Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EPRZ w mediach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Rzeszów - Jasionka (EPRZ/RZE)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STYRO




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania

PostWysłany: Wto 16:49, 30 Sty 2007    Temat postu:

Wydaje mi sie ze marszalek nie ma za bardzo wyboru - jest przyparty do sciany. Ryanair stawia warunek - teoretycznie moze sie wycofac (nie wiemy czy bylby w stanie to zrobic), a innej opcji, innych przewzonikow zainteresowanych Jasionka nie ma. Umowa zsotala podpisana, kwota ustalona na 2 trasy - znow mamy 2 trasy wiec logiczne wydaje sie, ze FR wola o kase. Ina sprawa to taka, ze jesli faktycznie w umowie mowa o reklamie na pierwszej stronie i przez tyle czasu nikt nie kiwnal w tej sprawie, to powininien za to w jakis sposob beknac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RES




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: RZE

PostWysłany: Wto 19:19, 30 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
Rzeszów > Terminal w tym roku
Do końca lutego Polskie Porty Lotnicze ogłoszą przetarg na budowę nowego terminala na lotnisku w Jasionce. Wciąż jednak nie ma oficjalnej decyzji LOT-u w sprawie lotów do USA.


Rzeszowskie lotnisko wciąż nie ma potwierdzenia zgody na uruchomienie od 3 czerwca lotów do USA. Przyjdzie ono najprędzej 12 lutego, bo wtedy ma zostać rozstrzygnięty konkurs na prezesa LOT-u. Nasz rodzimy przewoźnik sprzedał już na tę trasę kilkadziesiąt biletów, lecz nie jest wcale powiedziane, że pasażerowie polecą do Nowego Jorku bezpośrednio z Rzeszowa.

Loty są tym bardziej zagrożone, że wciąż nie ma odpowiedniego sprzętu do obsługi rejsów transatlantyckich. Nieoficjalnie mówi się, że PPL czeka na decyzję LOT-u, a ta, jeśli przyjdzie zbyt późno, pozwoli zwalić winę na władze lotniska, że nie są odpowiednio przygotowane.

Wówczas obsługą mogłaby się zająć firma świadcząca usługi LOT-owi. Wówczas LOT mógłby sam obsługiwać w Rzeszowie swoje rejsy. Część pracowników obsługujący sprzęt naziemny straciłaby pracę.

Artur Burak, rzecznik prasowy PPL, nie chce komentować tych spekulacji. Zapewnia jednak, że w razie konieczności odpowiedni sprzęt można ściągnąć z Warszawy.
Burak zapewnia też, że za kilka dni zakończy się analiza dokumentacji technicznej nowego terminala. Projekt trafił do Warszawy już kilka miesięcy temu. Dlaczego dotąd nie ogłoszono przetargu?

- Trzeba było uzupełnić projekt i nanieść kilka poprawek – odpowiada Burak.

PPL ogłosi przetarg publiczny jedynie na przygotowanie budynku do poziomu zerowego. Za 20 mln zł, które w tym roku Porty przeznaczyły na budowę terminala, uda się wybudować jedynie fundamenty i piwnice.

No nic można juz zaorać lotnisko bo o rozwoju możemy zapomnieć haha będziemy w tym roku może mieć piwnice :)super


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RZE




Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: RZ-ÓW

PostWysłany: Wto 20:07, 30 Sty 2007    Temat postu:

w tym tempie to w 2010 jak bedzie w stanie surowym moze zamknietym to będzie dobrze .... a co ze spółka która planowano utworzyc na terenie lotniska przecież gdyby ona powstała to moze tempo prac było by inne i wreszczie skończyły by się "modlitwa" do warszawy o schodki czy inny sprzęt a że o aktualizacji strony to juz nie wspomne. jesli to wszystko bedzie nadal tak jak jest to dojdzie do tego co w ZG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumix




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ - Rzeszów City

PostWysłany: Wto 20:19, 30 Sty 2007    Temat postu: odp

z lotami do Ameryki to na dzień dzisiejszy nic pewnego, sprzętu lotniskowego jeszcze EPRZ nie dostało, LOT coś ściemnia. W lutym nowy dyr LOTu znowu coś powymyśla i wina będzie leżeć po naszej stronie, że coś tam coś tam Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mss




Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rze-ów

PostWysłany: Wto 20:22, 30 Sty 2007    Temat postu:

masakra :/ 20 mln , a przeciez inna kasa ? z unii - chyba tez w tym roku ruszy ;/ za piwnice to my dziekujemy :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanPstryk




Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LHR/EGLL

PostWysłany: Śro 7:46, 31 Sty 2007    Temat postu:

Robi sie ciekawie... Ale niekoniecznie smiesznie...

Za GC Nowiny:

Zaczelo sie od tego:

Cytat:
Po uruchomieniu połączenia pomiędzy Rzeszowem a Dublinem Ryanair zażądał dodatkowych pieniędzy za reklamę Podkarpacia na swojej stronie internetowej.

Ostatnio płaciliśmy za to Irlandczykom 1 mln zł rocznie.

Samorząd województwa podpisał umowę z Ryanair w październiku 2005 r. W zamian za umieszczenie reklamy na stronie przewoźnika, samorząd przez 5 lat miał płacić prawie 1,5 mln zł rocznie.

Umowę tę renegocjowano po zlikwidowaniu lotów do z Jasionki do Frankfurtu. Samorząd wytargował wówczas zmniejszenie opłaty o 436 tys. zł. Po uruchomieniu lotów do Dublina, Ryanair domaga się powrotu do pierwotnej kwoty.

Jak ustaliliśmy, pismo z wspomnianymi żądaniami trafiło ma biurko wicemarszałka Bogdana Rzońcy w połowie stycznia.

- Ponieważ znów obsługujemy dwie linie, pragniemy powrócić do pełnej kwoty płatności - czytamy w piśmie od szefów Ryanaira.

Umowa do przeglądu

Co na to samorząd województwa?

- Bardzo zależy nam na dalszej współpracy z Ryanairem, bo połączenia lotnicze służą mieszkańcom naszego regionu. Zanim jednak konkretnie odniesiemy do żądań irlandzkiego przewoźnika umowa zostanie poddana gruntownej analizie formalno-prawnej - mówi Bogdan Rzońca. - W wtorek ta sprawa będzie przedmiotem dyskusji na zarządzie województwa - dodaje.

Gdzie ta reklama?

Według rzeczonej umowy, reklama województwa podkarpackiego miała się znajdować na głównej stronie internetowej przewoźnika. My, choć szukaliśmy jej dość długo, jakoś na nią nie natrafiliśmy. Wnioski z tego płyną dwa: albo takiej reklamy na tej stronie nie ma, albo znajduje się ona w wyjątkowo niewidocznym miejscu. Tak czy siak skutek dla reklamodawcy ten sam.

Po co więc było podpisywać umowę z irlandzką firmą?

- Ta umowa była warunkiem, jaki postawił nam Ryanair przed wejściem do Rzeszowa. Musieliśmy ją podpisać, aby mieć na Jasionce taniego przewoźnika - mówi Leszek Deptułą, były marszałek województwa. - Wydaje mi się, że powinniśmy teraz jednak negocjować nową umowę z Ryanair - dodaje.



Pozniej to:


Cytat:
Zarząd Województwa zastanawiał się wczoraj, czy zapłacić Ryanairowi dodatkowe 436 tys. zł za reklamę na jego stronie internetowej. Decyzji nie podjął.

Wczoraj ujawniliśmy w Nowinach, że po uruchomieniu nowego połączenia lotniczego pomiędzy Rzeszowem a Dublinem, Ryanair zażądał od samorządu województwa dodatkowych pieniędzy za reklamę na swojej stronie internetowej. Dotychczas płaciliśmy za nią 1 mln zł rocznie, a teraz Irlandczycy chcą o 436 tys. zł więcej.

- Umowa reklamowa była warunkiem, jaki Ryanair postawił wchodząc do Rzeszowa - tłumaczy Bogdan Rzońca, wicemarszałek podkarpacki.

Wczoraj zarząd województwa zastanawiał się, czy zaakceptować żądania przewoźnika.

- Odpowiedzi udzielimy najpóźniej we wtorek. Bardzo dokładnie przeanalizujemy tę sprawę, uwzględniając fakt, że Ryanair jednak nie wybuduje u nas bazy serwisowej - mówi Zygmunt Cholewiński, marszałek podkarpacki.


I jeszcze komentarz Macka Chlodnickiego

Cytat:
Już teraz wiem, dlaczego tanie linie lotnicze są tanie - wszyscy je dofinansowujemy. Trudno to jednak nazwać inaczej jak haraczem.

Ryanair był bezwzględny, więc postawił warunek: będziemy latać jak zapłacicie. No i płacimy. Tylko nie wiadomo za co, bo reklamy województwa ni jak nie można znaleźć. Zresztą, dla kogo miała ona by być użyteczna. Do tej pory do Rzeszowa irlandzką linią przyleciało chyba tylko kilku Brytyjczyków. Mieszkańców Podkarpacia, którzy stanowią prawie 100 procent pasażerów, reklama ta nie interesuje. W ten sposób Ryanair ma państwowe dofinansowanie swojego interesu.

Samorząd mógłby jednak być bardziej stanowczy. Nie ma się czego bać. Ryanair łaski nikomu nie robi. Gdyby mu się nie opłacało latać z Rzeszowa to na pewno by nie latał. Tu liczą się cyfry a nie sentymenty. Pokazał to zresztą, jak po ponad roku robienia nam nadziei na budowę centrum serwisowego, nagle zrezygnował z tego pomysłu. Wybuduje, ale w innym mieście.


Czyzby wojna na noze? Najpierw klamstwa Ryanair`a, pozniej oskarzenia o zly klimat polityczny a moze tutaj poszlo o pieniadze na reklame... [/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 8:45, 31 Sty 2007    Temat postu:

JASIONKA. Rośnie zainteresowanie zagranicznych przewoźników otwarciem połączeń lotniczych z Rzeszowa

Ryanairowi dziękujemy

Ryanair nie wywiązuje się z umowy zawartej z władzami rzeszowskiego lotniska. Miał uruchomić 21 połączeń tygodniowo, a tymczasem z Jasionki stratuje tylko 9 samolotów. Port lotniczy traci przez to sporo pieniędzy. Ryanair, zamiast otwierać nowe trasy, żąda dodatkowych pieniędzy od samorządu województwa.

Na lotach Ryanira rzeszowski port lotniczy nie zarabia. Opłaty lotniskowe w Jasionce (26,99 zł) są jednymi z najniższych w Polsce. Prawdopodobnie rzeszowski port lotniczy należy do najtańszych w Europie.

Niekorzystna umowa?

- Poprzedni dyrektor rzeszowskiego portu lotniczego był zbyt łagodny dla Irlandczyków i ustalił opłaty poniżej ekonomicznego uzasadnienia - uważa Tomasz Szymczak, prezes Warsaw Airports Serwisies. - Obecnie ponoszone są tego konsekwencje. Obsługa lotów z Jasionki na wyspy brytyjskie przynosi straty.

Dlaczego tak się stało?

- Jestem pracownikiem Portów Lotniczych, lecz już nie dyrektorem rzeszowskiego lotniska - odpowiedział nam Jan Straż, który negocjował umowy z Ryanairem. - Nie mam więc prawa wypowiadania się dla mediów.

Ustaliliśmy, że Ryanair nie ma żadnych preferencyjnych zniżek w opłatach lotniskowych w Jasionce. Płaci według taryfy zatwierdzonej przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Tyle samo płaciłyby też inne linie lotnicze, ale do Jasionki nie latają. Przynajmniej na razie.

Rzeszów zaistniał w Europie

Niskie opłaty zachęciły Ryanaira do zaryzykowania otwarcia połączeń lotniczych z Jasionki. Dzięki temu Rzeszów zaistniał na lotniczej mapie Europy. I na tym niestety na razie się skończyło. Przez ponad rok latał tylko jeden samolot dziennie do Londynu. Od tygodnia otwarto linię do Dublina, dwa razy w tygodniu. Więcej połączeń Ryanair nie zamierza w najbliższym czasie otwierać. Dlaczego Irlandczycy nie wywiązują się z handlowej umowy?

- Szczegóły umów i negocjacji są tajemnicą handlową firmy i nie będą komentowane ani wyjaśniane - odpowiada Sebastian Hejnowski, reprezentujący w Polsce Ryanaira.

Być może przyczyną takiego stanu rzeczy są znaczne opóźnienia dostaw nowych samolotów, które Ryanair zamówił w Boeingu. Temu Sebastian Hejnowski nie zaprzecza, ale też nie potwierdza.

Czekają na terminal

Loty Ryanaira pokazały, że wielu mieszkańców Podkarpacia jest zainteresowanych powietrznymi podróżami. Potrzebne są więc nowe połączenia do wielu europejskich miast. Skoro Ryanair nie zamierza ich otwierać, do rozmów z władzami lotniska przystępują przedstawiciele innych linii lotniczych. Przygotowania do otwarcia nowej trasy lotniczej trwają ponad rok. Finał tych negocjacji zbiegnie się więc z otwarciem nowego terminala pasażerskiego w Jasionce.

Wiele wskazuje na to, że wtedy na podkarpackim niebie pojawią się samoloty różnych linii lotniczych, a Ryanairowi podziękujemy za to, co zrobił dla rozwoju międzynarodowego latania z Podkarpacia.

KRZYSZTOF ROKOSZ

*****

Opłaty lotniskowe w Polsce

(od pasażera)

Warszawa - 60,00 zł

Kraków - 48,92 zł

Gdańsk - 47,99 zł

Wrocław - 42,73 zł

Bydgoszcz - 35,26 zł

Poznań - 35,02 zł

Szczecin - 31,12 zł

Łódź - 26,99 zł

Rzeszów - 26,99 zł

****

Co w sprawie rozwoju rzeszowskiego lotniska robią podkarpaccy parlamentarzyści?

Jan Tomaka, poseł Platformy Obywatelskiej, członek sejmowej komisji infrastruktury, były gospodarz gminy Trzebownisko, w której leży rzeszowskie lotnisko: - Nie jestem zainteresowany tym tematem. Do widzenia.

Elżbieta Łukacijewska, posłanka, przewodnicząca regionu podkarpackiego Platformy Obywatelskiej:

- Nikt nie ma wątpliwości, że rozwój Podkarpacia w znacznym stopniu zależy od rozwoju lotniska komunikacyjnego. Niepokoi mnie fakt zbyt wolnego postępu prac przy budowie nowego budynku portu lotniczego. Obawiam się, że mogą tu mieć znaczenie niekorzystne dla Podkarpacia działania polityczne. Z grupą posłów postaramy się jak najszybciej spotkać z ministrem transportu i dyrektorem Portów Lotniczych i wyjaśnić te sprawy.

Super Nowości z dnia 31_01_2007


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sven




Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 11:48, 31 Sty 2007    Temat postu:

Dla mnie oczywistym jest, ze powinni Ryan'a na drzewo spuscic.
- po pierwsze - miala byc reklama na gownej Wink wuwuwu, a takowej brak
- po drugie: pierwotn aumowa dotyczyla uruchominia polaczen: Rzeszow-Londyn oraz __Rzeszow-Frankfurt__. Tymczasem z Frankfurtem sie wycofali, a jak dla mnie Dublin nie jest tozsamy z Frankfurtem (w umowie nawiasem mowiac tez nie ma zwiazku rownosci) wiec roszczenia Ryan'a sa bezpodstawne.
-po trzecie: mailo byc w sumie 21 lotow z EPRZ tymczasem mamy ile mamy ... :->

Ryan moze laskawie i pokornie zrwocic sie z prosba o zaakceptowanie aneksu do umowy ... ale to jeszcze nie znaczy, ze druga strona (Urzad Marszalkowski) takowy zaakceptuje. Jak wiemy do waznosci umowy potrzeba zgodnej woli dwoch stron

Daj (wiadomo komu) palec zechce dlon, dasz mu dlon, urwie Ci cale ramie :->


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mss




Dołączył: 28 Wrz 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rze-ów

PostWysłany: Śro 11:58, 31 Sty 2007    Temat postu:

Trzeba wybudowac nowy terminal ! to piorytet ! przyjda inne linie to ryan bedzie prosił zeby latac :/ frankuft był beznadziejny - bo o złej godzinie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vincentdelabeast




Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ

PostWysłany: Śro 13:06, 31 Sty 2007    Temat postu:

A mnie a propos tej całej sytuacji przypomniała się pewna plotka, że port miał cichą umowę z Ryanair, że nie będzie wpuszczał innych linii na swoje podwórko a w zamian STA i Ryanair wybuduje tutaj bazę oraz otworzy te 21 połączeń. Mam nadzieję, że ta plotka była prawdziwa, bo skoro nie Ryan wycofał się z bazy to oznacza, że nic nie stoi na przeszkodzie aby wchodziły nowe linie.
Z pewnych żródeł też dostałem info, że Norwegian będzie chciał jeszcze w tym roku zrobić 2 połączenia do Oslo.
Życzę powodzenia z całego serca dyrektorowi Mardoszowi, gdyby w tym roku weszły jakieś nowe linie do Rzeszowa i wypałiłby ten 767, to plan minimum byłby zrealizowany.

Co do 20mln na piwnice i fundamenty to nie ma się co pieklić. Przetarg aby można było rozpisać musi być zagwarantowana cała kwota na budowę. PPL sprytnie podszedł do tematu i chce rozpisać przetarg na część budynku na którą posiada wygospodarowane pieniądze. A co do kaski z UE to już inna bajka.
Pamiętajcie, że jeszcze jest gra o budowę płyty postojowej. Tegoroczne mgły pokazały, że gdyby nie małą płyta, to byśmy przyjęli jeszcze parę samolotów.

Przy dużych pieniądzach nic w pośpiechu. Bardzo dobrze, że media pilnują tematu, i niech go pilnują, ale nie dajmy się zwariować i manipulować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz




Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 21°26'E , 50°17'N

PostWysłany: Śro 16:12, 31 Sty 2007    Temat postu:

vincentdelabeast napisał:

Z pewnych żródeł też dostałem info, że Norwegian będzie chciał jeszcze w tym roku zrobić 2 połączenia do Oslo.


No rowniez z pewnych zrodel slyszalem to, dodatkowo mowa jest o Sztokholmie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafik_83




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ/EPNL

PostWysłany: Śro 17:00, 31 Sty 2007    Temat postu:

Czyli wychodzi na to że do każdego paxa do londynu państwo dołożyło 15 zł. Nie dość że bilety nie mają nic wspólnego z tanimi liniami, to jeszcze z 26.99 zl opłat ponad połowa została dana Ryanowi na "reklamę" . Ja często na strone Ryana zaglądam i nigdy tam żadnej reklamy nie było.

Osobiście nie latałem tą linią - ale jakoś jej nie lubię. A dopłacać Ryanowi się nie powinno ani złamanego grosza.

Chce zarabiać niech płaci.

Za ten milion rocznie można by coś wybudować w jasionce, albo schodki kupić..., Ryanowi podziękujemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanPstryk




Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LHR/EGLL

PostWysłany: Śro 19:01, 31 Sty 2007    Temat postu:

Lotnisko koniecznie chcialo miec linie lotnicza. Znalaz sie Ryanair, ktory powiedzial doplacicie to bedziemy latac od Was. Klasycznie. Rzeszow przystal na taka propozycje. Cos, co szumnie nazwano promocja na stroniw www bylo nic nie wartym linkiem, ktory zostal ukryto nie wiem gdzie... Chociaz raz wydawalo mi sie, ze widzialem banner. Ale tego nie jestem pewien na 100% Smile Krakow tez wydal kupe szmalu na to - tylko, ze Krakow to nie Rzeszow... Zreszta, kazda linia dostala takie wsparcie od Krakowa. Glownie w barterze ale jednak byly to tez jakies pieniadze... Teraz polaczenie zyje swoim zyciem, co widac po cenach... Ja 26 lutego lece do Polski. I podroz na trasie LHR-WAW-RZE-WAW-ZRH-LHR jest bardziej oplacalna finansowo i czasowo niz przelot Ryanairem Smile Wariactwo... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 19:25, 31 Sty 2007    Temat postu:

PanPstryk napisał:
Krakow tez wydal kupe szmalu na to - tylko, ze Krakow to nie Rzeszow... Zreszta, kazda linia dostala takie wsparcie od Krakowa. Glownie w barterze ale jednak byly to tez jakies pieniadze...


Krakow nie doklada do wsparcia linii lotniczych, poniewaz pieniadze pochodza z taxy turystycznej.
I to sa dobrze zainwestowane srodki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Airliner dnia Śro 19:30, 31 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanPstryk




Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LHR/EGLL

PostWysłany: Śro 19:44, 31 Sty 2007    Temat postu:

Airliner napisał:
PanPstryk napisał:
Krakow tez wydal kupe szmalu na to - tylko, ze Krakow to nie Rzeszow... Zreszta, kazda linia dostala takie wsparcie od Krakowa. Glownie w barterze ale jednak byly to tez jakies pieniadze...


Krakow nie doklada do wsparcia linii lotniczych, poniewaz pieniadze pochodza z taxy turystycznej.
I to sa dobrze zainwestowane srodki Smile


No ale sa to generalnie pieniadze z budzetu miasta. Podejrzewam, ze inaczej jest to rozwiazane niz w Rzeszowie ale w dwa lata temu - kiedy wchodzil Centralwings i mocniej usadawial sie Sky Europe - to wchodzilo w gre ok. 75 tysiecy euro na kazde polaczenie. Mialem gdzies dokladne wyliczenia przedstawione przez Grazyne Leje. Byly to pieniadze, ktore nie szly do kasy przewoznikow. Miasto wykupywalo reklamy polaczen w Polsce i docelowych, nowych destynacjach. Dodatkowo Krakow zobowiazywal sie do organizowania press-tour`ow dla dziennikarzy polskich i zagranicznych. I z pewnoscia byl to raczej wsparcia, ktore jednak przynioslo okreslony zysk. Wiec trudno, zeby ktos narzekal. W Rzeszowie jest jednak inaczej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Rzeszów - Jasionka (EPRZ/RZE) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
Strona 22 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin