Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 1571 wyników
Forum Forum lotnictwa Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Ryanair w Katowicach?
Gabec

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 3360

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Śro 22:44, 07 Lut 2007   Temat: Ryanair w Katowicach?
Miałem na myśli większe urozmaicenie maszyn na katowickim lotnisku Wink
oby tylko RYR nie wyparl Wizza z KTW bo bedziesz mial wtedy bialo-niebieska monotonie. A co jak co, Katowice choc piekne nie maja ...
  Temat: Ryanair w Katowicach?
Gabec

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 3360

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Śro 22:37, 07 Lut 2007   Temat: Ryanair w Katowicach?
Pod względem spottingu, Ryanair mi odpowiada jak najbardziej, w końcu fajne maszyny mają.

A ja wiem czy fajne. Wszystkie takie same, w tej chwili chyba ciezko znalezc juz maszyne bez wingletow (w H ...
  Temat: INWESTYCJE --> newsy, foty, opinie
Gabec

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 12423

PostForum: Rzeszów - Jasionka (EPRZ/RZE)   Wysłany: Śro 22:21, 07 Lut 2007   Temat: INWESTYCJE --> newsy, foty, opinie
dokladnie , u nas w polsce jest czesto taka zasady ze w przetargu wygrywa Tansza opcja :/ bez sens ... / parking Auchan nadaje sie do remontu - wg mnie glupota było robienie całosci z kostki ;/
na ...
  Temat: Ryanair w Katowicach?
Gabec

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 3360

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Śro 22:18, 07 Lut 2007   Temat: Ryanair w Katowicach?
a niby wizz nie jest faworyzowany w Katowicach ? ehhhhhhh po przeczytaniu niektórych postów zauważyłem niezłą paranoje niby chcecie nową linie w EPKT ale FR wam przeszkadza itp,itd. więc dziwi mnie to ...
  Temat: INWESTYCJE --> newsy, foty, opinie
Gabec

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 12423

PostForum: Rzeszów - Jasionka (EPRZ/RZE)   Wysłany: Śro 20:02, 07 Lut 2007   Temat: INWESTYCJE --> newsy, foty, opinie



To szczegol, ze po drogach w Nevadzie 12osiowce zasuwaja i asfalt ani nie pierdnie - nic sie do butow nie lepi, zero wyboistej nawierzchini, a w PL po sezonie letnim mamy praktycznie wszedzie ko ...
  Temat: Jumbo na EPPO :-)
Gabec

Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 3612

PostForum: Poznań - Ławica (EPPO/POZ)   Wysłany: Pon 23:12, 29 Sty 2007   Temat: Jumbo na EPPO :-)
admini z modami pracujacy na EPPO zamiast konczyc forum beda liczyc owce - rewelacja Laughing Laughing
  Temat: Kto do KRK?
Gabec

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 5838

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Pon 23:09, 29 Sty 2007   Temat: Kto do KRK?
Zerknalem na zdjecia. W tym na grupowe - chyba "troche" zmarzliscie... Wink
Yoorek chyba cos wiecej na ten temat moze powiedziec Laughing
  Temat: KTW FRA BKK FRA KTW - Lufthansa
Gabec

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1830

PostForum: Raporty z podróży lotniczych   Wysłany: Pon 15:03, 29 Sty 2007   Temat: KTW FRA BKK FRA KTW - Lufthansa
Kris200, bardzo fajna relacja, szkoda ze tak malo zdjec i ostatnie kilka sa takie same.
  Temat: KRK-HHN za grosze
Gabec

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 6555

PostForum: Raporty z podróży lotniczych   Wysłany: Nie 21:48, 28 Sty 2007   Temat: KRK-HHN za grosze
Super reportaz. Akurat stalem z kolegami z Katowic gdy ladowaliscie wiec macie takze fotke swojego RYana z zewnatrz http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=5634&start=30
  Temat: Kto do KRK?
Gabec

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 5838

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Nie 20:19, 28 Sty 2007   Temat: Kto do KRK?
Dzieki chłopaki za mile spedzony czas. Yoorek, czyzby BA nie przyleciala na Jumbo Wink ? Mam nadzieje ze nie zamarzles. Karol_n1 - Gabeca, bez "i" w srodku.
  Temat: Kto do KRK?
Gabec

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 5838

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Sob 19:54, 27 Sty 2007   Temat: Kto do KRK?
no napewno ja będę zdeklarowali się też Soko i Joorek. Rozmawiałem ze Snicersem i powiedział że raczej będze. Z tego co wiem Zione też się zjawi na górce. A o której?... Licząc że nie będze żadnych op ...
  Temat: Kto do KRK?
Gabec

Odpowiedzi: 55
Wyświetleń: 5838

PostForum: Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)   Wysłany: Sob 19:42, 27 Sty 2007   Temat: Kto do KRK?
I jak, zimowa pogoda was nie zniechecila do jutrzejszego wypadu na Balice? Kto w koncu jutro melduje sie na gorce i mniej wiecej +-30 min w jakich godzinach ?
  Temat: Przylot polskich F-16 na Krzesiny
Gabec

Odpowiedzi: 417
Wyświetleń: 42690

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Pią 21:35, 26 Sty 2007   Temat: Przylot polskich F-16 na Krzesiny
f-16 to złom ruwnie dobrze mogliśmy kupić mig-21 do ruskich i wyszło by nam to na to samo Cool
3 posty i wszystki 3 nadaja sie usuniecia. zastanow sie czy nadal chcesz byc czynnym uzytkownikiem forum.
  Temat: Kobiety w lotnictwie
Gabec

Odpowiedzi: 190
Wyświetleń: 32319

PostForum: Lotnictwo wojskowe   Wysłany: Pią 12:26, 26 Sty 2007   Temat: Kobiety w lotnictwie
czy szanowne Panie piszac odpowiedzi w których kogoś cytują mogłyby korzystać z funkcji "quote" ? Wasze wypowiedzi stalyby sie duzo czytelniejsze. Z gory dziekuje
  Temat: Problemy na lotniskach z powodu zimy.
Gabec

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 3354

PostForum: Lotnictwo cywilne   Wysłany: Czw 13:19, 25 Sty 2007   Temat: Problemy na lotniskach z powodu zimy.
Zawsze przy okazji takich "śnieżyc", zastanawia mnie czy nie byłoby technicznie możliwe zrobienie czegośna wzór podgrzewanych płyt boiska - tyle że na płycie lotniska, oczywiście po modyfika ...
 
Strona 1 z 105 Idź do strony 1, 2, 3 ... 103, 104, 105  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin