Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

3ci 757 dla Fischer i 7my 767 dla LOT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toronto/Barrie/Nowy Sacz

PostWysłany: Nie 18:39, 12 Lut 2006    Temat postu: 3ci 757 dla Fischer i 7my 767 dla LOT

Czy wiadomo juz cos o tych dostawach ..... czy one napewno beda dostarczone czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Nie 20:17, 12 Lut 2006    Temat postu:

7-my 767 bedzie napewno, o 3 757 nie wiem nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojti16krs




Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:34, 12 Lut 2006    Temat postu:

"- Największy wzrost liczby pasażerów odnotowaliśmy w ubiegłym roku w rejsach do USA i Kanady. Nasze przewozy wzrosły tu o ponad 11%. Odpowiadając na rosnące zainteresowanie pasażerów, w 2006 r. wynajmiemy dodatkowy, siódmy samolot Boeing 767. Na połączeniach średniodystansowych, gdzie najbardziej konkurujemy z tanimi liniami, wzrost przewozów był znacznie mniejszy i wyniósł 1%– powiedział Tomasz Kopoczyński, p.o. prezesa Zarządu PLL LOT."
No prawda 7 B767 będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSY & EPWA

PostWysłany: Nie 20:58, 12 Lut 2006    Temat postu:

chavez napisał:
(...) o 3 757 nie wiem nic.

http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=566


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Nie 23:09, 12 Lut 2006    Temat postu:

No to teraz już wiem.

Co do LO, ciekaw jestem kiedy następne 763-ki wejdą. Myślę, że za rok można spodziewać się 6-tej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 23:13, 12 Lut 2006    Temat postu:

chavez napisał:
No to teraz już wiem.

Co do LO, ciekaw jestem kiedy następne 763-ki wejdą. Myślę, że za rok można spodziewać się 6-tej.


A czy LO koniecznie potrzebuje 762? czy nie mogliby ich wymienic na 763, to jest wieksze i chocby w sezonie to nie powinno byc problemow z zapelnieniem - znajomi zawsze narzekaja na problemy z dostepnoscia biletow w lecie na loty LOTem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:26, 12 Lut 2006    Temat postu:

chyba potrzebuje, ze względu na zasięg. nie wiem, czy np. do chicago w obie strony bez międzylądowania 767-300ER lata (z kompletem pax).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Nie 23:38, 12 Lut 2006    Temat postu:

Jeśli potrzebuje, to na pewno nie z powodu zasięgu. Co prawda 763ER ma o te 2000km mniejszy zasięg od 762ER, ale do ORD wystarczy napewno.

Też mnie denerwują trochę te kukuruźniki 762 Wink i sądzę że LO je w końcu zluzuje w ramach zbliżania się pojemnością do 788 w konfiguracji na ponad 250 pax.
A zresztą, czy aby się na nie leasing nie kończy wkrótce ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toronto/Barrie/Nowy Sacz

PostWysłany: Pon 1:39, 13 Lut 2006    Temat postu:

Ale super! To pewnie bedzie SP-LPF. Szkoda tylko ze nie nazwa go, ani PE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pon 11:36, 13 Lut 2006    Temat postu:

a tak sobie gdybajac...przeciez te "kukuruźniki 762 " nadawalby sie idealnie na otworzenie nowych polaczen ...np na daleki wschod badz na polwysep arabski?!?!
dlaczego tak wogule jeszcze nikt z polski nie lata do DXB????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bmp




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT / Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 12:22, 13 Lut 2006    Temat postu:

DBX moje marzenie. Emiratki były by wspaniałe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 12:55, 13 Lut 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
a tak sobie gdybajac...przeciez te "kukuruźniki 762 " nadawalby sie idealnie na otworzenie nowych polaczen ...np na daleki wschod badz na polwysep arabski?!?!
dlaczego tak wogule jeszcze nikt z polski nie lata do DXB????


No dobra... to proponuje aby IgnacyHannak zostal szefem LO - przynajmnie bedziemy mieli atrakcyjne nowe polaczenia.Wink
Jakis czas temu slyszalem o planach ekspansji do daleki wschod, to bylo gdzies pare miesiecy temu, tyle ze jakos temat umarl. Maszyn nam raczej nie brakuje... to wiec o co chodzi. Nie ma wolnych slotow? Mam nadzieje ze po to wlasnie zatrudnili prof. Bartoszewskiego aby swoimi kanalami dyplomatycznymi cos w tej sprawie zrobil.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Pon 13:12, 13 Lut 2006    Temat postu:

A po co do DXB, żeby narazić się na ostrą konkurencję EK, która standardem przewyższa nasze kukuruźniki 762 ?
Na nowych połączeniach na daleki wschód, Panie Ignacy, trzeba się pokazać z jak najlepszej strony i wątpię by udało się to za pomocą dojechanych 762. Pod względem pojemności, zgadzam się, pod względem oferowanego produktu...niestety. Sad
Ekspansja na daleki wschód myślę że będzie, gdy już się sprawy zarządzania LO poukładają. Do pełni szczęścia jeszcze potrzebna jest klientela, którą powinniśmy zebrać w zachodniej europie.

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 13:21, 13 Lut 2006    Temat postu:

chavez napisał:
A po co do DXB, żeby narazić się na ostrą konkurencję EK, która standardem przewyższa nasze kukuruźniki 762 ?
Na nowych połączeniach na daleki wschód, Panie Ignacy, trzeba się pokazać z jak najlepszej strony i wątpię by udało się to za pomocą dojechanych 762. Pod względem pojemności, zgadzam się, pod względem oferowanego produktu...niestety. Sad
Ekspansja na daleki wschód myślę że będzie, gdy już się sprawy zarządzania LO poukładają. Do pełni szczęścia jeszcze potrzebna jest klientela, którą powinniśmy zebrać w zachodniej europie.

Pozdroofka

no oki, moze nie DXP ale np Indie,albo Chiny? Nie wiem jak wygladaja w rzeczywistosci B762 ktorymi LO lata ale chyba moznaby im zrobic maly lifting - chyba ze one pierwsze zostana wycofane gdy przyjdzie b787. A wogole wie ktos moze kiedy koncza sie umowy leasingowe na poszczegolne maszyny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pon 13:53, 13 Lut 2006    Temat postu:

a mozna jeszcze wysylac swoje papier na konkurs na prezesa LO... Wink

a wiec co do DXB, to Emirates nie ma jak dotad ani wlasnych polaczen do europy wschodniej ani zadnych powazniejszych partnerow z ktorymi mogli by latac w code.share! a wiec LO bylby najpierw sam! zwazajac, ze w naszym rejonie, LO ma silna wypracowana marke, to chyba bylaby sznasa zeby sie zakotwiczyc na tej trasie!
no a co do dalekiego wschodu to trzeba by najpierw wogule wejsc na te rynek! pozatem, te rynek nie jest konieczniej powiazany z wysokim standartem. oczywiscie, hong kong, singapur i kualalumpur, no i moze jeszcze peking tak! ale, jak gabec mowil, india?! albo bankok i szanghai??? na tych trasach konkurencja nie jest znowu tak bardzo grozna jak chodzi o standart na pokladzie! china airlines, aeroflot, air india, przeciez wszyscy lataja sukceywnie na tych polaczeniach a ich serwis tez nie roznie sie zbytnio od tego w locie!

a gdyby juz teraz zaczeli latac, to powoli by zaczeli stawac sie rozpoznawani na rynku, a jak by doszly B787 too juz by latali z 85% Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin