| 
			
				|  | Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| IgnacyHannak 
 
 
 Dołączył: 11 Sty 2006
 Posty: 134
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Katowice/Duesseldorf
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:20, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| o ile pamietam to atr zwiekszyl produkcje do......32 sztuk rocznie!!! 
 ale czy wy nie rozumiecie, ze dlatego nie mozna poleciec w swiat bo wyrzucamy wlasnie te male maszyny? jak bedziemy tylko zwiekszac maszyny na trasach a nie rozbudowywac siatki to nie ma szans zeby WAW stala sie chociaz drugorzednym hubem Stara!!!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Moniksa 
 
 
 Dołączył: 29 Paź 2005
 Posty: 78
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:31, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jak czytam posty pana Ignacego to mam wrażenie, że ktoś się na mnie wydziera... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Danny 
 
 
 Dołączył: 21 Paź 2005
 Posty: 1208
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: EIDW
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:37, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| [link widoczny dla zalogowanych] 
 CRJ200 net orders 2005 =-1
 ERJ145 net orders 2005 =-7
 
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Tu masz tez wyjasnione dlaczego male jety sa przeszloscia.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Witek Z Moderator
 
 
 Dołączył: 05 Paź 2005
 Posty: 1095
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: WAW
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 15:53, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Świetna wiadomość. Oczywiście, cała dyskusja powyższa już była, ekonomika rj przy obecnej cenie paliwa jest bardzo niska i LO i tak by oddał 145rki. Swoją drogą opowieści o większym komforcie w jetach to jakieś mity. Wykonuję kilkadziesiąt lotór krajowych rocznie i czasami zamiast atra podstawią 145kę. Mnie tam absolutnie nie jest wygodniej w 145ce a z uwagi na własne gabaryty jestem człowiekiem wymagającym komfortu   To co mnie interesuje najbardziej to sposób wprowadzenia tych maszyn do służby dla VIPów. Bo tak sobie myślę, że przecież obecny układ w którym ipów wozi specjalna jednostka wojskowa wcale nie musi być docelowy. To LOT mógłby przejąć ten zaszczytny obowiązek - taki rodzaj wetleasingu skoro i tak całe zaplecze techniczne będzie LO piloci pewnie też przejdą z LO itd... Poza tym to stwarzałoby szanse na elastyczność. Jakby była potrzeba LO mógłby ad hoc uruchamiać inne swoje maszyny. A poza sezonem to nawet premiera czy marszałka zawieźć do USA czy do Japonii swoim pięknym 767 (zy docelowo 787)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| IgnacyHannak 
 
 
 Dołączył: 11 Sty 2006
 Posty: 134
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Katowice/Duesseldorf
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 18:41, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Moniksa napisał: |  	  | Jak czytam posty pana Ignacego to mam wrażenie, że ktoś się na mnie wydziera... | 
 
 wszystko zalezy od nastawienia do osoby;) ale jak urazile to przepraszam, nie jestem jeszcze taki stary zeby mnie nazywac pan i stad jeszcze sie ucze kultury dyskusji! obiecuje ze czasem bedzie tylko lepiej:)
 
 co do tego komfortu to wszystko zalezy od tego co sie lubi, ale z drugiej strony jest to tez komfort jak mozna sobie rano poleciec, zalatwic swoje sprawy i wieczorem wrocic! no i na trasach z malym zapotrzebowaniem i odleglosci ponad 1000km mozna to zapewnic wlasnie tylko malymi odrzutowcami!
 
 sadze ze LOT sprzeda jednak sila zbrojnym te samoloty a nie wynajmie! przypuszczam ze zanim rozpoczna sluzbe bedzie je trzeba przebudowac na wersje VIP!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| G@wron 
 
 
 Dołączył: 15 Gru 2005
 Posty: 692
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Zamość - EPZA
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 18:46, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ignacy - to chyba sympatia do ERJ-tów  też je lubię   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| IgnacyHannak 
 
 
 Dołączył: 11 Sty 2006
 Posty: 134
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Katowice/Duesseldorf
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:10, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| masz racje:) uwielbiam latac EMB145! najbardziej mi sie podoba to pojedyncze miejsce:) zaluje tylko ze jeszcze nie mialem okazi poleciec 170tka!
 
 no, ale w biznesie nie powinno sie kierowac tym co sie lubi! ma ktos moze porownanie zuzycia paliwa ERJ170 i EMB145 na jedna godzine lotu?!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcinj Moderator
 
 
 Dołączył: 29 Wrz 2005
 Posty: 1499
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:48, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | IgnacyHannak napisał: |  	  | czy ktos moze wrzucic dane zuzycia paliwa na jedna godzine lotu emb145 i erj170???? 
 macie racje ze na trasach do okolo 1000km oplacaja sie bardziej ATR! ale wszystko ponadto trzeba juz latac jetem!
 teraz przypuscmy ze LOT chce otworzyc nowe polaczenie do doniecka!
 | 
 
 ale po co się tak emocjonować. przecież nie wszystkich emb145 lot się pozbywa. jeszcze mu sporo zostanie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcinj Moderator
 
 
 Dołączył: 29 Wrz 2005
 Posty: 1499
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:50, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Witek Z napisał: |  	  | nawet premiera czy marszałka zawieźć do USA czy do Japonii swoim pięknym 767 (zy docelowo 787) | 
 
 i tam zostawić! to mógłby być jeden z najbardziej opłacalnych rejsów w historii polskiego lotnictwa
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| IgnacyHannak 
 
 
 Dołączył: 11 Sty 2006
 Posty: 134
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Katowice/Duesseldorf
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| wiem ze nie wszystkie, ale szkoda ze sie wogule pozbywa, bo moim zdaniem jest to znak ze LOT nie planuje dalszej ekspansji  a jak mowie przyslowie: kto stoi w miejscu te sie cofa...   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| marcinj Moderator
 
 
 Dołączył: 29 Wrz 2005
 Posty: 1499
 Przeczytał: 0 tematów
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 20:03, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ale dostaje nowe E175. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| IgnacyHannak 
 
 
 Dołączył: 11 Sty 2006
 Posty: 134
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Katowice/Duesseldorf
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:02, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| poprawdie mnie jak sie myle, ale o ile pamietam to te nowe ERJ175 maja zastapc EMB145 i starsze B737-500??? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Gabec Moderator
 
 
 Dołączył: 16 Lis 2005
 Posty: 1866
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: KRK
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:15, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | IgnacyHannak napisał: |  	  | poprawdie mnie jak sie myle, ale o ile pamietam to te nowe ERJ175 maja zastapc EMB145 i starsze B737-500??? | 
 wg mnie starsze B735 maja byc zastapiane przez ewentualne E90/95 - ERJ75 to raczej jako uzupelnienie floty, choc przy zakupie E70/75 LO wynegcjowal mozliwosc oddania 2-3 najstarszych/najciezszych ERJ45.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| chavez 
 
 
 Dołączył: 21 Wrz 2005
 Posty: 434
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:47, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Czy ten wątek nie miał być o ER4 dla rządu ? Jak na mój gust to one się zaczynają trochę psuć, rząd weźmie kolejne złomy ? Moim zdaniem powinien olać ofertę LO i wziąć coś sensownego. Zresztą ER4 ma za krótki zasięg, mniejszy nawet od TU154, a nasi dygnitarze lubią sobie daleko polatać.
 Moim zdaniem sensownie by było, gdyby rząd podłączył się pod zamówienie średniodystansówek LO i wziął ze 2-3 BBJ-ty. Serwisowały by się z LO-towskimi i było by taniej a i na zamówieniu byłaby jakaś korzyść.
 
 Pozdroofka
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Gabec Moderator
 
 
 Dołączył: 16 Lis 2005
 Posty: 1866
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Skąd: KRK
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:51, 03 Lut 2006    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | chavez napisał: |  	  | Czy ten wątek nie miał być o ER4 dla rządu ? Jak na mój gust to one się zaczynają trochę psuć, rząd weźmie kolejne złomy ? Moim zdaniem powinien olać ofertę LO i wziąć coś sensownego. Zresztą ER4 ma za krótki zasięg, mniejszy nawet od TU154, a nasi dygnitarze lubią sobie daleko polatać.
 Moim zdaniem sensownie by było, gdyby rząd podłączył się pod zamówienie średniodystansówek LO i wziął ze 2-3 BBJ-ty. Serwisowały by się z LO-towskimi i było by taniej a i na zamówieniu byłaby jakaś korzyść.
 
 Pozdroofka
 | 
 
 Mi sie wydawalo ze ERJ45 to bardziej za Yak'i niz za Tupolewy. No z tym podlaczeniem sie pod zakup LO i kupno BBJ to bylby dobry pomysla... ale chyba jeszce sporo wody uplynie w rzece zanim LO/C0 cokolwiek wybierze
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |