Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL do Polski - WAW (za planes.cz)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:55, 13 Paź 2006    Temat postu:

Danny napisał:

Jeszcze niedawno z WAW odlatywalo 80% paxow z Polski. O ile pamietam Warszawa to nie 80% ludnosci. Nawet nie 10%.


Ale jakby nie patrzeć, nie oznacza to spadku udziału WAW, tylko wzrost, nie procentowy, ale ilościowy - procenty to nie wszystko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLIX




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:01, 10 Lis 2006    Temat postu:

A jednak do WAW ... hahahah Smile

Ze strony Delta :

Delta Offers Customers Access to Seven More European Destinations with Expanded KLM Codeshare Service
Customers will enjoy connecting KLM service to 17 destinations beyond Amsterdam

ATLANTA, Nov. 10, 2006 – Delta Air Lines will improve customers’ access to seven popular Western and Central European destinations with 14 new codeshare flights operated by SkyTeam partner KLM Royal Dutch Airlines, effective Dec. 1. With the new service, customers will be able to fly between Delta’s U.S. gateways and Amsterdam and conveniently connect to nonstop flights to or from Bremen, Germany; Aberdeen, Scotland; Luxembourg; Riga, Latvia; Bergen, Norway; Stavanger, Norway; and Newcastle, England within five hours of arrival.
The new flights expand on 10 existing KLM markets where Delta customers currently enjoy connecting service beyond Amsterdam: Stockholm, Warsaw, Hamburg, Oslo, Bucharest, Gothenburg, Hanover, Nuremberg, Birmingham and Helsinki.
Said Glen Hauenstein, Delta’s executive vice president of Network Planning and Revenue Management, “Our customers know Delta is the leading airline between the U.S. and Europe. What they may not know is that we offer an extensive network of connections beyond our partners’ hubs around the world. Now there are even more opportunities for Delta customers traveling through KLM’s burgeoning Amsterdam hub to connect to destinations throughout Europe.”
The new codeshare flights will be available for sale in all major reservations systems effective Nov. 11, 2006, for flights departing Dec. 1 and beyond. Delta intends to grow its codeshare services across KLM’s network to more than 30 destinations, pending foreign government approvals.
Members of Delta’s SkyMiles program and KLM’s Flying Blue can earn miles for redemption awards and elite qualification on flights operated by Delta and KLM. Customers can redeem frequent flyer miles interchangeably on any of the other SkyTeam member airlines. In addition, international first and business class passengers as well as SkyTeam Elite Plus traveling in economy are able to access airport lounges across the respective networks of the SkyTeam carriers.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieves




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WLG/WAW

PostWysłany: Pią 23:50, 10 Lis 2006    Temat postu:

no ale z tego nie wynika, że Delta będzie latać do Warszawy, czytaj samoloty w barwach DL będą lądować na Okęciu... wynika tylko tyle, że Delta będzie w ramach codeshare z KLM-em sprzedawać bilety na loty do i z WAW ale sam przelot będzie odbywać się na pokładzie KLM z przesiadką w Amsterdamie. Lecący z US do WAW bedą lecieć do Amsterdamu i tam się przesiadać na KLM do WAW a lecący z WAW będą lecieć najpierw do Amsterdamu i tam przesiądą się na samolot do US. bezpośredniego DL nie będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franek




Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:29, 11 Lis 2006    Temat postu:

W Stanach się dużo mówi , że od lata któraś z amerykańskich linii ma otworzyć połączenie EWR-KRK i ORD-KRK . W każdej plotce jest coś z prawdy
franek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLIX




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:39, 11 Lis 2006    Temat postu:

nieves napisał:
no ale z tego nie wynika, że Delta będzie latać do Warszawy, czytaj samoloty w barwach DL będą lądować na Okęciu... wynika tylko tyle, że Delta będzie w ramach codeshare z KLM-em sprzedawać bilety na loty do i z WAW ale sam przelot będzie odbywać się na pokładzie KLM z przesiadką w Amsterdamie. Lecący z US do WAW bedą lecieć do Amsterdamu i tam się przesiadać na KLM do WAW a lecący z WAW będą lecieć najpierw do Amsterdamu i tam przesiądą się na samolot do US. bezpośredniego DL nie będzie.


Potrafie czytac i dlatego dodalem to "hahahahaha"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:06, 11 Lis 2006    Temat postu:

BLIX napisał:
Potrafie czytac i dlatego dodalem to "hahahahaha"


Tak ?
Z tego tekstu wynika, że kierunki "Bremen, Germany; Aberdeen, Scotland; Luxembourg; Riga, Latvia; Bergen, Norway; Stavanger, Norway; and Newcastle, England" rozszerzą 10 istniejących połączeń DL przez AMS. To nie jest info, że DL wchodzi do PL, tylko, że rozszerza swoje rynki, bo codeshare przez AMS już jakiś czas jest...

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Sob 11:19, 11 Lis 2006    Temat postu:

franek napisał:
W Stanach się dużo mówi , że od lata któraś z amerykańskich linii ma otworzyć połączenie EWR-KRK i ORD-KRK . W każdej plotce jest coś z prawdy
franek


Nie opowiadajmy bajek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLIX




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:19, 11 Lis 2006    Temat postu:

Laughing Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seo




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 8:17, 12 Lis 2006    Temat postu:

"Nieoficjalnie dowiadujemy się, że do Krakowa chce latać któraś z amerykańskich kompanii"... ?
całosc tekstu z GW :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Nie 19:04, 12 Lis 2006    Temat postu:

Nieoficjalnie dowiedzieli sie w porcie. Szanse realizacji w 2007 to 0%.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 20:01, 12 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Nieoficjalnie dowiedzieli sie w porcie. Szanse realizacji w 2007 to 0%.


Danny a skad wiesz ze nie ma szans?
Uczestniczysz w negocjacjach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:21, 12 Lis 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Danny napisał:
Nieoficjalnie dowiedzieli sie w porcie. Szanse realizacji w 2007 to 0%.


Danny a skad wiesz ze nie ma szans?
Uczestniczysz w negocjacjach?
powiem inaczej, szanse sa. i to w 2007.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 3:04, 13 Lis 2006    Temat postu:

seo napisał:
"Nieoficjalnie dowiadujemy się, że do Krakowa chce latać któraś z amerykańskich kompanii"... ?
całosc tekstu z GW :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nieoficjalnie? Może przeczytali "niusa" na jakimś forum? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 10:34, 13 Lis 2006    Temat postu:

Patrzac powaznie:

EWR - to oczywiscie CO. Gdyby KRK byl w zasiegu 757 to bym dawal duze szanse. Ale nie jest, wiec musieliby zlikwidowac np: GVA zeby uwolnic 762. Imho bez szans.

ORD - tu mamy dwoch przewoznikow UA i AA.
UA odpada - ich siatka w Europie jest bardzo skromna i nie maja planow na zmiane tego. Powod: brak maszyn. Poza tym to przeciez "partner LO".
AA owszem ma sporo 767 z ktorych jeden moglby obslugiowac KRK ale... KRK-ORD musi miec ograniczona wage ze wzgledu na pas i gorke. Mozliwosci zarobienia na tej trasie dla amerykanskiego przewoznika z ktorym "baby z gor" nie poleca sa zerowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:36, 13 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Patrzac powaznie:

EWR - to oczywiscie CO. Gdyby KRK byl w zasiegu 757 to bym dawal duze szanse. Ale nie jest, wiec musieliby zlikwidowac np: GVA zeby uwolnic 762. Imho bez szans.

ORD - tu mamy dwoch przewoznikow UA i AA.
UA odpada - ich siatka w Europie jest bardzo skromna i nie maja planow na zmiane tego. Powod: brak maszyn. Poza tym to przeciez "partner LO".
AA owszem ma sporo 767 z ktorych jeden moglby obslugiowac KRK ale... KRK-ORD musi miec ograniczona wage ze wzgledu na pas i gorke. Mozliwosci zarobienia na tej trasie dla amerykanskiego przewoznika z ktorym "baby z gor" nie poleca sa zerowe.
z KRK nie lataja tylko baby z gor! LH przez MUC wozi duzo ludzi za ocean. skoro lataja LH z przesiadka to dlaczego nie mieliby Ci sami ludzie latac AA bezposrednio. a swoja droga w sezonie letnim jest problem z miejscami do ORD. moj kolega lecial z ORD do KRK z rodzina. i co? troje lecialo bezposrednio, a on lecial z przesiadka w WAW bo zabraklo dla niego miejsc w samolocie do KRK!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin