Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak to jest z tym podwoziem?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Wto 22:45, 23 Maj 2006    Temat postu:

Tak tylko ktoś wspomniał, że podwozie może sie ułożyć różnie ze względu na obciążenie samolotu ? A to chyba jednak jest nieprawdą Wink

Przy typowym lądowaniu faktycznie może i nie da się odczuć różnicy, ale przy takim gładziutkim kiedy to powoli kładą się kolejne koła pewnie miałoby to już jakieś znaczenie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 22:56, 23 Maj 2006    Temat postu: Re: Jak to jest z tym podwoziem?

Witek Z napisał:


Przód dół:
Tu 154 - [link widoczny dla zalogowanych]
A380 - [link widoczny dla zalogowanych]
4. Czemu właśnie A380 ma inaczej (o Tu154 nie pytam, bo lata spędzone w komunie nauczyły mnie nie zadawać pytań nt. radzieckiej myśli technicznej)

Chciałby zauważyc ze B767 ma tak samo jak A380 :
[link widoczny dla zalogowanych]
B707 ma koła.... niepochylone (tak mi to wygląda)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witku,tych pilotów jest więcej, ja wciąż czekam na ich wypowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Wto 22:59, 23 Maj 2006    Temat postu:

Zdun napisał:
chociaż zdecydowana większość obciążenia jest i w tym i w tym podwoziu przekazywana w jednej chwili, gdzie przynajmniej dwa koła dotykają pasa.


Nie dwa tylko cztery. Dopki 4 kola sa na ziemi nie ma zadnego przekazywania sily. Elementarna mechanika klasyczna panowie ale coz, jak ktos chce w cos wierzyc ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zdun




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 23:13, 23 Maj 2006    Temat postu:

Zakładałem, że wszystkie koła leżą w jednej osi, co jest ró/uwno znaczne z tym, że gdy 2 koła dotkną pasa to reszta kół siłą rzeczy również go dotknie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 2:06, 24 Maj 2006    Temat postu:

lamer napisał:

Informację na ten temat usłyszałem w TV w programie "Wielkie konstrukcje" (chyba tym) w odcinku o budowie A380. Leciał chyba na Discovery..

Sprawa zostala wyjasniona bo ludzie na airliners.net forum powiedzieli ze ten program pokazywal faze testow tego podwozia w ktorym rzeczywiscie kola byly rozpedzane elektrycznie do symulowania szybkosci ale to byl tylko stacjonarny test laboratoryjny - nie ma nic wspolnego z prawdziwym ladowaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 2:21, 24 Maj 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Sprawa zostala wyjasniona bo ludzie na airliners.net forum powiedzieli ze ten program pokazywal faze testow tego podwozia w ktorym rzeczywiscie kola byly rozpedzane elektrycznie do symulowania szybkosci ale to byl tylko stacjonarny test laboratoryjny - nie ma nic wspolnego z prawdziwym ladowaniem.

To zaproponuj na A.net moze temat odnosnie ulozenia tych kol, bo poki co mimo wielu postow mamy ta sprawe otwarta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 5:36, 24 Maj 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

To zaproponuj na A.net moze temat odnosnie ulozenia tych kol, bo poki co mimo wielu postow mamy ta sprawe otwarta

Gabec, dla mnie ona jest zamknieta Surprised
Ale jak ktos chce to walkowac - niech tam leci i blaga o pomoc. A swoja droga - na kazdym forum jest tylko grupka ludzi co naprawde sie znaja - reszta to spekulanci albo deletanci. Airliners.net sie pod tym wzgledem nie rozni od innych - maja tylko ta zalete ze jest tam taka masa ludzi ze zawsze sie znajdzie ktos kto naprawde wie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin