Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia - podsumowanie roku 2005
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 12:43, 10 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
slepowron napisał:
Danny napisał:

Zawsze mozna widziec to co sie chce. :


Fakt jest ze "sredni" sprzedany samolot Boeing w 2005 jest drozszy od "sredniego" samolot Airbusa sprzedanego w 2005 bo zamowienia Boeinga w 2005 maja wiekszy procent "wide-bodies". Ale ty jest oczywiscie specjalista od przeinaczania.


Mozesz udowodnic podawany przez Ciebie "fakt"?


Slepowron ma racje, Boeing sprzedal wiecej samolotow szerokokadlubowych przez co w sumie zebral zamowienia opiewajace na znacznie wieksza kwote. Jesli Ci interesuja Danny szczegoly to sobie pogrzeb na necie i dokladnie bedziesz wiedzial jak wygladaja szczegolowe proporcje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czterosilnik




Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 18:06, 10 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
"spin-doctors"

Co to znaczy (pytam bez ironii)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 4:31, 11 Sty 2006    Temat postu:

Czterosilnik napisał:

Co to znaczy (pytam bez ironii)?


to taki amerykanski (nie wiem czy brytyjski) slang - opisuje to osobe ktora sobie tak obraca (spin) faktami zeby wyszlo jak najlepiej.

A oto oficjalna definicja "spin doctor" ktora mozesz znalezc na [link widoczny dla zalogowanych]

A person who publicizes favorable interpretations of the words and actions of a public figure, especially a politician


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pon 20:19, 16 Sty 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Slepowron ma racje, Boeing sprzedal wiecej samolotow szerokokadlubowych przez co w sumie zebral zamowienia opiewajace na znacznie wieksza kwote.


Oczywiscie ze mam racje. Ale dzisiaj moge podac dokladniejsze liczby dzieki notatce Credit Suisse zamieszczonej w dzisiejszymy WSJ: udzial Boeinga w ilosci sprzedazy samolotow odrzutowych (klasy 737 lub wyzej) w 2005 wyniosl 54%, natomiast biorac pod uwage katalogowa wartosc tych samolotow udzial ten wynosi 70%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 20:39, 16 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Gabec napisał:
Slepowron ma racje, Boeing sprzedal wiecej samolotow szerokokadlubowych przez co w sumie zebral zamowienia opiewajace na znacznie wieksza kwote.


Oczywiscie ze mam racje. Ale dzisiaj moge podac dokladniejsze liczby dzieki notatce Credit Suisse zamieszczonej w dzisiejszymy WSJ: udzial Boeinga w ilosci sprzedazy samolotow odrzutowych (klasy 737 lub wyzej) w 2005 wyniosl 54%, natomiast biorac pod uwage katalogowa wartosc tych samolotow udzial ten wynosi 70%.



slepowron, spokojnie z tymi faktami, bo Danny moze tego nie wytrzymac... w koncu w tym roku to Boeing sprzedal wiecej maszyn a nie Airbus... Ale... dla pocieszenia Danny bedzie nadal mogl sie szczycic ze w jeszcze w tym roku Airbus dostarczyl wiecej samolotow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 10:16, 17 Sty 2006    Temat postu:

Na razie mowicie o plotkach. Jak chcecie fakty to tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
o 10:30 GMT+1 bedzie transmisja konferencji Airbus na ktorej podadza rezultaty 2005 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 10:47, 17 Sty 2006    Temat postu:

Dla tych co nie ogladaja: Airbus piaty rok z rzedu zyskal wiecej zamowien od konkurenta z Seatlle. Sprzedali 1111 samolotow.

Rzeczywiscie Boeing nadrobil nieco, w poprzednich latach przegrywal o 200 sztuk teraz tylko o 53. Nieco lepiej Boeing wypadl jesli chodzi o widebodies. Wartosciowo udzial Airbusa 45% - Boeing 55% (a nie zadne 70% jak niektorzy podawali Rolling Eyes ).

[link widoczny dla zalogowanych]

W grudniu Airbus wygral nastepujace zamowienia:
Virgin America: 8 A319, 11 A320
Undisclosed: 4 A320, 14 A319, 3 A321, 10 A350-800 (!)
CASC: 20 A319, 100 A320, 30 A321
Kingfisher: 5 A350-800, 30 A320
Philippine Airlines: 9 A320
UPS: 20 A380
Aegean: 8 A320
Private customer: 3 A318
TAM: 10 A350-900
easyJet: 20 A319
Air Deccan: 30 A320
Air Cairo: 4 A320
Aercap: 25 A319, 45 A320
Eurofly: 3 A350-800
TAP Portugal: 7 A330-200, 6 A350-800, 4 A350-900


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 13:30, 17 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
(...)


Zastanawiam sie czy przypadkiem za pare lat, jak przyjdzie moment gdy B i A bedzie dostarczal zamowione samoloty, nie okaze sie ze zamiast w ilosci zamowionych to beda sie scigali w ilosci anulowanych zamowien. Boeing jak i Airbus maja pare takich watpliwych pozycji.

Gratulacje dla Airbusa - dobra robota. Gratulacje na nas wszystkich, bedziemy mogli latac nowszym,lepszym sprzetem na dogodniejszych warunkach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Changi




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:08, 17 Sty 2006    Temat postu:

Może tak czarno nie ebdzie jak Gabec napisal... jeżeli nie wydarzy si cos na ksztalt 11.9, wojny w Iranie, cen ropy po 100$ lub pandemii ptasiej grypy to jest szansa na to, że zamówienia będa zrealizowane.
Tylko sie cieszyć, że ani A ani B nie ma przytlaczajacej przewagi. Będzie to z pozytywnym skutkiem zarówno dla przemyslu lotniczego, jaki dla nas, użytkowników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fly




Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:55, 17 Sty 2006    Temat postu:

Changi napisał:
Może tak czarno nie ebdzie jak Gabec napisal... jeżeli nie wydarzy si cos na ksztalt 11.9, wojny w Iranie, cen ropy po 100$ lub pandemii ptasiej grypy to jest szansa na to, że zamówienia będa zrealizowane.

A jaka była wojna w Iranie i jaki miała wpływ na przemysł lotniczy.
W Iranie to była rewolucja i niemalże zamroziła tamtejsze lotnictwo – embargo na produkty z USA. Dlatego kupują części zamienne do swoich Boeingów z drugiej, albo nawet z trzeciej ręki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Wto 18:35, 17 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
widebodies. Wartosciowo udzial Airbusa 45% - Boeing 55% (a nie zadne 70% jak niektorzy podawali Rolling Eyes ).


Nastepne wymysly "medrca" Danny. Ja podaje dane z Credit Suisse, on - swoje wymyslone liczby. Mad

Chcesz byc tuba propagandowa Airbusa - badz sobie, ale chociaz niech twoje liczby maja jakikolwiek sens.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 9:53, 18 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Danny napisał:
widebodies. Wartosciowo udzial Airbusa 45% - Boeing 55% (a nie zadne 70% jak niektorzy podawali Rolling Eyes ).


Nastepne wymysly "medrca" Danny. Ja podaje dane z Credit Suisse, on - swoje wymyslone liczby. Mad

Chcesz byc tuba propagandowa Airbusa - badz sobie, ale chociaz niech twoje liczby maja jakikolwiek sens.


Takimi komentarzami osmieszasz sie. Jak na razie nie podales zadnego linku potwierdzajacego Twoje rewelacje a jedynie ogolniki w stylu:
slepowron napisał:

Oczywiscie ze mam racje.

Poczytaj sobie tutaj o jak to nazywasz "moich wymyslach":

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 10:11, 18 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Takimi komentarzami osmieszasz sie. Jak na razie nie podales zadnego linkul


ty sie osmieszasz, nie na wszystko sa "linki". Zaprenumeruje sobie dobre gazety, pisma techniczne, ale cie pewnie na to nie stac. Linkowac mi tutaj nie bedziesz - kazdy 15 latek to potrafi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:14, 18 Sty 2006    Temat postu:

Tak, tak. Flight International, Reuters, Bloomberg, Airwise - wszyscy klamia. Ty masz tajne dane z Credit Suisse ktore sa jedynie sluszne. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Widze, ze wyznajesz stara zasade politykow, ze nalezy trzymac sie swojej wersji do konca niezaleznie od tego jak badzo jest nieprawdziwa. EOT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 13:31, 18 Sty 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Tak, tak. Flight International, Reuters, Bloomberg, Airwise - wszyscy klamia. Ty masz tajne dane z Credit Suisse ktore sa jedynie sluszne. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Widze, ze wyznajesz stara zasade politykow, ze nalezy trzymac sie swojej wersji do konca niezaleznie od tego jak badzo jest nieprawdziwa. EOT


Danny i Slepowron odpusccie sobie.

Swoja droga takie wyscigi kto sprzeda wiecej sa bez sensu. Dlaczego? Boeing uzyskal zamowienie od Quantas ale w zestawieniu za 2005 go nie ma, tak samo z zamowieniem od Air India ktore jest w zestawieniu za 2005 choc podpisane zostalo w 2006. Z kolei Airbus nagle doliczyl sobie 150 A320 zamowionych przez.... jedna z agencji rzadowych Chin. Ok, w tym specyficznym panstwie wszystko musi przejsc przez rzad,ale co to ma wspolnego z lotnictwem. A poki co, na stronie Airbusa to zamowienie jest jako agreement a nei firm order.

Czysty PR i nic wiecej, wiec drodzy panowie szkoda sie obrzucac blotem z tak nieistotnego powodu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin