Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 71 wyników
Forum Forum lotnictwa Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: 6 Pułk lotnictwa myśliwsko-bombowego.
biver

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 6327

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Nie 1:11, 04 Lut 2007   Temat: 6 Pułk lotnictwa myśliwsko-bombowego.
jakiś czas temu znalazłem coś takiego

jesli szedl na dopalaczu to ...
....uhhhh

szkoda ze mnie nie ma przy tym jak tak robia Crying or Very sad
  Temat: polskie F-16 - obsluga (zdjecia)
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5589

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Sob 13:15, 03 Lut 2007   Temat: polskie F-16 - obsluga (zdjecia)
>>> ładne fotki ... "nie kazali Ci tego przesznurować " ...
jesli to do mnie to odpowiem ze fotki wg mnie sa "ciekawe", a nie "ladne" (jadna za ciemna, a dru ...
  Temat: polskie F-16 - obsluga (zdjecia)
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5589

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Nie 1:10, 28 Sty 2007   Temat: polskie F-16 - obsluga (zdjecia)
choć włażąc do wlotu być może i zdjął buty
toc przecie napisalem ze nie zdjal Smile
robilem te zdjecia i bym zauwazyl
  Temat: polskie F-16 - obsluga (zdjecia)
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5589

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Pią 23:52, 26 Sty 2007   Temat: polskie F-16 - obsluga (zdjecia)
Mi sie tez wydaje ze albo on nie ma butow albo ma czyste buty tylko do tego celu. Nikt mnie nie przekona ze facet wchodzi tam w obloconych buciorach.

no to ja sprobuje przekonac ze nie jest tak ste ...
  Temat: AN-2 vs wiatr
biver

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2160

PostForum: Wypadki lotnicze   Wysłany: Sob 13:59, 20 Sty 2007   Temat: AN-2 vs wiatr
szkoda ich
podobnie jak SP-FIN skonczyl SP-FAR w Lodzi
http://egazeta.dziennik.lodz.pl/O54707_2007/01/20/DL012002K.pdf
  Temat: Nowa baza dla F-16
biver

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 7635

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Pią 14:44, 19 Sty 2007   Temat: Nowa baza dla F-16
hmmm
a ja sie dziwie ze Migi nie przeszkadzaly a eFy juz tak :/
to i to niezle halasuje

co do tej wypowiedzi z pierwszego postu
niby jakis "wysoki ranga" a niby powiedzial ze w Krzesin ...
  Temat: Thunderbirds w Polsce
biver

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 3525

PostForum: Pokazy lotnicze   Wysłany: Czw 13:08, 11 Sty 2007   Temat: Thunderbirds w Polsce
tylko kurtka dlaczego ten piknik bedzie we wtorek :/
chyba nie dlatego ze akurat wtedy Thunderbirds maja czas ?
  Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5442

PostForum: Wypadki lotnicze   Wysłany: Śro 0:01, 10 Sty 2007   Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny
ad "G" (podejrzewam ze chodzi o Gabec-a)
to nie jest personalna potyczka (przynajmniej dla mnie)
po prostu dalem jakis przyklad, ktory zostal podwazony,
z tego tez powodu napisalem to co ...
  Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5442

PostForum: Wypadki lotnicze   Wysłany: Wto 14:23, 09 Sty 2007   Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny

widocznie nie umiala, skoro twierdzili ze to wina ramp attendants oraz mowili ze drzwi do ladowni suffering from some "sort of abuse"
Nic takiego nie ma w ostatecznym raporcie, naogladale ...
  Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5442

PostForum: Wypadki lotnicze   Wysłany: Wto 0:38, 09 Sty 2007   Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny

1. Nonsensem jest stwierdzenie ze komisja nie chciala zbadac prawdziwej przyczyny

wiesz co oznacza stwierdzenie "nacisk odpowiednich grup" ?


2. Nonsensem jest stwierdzenie ze komis ...
  Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5442

PostForum: Wypadki lotnicze   Wysłany: Pon 19:56, 08 Sty 2007   Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny

To jest kompletny nonsens (trzeba byc minimum zorientowanym jak takie komisje dzialaja i jakie sa fazy inwestygacji) ale ty masz prawo wierzyc w co chcesz. Radze ci przeczytac (lub przejrzec) cale 1 ...
  Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny
biver

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 5442

PostForum: Wypadki lotnicze   Wysłany: Pon 0:28, 08 Sty 2007   Temat: Rok po tragedii Heliosa - przyczyny

Nie znany mi jest taki przypadek (poza krajami 3-ego swiata). Komisje sie nie myla - to programy TV w rodzaju "katastrofy w przestworzach" aby zrobic sensacje dla widzow chca z tego zrobic ...
  Temat: Film "Historia jednego myśliwca"
biver

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2331

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Czw 22:54, 04 Sty 2007   Temat: Film "Historia jednego myśliwca"
czy ktos wie kiedy beda powtarzali ten film bo nie mam okazji nie stety obejrzec
dzisiaj byl o 20:10
bedzie tez jutro o 10:10
oczywiscie na Kino Polska
  Temat: F-16 i co dalej?
biver

Odpowiedzi: 211
Wyświetleń: 22194

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Czw 20:50, 28 Gru 2006   Temat: F-16 i co dalej?
ja na nikogo sie nie powoluje
sam przy najblizszej okazji zapytam sie kompetentnych osob o cwiczenia Mig-21 vs F-16 i wyniki "starc" (napisze tez czego sie dowiedzialem)

jak nie zauwazyl ...
  Temat: F-16 i co dalej?
biver

Odpowiedzi: 211
Wyświetleń: 22194

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Czw 15:22, 28 Gru 2006   Temat: F-16 i co dalej?

Nic? Powiedz to Irakowi ktory stracil caly reaktor nuklearny 25 lat temu dzieki 8-iu F-16 ktore nadlecialy z Izraela, zrobily robote w pare minut i cale odlecialy, bez zadnych EWACsow. Doprawdy twoj ...
 
Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin