Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 20:47, 09 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
773 + A380 to najlepsze rozwiazanie i tak zapewne sie to zakonczy.


Tak sie pewnie NIE zakonczy. Tylko moja opinia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 21:01, 09 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
773 + A380 to najlepsze rozwiazanie i tak zapewne sie to zakonczy.


Libcza foteli wg producenta
744 - 416
748 - 450
773 - 386
A388 - 550

W wersji BA :
744s - 289 pax.
772s - 214 pax.

Na oko B773 bedzie mial ok 260-270 foteli a A388 380-400, czy nie uwazasz ze 110-140 foteli to zbyt duza roznica?? Nawet jesli kupia pare sztuk A388 to i tak napewno beda potrzebowali czego pomiedzy czyli B748i ! Poczekamy, zobaczymy:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Czw 21:48, 09 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
773 + A380 to najlepsze rozwiazanie i tak zapewne sie to zakonczy.


oj Dany, jak Ty coś napiszesz, to ... wg Twojego rozumowania napiszę tak - dla Air Djibouti (linia z Dżibuti) też najlepsze rozwiązanie to B773 i A380, hmmm. Ja nie sądzę by BA zamówiła w najbliższym czasie zamówiła A380 a B748 raczej jest pewny

Gabec napisał:
Libcza foteli wg producenta
W wersji BA :
744s - 289 pax.


BA ma 4 wersje układu siedzeń w B744:
291 pax
376 pax
407 pax
czwarta coś pomiędzy 376 i 407, nier pamiętam teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Czw 21:58, 09 Mar 2006    Temat postu:

A319/20/21 to chyba jedyne Airbusy we flocie BA ?! pewnie i tak nie kupją tych A380, lepiej kupić kilka sztuk więcej 748 chociaż nie wiem ile będzie kosztował, ale BA zapewne dostanie jakiś stosowny rabat Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez G@wron dnia Czw 22:06, 09 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:03, 09 Mar 2006    Temat postu:

mają 319.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 10:25, 10 Mar 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

Na oko B773 bedzie mial ok 260-270 foteli a A388 380-400, czy nie uwazasz ze 110-140 foteli to zbyt duza roznica??


Nie, nie jest to zbyt duza roznica gdyz BA uzywa 747 na trasach na ktorych ma kilka lotow dziennie. Wprowadzenie A380 znacznie obnizy koszty. Poza tym zostanie niejako wymuszone przez konkurentow - glownie Virgin i Emirates.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 10:44, 10 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:

Na oko B773 bedzie mial ok 260-270 foteli a A388 380-400, czy nie uwazasz ze 110-140 foteli to zbyt duza roznica??


Nie, nie jest to zbyt duza roznica gdyz BA uzywa 747 na trasach na ktorych ma kilka lotow dziennie. Wprowadzenie A380 znacznie obnizy koszty. Poza tym zostanie niejako wymuszone przez konkurentow - glownie Virgin i Emirates.


i nagle zamienia takiego jumbo b747 na wieloryba a380 i sie okaze ze trzebabedzie skasowac ktorys z lotow bo nie cedzie paxow na wszyskie samoloty a to chyba jest sprzeczne z ich polityka. zreszta lepiej dac B773 zamiast B772 i B748 zamiast b744 - bedzie nadal tyle samo lotow a zwiekszy sie liczba dostepnych miejsc.

co do VS - Branson jest dobry w robieniu szumu wokol siebie. gdyby byl rownie dobrym biznesmenem to nie musialby sprzedawac polowy udzialow w VS. Jesli BA zaproponouje nizsza cene za przelot swoim B748 niz VS za przelot ich A380 to myslisz ze czym ludzie poleca?

A na koniec kolejna informacja ktora Ciebie - wielkiego fana Airbusa zapewne zaniepokoi:
March 9 (Bloomberg) -- Deutsche Lufthansa AG, Europe's
second-largest airline, said it's interested in both passenger
and freight versions of Boeing Co.'s planned 747-8 airliner.
Lufthansa is giving Boeing proposals on how the Cologne,
Germany-based airline would want both the 747-8, a proposed
longer version of its largest airliner, and the new 787 model
configured in the event it buys the planes, Boeing Germany
President Horst Teltschik said in an interview in Berlin.
Boeing approved production of the 450-seat 747-8 in November
in a challenge to Airbus SAS's 550-seat A380 as the Chicago-based
company tries to hold onto the jumbo-jet market it created almost
four decades ago. The A380 will overtake the current 420-seat 747
model as the world's biggest commercial aircraft when it enters
service later this year.
Lufthansa will have the world's second-biggest fleet of
A380s once all 15 are delivered starting in 2008. That wouldn't
damp its interest in Boeing's giant plane, Michael Lamberty, a
Lufthansa spokesman, said in an interview today in Berlin.
``We think we have an advantage, because Lufthansa hasn't
ordered Boeing planes in eight years, so they run the risk of
becoming dependent on Airbus,'' Teltschik said.
The German airline plans a ``large order, in the
billions,'' for either the 787 or Airbus's competing A350 in
2006, Lamberty said. ``This is the big year for plane
decisions.''


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 12:20, 10 Mar 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

i nagle zamienia takiego jumbo b747 na wieloryba a380 i sie okaze ze trzebabedzie skasowac ktorys z lotow bo nie cedzie paxow na wszyskie samoloty a to chyba jest sprzeczne z ich polityka. zreszta lepiej dac B773 zamiast B772 i B748 zamiast b744 - bedzie nadal tyle samo lotow a zwiekszy sie liczba dostepnych miejsc.


Nie ma potrzeby latac 8 razy dziennie LHR-JFK. Taka ilosc lotow nie jest zadna polityka tylko wynika z dostepnosci samolotow i popytu na tej trasie.

Gabec napisał:


co do VS - Branson jest dobry w robieniu szumu wokol siebie. gdyby byl rownie dobrym biznesmenem to nie musialby sprzedawac polowy udzialow w VS. ?


Branson od wielu lat z sukcesem prowadzi zyskowne linie lotnicze. A, ze jest juz stary i chce zrealizowac zyski - jego prawo.

Gabec napisał:

Jesli BA zaproponouje nizsza cene za przelot swoim B748 niz VS za przelot ich A380 to myslisz ze czym ludzie poleca?


BA nie bedzie moglo zaproponowac nizszej ceny bo bedzie mialo wyzsze koszty. No chyba ze beda latac na stratach.

Gabec napisał:

``We think we have an advantage, because Lufthansa hasn't
ordered Boeing planes in eight years, so they run the risk of
becoming dependent on Airbus,'' Teltschik said.


Dosyc humorystyczny komentarz. Proponuje zeby Boeing napisal do Continentalu i Southwestu ze powinni kupic Airbusy zeby nie byc od nich uzaleznieni Very Happy Rolling Eyes

Co do LH to spoko, wkrotce nowe zamowienie na A340 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:54, 10 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:

i nagle zamienia takiego jumbo b747 na wieloryba a380 i sie okaze ze trzebabedzie skasowac ktorys z lotow bo nie cedzie paxow na wszyskie samoloty a to chyba jest sprzeczne z ich polityka. zreszta lepiej dac B773 zamiast B772 i B748 zamiast b744 - bedzie nadal tyle samo lotow a zwiekszy sie liczba dostepnych miejsc.


Nie ma potrzeby latac 8 razy dziennie LHR-JFK. Taka ilosc lotow nie jest zadna polityka tylko wynika z dostepnosci samolotow i popytu na tej trasie.


Znów musze się wtrącić w to co pisze Danny. Gdyby Twoje rozumowanie było słuszne, nie byłoby trzeba wysyłać do np. Gdańska z Warszawy kilka razy dziennie ATRków, a wystarczyłoby raz B767. Tak samo LH, KL, BA, LO nie latałyby kilka razy dziennie do FRA, AMS, LHR tylko wysłałyby tam raz dziennie swoje największe maszyny i sprawa byłaby załatwiona.

Rozumując po Twojemu np. PKP zamiast 10-15 pociągów dziennie z Warszawy do Gdyni, PKP powinny wysłać jeden mający lokomotywe i 100 wagonów.
Ach ... szkoda gadać!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 13:22, 10 Mar 2006    Temat postu:

Jest pewna roznica miedzy polaczeniem krajowym w Polsce a polaczeniem transatlantyckim nie sadzisz? Zreszta nigdzie nie twierdzilem, ze powinno byc tylko jedno dziennie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 13:34, 10 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Jest pewna roznica miedzy polaczeniem krajowym w Polsce a polaczeniem transatlantyckim nie sadzisz?

niewątpliwie, tu się zgodzę z Toba, jednak nie udowodniłes słuszności swojej teorii tym zdaniem. LHR to lotnisko które ma największy ruch międzynarodowy i zbiera najwięcej paxów, którzy chca się dostac z Europy do USA czy Kanady. Te paxy przylatują o róznych godzinach w ciagu całego dnia. By rotacja była sprawna i szybka, wysyła się B744 i B777. Byc może kiedyś będzie tak, że Ci pasażerowie będą slęczyli cały dzień na LHR by zapchać A380, który o 23.00 opuści lotnisko i wyruszy w swoją podróż do JFK na przykład, hmmm.
Masz racje, że BA nie miałaby problemu z zapełnieniem A380 na trasie do JFK, BOS, czy LAX, ale gdyby Twoja teoria była słuszna, juz dziś BA a także AA i UA zamawiałyby A380 zamiast wypuszczać kilkadziesiąt samolotów dziennie do LHR.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 14:30, 10 Mar 2006    Temat postu:

AA i UA nieczego nie kupia bo nie maja za co.

BA czeka i slusznie. Do 2010 roku sloty na A380 sa i tak wyprzedane wiec nie ma co sie spieszyc. Lepiej zobaczyc jak sie sprawdzi w praktyce i potem podjac decyzje.

6 polaczen dziennie nadal dawaloby dobry wybor godzin i byloby bardziej zyskowne. Na dodatek zwolnily by sie cenne sloty na LHR.

Co do rotacji to nie ma podstaw twierdzic, ze zapakowanie A380 bedzie trwalo znacznie dluzej niz B747. A moze byc nawet krocej bo A380 zawsze bedzie obslugiwany przez dwa rekawy podczas gdy 747 czesto pakuje sie przez jeden.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 14:42, 10 Mar 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Branson od wielu lat z sukcesem prowadzi zyskowne linie lotnicze. A, ze jest juz stary i chce zrealizowac zyski - jego prawo.


Branson potrzebowal kasy aby mogl dalej prowadzic swoje linie lotnicze a nie pot aby realizowac zyski.

Danny napisał:

BA czeka i slusznie. Do 2010 roku sloty na A380 sa i tak wyprzedane wiec nie ma co sie spieszyc. Lepiej zobaczyc jak sie sprawdzi w praktyce i potem podjac decyzje.

Gdyby rzeczywisce BA potrzebowalo A380 to juz dawno by go zamowilo i mialoby go w 2008r. Widocznie uwazaja inaczej i stad nadal sa ewentualnie zainteresowani zakupem a nie realizacja ewentualnych opcji na zakup

Danny napisał:
6 polaczen dziennie nadal dawaloby dobry wybor godzin i byloby bardziej zyskowne. Na dodatek zwolnily by sie cenne sloty na LHR.

Rzeczywiscie zwoliniliby miejsce przy gatach ale za to straciliby sloty na pasie bo poki co A380 bedzie wymagal wiekszy separacji niz B777/B747 wiec interes w tym zaden


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 14:44, 10 Mar 2006    Temat postu:

Kończąc dewagiacje na temat potrzeb BA i A380 napisze tak. Myślę, że Airbus nie upora się ze wszystkimi tymi zamówieniami na A380 i bedzie wiele opóźnień w dostawach egzemplarzy do wielu odbiorców (już zresztą tak jest). Mają zamówień na 159 samolotów tego typu. W tym roku dostarcza może 3-4 sztuki. Nie sądzę by w ciągu 3-4 lat dostarczyli kolejnych 150.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 15:00, 10 Mar 2006    Temat postu:

Cani.. przy dalekich polaczeniach polaczenia co godzine nie sa potrzebne. Nikt nie leci 6-12h by zalatwic jakas sprawe na konkretna godzine i zaraz wrocic, nawet lecac w biznesie trzeba po tym odpoczac, znacznie wazniejsze jest dopasowanie polaczen do zmiany stref czasowych, tak by pasazer jak najmniej to odczul, a dopiero do polaczen dalekich dopasowuje sie loty z mniejszych portow i dlatego one musza byc obslugiwane czesciej. Dla pewnosci przeanalizuj sobie rozkladu lotow na popularnych kierunkach z wiekszych lotnisk. Bardzo czesto pomimo 4-5 polaczen dziennie leca niemal jednoczesnie, na raz leca 2 747 z FRA do SIN (LH i SQ), na raz leca niemal dwa samoloty LH z GRU do FRA.
Po prostu dla wiekszosci pasazerow wazniejsze jest to by leciec wieksza czesc trasy w nocy i byc o normalnej godzinie na miejscu niz miesc dostepnych kilka polaczen dziennie z czego czesc zupelnie bez sensu - rynek sam to reguluje.
Przy czym wiekszosc tras ma zupelnie inny charakter niz troche inna LHR-JFK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 4 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin