Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokosciach przelotowych- styczen 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł




Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: południowy-wschód

PostWysłany: Pon 10:28, 23 Sty 2006    Temat postu:

Cytat:
Kshyhoo na UL984 Qantasy z FRA czasami meldują sie nab FL290 tak samo Vietnamce na 777 (podobno istnieje coś takiego jak wznoszenie stopniowe nie wiem czy tak sie to nazywa ale wiadomo o co biega) chodzi o to że samolot zanim sie wzniesie na FL zaplanowana musi troche spalic paliwa, chodzi oczywiście o samoloty latające na długich dystansach, na trasie FRA-SYD taki Jumbo ma pewno pełne zbiorniki. Tak czy inaczej nie moge przyznac raci Panu Krzyskowi to nie jest raczej możliwe żeby leciał na 6000 metrów czyli ok FL 200 raz że opór powietrza niepozwolił by osiągnąc pełnej oprędkości a dwa zuzycie paliwa miał by koszmarne Wink


Dobrze Darek G napisał Wink
Teraz ciekawostka. Na poczatku lat 90' FL dla H5/UH5 (czyli obecnie UL984) wynosił FL 45-290 Wink , widziałem stosowne mapy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekrz4




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin UL980,UL999 UM860

PostWysłany: Pon 11:19, 23 Sty 2006    Temat postu: Re: odp

lumix napisał:
wczoraj 22. I. 2006 r. na UL 984, przed godz 16.00 na niebie, nasz stary znajomy Wink



Witam

Na UL 980 wczoraj też leciał przed 16 stą Laughing Laughing Laughing na wschód



pozdro D.RZ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Puziu
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/EPPO

PostWysłany: Pon 11:20, 23 Sty 2006    Temat postu:

przed chwileczką nad Poznaniem był wyścig na DODEK-->SUI

zawodnik nr1 AirIndia b747

zawodnik nr2 Qantas b747


wyścig wygrał Qantas Wink

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik777




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 12:09, 23 Sty 2006    Temat postu:

Witam
Jestem w trakcie obserwacji ale mam pare pytan do Was ktore moge pomoc w rozwiazaniu moich problemow Smile
Otoz wspominalem kiedys ze mam problem z rozpoznaniem korytarzy UN871 i UN869. Przypominam ze jestem z Lodzi Wink Dzisiaj wiec zaczalem sie dokladnie przygladac sie mapce i wywynioskowalem z niej prae rzeczy.
I tutaj prosze Was o POMOC.
Czy korytarz UN871 i UN869 i UT711 to korytarze jednokierunkowe? Bo to by mi pasowalo. Jezeli leci z poludniowego zachodu to jest to korytarz UN871 a jezeli z polnocnego wschodu to jest to UN869? a jezeli leci z poludniowego wschodu i jest oddalony daleko na zachod to jest to UT711? Wink
Czy dobrze rozumuje? Zalozmy ze znajduje sie w punkcie LDZ.
Bardzo prosze o pomoc Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kilun




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Near SL UN858,UT727,UL735,UN983,UP733

PostWysłany: Pon 12:25, 23 Sty 2006    Temat postu:

To może jeszcze dorzucę z wczorajszego polowanka Wink
B747 PIA
[link widoczny dla zalogowanych]

Iran Air A310 do CPH ....opóźniony ok. 120 min. [link widoczny dla zalogowanych]
i wracający z powrotem do Teheranu [link widoczny dla zalogowanych]
Hapag Lloyd i wrcający z DME do BRU A319 SN Brussels Airlines[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam,
Sebastian


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kilun dnia Pon 15:47, 23 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Pon 15:44, 23 Sty 2006    Temat postu:

Przedostatni to nie Hapag! To B763 Thomsonfly. A co do Iran Air - A300 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kilun




Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Near SL UN858,UT727,UL735,UN983,UP733

PostWysłany: Pon 15:54, 23 Sty 2006    Temat postu:

Joorek napisał:
Przedostatni to nie Hapag! To B763 Thomsonfly. A co do Iran Air - A300 Wink


Iran na 100% A300 Embarassed
nie Hapag.... Rolling Eyes

Dzięki,
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joorek




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sosnowiec / Pogoń

PostWysłany: Pon 15:56, 23 Sty 2006    Temat postu:

kilun napisał:
Joorek napisał:
Przedostatni to nie Hapag! To B763 Thomsonfly. A co do Iran Air - A300 Wink


Iran na 100% A300 Embarassed
nie Hapag.... Rolling Eyes

Dzięki,
Pozdr.


W życiu Razz Co Ty, nie rozrózniasz 767 od 737? uuu Razz nieładnie hehe. B767-300 ThomsonFly. Bank. Noo... moze 762 Razz

Cytat: "Thomsonfly is operating a series of winter charters from London to Perth and Sydney. Intermediate stops are made on the way at Abu Dhabi and Singapore."
Ale moze leciał do/ze Szwecji... i bardziej byłbym skłonny własnie co do tego.

Ale musze powiedziec ze swietne foty. Szczególnie ten 743. Robi wrazenie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joorek dnia Pon 16:05, 23 Sty 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:02, 23 Sty 2006    Temat postu:

DarekG napisał:

Kshyhoo na UL984 Qantasy z FRA czasami meldują sie nab FL290 tak samo Vietnamce na 777 (podobno istnieje coś takiego jak wznoszenie stopniowe nie wiem czy tak sie to nazywa ale wiadomo o co biega) chodzi o to że samolot zanim sie wzniesie na FL zaplanowana musi troche spalic paliwa, chodzi oczywiście o samoloty latające na długich dystansach, na trasie FRA-SYD taki Jumbo ma pewno pełne zbiorniki. Tak czy inaczej nie moge przyznac raci Panu Krzyskowi to nie jest raczej możliwe żeby leciał na 6000 metrów czyli ok FL 200 raz że opór powietrza niepozwolił by osiągnąc pełnej oprędkości a dwa zuzycie paliwa miał by koszmarne Wink

Ale on raczej nie był na wysokości przelotowej:
1. było widać, że się wznosi
2. ciągnął za sobą trzy smugi, bardzo małe i po kilku sekundach znikały...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Pon 16:43, 23 Sty 2006    Temat postu:

Witam,
15:21 B747 British BA0142 DEL-LHR reg.G-BNLC UL980


Chyba się wstrzymam z fotkami aż się trochę ociepli, bo soczewki parują Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Pon 16:57, 23 Sty 2006    Temat postu:

Witam

Sorki ze nie dawalem strzalek ale skanerek mam w drugim pokoju niz komputer a wolalem sie skupic na spokojnym oglądaniu niz na bieganiu z jednego pokoju do drugiego Smile

5:15 UM984 Austrian A319 OE-LDF 0606 SVO-VIE
11:15 UL999 B747 NE Shocked widzialem go w szkole Sad
13:56 UL980 Singapore B747 0318 9V-SMY SIN-LHR
14:10 UL980 Malaysia B747 0003 9M-MPB LHR-KUL
14:34 UL980 British A320 0883 G-EUUA KBP-LHR
14:43 UM984 Austrian A330 0058 OE-LAO PVG-VIE
14:55 UL999 Austrian A340 0051 VIE-NRT
15:10 UL980 British B747 142 G-BNLC DEL-LHR
15:35 UM984 JAL B747 Question
15:35 UN191 LOT 0766 B737 spozniony z LWO
15:47 UL980 Malaysia B747 0004 KUL-LHR
15:50 UL980 KLM B737 1386 PH-BXP KBP-AMS

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piwi




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 999
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza [epkt_spotters]

PostWysłany: Pon 18:26, 23 Sty 2006    Temat postu:

Hej !

Dziś o 15:51, korytarzem UM984 B744 Air China !! Smile




P.S Moje najlepsze zdjęcie !! Smile

Pozdrawiam,
Piotrek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczypus77




Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko-Chybie

PostWysłany: Pon 18:28, 23 Sty 2006    Temat postu:

Widzialem go. Zdjecie jest Ok. Gratuluje:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 21:03, 23 Sty 2006    Temat postu:

DarekG napisał:
Kshyhoo napisał:
Takie samoloty nad polską latają conajmniej 30000 stóp nad ziemią, a to i tak bardzo nisko jak na takie ptaszki, na wysokości 6 tys. mogą latac co najwyżej samoloty na regionalnych trasach i tubo-propy. Wierz mi jeżeli to był 747 to minimum FL300, a na 99% dużo wyżej.


Kshyhoo na UL984 Qantasy z FRA czasami meldują sie nab FL290 tak samo Vietnamce na 777 (podobno istnieje coś takiego jak wznoszenie stopniowe nie wiem czy tak sie to nazywa ale wiadomo o co biega) chodzi o to że samolot zanim sie wzniesie na FL zaplanowana musi troche spalic paliwa, chodzi oczywiście o samoloty latające na długich dystansach, na trasie FRA-SYD taki Jumbo ma pewno pełne zbiorniki. Tak czy inaczej nie moge przyznac raci Panu Krzyskowi to nie jest raczej możliwe żeby leciał na 6000 metrów czyli ok FL 200 raz że opór powietrza niepozwolił by osiągnąc pełnej oprędkości a dwa zuzycie paliwa miał by koszmarne Wink


NIe bedziemy się o 30 metrów kłócić... Wink FL290 czy FL300... Tak czy inaczej myślę że samolot wlatujący do polski a lecący np. z Frankfurtu jest juz duzo wyżej niż wspominane 6000m. Ja moze jeszcze powiem, że w sprzyjających okolicznościach i przy korzystnym ułożeniu warstw termicznych powietrze może zadziałać jak soczewka (trozkę inne zjawisko ale jako przykład można podać np. wschodzący księżyc) kiedyś widziałem na discovery opisane to zjawisko, w połączeniu z tym zjawiskiem kiedy zimą widoczność osiąga nawet kilkaset kilometrów (ma jakies fachowe określenie ale zapomniałem jakie Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Pon 21:13, 23 Sty 2006    Temat postu:

Witam

Moge powiedziec ze samoloty lecące nad terytorium Polski dla przykladu UL980 czesto nad lubelszczyzną osiągają FL380

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Następny
Strona 24 z 38

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin