Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowe kierunki CENTRALWINGS od jesieni i zimy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RES




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: RZE

PostWysłany: Pią 11:39, 30 Cze 2006    Temat postu: nowe kierunki CENTRALWINGS od jesieni i zimy

Nowości w rozkładzie Centralwings:
Wrocław - Kolonia/Bonn (4 razy w tygodniu),
Wrocław - Rzym (3 razy w tygodniu),
Wrocław - Londyn (5 razy w tygodniu),
Wrocław - Cork (2 razy w tygodniu),
Gdańsk - Shannon (2 razy w tygodniu),
Kraków - Cork (2 razy w tygodniu),
Waraszawa - Londyn Stansted (3 razy w tygodniu),
Warszawa - Lile (2 razy w tygodniu),
Warszawa - Grenoble (raz w tygodniu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 22:41, 30 Cze 2006    Temat postu:

Lille ? Shocked Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Rolling Eyes Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 12:11, 01 Lip 2006    Temat postu:

Old napisał:
Lille ? Shocked Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Rolling Eyes Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. Sad


W Nord-Pas-de-Calais mieszka bardzo wiele Polaków (główne ich skupisko po Prayżu). Obecnie nie można w żaden sposób polecieć do Polski z Północnej Francji. Świetny krok ze strony CWI... Niestety mało ambitnie poza tym... Głównie mieszanie herbaty - odpadają kierunki letnie, wchodzą inne w ich miejsce, ale w sumie no boom... No dobrze że Wrocław doceniają... Poznania wciąż nie potrafią...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 15:27, 01 Lip 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Old napisał:
Lille ? Shocked Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Rolling Eyes Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. Sad


W Nord-Pas-de-Calais mieszka bardzo wiele Polaków (główne ich skupisko po Prayżu).


To raczej dalecy potomkowie Polaków, którzy zamierzają z reguły odwiedzic kraj przodków max raz w życiu i sądzę, że niekoniecznie zimą Wink . Emigracja do kopalń skończyła się ponad 50 lat temu. Laughing

Stoarn napisał:
Obecnie nie można w żaden sposób polecieć do Polski z Północnej Francji. Świetny krok ze strony CWI...

Niewiele dalej jest lotnisko Bruksela-Charleroi, odległośc chyba mniejsza niż z Łodzi do Warszawy.

Stoarn napisał:
Niestety mało ambitnie poza tym... Głównie mieszanie herbaty - odpadają kierunki letnie, wchodzą inne w ich miejsce, ale w sumie no boom... No dobrze że Wrocław doceniają... Poznania wciąż nie potrafią...

Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina.
Czy to na pewno finalny rozkład i nic nie zmienią ? Np. godziny lotow Warszawa - Grenoble wskazują, że samolot będzie musiał jeszcze z jakiegoś innego polskiego lotniska tam leciec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akusz




Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań / Luboń

PostWysłany: Sob 17:01, 01 Lip 2006    Temat postu:

Old napisał:
Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina


I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:07, 01 Lip 2006    Temat postu:

Old napisał:

Czy to na pewno finalny rozkład i nic nie zmienią ? Np. godziny lotow Warszawa - Grenoble wskazują, że samolot będzie musiał jeszcze z jakiegoś innego polskiego lotniska tam leciec.

takich ciekawostek jest wiecej np. w poniedzialki przylatuje z DUB do WRO C0294 o 13.25 i "konczy bieg" - nigdzie nie odlatuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 18:01, 01 Lip 2006    Temat postu:

Old napisał:
Stoarn napisał:
Old napisał:
Lille ? Shocked Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Rolling Eyes Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. Sad


W Nord-Pas-de-Calais mieszka bardzo wiele Polaków (główne ich skupisko po Prayżu).


To raczej dalecy potomkowie Polaków, którzy zamierzają z reguły odwiedzic kraj przodków max raz w życiu i sądzę, że niekoniecznie zimą Wink . Emigracja do kopalń skończyła się ponad 50 lat temu. Laughing


Polonia w tym regionie jest naprawdę bardzo liczebna, ZWŁASZCZA wziąwszy pod uwagę jak kiepskie połączenia z polską ma ta okolica. A to że Centralwings schodzi na pasy to się zgadzam. Zimowy rozkład to nowe kierunki, ale warto też wspomnieć że na wielu innych kierunkach całorocznych zostanie zmniejszona częstotliwość. I tak z Warszawy do Rzymu cała grupa LOT będzie miała w sumie żałosne 10 lotów tygodniowo, do Lizbony 2!!!!!, 2 połączenia WAW-Malaga to jedyna nowość na trasie Polska-Hiszpania, mimo, że otworzył się ich rynek i rosną przewozy... Drastycznie zmniejszy się ilość lotów do Edynburga, z Warszawy, mimo, że pojawi się trzecie lotnisko londyńskie, będzie do stolicy UK mniej lotów tygodniowo niż w zeszłą zimę, z Krakowa to samo... Żaden rozwój, jeśli nie stagnacja... Nie rozwija się ani CWI ani LOT... Szkoda, dobrze że chociaż pojawił się Norwegian.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 19:20, 01 Lip 2006    Temat postu:

Akusz napisał:
Old napisał:
Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina


I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa.


Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek Wink . I lata tylko do Was DauAir Laughing .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A340-600




Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 19:32, 01 Lip 2006    Temat postu:

Old napisał:
Akusz napisał:
Old napisał:
Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina


I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa.


Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek Wink . I lata tylko do Was DauAir Laughing .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem Question



Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa. Czekamy na Norwegian, Easy i innych.
Ole!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 20:37, 01 Lip 2006    Temat postu:

A340-600 napisał:
Old napisał:
Akusz napisał:
Old napisał:
Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina


I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa.


Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek Wink . I lata tylko do Was DauAir Laughing .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem Question



Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa. Czekamy na Norwegian, Easy i innych.
Ole!


W taki sposob to nie przyciagniecie do siebie nowych linii.

W Krakowie sa linie z kazdej polki British Airways,Lufthansa,EasyJet,Ryanair,SkyEurope,Centralwings a nawet DirectFly.
Kazda linia jest mile widziana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A340-600




Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:43, 01 Lip 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
A340-600 napisał:
Old napisał:
Akusz napisał:
Old napisał:
Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina


I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa.


Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek Wink . I lata tylko do Was DauAir Laughing .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem Question



Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa. Czekamy na Norwegian, Easy i innych.
Ole!


W taki sposob to nie przyciagniecie do siebie nowych linii.

W Krakowie sa linie z kazdej polki British Airways,Lufthansa,EasyJet,Ryanair,SkyEurope,Centralwings a nawet DirectFly.
Kazda linia jest mile widziana.


Może masz rację, w każdym razie ten centralwings będzie cały czas pod lupą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jan Kostka




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:38, 01 Lip 2006    Temat postu:

"Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa."

To bylo dobre. Myslalem, ze spadne z krzesla... ze smiechu. Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 16:19, 02 Lip 2006    Temat postu:

Jan Kostka napisał:
"Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa."

To bylo dobre. Myslalem, ze spadne z krzesla... ze smiechu. Mr. Green


Chyba tylko Norwegian i Sterling spełniają te wszystkie wymogi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyfer




Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPPO/POZ

PostWysłany: Czw 9:58, 06 Lip 2006    Temat postu:

Ja tam nie wiem jak wiele razy Central miał jakieś wpadki ale niedawno jak czekaliśmy na jedynego w historii Sterlinga na EPPO to ponoć Central wywinął taki numer że pasażerowie czekali ładnych kilka godzin na.... pilotów. Jest to sytuacja do potwierdzenia ale coś było ża rzeczy bo jednak planowo nie odlecieli.

Swoją drogą jak już nic się nie dzieje w Poznaniu to cieszy mnie połączenie WRO-ORK. Jak widziałem za 100zł można polecieć wprawdzie dopiero po 31.10, ale zawsze mam jakieś dodatkowe wyjście jakbym chciał przylecieć w odwiedziny do naszej "ojczyzny" (oczywiście najpierw muszęstąd się wydostać Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin