Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SkyEurope w sezonie 2006/2007
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:44, 12 Cze 2006    Temat postu:

Old napisał:

Zresztą wydaje mi się, że wszystkie trzy LCC mające u nas bazy powstały właśnie po to, by je sprzedać któremuś z najsilniejszych graczy.

nie wydaje mi sie, zeby to mialo sens. Ani Easy ani Ryan nie beda zainteresowane kupnem takiej spolki, bo nic na tym nie zyskaja. Sky czy Wizz procz personelu niewiele posiadaja. Samoloty, ktorymi lataja nie sa lakomym kaskiem dla wielich graczy bo oni kupujac wielkie ilosci samolotow maja je za najnizsze z mozliwych ceny i skonfigurowane pod swoje wymagania, na dodatek samoloty Wizza czy Skya w wiekszosci nie sa ich wlasnoscia (tylko funduszy leasingowych czy inwestycyjnych). Po co brac sobie strupa na glowe gdy samemu mozna wejsc na lotniska z ktorych operuja/operowaly mniejsze linie. Nie jest wykluczone natomiast laczenie sie mniejszych linii (co sie juz dzieje) w wieksze spolki. moze wiec Sky czy Wizz polacza sily z jakimis mniejszymi liniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 17:48, 12 Cze 2006    Temat postu:

A po co Easy przejal GO a Ryan przejal Buzz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:51, 12 Cze 2006    Temat postu:

Danny napisał:
A po co Easy przejal GO a Ryan przejal Buzz?

ale kiedy to bylo? Czasy sie zmieniaja i strtegie duzych graczy sa zupelnie inne inne od strategii mniejszych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:15, 12 Cze 2006    Temat postu:

HG napisał:
Czasy sie zmieniaja i strategie duzych graczy sa zupelnie inne inne od strategii mniejszych. Sky czy Wizz procz personelu niewiele posiadaja.

O właśnie! Personel! Nawet nie stewki, ale PILOCI, których brakuje! Trasy, które wypromowano, tez! FR do dzisiaj obsługuje czesc połaczen przejetych od Buzz, np. STN-SXF. Jesli przejma przewoznika, tj. lokalnie znana marke, przejma czesc ich klientów, nie musza przejmowac maszyn (tych, które nie sa własne).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:27, 12 Cze 2006    Temat postu:

eu01 napisał:

O właśnie! Personel! Nawet nie stewki, ale PILOCI, których brakuje! Trasy, które wypromowano, tez! FR do dzisiaj obsługuje czesc połaczen przejetych od Buzz, np. STN-SXF. Jesli przejma przewoznika, tj. lokalnie znana marke, przejma czesc ich klientów, nie musza przejmowac maszyn (tych, które nie sa własne).

masz racje pilotow brakuje, jednak czy piloci po przejeciu firmy przejda do tej nowej na jej warunkach? Oni ze znalezieniem pracy w chwili obecnej nie beda mieli problemow nigdzie.
Trasy wypromowane - jezeli jakas trasa jest dochodowa chetni do wejscie na nia w miejsce bankruta szybko sie znajda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jks




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DUB

PostWysłany: Pon 19:27, 12 Cze 2006    Temat postu:

Danny napisał:

Pamietajcie tez, ze Ryan jak sami powiedzieli dokonal gwaltu podczas zakupu samolotow. Moga latac 738 kilka lat i nadal sprzedac go drozej niz kupili podczas gdy male linie o slabym zapleczu kapitalowym jak Wizz czy Sky placa wygorowane stawki leasingowe.

Ryanair natychmiast sprzedaje je firmie leasingowej - i sporo na tym zarabia, bo sprzedaje je drożej niż kupuje. Wynegocjował (dzięki skali zamówienia oraz faktu, że w tamtym czasie A32x sprzedawały się znacznie lepiej niż B737NG) bardzo dobre ceny w Boeingu. Dlatego Ryanair musi się rozwijać i dodawać nowe samoloty, bo odsprzedaż ich to znaczna część dochodów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin