Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17, 18, 19  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 15:08, 10 Mar 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
Cani.. przy dalekich polaczeniach polaczenia co godzine nie sa potrzebne. Nikt nie leci 6-12h by zalatwic jakas sprawe na konkretna godzine i zaraz wrocic, nawet lecac w biznesie trzeba po tym odpoczac, znacznie wazniejsze jest dopasowanie polaczen do zmiany stref czasowych, tak by pasazer jak najmniej to odczul, a dopiero do polaczen dalekich dopasowuje sie loty z mniejszych portow i dlatego one musza byc obslugiwane czesciej. Dla pewnosci przeanalizuj sobie rozkladu lotow na popularnych kierunkach z wiekszych lotnisk. Bardzo czesto pomimo 4-5 polaczen dziennie leca niemal jednoczesnie, na raz leca 2 747 z FRA do SIN (LH i SQ), na raz leca niemal dwa samoloty LH z GRU do FRA.
Po prostu dla wiekszosci pasazerow wazniejsze jest to by leciec wieksza czesc trasy w nocy i byc o normalnej godzinie na miejscu niz miesc dostepnych kilka polaczen dziennie z czego czesc zupelnie bez sensu - rynek sam to reguluje.
Przy czym wiekszosc tras ma zupelnie inny charakter niz troche inna LHR-JFK.


Zgadza się rob_sad, masz bardzo wiele racji, ale, większość europejskich linii wypuszcza atlantyki pomiędzy 10.00 a 12.00, np LH, LX i lecą w dzień i śa na 16-17 w USA. Wracając leca noca i sa raniutko w porcie macierzystym. Czyli tylko w jedną strone leca w nocy.
Poza tym jak stwierdziłeś LHR-JFK to troszkę inna bajka, a w temacie mówilismy o BA i A380 i lotach za Atlantyk, więc tu trasa LHR-JFK ma duzo do gadania Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:43, 12 Mar 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Wto 11:07, 14 Mar 2006    Temat postu:

No tak.. jesli mowa byla o polaczeniach BA glownie przez Atlantyk to moze rzeczywiscie BA nie ma sie co spieszyc z A380 na takich trasach, a na pewno nie do NY, gdzie w sumie nie jest daleko. Ale na zachodnie wybrzeze jest juz kawal drogi, a BA ma przeciez spora siatke polaczen na inne kontynenty. Mysle ze BA w koncu A380 zamowi, tym bardziej ze partnerski Qantas bynajmniej nie ma oporow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 12:19, 16 Mar 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
British Airways podpisalo LOL na 10X B773ER . Chcieli w ten sposob zablokowac dogodne dla siebie terminy dostarczenia maszyn, gdyz wszystko jest uzaleznione od przenosin na T5.
Ciekaw jestem czy to nie jest czesc wiekszego zamowienia , gdyz BA przymierza sie do odmolodzenia swoich widebodys


Zapowiada sie kolejny dobry rok dla szerokokadlubowcow Boeinga


"British Airways denied it is at an advanced stage of negotiations with Boeing to acquire up to 20 777-300ERs that would replace some early delivery 747s from 2008, as reported on this website last week (ATWOnline, March 10).
....
The airline is considering all possible types, including the A380, A340-600 and 747-8, to replace its 747s, and the 787 or A350 to succeed the 767. Even the dash 777-300ER and dash 200 are under consideration. "We operate Airbus and Boeing and we are open to all combinations,"

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 12:40, 16 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:

"British Airways denied it is at an advanced stage of negotiations with Boeing to acquire up to 20 777-300ERs that would replace some early delivery 747s from 2008, as reported on this website last week (ATWOnline, March 10).
....
The airline is considering all possible types, including the A380, A340-600 and 747-8, to replace its 747s, and the 787 or A350 to succeed the 767. Even the dash 777-300ER and dash 200 are under consideration. "We operate Airbus and Boeing and we are open to all combinations,"

[link widoczny dla zalogowanych]


Aaa... Danny, czy jak cos cytujesz, to moglbys cytowac w miare obiektywnie a nie tylko aby wyszlo ze Ty (Airbus) bedzie góra?
"...He also revealed it "very much pushed Boeing to produce the 747-8.""

Zakup purchase rights czyli jednym slowem zablokowanie slotow nie jest wg mnie zaawansowana forma rozmowy o pozyskaniu nowych maszyn. Zdaje sie ze LO oprocz 7 firm i kilku opcji ma jeszcze pare purchase rights na dodatkowe maszyny,ale jak zapewne dobrze wiesz cene bedzie sie ustalalo wg nowych warunkow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gabec dnia Czw 12:53, 16 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 12:52, 16 Mar 2006    Temat postu:

Boeing for up to 10 777s for delivery from the end of 2008 through to 2010," Planning Director Robert Boyle told ATWOnline yesterday, noting that at this point there is no preference for the dash 300ER. "The agreement does not specify which type. We can do this at a later date closer to the exercising of the options," he said.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 16:22, 16 Mar 2006    Temat postu:

Tak zarezerwowali 10 slotow produkcyjnych na linii 777 bez zadnego zobowiazania do ich kupna i bez sprecyzowania modelu. Ty napisales, ze "British Airways podpisalo LOL na 10X B773ER " co bylo nieprawda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 19:39, 27 Mar 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Qantas: 5 x 737-800s oraz 2 x A320 (dla swojej linii niskokosztowej JetStar)

Ponoc w bardzo niedlugiej przyszlosci Boeing ma oglosic nowe zamowienie na B787, czyzby EK, SQ, LH a moze Aeroflot ktoremu Boeing dostarczyl poszukiwanych przez niego MD11F

Takze wyglada na to ze Airbusowi udalo sie znalezc chetnych na A340 - chyba w wersji -600HGW gdyz EK ostatnio stwierdzil iz wstrzyma sie z odbiorem zamowionych kilkunastu sztuk gdy HGW niewiele zmienilo jesli chodzi o ekonomie tych maszyn


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 22:02, 27 Mar 2006    Temat postu:

Boeing zdecydował ze powstanie wieksza wersja Dreamlinera - B787-10. Przewidywany rok wejscia do słuzby - 2012. Raczej smialo mozna dopisac 50 sztuk B787-10 do zamowien, gdyz ewidentnie ta wersja robiona jest dla EK. Byc moze jeszcze SQ sie dołaczy oraz kto wie... moze BA

Boeing's Bair Says Company to Build Stretched Version of 787
[link widoczny dla zalogowanych]

March 27 (Bloomberg) -- Boeing Co., the world's second- largest commercial-aircraft maker, will build a stretched version of its 787 jetliner that seats about 300 passengers, spurred by demand from customers including Emirates airlines.

``It's not a matter of if, but when we are going to do it,'' Michael Bair, head of Boeing's 787 program, said today on a conference call with reporters. ``We now have three versions and there have been a few customers, most notably Emirates, that have asked us to look at a stretched version with roughly 300 seats.''


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Pon 22:47, 27 Mar 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Boeing zdecydował ze powstanie wieksza wersja Dreamlinera - B787-10. Przewidywany rok wejscia do słuzby - 2012. Raczej smialo mozna dopisac 50 sztuk B787-10 do zamowien, gdyz ewidentnie ta wersja robiona jest dla EK. Byc moze jeszcze SQ sie dołaczy oraz kto wie... moze BA


Ta wersja jest projektowana glownie z mysla o zastapieniu 777-200ER. EK i SQ to tylko "na dobry poczatek", a gross zamowien pewnie zbiora w ciagu nastepnych 5 - 8 lat. 777-200 w 2012 bedzie mial juz 15 lat w sluzbie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 12:23, 02 Kwi 2006    Temat postu:

ojcie_c napisał:
Gabec napisał:
Boeing zdecydował ze powstanie wieksza wersja Dreamlinera - B787-10. Przewidywany rok wejscia do słuzby - 2012. Raczej smialo mozna dopisac 50 sztuk B787-10 do zamowien, gdyz ewidentnie ta wersja robiona jest dla EK. Byc moze jeszcze SQ sie dołaczy oraz kto wie... moze BA


Ta wersja jest projektowana glownie z mysla o zastapieniu 777-200ER. EK i SQ to tylko "na dobry poczatek", a gross zamowien pewnie zbiora w ciagu nastepnych 5 - 8 lat. 777-200 w 2012 bedzie mial juz 15 lat w sluzbie...


W tym tygodniu Qantas podpisal zamowienie na 45 B787 trwaja rozmowy w sprawie kolejnych 50 sztuk B787 byc moze w wersji -10.

GACAS zamowilo 30 x B737 z takich wiekszych kontraktow Boeingowskich to chyba tyle.... a LAN Chile zamowilo 3x B763 i to chyba w wersji nie ER - chyba Boeing powaznie liczy na zamowienia ze strony armii skoro ciagle przyjmuje zamowienia na B767.

Ciagle nie wiadomo co mial na mysli prezes Airbusa mowiac ze spodziewa sie dwucyfrowego zamowienia na maszyny szerokokadłubowe. Byc moze chodzilo o parenascie samolotow A346HGW ktore pierwotnie zamowily Emirates a które nie spełniły ich wymagan i dlatego postanowili "opoznic" przyjęcie dostaw.
W ciagu paru tygodni byc moze Lufthansa ogłosi jakies wieksze zamowienie. Byc moze tym razem zamowia cos od Boeinga, kilkanascie maszyn ktore zastapia B747. Byc moze zakupia pare sztuk B787 np w wersji -3 aby wymiec wysłuzone A300


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 17:16, 06 Kwi 2006    Temat postu:

Kolejne zamowienie na B737:
SEATTLE, April 6, 2006 -- Spanish carrier Air Europa has converted purchase rights into orders for 16 Boeing [NYSE:BA] Next-Generation 737-800 airplanes. The airplanes are valued at approximately $1 billion at list prices and will be delivered between 2010 and 2014.

Zazwyczaj linie lotnicze maja waskokadłubowe Airbusy a szeroko Boeingi, natomiast Air Europa zamowila chyba 10 A350 oraz B737 ... hmmm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 22:17, 20 Kwi 2006    Temat postu:

To sie nazywa zamowienie Wink
[link widoczny dla zalogowanych]

Na chwile obecna sumaryczne zamowienia netto na ten rok wygladaja nastepujaco :
Airbus
firm: 66 (brutto 90)
w toku: 169

Boeing:
pewne: 182
w toku: 330

wyglada niezle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 2:27, 26 Kwi 2006    Temat postu:

Nowe zamowienie na B787-9, Air Pacific kupuje 5 sztuk + 3 purchase rights. Boeing w sumie zebrał do tej pory zamowienia na 350 maszyn zlożone przez 26 linii lotniczych

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 18:33, 27 Kwi 2006    Temat postu:

Kolejne pewne zamowienie na 24 737-700 od AirTran.
Zdaje sie ze niedlugo bedziemy wreszcie mieli pierwsze zamowienie na B748I - China Airlines planuje zakup 10 sztuk
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 5 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin