Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Władysław Bartoszewski: Mam dość LOT-u
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dilbercik




Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:39, 05 Lip 2006    Temat postu: Władysław Bartoszewski: Mam dość LOT-u

Władysław Bartoszewski: Mam dość LOT-u

Robert Rewiński 05-07-2006, ostatnia aktualizacja 05-07-2006 08:43

- Mam dość LOT-u - mówi profesor Władysław Bartoszewski, który przestał być szefem rady nadzorczej spółki


Robert Rewiński: Dlaczego nie jest Pan już szefem rady nadzorczej LOT-u?

Władysław Bartoszewski, szef RN LOT-u od 26 stycznia do 29 czerwca br.: Zapowiedziałem, że będę nim do czasu zebrania się walnego zgromadzenia akcjonariuszy. Zebrało się ono w ubiegłym tygodniu, a że obrady zostały zerwane, to już nie mój problem. Nie chcę mieć z LOT-em nic wspólnego. Mam dość.

Dlaczego?

- Udało się mi powołać na stanowisko prezesa Krzysztofa Kapisa. To dobry wybór. Ale już zastępców - nie, bo konkursy ciągną się w nieskończoność. Wciąż mówią mi: "powoli", "zaczekajmy", a ja już nie mam czasu czekać. Dobrze znam honorowego szefa Lufthansy i mógłbym z nim załatwić wiele ważnych spraw dla LOT-u. Ale LOT tego nie potrzebuje.

Jaka jest przyszłość narodowego przewoźnika?

- Jeśli nic się nie zmieni, to za dziesięć lat tej linii nie będzie. Przy obecnym sposobie myślenia istotnych zmian nie da się tu przeprowadzić. W końcu Lufthansa przejmie LOT i tyle.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A340-600




Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:01, 05 Lip 2006    Temat postu: Re: Władysław Bartoszewski: Mam dość LOT-u

Widać, że w Locie większość z wyjątkiem prof. Bartoszewskiego ma komunistyczny sposób myślenia... szkoda tylko, że prof. Bartoszewski nie może wywalić cały zarząd i zatrudnić młodych, energicznych i pomysłowych menedżerów... Ma rację, jeśli nic się nie zmieni to Lufa przejmie... smutne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:12, 05 Lip 2006    Temat postu:

szkoda, że prof. Bartoszewicz nie podał kto tak bardzo wsztrzymuje rozwój LOT-u. To, że zerwano wlane zgromadzenie to problem głównych udziałowców czyli Ministerstwa Skarbu. Konkursy ciągnie w nieskończoność RN, także zdominowana przez Skarb Państwa......

Coś się musi tutaj zmienić ale może tego dokonać właściciel..... albo najlepiej niech ta firma zostanie jak najszybciej sprywatyzowana....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arkadius




Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Legionowo

PostWysłany: Śro 11:12, 05 Lip 2006    Temat postu:

Szkoda by było.W końcu zamiast napisu LOT itd. na kadłubach nowych 787 zobaczymy wiadomy napis a pod spodem malutki..."operated by Lot" Confused Widac większości zarządu zależy na takim rozwoju sprawy. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 11:16, 05 Lip 2006    Temat postu:

Ja nie rozumiem dlaczego LOT się związał akurat z Lufą! Czy to naprawdę jedyna linia ze Stara? Dlaczego nie z SASem? Tak jak Lufa potrafi ssać pasażerów, tak mało kto inny (vide SWISS). AirBaltic w Grupie SAS się dynamicznie rozwija, a LOT - jak każdy widzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 11:27, 05 Lip 2006    Temat postu:

Dlatego, ze SAS od lat przynosci straty i nie stac go na kupno LOTu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
falubaz




Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:32, 05 Lip 2006    Temat postu:

@ Danny.... a jak tak konkursy na viceprezesa jeszcze sie nie zakończyły... nie masz ochoty wystartować...? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A340-600




Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:35, 05 Lip 2006    Temat postu:

falubaz napisał:
@ Danny.... a jak tak konkursy na viceprezesa jeszcze sie nie zakończyły... nie masz ochoty wystartować...? Laughing


Spróbować warto - przyda się nam osoba z tego forum Wink Moje poparcie juz masz Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 11:39, 05 Lip 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Dlatego, ze SAS od lat przynosci straty i nie stac go na kupno LOTu.


SAS już wiele razy wyrażał chęć kupna LOTu. Lufthansa LOTu nie kupiła, ale LOT się związał z nią jak z partnerem strategicznym... I teraz mamy... Naszą potencjalną nisze obsługuje w Grupie Lufy Austrian, w paradę wchodzi nam sama Lufthansa, w miejsca gdzie SAS NIGDY nie będzie latał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
A340-600




Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:46, 05 Lip 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Danny napisał:
Dlatego, ze SAS od lat przynosci straty i nie stac go na kupno LOTu.


SAS już wiele razy wyrażał chęć kupna LOTu. Lufthansa LOTu nie kupiła, ale LOT się związał z nią jak z partnerem strategicznym... I teraz mamy... Naszą potencjalną nisze obsługuje w Grupie Lufy Austrian, w paradę wchodzi nam sama Lufthansa, w miejsca gdzie SAS NIGDY nie będzie latał...


I wszystko wina zarządu... hrrr wywalić i już! Bez żadnych odszkodowań za utratę pracy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 11:57, 05 Lip 2006    Temat postu:

Istnienie państwowych spółek - jak LOt- w Polsce nie ma sensu. Sa to dojne krowy dla polityków, rozpolitykowanych zwiazkowców i niekompetentnych pracowników, ktorym zawarte z przyczyn politycznych układy zbiorowe pracy gwarantuja przywileje nieosiągalne dla 100% pracowników spółek prywatnych. Twisted Evil Nie łudźcie się - zarządy też mają zabezpieczone bezbolesne odejście. Twisted Evil A w obecnym uklazie politycznym to prędzej cofniemy się do sytuacji sprzed 1989 niż zracjonalizujemy dzialania tego przewoźnika. Evil or Very Mad A prof. Bartoszewski po raz kolejny pokazał, że "Warto być przyzwoitym". Szacunek Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Old dnia Śro 13:16, 05 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:26, 05 Lip 2006    Temat postu:

Profesor odchodzi:
[link widoczny dla zalogowanych]

I personalne kulisy calego zamieszania:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 12:58, 05 Lip 2006    Temat postu:

Lufthansa... Immerwieder jakieś problemy z sąsiadami zza Odry......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:52, 05 Lip 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Ja nie rozumiem dlaczego LOT się związał akurat z Lufą! Czy to naprawdę jedyna linia ze Stara? Dlaczego nie z SASem? Tak jak Lufa potrafi ssać pasażerów, tak mało kto inny (vide SWISS). AirBaltic w Grupie SAS się dynamicznie rozwija, a LOT - jak każdy widzi...


A zobacz co SAS zrobił z Braathens, Air Baltic, Blue 1 ... zminimalizował ich znaczenie, a sam pan SAS też tak średnio.

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 16:11, 05 Lip 2006    Temat postu:

k_sko napisał:
Stoarn napisał:
Ja nie rozumiem dlaczego LOT się związał akurat z Lufą! Czy to naprawdę jedyna linia ze Stara? Dlaczego nie z SASem? Tak jak Lufa potrafi ssać pasażerów, tak mało kto inny (vide SWISS). AirBaltic w Grupie SAS się dynamicznie rozwija, a LOT - jak każdy widzi...


A zobacz co SAS zrobił z Braathens, Air Baltic, Blue 1 ... zminimalizował ich znaczenie, a sam pan SAS też tak średnio.

KS


Air Baltic i Blue1 rozwijają się świetnie! Air Baltic notuje ogromne przyrosty pasażerów, podbił Litwę, Blue1 powiększył flotę i siatkę połączeń. Braathens został powiększony o SAS Norway, i odpadł mu jeden konkurent. SAS na rzecz córek ograniczył loty do ich krajów. Najlepiej się wiedzie Balticowi. Towarzyszy temu costcutting i zmniejszenie standartu, ale ceny idą w dół i są przyrosty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin