 |
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Nie 14:49, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie poleciał Qantas równo z czasem Ciągnął za sobą nad zwyczaj długą smugę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Kshyhoo
Moderator
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 1km od EPWA
|
Wysłany: Nie 16:50, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
| Krzysiek napisał: | Takie małe pytanko - jak poznajecie samoloty Mnie kilka razy zdarzyło się widzieć albo czerwony ogon samolotu albo nisko lecącego B747 - wys. około 4000-5000m. Ale jak można rozpoznać samoloty? I to na takich wysokościach? |
raczej nie ma możliwości żebyś widział 747 nad polską na wysokości 4-5km, to troszeczkę za nisko A rozpoznawanie to kwestia wiedzy o malowaniach i doświadczenia w rozpoznawaniu cech charakterystycznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Nie 17:27, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Poprostu trzeba przeżucić 10 tys zdjęć na airfoto i airliners i po jeździć na lotnisko i się nauczysz i malowań i cech charakterystycznych Ja nie za często mam możliwość przebywania na lotnisku więc zostaje to pierwsze
Pzdr. Łukasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Pawelbelzyce
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL980
|
Wysłany: Nie 18:12, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witam
16:53 UM984 A321 Austrian 602 SVO-VIE
17:23 UL980 A330 Emirates 19 DXB-MAN
p.s Dzis na UM984 leciala pewna maszyna (na początku z Majonem myslelismy ze to TU-154 ale potem B727 albo jeszcze inne cudo z silnikami z tylu) a najdziwniejsze jest to ze sie meldowal jako Alitalia , byl caly bialy ale Majon twierdzi byl podobny do Alitalii. Widzial go ktos na UM984 Lecial po Tutce Aeroflotu
Pozdrawiam Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:53, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
| Kshyhoo napisał: | | Krzysiek napisał: | Takie małe pytanko - jak poznajecie samoloty Mnie kilka razy zdarzyło się widzieć albo czerwony ogon samolotu albo nisko lecącego B747 - wys. około 4000-5000m. Ale jak można rozpoznać samoloty? I to na takich wysokościach? |
raczej nie ma możliwości żebyś widział 747 nad polską na wysokości 4-5km, to troszeczkę za nisko A rozpoznawanie to kwestia wiedzy o malowaniach i doświadczenia w rozpoznawaniu cech charakterystycznych. |
Jestem przekonany, że był to 747
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Nie 19:02, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Pawle, może MD-11 z Alitalki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Tusha
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Nie 19:41, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Chyba myślałeś o MD82 bo MD11 ma 2 silniki na skrzydłach i jeden z tyłu co jest doskonale widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Pawelbelzyce
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL980
|
Wysłany: Nie 20:45, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witam
Poranny B777 BA na UL980 chyba ten
ACARS mode: 2 Aircraft reg: G-YMMF [Boeing B772]
Message label: Q0 Block id: 0 Msg no: S74A
Flight id: BA0128 [OPRN-EGLL] [British Airways]
----------------------------------------------------------[ 22/01/2006 11:42 ]-
Pozdrawiam Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Nie 20:51, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
| Tusha napisał: | | Chyba myślałeś o MD82 bo MD11 ma 2 silniki na skrzydłach i jeden z tyłu co jest doskonale widoczne. |
Masz rację Przecieć 727 jak i Tu-154 mają 2 silniczki z tyłu plus trzeci wyżej Czyli MD-k 82
Pozdrawiam, Łukasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Kshyhoo
Moderator
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 1km od EPWA
|
Wysłany: Nie 22:11, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
| Krzysiek napisał: | | Kshyhoo napisał: | | Krzysiek napisał: | Takie małe pytanko - jak poznajecie samoloty Mnie kilka razy zdarzyło się widzieć albo czerwony ogon samolotu albo nisko lecącego B747 - wys. około 4000-5000m. Ale jak można rozpoznać samoloty? I to na takich wysokościach? |
raczej nie ma możliwości żebyś widział 747 nad polską na wysokości 4-5km, to troszeczkę za nisko A rozpoznawanie to kwestia wiedzy o malowaniach i doświadczenia w rozpoznawaniu cech charakterystycznych. |
Jestem przekonany, że był to 747  |
To w takim razie na pewno nie było to 4-5 tys. m nad ziemią, raczej 2x tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
eltoro3
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Nie 22:27, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Witam,
Dziś tylko dwa zdjęcia, bo po południu jakoś niebo zasnuło się u mnie wredną mgiełką i zdjęć nie robiłem.
10:56 B747 Air India UL980 NW
11:12 B777 Emirates UL980 NW Pawle z Bełżyc, to ten którego też widziałeś. Ale czy to jest na pewno lot DXB-LGW? Niestety regi takie małe mają, że z fotki nie idzie ich odczytać żeby się upewnić
15:08 UN744 to chyba smuga po A340 Austriana
Może jutro będzie więcej fotek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:52, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
| Kshyhoo napisał: | To w takim razie na pewno nie było to 4-5 tys. m nad ziemią, raczej 2x tyle  |
Nie no góra 6 tys. było go bardzo wyraźnie widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Kshyhoo
Moderator
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 1km od EPWA
|
Wysłany: Pon 0:10, 23 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Takie samoloty nad polską latają conajmniej 30000 stóp nad ziemią, a to i tak bardzo nisko jak na takie ptaszki, na wysokości 6 tys. mogą latac co najwyżej samoloty na regionalnych trasach i tubo-propy. Wierz mi jeżeli to był 747 to minimum FL300, a na 99% dużo wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
DarekG
Gość
|
Wysłany: Pon 8:58, 23 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
| Kshyhoo napisał: | | Takie samoloty nad polską latają conajmniej 30000 stóp nad ziemią, a to i tak bardzo nisko jak na takie ptaszki, na wysokości 6 tys. mogą latac co najwyżej samoloty na regionalnych trasach i tubo-propy. Wierz mi jeżeli to był 747 to minimum FL300, a na 99% dużo wyżej. |
Kshyhoo na UL984 Qantasy z FRA czasami meldują sie nab FL290 tak samo Vietnamce na 777 (podobno istnieje coś takiego jak wznoszenie stopniowe nie wiem czy tak sie to nazywa ale wiadomo o co biega) chodzi o to że samolot zanim sie wzniesie na FL zaplanowana musi troche spalic paliwa, chodzi oczywiście o samoloty latające na długich dystansach, na trasie FRA-SYD taki Jumbo ma pewno pełne zbiorniki. Tak czy inaczej nie moge przyznac raci Panu Krzyskowi to nie jest raczej możliwe żeby leciał na 6000 metrów czyli ok FL 200 raz że opór powietrza niepozwolił by osiągnąc pełnej oprędkości a dwa zuzycie paliwa miał by koszmarne
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
lumix
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPRZ - Rzeszów City
|
Wysłany: Pon 9:10, 23 Sty 2006 Temat postu: odp |
|
|
wczoraj 22. I. 2006 r. na UL 984, przed godz 16.00 na niebie, nasz stary znajomy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|