Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rusza program wymiany floty dalekiego zasiegu w BA.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 20:02, 20 Paź 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:

O to to. BTW, czy zasieg 772LR (w szczegolnosci trasy SYD-LON w tym wlasnie kierunku) jest liczony w wersji ze zwyklą klasą ekonomiczną, czy tez, jak to ma miejsce w 345 SQ, tylko z klasą od Economy Plus w gore (czyli mniej pasazerow)

Jak zajrzysz w pelna dokumentacje techniczna takiego 772LR to dowiesz sie dokladnie jak wyglada sprawa zasiegu tego samolotu jako funkcja poczatkowego ciezaru (lub tzw. 'zero fuel weight'). Do tego musisz uwzglednic wiatry na trasie SYD-LON ktore sa lepsze lub gorsze zaleznie od pory roku. To ci da obraz sytuacji z jakim prawdopodobienstwem bedziesz mogl przeleciec ta trase non-stop i jak to sie odbije na uzytecznym cargo. Kazda linia ma swoje wlasne wymagania, my nie wiemy czego taka BA oczekuje ale mozna sie spodziewac ze oni oczekuja ze beda w stanie z prawdopodobienstwem powiedzmy 85% przeleciec ta trase non-stop z pelnym samolotem (pasazerowie) w ich wymarzonej konfiguracji i z pewnym minimalnym cargo. My nie wiemy oczywiscie jakie te liczby sa ale oni sa w stanie to szybko obliczyc i zadecydowac czy im sie to "oplaca" czy nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin