Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A co tu tak cicho Ryanair na Okeciu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gaugan




Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las Kabatas

PostWysłany: Czw 10:54, 19 Paź 2006    Temat postu:

Średni wiek floty LOTu to 7,96 lat. mi sie wydaje, ze ja na linie bedaca na rynku od dziesiatek lat, a nie nowa ktora dopiero co buduje flote, jest to wynik bardzo dobry... a wszyscy wiemy, ze 767 wlasnie sie koncza

co do bagazy to nawet nie chce mi sie wypowiadac, bo jest to wymysl, kompletnie nie majacy nic wspolnego z rzeczywistymi statystykami


pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 14:59, 19 Paź 2006    Temat postu:

Laughing Laughing Laughing
Ledwie człowiek na kilka dni wyjedzie a tu takie ciekawe i pouczające dyskusje Shocked Czy ktoś się najadł grzybów nie teges, czy co. Że Stoarn wieszczy upadek świata, to mnie nie dziwi. Nie pamietam newsa, który nasz drogi skandynawski wielce Soarn przyjąłby inaczej. Wiadomo... upadek, degręgolada, koniec świata, regres i generalnie syf z malarią. Nie to co u Czechów - ostoi nowoczesności, symboli innowacji, liderów dobrych praktyk biznesowych, apostołów postępu!!! Ale że poważni ludzie piszą takie rzeczy, że podejmują tę dyskusję... Wchodzi FR! Do megahubu Kantata, czy inna Etiuda. Będzie latał i robił dużo szumu. Część narodu poleci sobie gdzieś. Ceny troszkę spadną lub nie! Za 10 zł. nie da się wozić ludzi samolotami. Albo ktoś tego nie rozumie - a w takim razie szkoda gadać, albo powinien wiedzieć, że konkurencja nie jest aż taka ostra. Ale fajnie jest czytać takie topiki. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 15:12, 19 Paź 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Laughing Laughing Laughing
Wiadomo... upadek, degręgolada, koniec świata, regres i generalnie syf z malarią. Nie to co u Czechów - ostoi nowoczesności, symboli innowacji, liderów dobrych praktyk biznesowych, apostołów postępu!!!


Ostoja nowoczesności i innowacji to Estonia, jeśli chcesz mnie parafrazować. Skoro już o Czechach - u nich w LCC króluje easyJet. CSA jak na razie w sytuacji beznadziejnej (LOT w nielepszej), ale o niebo lepiej jest mieć easyJeta niż RYRa, który się szczyci tym, że pasażerów ma w poważaniu i dlatego jest taki tani. Argument, że Londyn i Dublin są niezmonopolizowane, ani Rzym, ani Bruksela, ani Sztokholm, do mnie nie przemawia. To miasta o dużym ruchu paxów, nieco atrakcyjniejsze turystycznie (z Brukselą i Dublinem włącznie), a na pewno bogatsze. Spustoszenie wśród przewoźników wróżę Rydze, ale tam RYR uskrzydli Łotyszów, bo nikt inny się tam za bardzo nie pcha. Za to u nas ma już kto tanio po Europie wozić... Po co FR?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:50, 19 Paź 2006    Temat postu:

ja się cieszę, że zamkną taras.

bo widzę, że mogą być spektakularne próby rzucania się pod koła B737 FR i inne takie Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Expat




Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:24, 19 Paź 2006    Temat postu:

Kurczę , dyskusja nabiera kolorów Smile

Trzeba sobie przypomnieć o najważniejszym : latanie to biznes .Usługa na której przewoźnik chce zarobić wszelkimi dozwolonymi metodami . Czy się to komuś podoba czy nie - najważniejszy w tym wszystkim jest pax .To pax wybiera przewoźnika , to pax decyduje o tym czy linia będzie istnieć na danym lotnisku czy nie - dokonując wyboru na który składa się parę rzeczy : cena przelotu , możliwość ew. przesiadki , komfort , punktualność ..itd. Tu dochodzimy to konkurencyjności .Jeżeli pax uważa że lepiej mu się lata FR to znaczy że FR jest bardziej konkurencyjny .Nikt paxa nie zmusza do niczego .Jest rynek z którego wypadają najsłabsi i proszę mi wybaczyć ale czy to będzie LOT czy inna linia / linie to to jest problem tych linii . Rynek jest niestety brutalny .Jakoś nikt do tej pory nie oskarżył Ryana o dumping czy działania monopolistyczne .Ryan tnie koszty jak może i dlatego jest linią konkurencyjną .
Wspomnieliście o Ruzyne ...Jeżeli przewoźnik uważa że zrobi
biznes w Pradze czy utrzymuje stamtąd połączenia choćby w celu prestiżowym to znaczy że mu się to opłaca .Nasze pobożne życzenia dotyczące ilości połączeń z Okęcia są niestety nic nie warte .Widocznie nie opłaca się latać stąd 6 razy Sztokholmu . Powody takiego stanu rzeczy są napewno bardzo różne : być może słaba operatywność PPL , horrendalnie duże opłaty , mniejszy potencjał ilości paxów itd ....
Przepraszam za ten bardzo prosty wykład z kapitalizmu Wink . Ja też chciałbym widzieć LOT mocno trzymający się na nogach ( skrzydłach Wink )
chciałbym żeby na Okęcie latały Emiratesy , Quantasy i inne Singapore .
Ryanaira nie lubię za marketing rodem z PGR-u i Kułakowskiego . Podziwiam jednak za operatywność i konsekwencję w działaniu

Old : zgadzam się z Tobą prawie co do joty .Oprócz jednego : myślę że LOT w końcu sprywatyzują , wprowadzając go na giełdę ale jednocześnie skarb państwa zachowa prawo pierwokupu pakietu większościowego , co będzie furtką do wywalenia na to publicznej kasy Wink .Jeżeli ta kasa + pieniądze reszty akcjonariuszy zrobią z LOT-u mocną linię to proszę
bardzo .

p/s . Informację o statystykach zaginionych / opóźnionych bagaży opublikowała jakiś czas temu Rzeczpospolita . Niestety szkoda mi 9 zł na sms-a za dostęp do archiwum on-line gazety Wink .A można by było w ten sposób zweryfikować źródło tych badań .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Expat dnia Czw 21:58, 19 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 21:52, 19 Paź 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
ja się cieszę, że zamkną taras.

bo widzę, że mogą być spektakularne próby rzucania się pod koła B737 FR i inne takie Smile



Pewnie to miała być aluzja do mnie, ale jak miałbym już zginąć pod kołami samolotu, to wolałbym coś bardziej wyszukanego niż żałosny Ryanair... To tak jakby mogąc zginąć pod TGV rzucić się pod pociąg do Koluszek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 22:44, 19 Paź 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
B738, w których jak słyszałem nie można pochylać siedzeń (to prawda?)

Tak, Ryanair zarzyczyl sobie aby w ich samolotach siedzenia sie nie pochylaly - obliczyli ze naprawa siedzen za duzo kosztuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
protz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 1:32, 20 Paź 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:


samolotu, to wolałbym coś bardziej wyszukanego niż żałosny Ryanair...


Żałosne stają sie Twoje teksty ostatnio.
Ja nie jestem wielkim zwolennikiem Ryana, linia jak kazda inna, akurat na naszym rynku ma coraz wieksze sukcesy. Ale w czym to Ryan jest zalosny? Ze jest low costem? Lecialem: samolot jak samolot, obsluga jak obsluga, w 'Locie' sie wcale stewki bardziej nie usmiechają, przynajmniej do mnie Wink Tylko za winko trzeba bylo zaplacic.

Dlaczego tak nie cierpisz Ryana?
Bagaz Ci zgubili, czy za drogo za hot doga sobie policzyli? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PolishAir42




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)

PostWysłany: Pią 6:29, 20 Paź 2006    Temat postu:

Expat napisał:

chciałbym żeby na Okęcie latały Emiratesy , Quantasy.


Qantas Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz Kaluski




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: NDB PNO ILS 33

PostWysłany: Pią 7:21, 20 Paź 2006    Temat postu:

PolishAir42 napisał:
Expat napisał:

chciałbym żeby na Okęcie latały Emiratesy , Quantasy.


Qantas Smile


Emiraty beda.. Singapore proboje sie przelamac, a Qantas narazie nie chce utworzyć połączenia z WAW to są informacje od ludzi Public Relations tych lini. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSY & EPWA

PostWysłany: Pią 7:45, 20 Paź 2006    Temat postu:

Lukasz Kaluski napisał:
Emiraty beda..

hihihi...

no to robi się coraz ciekawiej... mamy już Emiraty, ANA, Air China - "prawie" jak na międzynarodowym lotnisku Shocked

ps. kto da więcej? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 9:49, 20 Paź 2006    Temat postu:

jubell napisał:
ps. kto da więcej? Wink
nooo, 747 Cathay już latał Very Happy

a tak na poważnie Łukasz, te twierdzenia mają jakiekolwiek podstawy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gaugan




Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las Kabatas

PostWysłany: Pią 10:34, 20 Paź 2006    Temat postu:

skoro mowisz zdecydowanie, ze EK bedzie, tzn. ze sa juz podpisane jakies umowy i jest jakis termin. moze masz info, do ktorego nie ma dostepu dyrekcja PPL i uchylisz chociaz rabka tajemnicy... mowie powaznie, bez ironii.

niestety, o niczym nowym i ciekawym oficjalnie nie wiadomo, poza DL i jakimis znowu low shit costami jak np. Jet2

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 12:37, 20 Paź 2006    Temat postu:

gaugan napisał:
skoro mowisz zdecydowanie, ze EK bedzie, tzn. ze sa juz podpisane jakies umowy i jest jakis termin. moze masz info, do ktorego nie ma dostepu dyrekcja PPL i uchylisz chociaz rabka tajemnicy... mowie powaznie, bez ironii.

niestety, o niczym nowym i ciekawym oficjalnie nie wiadomo, poza DL i jakimis znowu low shit costami jak np. Jet2

pzdr


A co z ANA? Oni zdaje się pchali na Okęcie najsilniej z azjatów? Deklarowali że z otwarciem T2 wchodzą, jakies info ktoś posiada na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 12:50, 20 Paź 2006    Temat postu:

protz napisał:
Stoarn napisał:


samolotu, to wolałbym coś bardziej wyszukanego niż żałosny Ryanair...


Żałosne stają sie Twoje teksty ostatnio.
Ja nie jestem wielkim zwolennikiem Ryana, linia jak kazda inna, akurat na naszym rynku ma coraz wieksze sukcesy. Ale w czym to Ryan jest zalosny? Ze jest low costem? Lecialem: samolot jak samolot, obsluga jak obsluga, w 'Locie' sie wcale stewki bardziej nie usmiechają, przynajmniej do mnie Wink Tylko za winko trzeba bylo zaplacic.

Dlaczego tak nie cierpisz Ryana?
Bagaz Ci zgubili, czy za drogo za hot doga sobie policzyli? Smile


To nie jest linia jak każda inna. Ta linia oferuje najmniej ze wszystkich linii, za to ceny ma jak inne lowcosty. I nie chcę być zmuszony latać akurat nią. Politykę wobec pasażera stosuje taką: skoro jesteśmy super tani, to nie masz prawa od nas nic wymagać. To chyba jedyna linia, która jest w stanie zmyślić historię o 4 piorunach trafionych w akurat 4 jej samoloty, by nie przynać się, że musi odwołać rejs z błachych przyczyn. To linia, dla której wszystko potrafi być obrócone w żart. Skoro za taką samą cenę inni potrafią przynajmniej ukryć że mają paxów gdzieś, to ja chcę mieć możliwość wyboru. Nie cierpię RYANa właśnie za to, że przez niego mogę nie móc latać z WAWy porządnie i tanio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Warszawa - Okęcie (EPWA/WAW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin