Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL do Polski - WAW (za planes.cz)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 13:02, 13 Lis 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
z KRK nie lataja tylko baby z gor! LH przez MUC wozi duzo ludzi za ocean. skoro lataja LH z przesiadka to dlaczego nie mieliby Ci sami ludzie latac AA bezposrednio. !


Ile to jest duzo ludzi? Czy aby tyle zeby zapelnic 767 kilka razy w tygodniu? Czy zaplaca wiecej zeby poleciec AA (ktora nic szczegolnego nie oferuja nawiasem mowiac)? Pamietajmy, ze dla przytlaczajacej wiekszosci Polakow o wyborze lotu decyduje tylko cena.

AA tez nie bedzie bezposrednio bo beda sie przesiadac w ORD. Imho przesiadka w MUC jest znacznie latwiejsza. Ograniczenia ladownosci dodatkowo utrudniaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Pon 13:22, 13 Lis 2006    Temat postu:

A co oferuje Lufa na dalekich trasach i czy Lufa jest tania ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:16, 13 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Piekny napisał:
z KRK nie lataja tylko baby z gor! LH przez MUC wozi duzo ludzi za ocean. skoro lataja LH z przesiadka to dlaczego nie mieliby Ci sami ludzie latac AA bezposrednio. !


Ile to jest duzo ludzi? Czy aby tyle zeby zapelnic 767 kilka razy w tygodniu? Czy zaplaca wiecej zeby poleciec AA (ktora nic szczegolnego nie oferuja nawiasem mowiac)? Pamietajmy, ze dla przytlaczajacej wiekszosci Polakow o wyborze lotu decyduje tylko cena.

AA tez nie bedzie bezposrednio bo beda sie przesiadac w ORD. Imho przesiadka w MUC jest znacznie latwiejsza. Ograniczenia ladownosci dodatkowo utrudniaja
po pierwsze nikt nie mowi o 767 codziennie przez caly rok. po drugie LH zapelnia 3x AVRO, CSA prawie dwa razy dziennie AT4, Alitalia 3x ER4, Austrian 1x F70, LO tylko do VIE AT5 i do FRA E70. w sezonie wiec ma kto latac, a jak pisalem LO z roku na rok zwieksza ilosc lotow do ORD a i tak czesto miejsc brakuje. w zimiejest oczywiscie inaczej. owszem Polacy patrza glownie po cenach. Sam lecac do US lecialem przez HEL bo bylo najtaniej. ale skad wiesz, ze ceny nie beda konkurencyjne. nie ma co mowic o serwisie, bo ludzie na to nie patrza(z reszta nie wiem jakie sa roznice w nim miedzy AA a LH wiec nie bede tu zabieral glosu aby zadnej linii nie skrzywdzic). co do przesiadek na ORD: zapominasz, ze wlasnie wiekszosc Polakow mieszka w Chicago, a i mozliwosc przesiadek do miast amekranskich na ORD jest duzo wieksza niz w MUC (to chyba jest oczywiste).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 15:24, 13 Lis 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
LH zapelnia 3x AVRO, CSA prawie dwa razy dziennie AT4, Alitalia 3x ER4, Austrian 1x F70, LO tylko do VIE AT5 i do FRA E70. w sezonie wiec ma kto latac.


Mowa byla o Chicago a Ty podajesz tu liste wszystkich polaczen "tradycyjnych przewoznikow" z KRK. Czyzby wszyscy Ci ludzie lecieli do Chicago?

Co do przesiadek - mozesz leciec LO i przesiasc sie na UA. AA nie wnosi tu nic nowego. Nie mowiac o tym, ze ORD to porazka jesli chodzi o przesiadki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:37, 13 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Piekny napisał:
LH zapelnia 3x AVRO, CSA prawie dwa razy dziennie AT4, Alitalia 3x ER4, Austrian 1x F70, LO tylko do VIE AT5 i do FRA E70. w sezonie wiec ma kto latac.


Mowa byla o Chicago a Ty podajesz tu liste wszystkich polaczen "tradycyjnych przewoznikow" z KRK. Czyzby wszyscy Ci ludzie lecieli do Chicago?

Co do przesiadek - mozesz leciec LO i przesiasc sie na UA. AA nie wnosi tu nic nowego. Nie mowiac o tym, ze ORD to porazka jesli chodzi o przesiadki.
podalem ta liste bo jak sadzisz wiekszy strumien ludzi leci przez MUC do amreyki polnocnej czy do Azji/Australii? a jak juz mowilem w LO nie ma czesto miejsc w wakacje. no coz koncze dyskusje bo wedlug Ciebie nie moze byc polaczenia do ORD obslugiwanego przez inna linie. pozyjemy zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 15:51, 13 Lis 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
jak sadzisz wiekszy strumien ludzi leci przez MUC do amreyki polnocnej czy do Azji/Australii?

Sadze, ze te 3 Avro mozna podzielic miedzy wiele destynacji w Ameryce, Azji oraz przede wszystkim w Europie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:02, 13 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Piekny napisał:
jak sadzisz wiekszy strumien ludzi leci przez MUC do amreyki polnocnej czy do Azji/Australii?

Sadze, ze te 3 Avro mozna podzielic miedzy wiele destynacji w Ameryce, Azji oraz przede wszystkim w Europie.
a i owszem. ale mam wrazenie, ze gdyby z tych wszytskich samolotow wyciagnac ludzi, ktorzy leca do ORD i zaoferowac cene zblizona to 3x week 767 by sie zapelnil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:02, 13 Lis 2006    Temat postu:

a jesli roznica w cenie bedzie na poziomie 200-300 zlotych a nie 1000 to ja osobiscie wole leciec bezposrednio.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 18:10, 13 Lis 2006    Temat postu:

Nie rozwiklamy tego bo nie mamy dostepu do dokladnych danych ile srednio, tygodniowo osob lata z KRK przez MUC do ORD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pon 19:40, 13 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Patrzac powaznie:

EWR - to oczywiscie CO. Gdyby KRK byl w zasiegu 757 to bym dawal duze szanse. Ale nie jest, wiec musieliby zlikwidowac np: GVA zeby uwolnic 762. Imho bez szans.

ORD - tu mamy dwoch przewoznikow UA i AA.
UA odpada - ich siatka w Europie jest bardzo skromna i nie maja planow na zmiane tego. Powod: brak maszyn. Poza tym to przeciez "partner LO".
AA owszem ma sporo 767 z ktorych jeden moglby obslugiowac KRK ale... KRK-ORD musi miec ograniczona wage ze wzgledu na pas i gorke. Mozliwosci zarobienia na tej trasie dla amerykanskiego przewoznika z ktorym "baby z gor" nie poleca sa zerowe.


Danny,

MPL nie rozmawia z wirtualnym przewoznikiem.
A skoro sa zainteresowani maja samoloty i potrafia liczyc ze na takim polaczeniu sa w stanie zarobic (niezaleznie czy z babami z gor czy businessmenami)

PS. Przypomne iz od 1986 do konca 1990 latal PAN AM na trasie KRK-FRA Boeingami 727 w sezonie codziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin