Ceny są proporcjonalnie wyższe (przynajmniej były wtedy, kiedy sprawdzałem). Ale oczywiście możesz nadal twierdzić, że to kuriozum. W "Transport Tycoon" by pewnie nie działało.

Dla mnie raczej "feedowanie" TAP jest kuriozalne: jak wiadomo, zarabia się nie na tych połączeniach, tylko na tych do Brazylii i Afryki. Powinno sie feedować jak najbliższy hub. Ale moja wiedza też jest też teoretyczna.

Jeden lot wiosny nie czyni, gdyby Lizbona była taka popularna, nie ograniczaliby jej teraz, gdy zbliża się sezon...
Status quo= pasażerowie przynoszący największy zysk latają przez Zurych dając kasę SWISSowi, bo połączenie LOT/TAP, mimo że wykonywane tymi samymi samolotami jest o niebo droższe niż jeśli się leci kodem SWISSa. Do Brazylii trzeba latać z dwoma przesiadkami, jeśli się zamierza lecieć gdzieś poza GIG i GRU, np. do Kurytyby, największego skupiska Polaków w Ameryce Łacińskiej... No ale w sumie miło nam, że latamy jako nieliczny low-cost do Lizbony, tylko że co z tego... I tak nikt naszego samolotu w Lizbonie nie zobaczy, bo o tej godzinie wszyscy siedzą w kafejkach Alfamy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pon 13:46, 03 Lip 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
marcinj napisał:
Stoarn napisał:
marcinj napisał:
Zgadłeś, leciałem do Lizbony. Poza najlepszym sezonem.


Jak się człowiekowi chce nocą latać, czemu nie..... W TYM sezonie C0 lata do Lizbony już tylko 2 razy, więc jeszcze niedogodniej... 324 osoby tanio się do Lizbony uzbiera, ale czy to zysk przyniesie to nie sądzę...


Aha, jak teraz Ci udowodniłem, że wbrew temu co piszesz, samoloty na najbardziej "kuriozalnym" połaczeniu nie latają puste, to będziesz się upierał, że lata za darmo. Cóż. Każdy w coś musi wierzyć. Moim zdaniem jest to połączenie b. udane: samolot leci w nocy, kiedy lotnisko i tak niechętnie przyjmuje maszyny, na dość długiej trasie, czyli maszyna zamiast stać, lata. Nie lata pusta. Ceny są proporcjonalnie wyższe (przynajmniej były wtedy, kiedy sprawdzałem). Ale oczywiście możesz nadal twierdzić, że to kuriozum. W "Transport Tycoon" by pewnie nie działało.

Dla mnie raczej "feedowanie" TAP jest kuriozalne: jak wiadomo, zarabia się nie na tych połączeniach, tylko na tych do Brazylii i Afryki. Powinno sie feedować jak najbliższy hub. Ale moja wiedza też jest też teoretyczna.

Jeden lot wiosny nie czyni, gdyby Lizbona była taka popularna, nie ograniczaliby jej teraz, gdy zbliża się sezon...
Status quo= pasażerowie przynoszący największy zysk latają przez Zurych dając kasę SWISSowi, bo połączenie LOT/TAP, mimo że wykonywane tymi samymi samolotami jest o niebo droższe niż jeśli się leci kodem SWISSa. Do Brazylii trzeba latać z dwoma przesiadkami, jeśli się zamierza lecieć gdzieś poza GIG i GRU, np. do Kurytyby, największego skupiska Polaków w Ameryce Łacińskiej... No ale w sumie miło nam, że latamy jako nieliczny low-cost do Lizbony, tylko że co z tego... I tak nikt naszego samolotu w Lizbonie nie zobaczy, bo o tej godzinie wszyscy siedzą w kafejkach Alfamy Very Happy


Coś widać niepopularna ta Lizbona, bo w nowym rozkładzie dalej tylko 2 razy w tygodniu, przy likwidacji Faro...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A340-600




Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:49, 03 Lip 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
sorry, ale czy C0 ma znaczący mniejszy LF niż inne low costy? bo mędrkować to łatwo ("kuriozalne" itd), ale czy właśnie przez to ma takie straty? czy raczej przez rozdęte koszty?

ja nie wiem, leciałem C0 raz, o "kuriozalnej" porze, nie do Londynu i był prawie pełen.


Moim zdaniem loty C0 do Lizbony to jakaś pomyłka - mininmalnie kosztuje 747 zł z taxami i na dodatek w nocy więc czemu Centralwings ma byc low-costem?? Niedawno lecialem z Poznania przez STN do Porto za 392 zł z opłatami.
Proponuję:
1) Wymienić zarząd Centralwings
2) Zrobić wywiad w internecie - gdzie najlepiej latać itp.
3) Niech czytają nasze forum - jest wiele do omówienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pon 22:13, 03 Lip 2006    Temat postu:

A340-600 napisał:
marcinj napisał:
sorry, ale czy C0 ma znaczący mniejszy LF niż inne low costy? bo mędrkować to łatwo ("kuriozalne" itd), ale czy właśnie przez to ma takie straty? czy raczej przez rozdęte koszty?

ja nie wiem, leciałem C0 raz, o "kuriozalnej" porze, nie do Londynu i był prawie pełen.


Moim zdaniem loty C0 do Lizbony to jakaś pomyłka - mininmalnie kosztuje 747 zł z taxami i na dodatek w nocy więc czemu Centralwings ma byc low-costem?? Niedawno lecialem z Poznania przez STN do Porto za 392 zł z opłatami.
Proponuję:
1) Wymienić zarząd Centralwings
2) Zrobić wywiad w internecie - gdzie najlepiej latać itp.
3) Niech czytają nasze forum - jest wiele do omówienia


747 Very Happy ... A Swissem trochę mniej "odlotowa" cena, bo 870... I lecisz elegancko w dzień, i pojesz sobie i popijesz for free... Dziwię się że do tej Lizbony KTOKOLWIEK jeszcze lata Centralem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Czw 8:28, 06 Lip 2006    Temat postu:

Ja troszke z innej beczki ale też o PLL LOT.
Tak sobie siedziałem na stronie lot-u i sprawdziłem przeloty z POZ do FRANKFURTU na 24.07, oto jedna z opcji:
9. Opcja
Cena całkowita: 4069.22 PLN
1 x dorosły 4044.22 = 3712.00 netto + 332.22 podatek
bilet etix 25.00
Cena całkowita 4069.22

[Canadair Regional Jet 100] LO5367/CR1
Poznań (POZ) 24.07.2006 12:55 Monachium (MUC) 24.07.2006 14:10

[Aerospatiale/Alenia ATR 72] LO4775/AT7
Monachium (MUC) 24.07.2006 15:55 Wenecja (VCE) 24.07.2006
17:10

[Airbus A320-100/200] LO4922/320
Wenecja (VCE) 24.07.2006 18:10 Frankfurt (FRA) 24.07.2006 19:40

Chyba trzeba by było być psychicznie chorym albo zdesperowanym żeby tak lecieć.
Jeżeli tak miałoby to wyglądać to ja za 2000zł zawioze każdego. Czas będzie porównywalny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 8:37, 06 Lip 2006    Temat postu:

cyfer napisał:
Ja troszke z innej beczki ale też o PLL LOT.
Tak sobie siedziałem na stronie lot-u i sprawdziłem przeloty z POZ do FRANKFURTU na 24.07, oto jedna z opcji:
9. Opcja
Cena całkowita: 4069.22 PLN
1 x dorosły 4044.22 = 3712.00 netto + 332.22 podatek
bilet etix 25.00
Cena całkowita 4069.22

[Canadair Regional Jet 100] LO5367/CR1
Poznań (POZ) 24.07.2006 12:55 Monachium (MUC) 24.07.2006 14:10

[Aerospatiale/Alenia ATR 72] LO4775/AT7
Monachium (MUC) 24.07.2006 15:55 Wenecja (VCE) 24.07.2006
17:10

[Airbus A320-100/200] LO4922/320
Wenecja (VCE) 24.07.2006 18:10 Frankfurt (FRA) 24.07.2006 19:40

Chyba trzeba by było być psychicznie chorym albo zdesperowanym żeby tak lecieć.
Jeżeli tak miałoby to wyglądać to ja za 2000zł zawioze każdego. Czas będzie porównywalny.


Oto co ja znalazlem:
Cena całkowita: 831.52 PLN
1 x dorosły 806.52 = 608.00 netto + 198.52 podatek
bilet etix 25.00

Cena całkowita 831.52

LO3942/AT7 Poznań
(POZ) 24.07.2006
05:55 Warszawa
(WAW) 24.07.2006
06:55
LO5375/733 Warszawa
(WAW) 24.07.2006
09:50 Frankfurt
(FRA) 24.07.2006
11:35
To co Ty podajesz jest dopiero jako 9 opcja, nikt przy zdrowych zmysłach nie poleci na trasie POZ-FRA przez Wenecje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Czw 9:03, 06 Lip 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

...........
Oto co ja znalazlem:
Cena całkowita: 831.52 PLN
1 x dorosły 806.52 = 608.00 netto + 198.52 podatek
bilet etix 25.00

Cena całkowita 831.52

LO3942/AT7 Poznań
(POZ) 24.07.2006
05:55 Warszawa
(WAW) 24.07.2006
06:55
LO5375/733 Warszawa
(WAW) 24.07.2006
09:50 Frankfurt
(FRA) 24.07.2006
11:35
To co Ty podajesz jest dopiero jako 9 opcja, nikt przy zdrowych zmysłach nie poleci na trasie POZ-FRA przez Wenecje

Wiem wiem ale ktoś to płodzi a mnie dziwi że taka opcja wogóle istnieje, ciekawe czy mają jakiś popyt na taki lot(y). Napisałem tylko o tym konkretnym wypadku. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Czw 9:06, 06 Lip 2006    Temat postu:

Zapewne poszczególe loty tak. Nie cała trasa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 9:13, 06 Lip 2006    Temat postu:

cyfer napisał:

Wiem wiem ale ktoś to płodzi a mnie dziwi że taka opcja wogóle istnieje, ciekawe czy mają jakiś popyt na taki lot(y). Napisałem tylko o tym konkretnym wypadku. Wink

Wejdz na strony innych przewozników i sam sprawdz a przekonasz sie ze to normalna praktyka. Zdaje sie ze RES mogłby sie wypowiedziec na ten temat szerzej,ale wydaje mi sie ze skoro w systemie jest mozliwosc takiego lotu to system go poprostu wyswietla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 9:23, 06 Lip 2006    Temat postu:

Pamiętam kilka lat temu, w czasach qualiflyera jeszcze, celem zebrania określonej liczby mil, w PZU pracownicy latali w delegację do Wiednia przez Brukselę, wracali przez Zurych, choć sama delegacja zuryska (choć leciała w tamtą stronę przez Monachium) wracała przez.. Nicee!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Czw 9:29, 06 Lip 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Pamiętam kilka lat temu, w czasach qualiflyera jeszcze, celem zebrania określonej liczby mil, w PZU pracownicy latali w delegację do Wiednia przez Brukselę, wracali przez Zurych, choć sama delegacja zuryska (choć leciała w tamtą stronę przez Monachium) wracała przez.. Nicee!

Nie chcę uchodzić za wiecznego sceptyka i narzekacza, ale takie zabawy to czysty idiotyzm i naprawdę w głowie mi sieto nie mieści jak można takie idiotyzmy uprawiać Exclamation Ten świat staje na głowie, albo już stanął. Czy w każdym kraju jest praktykowanych tyle idiotyzmów Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Czw 9:40, 06 Lip 2006    Temat postu:

cyfer napisał:
Stoarn napisał:
Pamiętam kilka lat temu, w czasach qualiflyera jeszcze, celem zebrania określonej liczby mil, w PZU pracownicy latali w delegację do Wiednia przez Brukselę, wracali przez Zurych, choć sama delegacja zuryska (choć leciała w tamtą stronę przez Monachium) wracała przez.. Nicee!

Nie chcę uchodzić za wiecznego sceptyka i narzekacza, ale takie zabawy to czysty idiotyzm i naprawdę w głowie mi sieto nie mieści jak można takie idiotyzmy uprawiać Exclamation Ten świat staje na głowie, albo już stanął. Czy w każdym kraju jest praktykowanych tyle idiotyzmów Question

Ja bym tak polecial pzrez Wenecje, jakbym mial zcas, a ktos by zaplacil mi za ten pzrelot. Ale sam bym nigdy nie zaplacil ponad 4000 zl za taka przyjemnosc.. hihih Niemniej jednak jesli taka opcja sie da, to system ja pokazuje, bo pokazuje wszystkie mozliwe polaczenia. Sek w tym, ze nie wszystkie sa tanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin