Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:34, 08 Gru 2006    Temat postu:

Dziś biuro prasowe Airbusa, poinformowało, że w najbliższych dniach dojdzie do sfinalizowania kontraktu na dostawę 43 samolotów dla Indian Airlines. W barwach Indian będą latać takie samoloty jak; 20 A319, 4 A320 i 19 A321. Ponadto europejski producent samolotów pasażerskich chce wybudować w Indiach m.in. centrum przemysłowe za 250 mln USD i szkołę pilotów za 350 mln USD.

(Reuters, AFP)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:41, 08 Gru 2006    Temat postu:

Przewoźnik lotniczy Philippine Airlines (PAL) złożył oficjalnie zamówienie na dostawę 6 samolotów Boeing 777-300ER i tym samym zarezerwował opcje na dodatkowe 2 maszyn tego typu. Zakup nowych Boeingów przez filipińskie linie lotnicze będzie możliwy dzięki porozumieniu zawartym z firmą GE Capital Aviation Service. Dostawa B777 nastąpi w latach 2009 – 2012. Wartość transakcji oszacowano na kwotę 1,5 mld USD.


(Forbes, Reuters)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 11:27, 11 Gru 2006    Temat postu:

Thai:

8* A330-300 plus potwierdza zamowienie na A380.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 16:20, 11 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Thai:

8* A330-300 plus potwierdza zamowienie na A380.

Pomarudzili, pomarudzili i dostali co chcieli za ile chcieli (A330). Ciekawie będzie wyglądała w przyszłości flota tych linii, z obecnie produkowanych maszyn szerokokadłubowych to brakuje tam tylko B767. A tak to maja B744, B772, B773, B772ER, A333, A345, A346, A300-600 i w przyszłości A388. Z silnikami też maja niezły mix, bo i PW (A330, A300), CF6 (A300), RR (A340).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pon 19:46, 11 Gru 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Danny napisał:
Thai:

8* A330-300 plus potwierdza zamowienie na A380.

Pomarudzili, pomarudzili i dostali co chcieli za ile chcieli (A330). Ciekawie będzie wyglądała w przyszłości flota tych linii, z obecnie produkowanych maszyn szerokokadłubowych to brakuje tam tylko B767. A tak to maja B744, B772, B773, B772ER, A333, A345, A346, A300-600 i w przyszłości A388. Z silnikami też maja niezły mix, bo i PW (A330, A300), CF6 (A300), RR (A340).


A siekiery na czym latają? Na rolsach czy GE??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 19:56, 11 Gru 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
Gabec napisał:
Danny napisał:
Thai:

8* A330-300 plus potwierdza zamowienie na A380.

Pomarudzili, pomarudzili i dostali co chcieli za ile chcieli (A330). Ciekawie będzie wyglądała w przyszłości flota tych linii, z obecnie produkowanych maszyn szerokokadłubowych to brakuje tam tylko B767. A tak to maja B744, B772, B773, B772ER, A333, A345, A346, A300-600 i w przyszłości A388. Z silnikami też maja niezły mix, bo i PW (A330, A300), CF6 (A300), RR (A340).


A siekiery na czym latają? Na rolsach czy GE??

RR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 18:48, 12 Gru 2006    Temat postu:

SEATTLE, Dec. 12, 2006 -- Boeing [NYSE: BA] today announced that Guggenheim Aviation Partners, LLC (GAP), the U.S.-based aviation investment firm, acting on behalf of one of its investment funds, has ordered three Boeing 777 Freighters, with an option to purchase one additional airplane.

At list prices, the order is valued at approximately $708 million. Delivery of the 777 Freighters will begin in 2009. The order was previously accounted for on Boeing's Orders and Deliveries web site and attributed to an unidentified customer.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:41, 13 Gru 2006    Temat postu:

Należący do koncernu United Technologies, amerykański producent silników samolotowych Pratt & Whitney, otrzymał warte 450 mln USD zamówienie od China Southern Airlines. Urządzenia mają zostać zainstalowane w 50 nowo zamówionych Airbusach A320. CSA dysponują obecnie flotą 74 samolotów.

puls biznesu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 9:50, 13 Gru 2006    Temat postu:

Marcin747 napisał:
Należący do koncernu United Technologies, amerykański producent silników samolotowych Pratt & Whitney, otrzymał warte 450 mln USD zamówienie od China Southern Airlines. Urządzenia mają zostać zainstalowane w 50 nowo zamówionych Airbusach A320. CSA dysponują obecnie flotą 74 samolotów.

puls biznesu


Jakie urzadzenia? P&W nie oferuje silnikow do A320 z wyjatkiem A318 ktorego Chinczycy nie zamowili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 10:08, 13 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:
P&W nie oferuje silnikow do A320 z wyjatkiem A318 ktorego Chinczycy nie zamowili.

P&W jest 32% udzialowcem w firmie IAE ktorej silnik V2500 jak najbardziej jest uzywany w A320.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:20, 13 Gru 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Danny napisał:
P&W nie oferuje silnikow do A320 z wyjatkiem A318 ktorego Chinczycy nie zamowili.

P&W jest 32% udzialowcem w firmie IAE ktorej silnik V2500 jak najbardziej jest uzywany w A320.


Jest wyraznie napisane ze kontrakt podpisal P&W a nie IAE. Chyba, ze w wiadomosci byl blad.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 10:28, 13 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:
slepowron napisał:
Danny napisał:
P&W nie oferuje silnikow do A320 z wyjatkiem A318 ktorego Chinczycy nie zamowili.

P&W jest 32% udzialowcem w firmie IAE ktorej silnik V2500 jak najbardziej jest uzywany w A320.


Jest wyraznie napisane ze kontrakt podpisal P&W a nie IAE. Chyba, ze w wiadomosci byl blad.

NIe od dzis wiadomo ze pismaki raczej maja nikłe pojęcie o tym co piszą.
Tu masz info ze strony producenta:
Cytat:
IAE International Aero Engines and China Southern Airlines announced today (December 12) that China Southern Airlines had chosen the V2500 to power 50 Airbus A320-family aircraft and back the engine purchase with a long-term, V2500SelectSM aftermarket agreement. The combined deal is valued at more than $1.35 billion to IAE. The V2500SelectSM agreement will also be extended to cover the airline’s existing fleet of V2500-powered aircraft.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 17:01, 15 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Amsterdam, The Netherlands - December 15, 2006 - AerCap Holdings N.V. (“AerCap,” NYSE: AER) today announced that it has signed an agreement with Airbus for a firm order of 20 new Airbus A330-200 widebody aircraft.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Sob 5:51, 16 Gru 2006    Temat postu:

TUI (niemiecka firma turystyczna) zamowila 65 Boeingow (glownie 737).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 11:55, 17 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
SEATTLE, Dec. 17 /PRNewswire-FirstCall/ -- Boeing (Nachrichten/Aktienkurs) and Kenya Airways signed an order in Nairobi on Dec. 15 for three additional 787-8 Dreamliners. The airline now has nine 787s on order, and also holds four options for Boeing's fast-selling new airplane. The airline's original order for six Boeing 787s was made in March and included six options. The three additional 787s will be added to Boeing's Orders&Deliveries Web site this week.
http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2006-12/artikel-7470294.asp


Cytat:
SEATTLE, Dec. 17 /PRNewswire-FirstCall/ -- Boeing (Nachrichten/Aktienkurs) and Qatar Airways have announced an order for two 777 Freighters. Launched in May of 2005, Boeing's 777 Freighter Program has tallied 51 orders for the world's most capable twin-engine freighter. This order was listed as unidentified last week on Boeing's Orders&Deliveries Web site.
http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2006-12/artikel-7470290.asp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następny
Strona 16 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin