Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

E75 i E90/95 dla LO
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Pią 21:57, 02 Gru 2005    Temat postu: E75 i E90/95 dla LO

Sluchajcie, juz minelo poltora roku od czasu, kiedy LO otrzymal swojego pierwszego Embriona z serii E-Jet'ow. Wiemy, ze w przyszlym roku ma otrzymac kolejne, ale to maja byc E75, a pozniej E95.

Proponuje, by w tym watku dac wszystkie informacje odnosnie dostaw tych maszyn dla LO. Z niecierpliwoscia czekam, az bede mogl je sobie obejrzec i sfotografowac.

Czy ktos wie, kiedy dokladnie mozna sie spodziewac pierwszych dostaw?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voitoosh




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)

PostWysłany: Pią 22:29, 02 Gru 2005    Temat postu: maglowanie

wiem wiem, magluję ten wątek i jestem diabelnie napalony, ale niech LO nie bierze Embraerów Very Happy mam nadzieję, że zostaną wierni Boeingom (np. 737NG) a w ostateczności Arbuzy, Embki też przejdą, ale LO zawsze sie kojarzył z Boeingiem

__ za ten dywersyjny post składam przeprosiny Razz pochlastam się Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:08, 02 Gru 2005    Temat postu:

dobrze, że "zawsze" Ci się kojarzy z Boeingami (i nie postulujesz np. brania IŁów).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Pią 23:51, 02 Gru 2005    Temat postu: Re: E75 i E90/95 dla LO

Spotter napisał:
Wiemy, ze w przyszlym roku ma otrzymac kolejne, ale to maja byc E75, a pozniej E95. Proponuje, by w tym watku dac wszystkie informacje odnosnie dostaw tych maszyn dla LO. Z niecierpliwoscia czekam, az bede mogl je sobie obejrzec i sfotografowac.

To może zamiast czekać, zgodnie z tradycją przerobisz jakieś zdjęcie, albo podpiszesz niewłaściwą rejestracją i datą, jak to masz w zwyczaju? Make our day, z E170 zrobić E175 będzie bardzo łatwo, bądź pierwszy, wstaw więcej zdjęć, co tam prawda, sława i chwała ważniejsza...

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 4:11, 03 Gru 2005    Temat postu:

Dla mnie LOT to piekna seria Tupolevow 134/A, 154/B2/M i calej serii Il, ktorymi mialem przyjemnosc latania. Gdyby nie 62M czy 154M to bym dzis tutaj nie "siedzial", czytal i pisal Very Happy

Mam nadzieje, ze po nowych E75/90 przyjdzie czas na zapoznanie sie z A319/320 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spotter




Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: GDN

PostWysłany: Sob 11:16, 03 Gru 2005    Temat postu: Re: E75 i E90/95 dla LO

pb299 napisał:
Spotter napisał:
Wiemy, ze w przyszlym roku ma otrzymac kolejne, ale to maja byc E75, a pozniej E95. Proponuje, by w tym watku dac wszystkie informacje odnosnie dostaw tych maszyn dla LO. Z niecierpliwoscia czekam, az bede mogl je sobie obejrzec i sfotografowac.

To może zamiast czekać, zgodnie z tradycją przerobisz jakieś zdjęcie, albo podpiszesz niewłaściwą rejestracją i datą, jak to masz w zwyczaju? Make our day, z E170 zrobić E175 będzie bardzo łatwo, bądź pierwszy, wstaw więcej zdjęć, co tam prawda, sława i chwała ważniejsza...

/p.


Hehe, ale masz poczucie humoru Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 12:09, 04 Gru 2005    Temat postu:

Czy moze ktos przypomniec ile ma byc tych E95 i od kiedy zaczna sie dostawy? sadze ze to dobry wybor. LO posiada juz sporo flote embraerow, te najwieksze beda bardzo ekonomicznym substytutem B735, fajnym uzupelnieniem bylyby jeszcze B73G lub B738. Wprowadzajac Airbusy LO wg mnie posiadalbym zbyt wiele roznych maszyn co byloby nieekonomiczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voitoosh




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)

PostWysłany: Nie 12:16, 04 Gru 2005    Temat postu:

Gabec napisał:
fajnym uzupelnieniem bylyby jeszcze B73G lub B738. Wprowadzajac Airbusy LO wg mnie posiadalbym zbyt wiele roznych maszyn co byloby nieekonomiczne.


Racja, Airbusy mogłyby wprowadzić "chaos" jednakowoż spójrz na LH, oni mają Airbusy A340 long-houlowe a także B747 - wiem, że nie ma czego porównywać, bo lufthansa ma flotę 3x większą, oprócz tego ma jeszcze mniejsze Airbusy, Boeingi, a nawet jakieś Avro czy CRJ (jeśli się pomyliłem to przepraszam) embraery są bardziej ekonomiczne niż Boeingi, to prawda, ale wolałbym widzieć te drugie. Lotnictwo w Polsce niby się rozrasta, ale LO może tracić bo jeszcze lepsza ekspansja panuje wśród low-costów. Pamiętaj, że nowa flota LO będzie też eksploatowana przez C0.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
styrian




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolyca

PostWysłany: Nie 12:21, 04 Gru 2005    Temat postu:

Nie chodzi o to, ilu producentów samoloty sie użytkuje, tylko ile rodzin samolotów ma się we flocie. Jeżeli LO będzie latać na B787, A32S i Emraerach to będzie to tak samo ekonomicznie uzasadnione jakby zamiast A32S były B737, szczególnie, że nie jest to kwestia 10, a ok 30 samolotów łącznie dla LO i C0.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 12:22, 04 Gru 2005    Temat postu:

[quote="voitoosh"]
Gabec napisał:
quote]

Racja, Airbusy mogłyby wprowadzić "chaos" jednakowoż spójrz na LH, oni mają Airbusy A340 long-houlowe a także B747 - wiem, że nie ma czego porównywać, bo lufthansa ma flotę 3x większą, oprócz tego ma jeszcze mniejsze Airbusy, Boeingi, a nawet jakieś Avro czy CRJ (jeśli się pomyliłem to przepraszam) embraery są bardziej ekonomiczne niż Boeingi, to prawda, ale wolałbym widzieć te drugie. Lotnictwo w Polsce niby się rozrasta, ale LO może tracić bo jeszcze lepsza ekspansja panuje wśród low-costów. Pamiętaj, że nowa flota LO będzie też eksploatowana przez C0.

Pozdrawiam.

Tak jak napisales, nei ma co porownywac LH ze swoja pare razy wieksza flota. Ja tez wolalbym ogladac B737 tyle ze raczej nie ma szans zobaczyc najfajniejszego a zarazem najmniejszego. Embraery tez nie sa brzydkie.
Zauwaz ze zwiekszajac czestotliwosc lotow mniejszymi samolotami moznaby z WAW stworzyc jakis mini hub skad moze kiedys w przyszlosci przy bardzo optymistycznych zalozeniach moznaby poleciec nie tylko do USA i CAN ale takze gdzies na wschod albo do ameryki poludniowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 12:25, 04 Gru 2005    Temat postu:

styrian napisał:
Nie chodzi o to, ilu producentów samoloty sie użytkuje, tylko ile rodzin samolotów ma się we flocie. Jeżeli LO będzie latać na B787, A32S i Emraerach to będzie to tak samo ekonomicznie uzasadnione jakby zamiast A32S były B737, szczególnie, że nie jest to kwestia 10, a ok 30 samolotów łącznie dla LO i C0.

Oki, LO juz lata na Embraerach, ATR'ach i B767(B787 w przyszlosci). Jesli dojdzie jeszcze nowa rodzina (jak to nazwales) calkiem innych samolotow to bedzie juz calkowity chaos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
styrian




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Stolyca

PostWysłany: Nie 12:29, 04 Gru 2005    Temat postu:

Nie będzie żadnego chaosu - w LO byłyby 4 rodziny samolotów ER4, E70/75/95, A32S i 787, tak somo 4 gdyby samiast A32S były B737. Zarówno A jak i B będzie zależeć na pozyskaniu kontraktu na dostawe ok 30 samolotów, więc będą stać się zaoferować jak najlepsze warunki, i to sie liczy. Nie ważne czy to bedzie 32S czy 737, bo parametry mają podobne - ważna będzie cena, raty leasingowe itd. A raczej zaoferowałby przeszkolenie pilotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:33, 04 Gru 2005    Temat postu:

ja nie bardzo widzę sens w 32S, możliwe, ze A zaoferowałby przeszkolenie, ale przy wyborze B nie trzeba by szkolić (nie tylko pilotów zresztą).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 12:36, 04 Gru 2005    Temat postu:

styrian napisał:
Nie będzie żadnego chaosu - w LO byłyby 4 rodziny samolotów ER4, E70/75/95, A32S i 787, tak somo 4 gdyby samiast A32S były B737. Zarówno A jak i B będzie zależeć na pozyskaniu kontraktu na dostawe ok 30 samolotów, więc będą stać się zaoferować jak najlepsze warunki, i to sie liczy. Nie ważne czy to bedzie 32S czy 737, bo parametry mają podobne - ważna będzie cena, raty leasingowe itd. A raczej zaoferowałby przeszkolenie pilotów.

No dobra, ale w przypadku B737 odpada kosztowne przeszkolenie pilotow no i pewnie z mechanikami byloby latwiej. I jeszcze jedna sprawa z pilotami. Zanim wszyscy beda mogli latac A uplynie troche czasu. nie obawiasz sie ze bedzie znowu tak jak niedawno ze w razie jakichs problemow nie bedzie mial kto latac Boeingami bo czesc pilotow bedzie przechodzila szkolenia? Tak bylo w momencie gdy czesc lotnikow szkolilas sie na Embraerach i nie mial kto latac ATR'ami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voitoosh




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)

PostWysłany: Nie 12:38, 04 Gru 2005    Temat postu:

marcinj napisał:
ja nie bardzo widzę sens w 32S, możliwe, ze A zaoferowałby przeszkolenie, ale przy wyborze B nie trzeba by szkolić (nie tylko pilotów zresztą).


Racja, z jednej strony wiąże to się z kosztami i czasem do nauczenia obsługi Airbusów, ale z drugiej strony crew Lotu będzie umieć obsługę 2 typów samolotów, a to może im pomóc w przyszłości, tzn., że będą mogli pracować gdzie indziej. Trochę to kolorowo wygląda, ale zawsze jakaś nadzieja. Btw. ile zarabia steward (Średnio) w LO albo w C0 ?? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin