Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamowienia 2006
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Czw 14:22, 06 Lip 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Pierwsze skutki upadku Varig:
15xA319
16xA320
6xA330

dla TAM

[link widoczny dla zalogowanych]


Jaki "upadek Variga"? Pierwsze slysze! Prosze mnie nie straszyc! Na koniec lipca mam rejs Varigiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 14:50, 06 Lip 2006    Temat postu:

To lepiej sie rozejrzyj za nowym biletem (serio).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 14:53, 06 Lip 2006    Temat postu:

Danny napisał:
To lepiej sie rozejrzyj za nowym biletem (serio).

Danny ma racje. ILFC - firma leasingujaca samoloty Varigowi odebrala im B777 i kilka B767. Niby w komunikacie było ze oni tylko ograniczyli loty,ale w rzeczywistosci Varig zbankrutował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 14:53, 06 Lip 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Turbopropy rządzą:

24 Bombardier Q400 dla Continental
[link widoczny dla zalogowanych]


Myslalem, ze ten watek jest o zlozonych zamowieniach a nie spekulacjach prasowych o ewentualnych zamowieniach w przyszlosci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 16:05, 06 Lip 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:
Turbopropy rządzą:

24 Bombardier Q400 dla Continental
[link widoczny dla zalogowanych]


Myslalem, ze ten watek jest o zlozonych zamowieniach a nie spekulacjach prasowych o ewentualnych zamowieniach w przyszlosci.


te bombardiery wrzuć do katalogu "pending" Wink
Ryanair zamienił 10 opcji na B738 w zamówienia pewne. dostawa w 2008 r


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Czw 16:41, 06 Lip 2006    Temat postu:

Dokładnie.

Puls Biznesu napisał:
Ryanair zdecydował się skorzystać z opcji kupna 10 kolejnych boeingów 737-800. Wartość katalogowa samolotów zamówionych przez największą europejską tanią linię lotniczą to 705 mln USD. Pierwsze maszyny ma otrzymać w 2008 roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 18:16, 20 Lip 2006    Temat postu:

Na stronie Boeinga pojawiło sie cotygodniowe uaktualnienie. nowe zamówienia to:
Pegasus Aviation Finance 2 x B787
LoadAir Cargo 2 x B747F
Lion Air 30 - B737
ILFC - 6 x B737, 2 x B777, 2 x B787
Aviation Capital Group 14 x B737

Netto Boeing w tym roku uzyskał 510 zamówien


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pon 10:24, 24 Lip 2006    Temat postu:

Cytat:
AirAsia, najszybciej rozwijająca się tania linia lotnicza w regionie Azji i Pacyfiku, podpisała kontrakt na dostawę 40 kolejnych samolotów z rodziny A320 z opcję zwiększenia zamówienia
o dodatkowe 30 sztuk. W ten sposób łączna liczba samolotów wąskokadłubowych Airbusa zamówionych przez tę linię sięgnęła 100. Obecnie AirAsia eksploatuje siedem samolotów A320.
Z czasem zastąpią one całkowicie flotę Boeinga 737-300 obecnie eksploatowaną przez Grupę AirAsia, obejmującą linie AirAsia w Malezji, Thai AirAsia w Tajlandii i AirAsia Indonesia. Wszystkie samoloty A320 zostaną skonfigurowane na 180 miejsc.

„A320 był zwiastunem nowej ery dla AirAsia. Wyrafinowanie tych samolotów pomogło poprawić nasz wizerunek i markę oraz umożliwiło nam przejęcie większego segmentu rynku niż poprzednio. Przewaga A320 w zakresie zużycia paliwa, wymogów konserwacji, większych mocy przewozowych, szerszej kabiny i większego ciężaru przewożonego ładunku pozwoliła nam
na osiągnięcie większej efektywności eksploatacyjnej przy zachowaniu programu optymalizacji kosztów na najniższym poziomie na świecie” - powiedział Datuk Tony Fernandes, Dyrektor Generalny Grupy AirAsia Berhad.

AirAsia jest jednym z wielu tanich przewoźników w regionie Azji i Pacyfiku wprowadzających samoloty A320, które są już eksploatowane przez 12 innych linii lotniczych z Australii, Indii, Indonezji, Japonii, Nowej Zelandii, Filipin i Singapuru. W regionie Azji i Pacyfiku lata ponad 520 airbusów A320 eksploatowanych przez 39 linii lotniczych, a łączna liczba zamówień z tego regionu zbliża się obecnie do 1000 samolotów. Rodzina samolotów A320 cieszy się powszechnym uznaniem spowodowanym niezawodnością na krótkich odcinkach przy szerokich przejściach ułatwiających szybki rozładunek i ponowny załadunek gwarantujący sprawne działanie.

„W ciągu ostatnich kilku lat rodzina samolotów A320 udowodniła, że świetnie nadaje się zarówno dla początkujących jak i już uznanych tanich przewoźników w regionie Azji i Pacyfiku i jestem szczęśliwy, że popularność, jaką A320 cieszy się u AirAsia i jej wymagających pasażerów zaowocowała ostatnim wotum zaufania dla tego samolotu. Rewelacyjne aspekty finansowe
i wielka atrakcyjność dla pasażerów czyni A320 zwycięzcą, który jeszcze przyśpieszy sukcesy AirAsia” - powiedział Christian Streiff, Prezes i Dyrektor Generalny Airbusa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pon 13:17, 24 Lip 2006    Temat postu:

Cytat:
Linie lotnicze Singapore Airlines wybrały dużą flotę samolotów pasażerskich Airbusa z myślą
o zaspokojeniu swych przyszłych potrzeb w zakresie floty samolotów szerokokadłubowych. List intencyjny obejmuje wiążące zamówienie na dziewięć samolotów A380-800 z możliwością rozszerzenia go o kolejne sześć samolotów przy wykorzystaniu opcji dostaw zapewnionych
w pierwotnym zamówieniu złożonym przez te linie lotnicze na dziesięć samolotów w 2001 r. Porozumienie dotyczy także 20 zamówień, z możliwością rozszerzenia ich o kolejne 20,
na całkowicie nowe samoloty A350 XWB-900. Dzięki złożeniu 10 wiążących zamówień w 2001 r. Singapore Airlines stały się już wcześniej klientem wprowadzającym na rynek samolot A380.

Airbus A350 XWB (z dodatkowo poszerzonym kadłubem) stanowi odpowiedź firmy Airbus
na zapotrzebowanie rynku na rodzinę szerokokadłubowych samolotów dalekiego zasięgu
o średniej mocy przewozowej. Dostępny od 2012 r. będzie wykonany według całkowicie nowego bezkompromisowego projektu godnego XXI wieku z nowym i szerszym kadłubem zwiększającym przestrzeń i wygodę pasażerów. Będzie on również jeszcze bardziej wydajny, jeszcze bardziej przyjazny środowisku i cichszy ponieważ zastosowane w nim zostaną wszystkie najnowsze technologie dostępne w pierwszej połowie XXI wieku wynoszące model A380 na nowy poziom.
 
Pierwszy samolot A350 XWB zostanie dostarczony liniom Singapore Airlines w 2012 r.
do obsługi tras średniego i dalekiego zasięgu w regionie Azji i Pacyfiku. Całkowicie nowy A350 XWB pozwoli Singapore Airlines na osiągnięcie niezrównanych wyników w zakresie eksploatacji
i korzyści finansowych przy niezwykłej wygodzie i udogodnieniach oferowanych pasażerom
w bardzo nowoczesnej i przestrzennej kabinie.
 
Singapore Airlines wydzierżawią również 19 maszyn typu A330-300, których dostawy przewidziano na 2009 i 2010 r.

„Słynące ze znakomitej obsługi pasażerów i stałej rentowności Singapore Airlines zasłużenie plasują się wśród liderów światowego przemysłu lotniczego. Tym bardziej więc jest
to satysfakcjonujące dla Airbusa, że został ponownie wybrany jako odpowiadający wymagającym kryteriom tych linii lotniczych w zakresie nowego samolotu szerokokadłubowego” – powiedział Prezes i Dyrektor Generalny Airbusa Christian Streiff.

„Zamówienie na kolejne samoloty A380 stanowi wotum zaufania dla tego programu, a wybór całkowicie nowego A350 XWB dowodzi, że Airbus potwierdza swoją konkurencyjność na rynku szerokokadłubowych samolotów dwusilnikowych” - dodał.

Partnerstwo Airbusa z Singapore Airlines sięga 1979 r., kiedy to linie złożyły swoje pierwsze zamówienie na oryginalny dwusilnikowy samolot szerokokadłubowy Airbusa A300B4. W 1999 r. przewoźnik zamówił pięć samolotów A340-500 z myślą o zaspokojeniu swych przyszłych potrzeb w zakresie samolotów ultra-dalekiego zasięgu i w lutym 2004 r. zainaugurował bezpośrednie loty pomiędzy Singapurem i Los Angeles, wpisując się do księgi rekordów dzięki najdłuższemu połączeniu lotniczemu na świecie. Linie te pobiły swój własny rekord w czerwcu 2004 r. dzięki jeszcze dłuższemu lotowi bezpośredniemu trwającemu 18 godzin i 18 minut odbywającemu się na trasie długości 9.000Nm/16.600 km pomiędzy Singapurem i Nowym Jorkiem (Newark).


Szaleja, kurcze!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 19:19, 24 Lip 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Republic Airways zamowi 30 razy E175 ktore beda latac w systemie US Airways Express.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 19:40, 03 Sie 2006    Temat postu:

Continental Airlines (NYSE: CAL - News) today announced that it has converted 12 existing firm orders for Boeing 737 aircraft, scheduled for delivery in 2008, into 12 new Boeing 737-900ERs. The new 737-900ERs are also expected to deliver in 2008.
[link widoczny dla zalogowanych]

BBJ zamówił 2x B787


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 18:43, 17 Sie 2006    Temat postu:

Nowe zamowienia ze strony Boeinga

5 x 738 for Spice Jet
5 x 739ER for Spice Jet
1 x 787 for BBJ
2 x 787 UFO

Dodatkowo Monarch zamówil 6 x B787, dostawy w latach 2010-2013.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 19:13, 17 Sie 2006    Temat postu:

Boeing, Monarch Airlines Announce Order for 787
5:01 AM ET Aug 18, 2006


SEATTLE, Aug 18, 2006 /PRNewswire-FirstCall via COMTEX/ -- Boeing and Monarch Airlines of the United Kingdom announced today that the airline has ordered six Boeing 787-8s with purchase rights for another four. The order is worth $916 million at list prices.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz




Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 21°26'E , 50°17'N

PostWysłany: Pon 17:30, 28 Sie 2006    Temat postu:

Prywatne indyjskie linie Air Sahara zamówiły 10 Boeingów 737-800. Wartość kontraktu przekracza 700 mln USD.

Pierwsze maszyny mają trafić do odbiorcy w połowie 2009 roku - pisze pb.pl. Boeing uważa Indie za jeden z najbardziej obiecujących rynków. Szacuje, że do 2026 roku przewoźnicy z tego kraju kupią ok. 856 nowych samolotów o łącznej wartości ponad 72 mld USD.


źródło:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 14:59, 30 Sie 2006    Temat postu:

São José dos Campos, August 30, 2006 – Embraer today announces the sale of 50 ERJ 145sand 50 EMBRAER 190s to HNA Group, the fourth largest airline company in China. The deal
marks the first contract involving an E-Jet in mainland China. The total value
of the firm aircraft at list price is US$ 2.7 billion.
Deliveries will commence in September 2007 for the ERJ 145s. The 50-seat ERJ 145s will be produced by the joint venture Harbin Embraer Aircraft Industry (HEAI), in the city of Harbin,in Heilongjiang Province. For the EMBRAER 190, deliveries are planned to start in December 2007. The 106-seat EMBRAER 190, to be configured for single class service, will be
manufactured at the plant of São José dos Campos, Brazil.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 8 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin