Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SKY Europe likwiduje połączenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:47, 15 Lut 2006    Temat postu:

Trochę dziwne, wszystko wyglądało dobrze, doświadczona kadra, mocni inwestorzy....

...ale coś chyba nie tak w mechaniźmie.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:01, 15 Lut 2006    Temat postu: Sky zirytowany śmiesznymi wypowiedziami Wizz Air

Cytat:
Kraków, 15 luty, 2006: SkyEurope jest oburzone niedokładnymi i nieprawdziwymi informacjami rozpowszechnianymi przez węgierski Wizz Air po ogłoszeniu redukcji połączeń z Polski.

SkyEurope ogłosiło wczoraj znaczący rozwój w Europie Środkowej, poprzez otwarcie piątej bazy w regionie – w Pradze. Pomimo zapowiedzianych redukcji niektórych lotów z Polski w połączeniu z otwarciem piątej bazy, w Pradze, SkyEurope Airlines wiodąca w Europie Środkowe tania, nisko-kosztowa linia lotnicza nadal rozwija się na polskim rynku dodając 7 nowych połączeń do siatki połączeń, oferując tego lata, w sumie, 61 lotów, co tydzień z Polski do 16 destynacji w Europie.
(...)
Jak każda dobrze zarządzana linia lotnicza, SkyEurope stale kontroluje przychody z wykonywanych operacji na każdym z rynku i podejmuje decyzje mające na celu stabilizacje biznesową.
Skasowanie tylko dwóch istniejących tras i opóźnienie uruchomienia innych tras, które początkowo planowane były z Polski nie wynika ze zmniejszenia zaangażowania SkyEurope w Polsce. SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic.
(...)
Całkowita liczba zmienionych lotów z Polski to 27 tygodniowo. Tylko dwie 2 z istniejących tras zostały skasowane. W Polsce SkyEurope oferuje 61 lotów tygodniowo do 16 destynacji w sezonie lato 2006. SkyEurope otworzył w sumie 40 połączeń tygodniowo z Pragi.

W sumie SkyEurope oferować będzie tego lata 61 lotów tygodniowo, jest to największy program lotów w dotychczasowej historii. Oznacza również wzrost liczby połączeń o 8 tygodniowo w porównaniu do istniejące siatki połączeń. 7 nowych tras zostanie otworzonych z których pięć, po raz pierwszy z Krakowa.

Ponadto potwierdzeniem nieprawdziwości informacji podawanych przez Wizz Air, jest fakt, iż linia ta zredukowała niedawno w znacznym stopniu swoje operacje na wielu trasach, m.in.:

Warszawa - Paryż/Beauvais,
Warszawa - Sztokholm/Skavsta,
Warszawa - Kaunas,
Katowice - Dortmund,
Budapeszt - Paryż/Beauvais,
Budapeszt - Amsterdam,
Budapeszt - Warsaw,
Budapeszt - Sztokholm/Skavsta,
Budapeszt - Bruksela/Charleroi,
Budapeszt - Frankfurt/Hahn,

Częstotliwość na wielu z wymienionych połączeń pozostała ograniczona do zaledwie 3 lotów w tygodniu nawet na głównych kierunkach jak Paryż czy Amsterdam, wykazując trudności, jakie ma Wizzair konkurując ze SkyEurope na tradycyjnych trasach SkyEurope bądź też zaoferować ciekawą ofertę, konkurencyjną dla głównych lotnisk na które lata SkyEurope.

Wbrew stwierdzeniom Wizz Air, SkyEurope Airlines nie zmniejsza, lecz zwiększa ilość połączeń z Polski, wliczając 5 całkowicie nowych tras z Krakowa (Edynburg, Birmingham, Bruksela, Turyn i Neapol) rozważając jednocześnie otwarcie kolejnych połączeń z Polski. SkyEurope pozostanie jednak na tyle odważną linią lotniczą, żeby zamykać połączenia nierentowne, a jako jedyna notowana na giełdzie linia lotnicza w Europie Środkowej, dba również o swoich pasażerów nie nakładając obciążających kosztów dodatkowych do opłat lotniskowych:

Opłaty i podatki Wizz Air Opłaty i podatki SkyEurope

Warszawa do 102 PLN Warszawa 30 PLN
Katowice do 116 PLN Kraków 48,90 PLN
Budapeszt do 7410 HUF Budapeszt 3125 HUF

W ZWIĄZKU Z OSTATNIMI WYSTĄPIENIAMI WIZZ AIR, SKYEUROPE WZYWA WIZZ AIR DO PRZEJRZYSTOŚCI FINANSOWEJ.

Czyli wojna (na słowa) się zaczęła. No, zobaczymy... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 20:07, 15 Lut 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:
Czy z tego wszystkiego wynika, ze Sky nie zbazuje w Balicach kolejnego samolotu, albo ze nie bedzie to 737-700? Czyli oddalałaby sie szansa na pierwszego zbazowanego w Polsce Benka 737 z wingletami, no i na jego spotterskie powitanie (nie wiem, czy jest/byla juz znana konkretna data)...


SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 9:40, 16 Lut 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Czterosilnik napisał:
Czy z tego wszystkiego wynika, ze Sky nie zbazuje w Balicach kolejnego samolotu, albo ze nie bedzie to 737-700? Czyli oddalałaby sie szansa na pierwszego zbazowanego w Polsce Benka 737 z wingletami, no i na jego spotterskie powitanie (nie wiem, czy jest/byla juz znana konkretna data)...


SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic

Smile

4 nowe samoloty? To beda stac na plycie caly czas? Bo polaczenia obcinaja. Poza tym te samoloty raczej zastapia stare a nie dolacza do nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:56, 16 Lut 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Airliner napisał:
Czterosilnik napisał:
Czy z tego wszystkiego wynika, ze Sky nie zbazuje w Balicach kolejnego samolotu, albo ze nie bedzie to 737-700? Czyli oddalałaby sie szansa na pierwszego zbazowanego w Polsce Benka 737 z wingletami, no i na jego spotterskie powitanie (nie wiem, czy jest/byla juz znana konkretna data)...


SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic

Smile

4 nowe samoloty? To beda stac na plycie caly czas? Bo polaczenia obcinaja. Poza tym te samoloty raczej zastapia stare a nie dolacza do nich.



Z tego co słyszałem to maja byc tylko 3 samoloty, jeden poszedł do Pragi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:42, 17 Lut 2006    Temat postu:

Na angielskim pprune.org (forum pilotów) niektóre opinie są aż zbyt cyniczne.
Cytat:
Doubtless both Easy and Ryan are happy with this bunfighting between the two largest Eastern Europe low-costs, they'll eat up most of their cash and value squaring up to each other while developing plenty of markets, then they will be a cheaper buy for the two majors in a couple of years time.

In equipment terms presumably Wizz will fit better into Easy and Ryanair will buy out Sky Europe.

Hm, swego rodzaju 'rozbiór' w ich oczach już się rozpoczyna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin