Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rządowy TU 154 awaryjne lądowanie wAustrii
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Nie 0:45, 04 Gru 2005    Temat postu:

Piwi napisał:
Prezydent, który pełni jedynie funkcję reprezentatywną powinien dobrze prezentować się za granicą, a gdy przylatuje on takim Tupolevem (oczywiście uwielbiam te samoloty) nie robi większego wrażenia. Samoloty te wyglądają nieestetycznie zwłaszcza w tak brzydkim i komunistycznym malowaniu.


Bzdury Waść o malowaniu opowiadasz, za coś takiego powinna Ci się klawiatura zepsuć. Tu-154 jest jednym z ładniejszych samolotów pasażerskich, zgadzam się, ale malowanie nie jest za grosz komunistyczne - gdybyś poczytał gazety lotnicze z lat 90., wiedziałbys kto i kiedy je zaprojektował i dlaczego jest proste, ładne i wbrew pozorom oryginalne.

Medialna kampania na rzecz tantiem od reklam i zakupu, ot co.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Nie 2:05, 04 Gru 2005    Temat postu:

Oczywiście tak jak napisałem również uwielbiam te samoloty i bardzo mi się one podobają. Niestety to malowanie po prostu mi nie podchodzi. Wybacz, że napisałem komunistyczne - zapędziłem się.

Pozdrawiam,
Piotrek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Nie 10:39, 04 Gru 2005    Temat postu:

Z tego co ja słyszałem mają być podobno Falcony 50 lub 900, bo piloci sie przyzwyczaili do 3silnikowych maszyn... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Nie 10:57, 04 Gru 2005    Temat postu:

KubaN napisał:
Z tego co ja słyszałem mają być podobno Falcony 50 lub 900, bo piloci sie przyzwyczaili do 3silnikowych maszyn... Rolling Eyes

Hyhy, świetny argument. Ile kosztuje zapis w wymaganiach przetargowych, że samolot ma mieć trzy silniki...?
Oraz jaka firma produkuje trzysilnikowe bizjety i dlaczego tylko jedna? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Nie 11:25, 04 Gru 2005    Temat postu:

Bo to się nie opłaca Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 23:10, 04 Gru 2005    Temat postu:

Też chciałbym wrzucić 3 grosze.

Tak się składa, że leciałem 101 do Madrytu - śmieszne z resztą, bo samolot dzień wcześniej wrócił z remontu i piloci się śmiali, że na nas będzie testowany, zanim wsiądzie prezydent. Jeśli chodzi o poziom komfortu to jest na prawdę bardzo wysoki (z tego co pomiętam w 102 nie ma salonki prezydenckiej, ale może już jest). Wszystko w środku było nowe, nowoczesne i eleganckie.
Jeśli chodzi o stronę techniczną to chyba też nie jest jakiś wielki problem. Jak często z powodu awarii nie odlatuje samolot rejskowy LOTu Question Tylko, że nie pisze sie o tym na pierwszych stronach. I tyle.
Mało tego, 154 to samolot o najwyższym pułapie lotu. Przy normalnych warunkach może latać wyżej niż normalny trafic - to może mieć jakieś znaczenie.
Jedyne czym odstaje to koszty eksploatacji - ale to nie jest problem przy częstotliwości lotów tych maszyn.
Ja w prezeciwieństwie do większości Szanownych Znawców, nie lubię ruskich maszyn i pisanie o ich duszy mnie trochę dusi Laughing Może za często latałem nimi w komunie. Nie zmienia to faktu, że uważam, iż 101 i 102 powinny zostać, a nowe maszyny powinny być d o d a t k o w o


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:15, 05 Gru 2005    Temat postu:

ale nowy prezydent i przyszły premier nie potrzebują tak dużych maszyn! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Wypadki lotnicze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin