Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turkish Airlines w Star Alliance
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Sob 22:42, 30 Gru 2006    Temat postu:

Hmmm.. a puscmy wodze fantazji i pomyslmy co byloby, gdyby Iberia wyszla z oneworld i weszla do Stara?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 23:19, 30 Gru 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Hmmm.. a puscmy wodze fantazji i pomyslmy co byloby, gdyby Iberia wyszla z oneworld i weszla do Stara?


TAP, Spanair, Iberia... Rozpada się OW. Fin i BA wraz z UX idą do Sky Team'a, AA raczej też do Sky, LAN Chile uzupełnia lukę po VARIGu, Cathay łączy się z CA w Starze... Ale fantazja... Qantas i Malaysia do Sky zapełniają lukę Indochińsko-oceaniczną...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Wto 17:05, 02 Sty 2007    Temat postu:

Stoarn napisał:
stenus napisał:
Hmmm.. a puscmy wodze fantazji i pomyslmy co byloby, gdyby Iberia wyszla z oneworld i weszla do Stara?


TAP, Spanair, Iberia... Rozpada się OW. Fin i BA wraz z UX idą do Sky Team'a, AA raczej też do Sky, LAN Chile uzupełnia lukę po VARIGu, Cathay łączy się z CA w Starze... Ale fantazja... Qantas i Malaysia do Sky zapełniają lukę Indochińsko-oceaniczną...


Sadzisz, ze OW padnie tylko dlatego, ze Iberia z niego moze wyjsc? Choc w sumie perspektywa LAN Chile w Starze brzmi milo. Surprised)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Wto 22:19, 02 Sty 2007    Temat postu:

stenus napisał:
Stoarn napisał:
stenus napisał:
Hmmm.. a puscmy wodze fantazji i pomyslmy co byloby, gdyby Iberia wyszla z oneworld i weszla do Stara?


TAP, Spanair, Iberia... Rozpada się OW. Fin i BA wraz z UX idą do Sky Team'a, AA raczej też do Sky, LAN Chile uzupełnia lukę po VARIGu, Cathay łączy się z CA w Starze... Ale fantazja... Qantas i Malaysia do Sky zapełniają lukę Indochińsko-oceaniczną...


Sadzisz, ze OW padnie tylko dlatego, ze Iberia z niego moze wyjsc? Choc w sumie perspektywa LAN Chile w Starze brzmi milo. Surprised)


Nie tylko, ale ku temu zmierza. W ogóle liniom z OW jakoś blisko do tych ze SKY...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Śro 14:35, 03 Sty 2007    Temat postu:

Stoarn napisał:


Nie tylko, ale ku temu zmierza. W ogóle liniom z OW jakoś blisko do tych ze SKY...


Czyli pozotsalyby nam tylko dwa gigantyczne sojusze.... Troszke malo jak na konkurencje... Choc OW sie ma rozwijac: wchodza Malev, Royal Jordanian i przede wszystkim JAL.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 17:10, 03 Sty 2007    Temat postu:

stenus napisał:
Stoarn napisał:


Nie tylko, ale ku temu zmierza. W ogóle liniom z OW jakoś blisko do tych ze SKY...


Czyli pozotsalyby nam tylko dwa gigantyczne sojusze.... Troszke malo jak na konkurencje... Choc OW sie ma rozwijac: wchodza Malev, Royal Jordanian i przede wszystkim JAL.


Niemal wszystkie linie z OW oraz linie jemu bliskie (typu MH) kręcą ze SKY'em. Chyba tylko BA/AA się izolują... Malevowi zawsze było do KL i AZ blisko, JALowi do AF i Delty, RJ to nie wiem... Ale Qantas, Finnair, Malaysia, LAN Chile i JAL by idealnie powypełniały luki SKY'a. Prędzej czy później OW się naprawdę rozpadnie, biorąc pod uwagę plany łączenia CA z CX...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Czw 12:45, 04 Sty 2007    Temat postu:

Stoarn napisał:
Niemal wszystkie linie z OW oraz linie jemu bliskie (typu MH) kręcą ze SKY'em. Chyba tylko BA/AA się izolują... Malevowi zawsze było do KL i AZ blisko, JALowi do AF i Delty, RJ to nie wiem... Ale Qantas, Finnair, Malaysia, LAN Chile i JAL by idealnie powypełniały luki SKY'a. Prędzej czy później OW się naprawdę rozpadnie, biorąc pod uwagę plany łączenia CA z CX...


Zgodze sie z tym, ze te linie idealnie powypelnialyby luki Sky, bo luk to on ma cala mase. Gdyby sie tak stalo, to Sky bedzie silniejszy od Stara.

A co z faktem, ze CA wchodzi do Stara, a CX jest w OW - jak sie polacza, to jak to sie bedzie dalo pogodzic?

A Malaysia na razie jest samodzielna, nie jest w OW. Ale oczywiscie, ze laczy ja z KLM wieloletnia wspolpraca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 20:06, 04 Sty 2007    Temat postu:

stenus napisał:
Stoarn napisał:
Niemal wszystkie linie z OW oraz linie jemu bliskie (typu MH) kręcą ze SKY'em. Chyba tylko BA/AA się izolują... Malevowi zawsze było do KL i AZ blisko, JALowi do AF i Delty, RJ to nie wiem... Ale Qantas, Finnair, Malaysia, LAN Chile i JAL by idealnie powypełniały luki SKY'a. Prędzej czy później OW się naprawdę rozpadnie, biorąc pod uwagę plany łączenia CA z CX...


Zgodze sie z tym, ze te linie idealnie powypelnialyby luki Sky, bo luk to on ma cala mase. Gdyby sie tak stalo, to Sky bedzie silniejszy od Stara.

A co z faktem, ze CA wchodzi do Stara, a CX jest w OW - jak sie polacza, to jak to sie bedzie dalo pogodzic?

A Malaysia na razie jest samodzielna, nie jest w OW. Ale oczywiscie, ze laczy ja z KLM wieloletnia wspolpraca.


CX na mój gust znajdzie się razem z CA w Starze... Widzę tam też AI oraz QR/SV oraz cosik z Am. Płd. (może TAM? choć temu na razie bliżej chyba do SKY). Nie sądzę żeby Star był słabszy... Jeszcze trochę podrośnie i będzie równa konkurencja, zwłaszcza że nie wyobrażam sobie, żeby wszyscy z OW weszli do SKY...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin