Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 10:04, 19 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Air New Zealand has confirmed the purchase of an additional four Boeing 787-9 aircraft to meet its growth plans over the next decade.

General Manager Strategic Development Nathan Agnew says that with this order Air New Zealand has now confirmed the purchase of a total of eight 787-9 aircraft and has secured options over eight further production slots giving the airline access to sixteen of these new generation aircraft over the coming decade.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 14:51, 19 Gru 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Cytat:
Air New Zealand has confirmed the purchase of an additional four Boeing 787-9 aircraft to meet its growth plans over the next decade.

General Manager Strategic Development Nathan Agnew says that with this order Air New Zealand has now confirmed the purchase of a total of eight 787-9 aircraft and has secured options over eight further production slots giving the airline access to sixteen of these new generation aircraft over the coming decade.


Gratulacje dla NZ. Szkoda tylko, ze EIS dla modelu 900 opoznilo sie do 2011 roku.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 14:53, 19 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:

Gratulacje dla NZ. Szkoda tylko, ze EIS dla modelu 900 opoznilo sie do 2011 roku.

[link widoczny dla zalogowanych]

A liczysz ze jak ANZ dostanie samolot w grudniu 2010 to wprowadza go do uzycia niemal z dnia na dzien?

Cytat:
PHOENIX, May 11, 2006 -- The Boeing Company [NYSE: BA] will deliver the first 787-9 Dreamliner to Air New Zealand in December 2010.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 14:56, 19 Gru 2006    Temat postu:

EIS znaczy "Entry in service". 2011 to 2011 a nie 2010. Prosta sprawa.

Link podany przez Ciebie z maja 2006 mowil o 2010 dzisiejsze komunikaty mowia juz o 2011.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 14:58, 19 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:
EIS znaczy "Entry in service". 2011 to 2011 a nie 2010. Prosta sprawa.

Link podany przez Ciebie z maja 2006 mowil o 2010 dzisiejsze komunikaty mowia juz o 2011.

Kto pierwszy odbierze B789 NZ czy SQ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 15:08, 19 Gru 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Danny napisał:
EIS znaczy "Entry in service". 2011 to 2011 a nie 2010. Prosta sprawa.

Link podany przez Ciebie z maja 2006 mowil o 2010 dzisiejsze komunikaty mowia juz o 2011.

Kto pierwszy odbierze B789 NZ czy SQ?


Z tego co wiem NZ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 12:03, 20 Gru 2006    Temat postu:

Mamy potwierdzenie kilku wczesniejszych (kwestionowanych przez niektorych) zamowien SQ oraz troche nowosci:

9*A380 firm +6 nowych opcji
19*A330 lease
20+20*A350 bedzie firm w ciagu miesiaca
11+9 A320 firm (dla Silkair)

Cytat:

Singapore Airlines (SIA) has delivered an early Christmas present to Airbus, firming up a follow-on order with the troubled manufacturer for nine additional A380s as well as a lease agreement for 19 A330-300s. Its regional subsidiary SilkAir has ordered up to 20 A320s and SIA says it also expects to firm up a proposed deal for up to 40 A350s within a month.

....

Meanwhile SIA subsidiary SilkAir has ordered up to 20 more Airbus A320-family aircraft for delivery from 2009.

The deal for 11 firm aircraft and nine options was finalised today following a competition that began in August when requests for proposals were issued to both Airbus and Boeing.



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Singapore Airlines Chief Executive Chew Choon Seng said at a press conference announcing the new orders.

"The A380 meets our operational requirements for this century. The alternative would have been an aircraft which is 30 years old (the Boeing 747)," he said.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danny dnia Czw 0:41, 21 Gru 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 15:05, 20 Gru 2006    Temat postu:

Israir
2+1*A320

Cytat:

Israir will be the first Israeli airline to operate Airbus planes.

Globes’ correspondent 20 Dec 06 14:59

Israir Airlines and Tourism Ltd. has signed an MOU to buy two Airbus A320s, with an option on a third, for $150 million. A final contract will be signed in a few weeks.
Israir will receive the planes in 2010. Meanwhile, the airline will lease Airbuses, making it the first Israeli airline to operate Airbus. Airbus will provide a complete support package, including training for air and ground crews.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 15:14, 20 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Dalavia, a regional airline in the Russian far east has signed contract for the purchase of 6 Sukhoi Superjet 100s (SSJ). This has been confirmed by the Russian aircraft manufacturer Sukhoi. Dalavia shall receive two Superjet 100s in 2008, followed by another 4 ones in 2009. Total contract value is worth 170 million US Dollar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Śro 21:47, 20 Gru 2006    Temat postu:

To w 2008 juz ma byc gotowy SSJ Shocked na ILA w tym roku byl dopiero w fazie projektow... a potem sie beda dziwic ze spadac beda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 10:40, 21 Gru 2006    Temat postu:

Rowniez Qantas "zafirmowal" swoje zamowienia:

Dec. 21 (Bloomberg) -- Qantas Airways Ltd., Australia's largest airline, placed a $2.4 billion order for Airbus SAS A380 airliners, a day after the world's biggest planemaker won an expanded order for the model from Singapore Airlines Ltd.

[link widoczny dla zalogowanych]

Airbus also confirmed the delivery to Qantas of four, smaller A330s, which Mr Dixon said would make up for capacity lost through the delay of the A380s.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 9:31, 22 Gru 2006    Temat postu:

SEATTLE, Dec. 21, 2006 -- KLM Royal Dutch Airlines, part of the Air France/KLM Group, has exercised options for three Boeing [NYSE: BA] Next-Generation 737-800s. The airplanes, with a value of $212 million at list prices, will be delivered in 2008.

KLM and Boeing also announced a contract for a fourth 777-300ER. This will be the 19th 777 in KLM's fleet, equipped with General Electric GE-90 engines. The airplane has a list price value of $250 million. The 777 order was booked previously on Boeing's Orders and Deliveries website, attributed to an unidentified customer.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
erni




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WROCLAW/EPWR

PostWysłany: Pią 19:49, 22 Gru 2006    Temat postu:

Boeing 747-8I dla Lufthansy:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 21:01, 22 Gru 2006    Temat postu:

erni napisał:
Boeing 747-8I dla Lufthansy:

[link widoczny dla zalogowanych]
Tak, pisano już tutaj o tym 6 grudnia, kiedy zamówienie zostało złożone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:57, 29 Gru 2006    Temat postu:

Boeing przed Airbusem.


Po raz pierwszy od 2000 roku amerykański Boeing prześcignął europejskiego Airbusa pod względem liczby zamówionych przez przewoźników maszyn. Kiedy w przedświątecznym tygodniu klienci Boeinga złożyli 38 nowych zamówień, ich liczba w 2006 r. wzrosła do 904. W tym samym czasie jego europejski rywal, Airbus, zebrał 690 zamówień. Najchętniej kupowanymi samolotami są Boeingi 787 przeznaczone na dalekie trasy i zaprojektowane na krótsze podróże nowe Boeingi 737NG. W 2006 r. amerykański producent samolotów przyjął ponad 600 zamówień na tę maszynę. Łącznie przewoźnicy zamówili u Boeinga ponad 5 tys. tego modelu. Obaj producenci rywalizują także przy sprzedaży samolotów dalekiego zasięgu. Odpowiednikiem Boeinga 787 ma być Airbus A350. Jak twierdzą eksperci, popularność samolotów Boeinga wynika głównie z zastosowanej przy jego budowie technologii. W konstrukcji użyto głównie włókna węglowego i kompozytów, co sprawia, że maszyna jest lżejsza, a więc znacznie oszczędniejsza, ma dalszy zasięg i jest całkowicie niepodatna na rdzę. Linie lotnicze chętniej wybierają w tym przypadku maszynę, Boeinga, bo już istnieje i za rok pierwsze egzemplarze powinny zostać dostarczone japońskim liniom ANA. Pierwszym europejskim klientem, który otrzyma Dreamlinera, będzie w roku 2008 PLL LOT. Z kolei Airbus reklamuje A350 jako maszynę przyjazną dla środowiska naturalnego, mającą jeden z najniższych kosztów konserwacji. Tyle, że ten model nie wyszedł jeszcze poza deski projektowe i pierwsze dostawy byłyby realne w latach 2011 - 2012. Scott Carson, wiceprezes Boeinga do spraw sprzedaży, zapowiedział, że w amerykańskim koncernie nie będą już produkowane maszyny składające się wyłącznie z aluminium. Nawet przy budowie B737 NG mają być stosowane materiały kompozytowe.




(Rzeczpospolita)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Strona 17 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin