Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rekordowe przewozy PLL LOT

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pią 16:29, 04 Sie 2006    Temat postu: Rekordowe przewozy PLL LOT

Ktos tu kiedys wspominal o tym, aby LOT ewoluowal w strone niszowej linii w ramach Star Alliance.


Cytat:
Lipiec br. roku okazał się rekordowy dla Polskich Linii Lotniczych LOT pod względem liczby przewiezionych pasażerów na połączeniach atlantyckich (pomiędzy Polską a USA i Kanadą). LOT przewiózł na tych kierunkach 79,9 tys. pasażerów, co stanowi wzrost aż o 19% w porównaniu do lipca poprzedniego roku.

W lipcu br. LOT osiągnął również najwyższy spośród wszystkich przewoźników europejskich wykonujących rejsy do USA i Kanady poziom wskaźnika wykorzystania miejsc pasażerskich (tzw. seat factor) - 93% (wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do lipca 2005 r.)

Polski przewoźnik dynamicznie zwiększa swój udział w rynku przewozów atlantyckich znacząco zwiększając liczbę oferowanych rejsów (w stosunku do roku ubiegłego ich liczba wzrosła o 12%) oraz stale podnosząc jakość produktu pokładowego - m.in. wprowadzając nowe fotele, nowe menu oraz odtwarzacze multimedialne w klasie biznes samolotów B767-300.

Lipcowy rekord przewoźnika wpisuje się w silny trend wzrostowy przewozów atlantyckich, który LOT odnotowuje w ostatnich latach - w porównaniu do 2002 roku wzrost liczby przewiezionych pasażerów na połączeniach do USA i Kanady wyniósł aż 50%. Cztery lata temu w szczycie sezonu letniego LOT wykorzystywał do obsługi ruchu atlantyckiego 5 samolotów B767, natomiast obecnie flota dalekiego zasięgu polskiego przewoźnika składa się z 7 samolotów tego typu.

W sezonie letnim 2006 PLL LOT wykonują 43 rejsy z Polski do Ameryki Północnej tygodniowo, z czego 19 do Nowego Jorku (16 z Warszawy i 3 z Krakowa) oraz 17 do Chicago (11 z Warszawy i 6 z Krakowa), a także 7 rejsów z Warszawy do Toronto.


Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:11, 04 Sie 2006    Temat postu:

Transatlantyki - OK, a reszta ?

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pią 17:33, 04 Sie 2006    Temat postu:

k_sko napisał:
Transatlantyki - OK, a reszta ?

KS


Reszta ma dostarczac pasazerow do Warszawy na owe transatlantyki oraz Lufci do jej hubow. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 19:54, 05 Sie 2006    Temat postu:

Ale my latamy jak dotad tylko do dwoch najwiekszych miast USA (dla mnie Chicago zawsze bedzie Second City). To zadna nisza, to tylko autobusy wiozace Polakow za Ocean, tak jak loty Francja-Maroko. Jak na ilosc Polakow w USA to i tak malo. Nawet jak dojdzie Waszyngton to i tak nic nadzwyczajnego. Polska NIE lezy na trasie Europa-USA/Kanada wiec NIGDY nie pozyskamy dla siebie niszy na tych trasach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:53, 07 Sie 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
Ale my latamy jak dotad tylko do dwoch najwiekszych miast USA (dla mnie Chicago zawsze bedzie Second City). To zadna nisza, to tylko autobusy wiozace Polakow za Ocean, tak jak loty Francja-Maroko. Jak na ilosc Polakow w USA to i tak malo. Nawet jak dojdzie Waszyngton to i tak nic nadzwyczajnego. Polska NIE lezy na trasie Europa-USA/Kanada wiec NIGDY nie pozyskamy dla siebie niszy na tych trasach...


Chyba ze w formie jakiegos malego HUB Portu dla regionu, czyli Ukraina, Bialorus i kraje Baltyckie....

No ale do tego potrzebny wygodny port przesiadkowy i wygodna siatka polaczen!

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Wto 18:27, 08 Sie 2006    Temat postu:

LAN Chile napisał:
Stoarn napisał:
Ale my latamy jak dotad tylko do dwoch najwiekszych miast USA (dla mnie Chicago zawsze bedzie Second City). To zadna nisza, to tylko autobusy wiozace Polakow za Ocean, tak jak loty Francja-Maroko. Jak na ilosc Polakow w USA to i tak malo. Nawet jak dojdzie Waszyngton to i tak nic nadzwyczajnego. Polska NIE lezy na trasie Europa-USA/Kanada wiec NIGDY nie pozyskamy dla siebie niszy na tych trasach...


Chyba ze w formie jakiegos malego HUB Portu dla regionu, czyli Ukraina, Bialorus i kraje Baltyckie....

No ale do tego potrzebny wygodny port przesiadkowy i wygodna siatka polaczen!

pozdrawiam


Ale oni wola i nie dziwie sie im, przez Wieden, Kopenhage, Helsinki i Niemcy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:12, 08 Sie 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:

Ale oni wola i nie dziwie sie im, przez Wieden, Kopenhage, Helsinki i Niemcy...


ja tez sie im nie dziwie, ale to nadal bardzo rozwojowy rynek (zwlaszcza Bialorus i Ukraina) i jest jeszcze szansa aby to zagospodarowac - trzeba tylko chciec....

z reszta podobnie jest z LOTem do USA, przeciez masa ludzi lata do Stanow z ominieciem narodowego przewoznika (nie tylko obcokrajowcy ale i POlacy) korzystajac Z AMS, LHR czy FRA. Albo moze z innej strony, jest tak wiele lepszych i tanszych alternatyw niz LOT na tej trasie a mimo wszystko sporo ludzi korzysta z tych starych B767 Wink LOT daje im to czego inne linie nie moga, dlaczego nie mozna tego przelozyc na naszych wschodnich sasiadow? Jesli WAW chce byc HUBem to niech zadba o tego biednego pasazera ze wschodu, niech zaproponuje personel dwu jezyczny, niech zaproponuje lotnisko oznakowane takze w ich jezyku a nie tylko po polsku i angielsku (z reszta kiedys widzialem plansze z bledami!). o HUBie nie tylko sie gada ale i sie go robi Wink)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin