Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samoloty na wysokosciach przelotowych- styczen 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 14:49, 22 Sty 2006    Temat postu:

Właśnie poleciał Qantas równo z czasem Smile Ciągnął za sobą nad zwyczaj długą smugę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Nie 16:50, 22 Sty 2006    Temat postu:

Krzysiek napisał:
Takie małe pytanko - jak poznajecie samoloty Smile Mnie kilka razy zdarzyło się widzieć albo czerwony ogon samolotu albo nisko lecącego B747 - wys. około 4000-5000m. Ale jak można rozpoznać samoloty? I to na takich wysokościach?


raczej nie ma możliwości żebyś widział 747 nad polską na wysokości 4-5km, to troszeczkę za nisko Wink A rozpoznawanie to kwestia wiedzy o malowaniach i doświadczenia w rozpoznawaniu cech charakterystycznych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 17:27, 22 Sty 2006    Temat postu:

Poprostu trzeba przeżucić 10 tys zdjęć na airfoto i airliners i po jeździć na lotnisko Very Happy i się nauczysz i malowań i cech charakterystycznych Smile Ja nie za często mam możliwość przebywania na lotnisku więc zostaje to pierwsze Smile

Pzdr. Łukasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Nie 18:12, 22 Sty 2006    Temat postu:

Witam

16:53 UM984 A321 Austrian 602 SVO-VIE
17:23 UL980 A330 Emirates 19 DXB-MAN

p.s Dzis na UM984 leciala pewna maszyna (na początku z Majonem myslelismy ze to TU-154 ale potem B727 albo jeszcze inne cudo z silnikami z tylu) a najdziwniejsze jest to ze sie meldowal jako Alitalia Shocked , byl caly bialy ale Majon twierdzi byl podobny do Alitalii. Widzial go ktos na UM984 Question Lecial po Tutce Aeroflotu

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:53, 22 Sty 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
Krzysiek napisał:
Takie małe pytanko - jak poznajecie samoloty Smile Mnie kilka razy zdarzyło się widzieć albo czerwony ogon samolotu albo nisko lecącego B747 - wys. około 4000-5000m. Ale jak można rozpoznać samoloty? I to na takich wysokościach?


raczej nie ma możliwości żebyś widział 747 nad polską na wysokości 4-5km, to troszeczkę za nisko Wink A rozpoznawanie to kwestia wiedzy o malowaniach i doświadczenia w rozpoznawaniu cech charakterystycznych.

Jestem przekonany, że był to 747 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 19:02, 22 Sty 2006    Temat postu:

Pawle, może MD-11 z Alitalki Neutral ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tusha




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gostyń

PostWysłany: Nie 19:41, 22 Sty 2006    Temat postu:

Chyba myślałeś o MD82 bo MD11 ma 2 silniki na skrzydłach i jeden z tyłu co jest doskonale widoczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawelbelzyce




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UL980

PostWysłany: Nie 20:45, 22 Sty 2006    Temat postu:

Witam

Poranny B777 BA na UL980 chyba ten

ACARS mode: 2 Aircraft reg: G-YMMF [Boeing B772]
Message label: Q0 Block id: 0 Msg no: S74A
Flight id: BA0128 [OPRN-EGLL] [British Airways]
----------------------------------------------------------[ 22/01/2006 11:42 ]-

Pozdrawiam Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Nie 20:51, 22 Sty 2006    Temat postu:

Tusha napisał:
Chyba myślałeś o MD82 bo MD11 ma 2 silniki na skrzydłach i jeden z tyłu co jest doskonale widoczne.


Masz rację Smile Przecieć 727 jak i Tu-154 mają 2 silniczki z tyłu plus trzeci wyżej Smile Czyli MD-k 82 Razz

Pozdrawiam, Łukasz. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Nie 22:11, 22 Sty 2006    Temat postu:

Krzysiek napisał:
Kshyhoo napisał:
Krzysiek napisał:
Takie małe pytanko - jak poznajecie samoloty Smile Mnie kilka razy zdarzyło się widzieć albo czerwony ogon samolotu albo nisko lecącego B747 - wys. około 4000-5000m. Ale jak można rozpoznać samoloty? I to na takich wysokościach?


raczej nie ma możliwości żebyś widział 747 nad polską na wysokości 4-5km, to troszeczkę za nisko Wink A rozpoznawanie to kwestia wiedzy o malowaniach i doświadczenia w rozpoznawaniu cech charakterystycznych.

Jestem przekonany, że był to 747 Smile


To w takim razie na pewno nie było to 4-5 tys. m nad ziemią, raczej 2x tyle Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eltoro3




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Nie 22:27, 22 Sty 2006    Temat postu:

Witam,
Dziś tylko dwa zdjęcia, bo po południu jakoś niebo zasnuło się u mnie wredną mgiełką i zdjęć nie robiłem.
10:56 B747 Air India UL980 NW


11:12 B777 Emirates UL980 NW Pawle z Bełżyc, to ten którego też widziałeś. Ale czy to jest na pewno lot DXB-LGW? Niestety regi takie małe mają, że z fotki nie idzie ich odczytać żeby się upewnić Sad


15:08 UN744 to chyba smuga po A340 Austriana


Może jutro będzie więcej fotek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:52, 22 Sty 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
To w takim razie na pewno nie było to 4-5 tys. m nad ziemią, raczej 2x tyle Wink

Nie no góra 6 tys. Very Happy było go bardzo wyraźnie widać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kshyhoo
Moderator



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 574
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 1km od EPWA

PostWysłany: Pon 0:10, 23 Sty 2006    Temat postu:

Takie samoloty nad polską latają conajmniej 30000 stóp nad ziemią, a to i tak bardzo nisko jak na takie ptaszki, na wysokości 6 tys. mogą latac co najwyżej samoloty na regionalnych trasach i tubo-propy. Wierz mi jeżeli to był 747 to minimum FL300, a na 99% dużo wyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarekG
Gość






PostWysłany: Pon 8:58, 23 Sty 2006    Temat postu:

Kshyhoo napisał:
Takie samoloty nad polską latają conajmniej 30000 stóp nad ziemią, a to i tak bardzo nisko jak na takie ptaszki, na wysokości 6 tys. mogą latac co najwyżej samoloty na regionalnych trasach i tubo-propy. Wierz mi jeżeli to był 747 to minimum FL300, a na 99% dużo wyżej.


Kshyhoo na UL984 Qantasy z FRA czasami meldują sie nab FL290 tak samo Vietnamce na 777 (podobno istnieje coś takiego jak wznoszenie stopniowe nie wiem czy tak sie to nazywa ale wiadomo o co biega) chodzi o to że samolot zanim sie wzniesie na FL zaplanowana musi troche spalic paliwa, chodzi oczywiście o samoloty latające na długich dystansach, na trasie FRA-SYD taki Jumbo ma pewno pełne zbiorniki. Tak czy inaczej nie moge przyznac raci Panu Krzyskowi to nie jest raczej możliwe żeby leciał na 6000 metrów czyli ok FL 200 raz że opór powietrza niepozwolił by osiągnąc pełnej oprędkości a dwa zuzycie paliwa miał by koszmarne Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumix




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPRZ - Rzeszów City

PostWysłany: Pon 9:10, 23 Sty 2006    Temat postu: odp

wczoraj 22. I. 2006 r. na UL 984, przed godz 16.00 na niebie, nasz stary znajomy Wink



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Samoloty pasażerskie nad Polską Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Następny
Strona 23 z 38

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin