Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Przed LOT-em świetlane czasy"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Wto 12:53, 05 Gru 2006    Temat postu:

To ja powiem więcej, trzeba latać wszędzie, np. Vanuatu, Dżibuti, Komory, Nauru, Brunei, Belize, Nowej Kaledonii, własnie wróciłem z Burkina Faso i tam latac też trzeba. Tu konkurencje możemy wyprzedzić, choć Air France niektóre z tych kierunków ma opanowane hehehe Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adams_




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 13:20, 05 Gru 2006    Temat postu:

I ze spotterami do TNCM.
Jak media usiada mocno w temacie to wrzuca Marcinkiewicza na prezesa i bedzie git. On sie zna, jak na wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Wto 14:28, 05 Gru 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
To jest właśnie klasyczny przykład myślenia socjalistycznego. Jeśli PLL LOT ma realne perspektywy rozowju to się będzie rozwijać. Jeśli inwestor - jakikolwiek w tym Lufa - uzna, że potencjał tej spółki jest tak niski, że trzeba ją redukować to BARDZO DOBRZE.
Czasami niektórym inwestorom jest na rękę tak uznać. Nie można LOTu oddać inwestorowi, któremu rozwój LOTu by szkodził. A Twoim zdaniem potencjał LOTu jest jaki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loresipsum




Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Wto 15:47, 05 Gru 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Danny, jest jedno słowo, którym można te brednie skomentować:

PRYWATYZACJA
...albo śmerć


Jak dla mnie im mniej wlasnosci prywatnej tym lepiej. Zgadzam sie z Witkiem ze lekiem na cale zlo jest prywatyzacja, abstrahujac od tego kto mialbyby byc potencjalnym inwestorem. Pokazcie mi polskie przedsiebiorstwo panstwowe, ktore jest w stanie utrzymac sie na badz co badz konkurencyjnym rynku i byc rentowne. Polskie ma w tym zdaniu istotne znacznie Wink Z calym szacunkiem dla premiera Marcinkiewicza ale LOT potrzebuje specjalistow od lotnictwa a nie od PR-u... a jak w obecnym rzadzie teke ministra ds. dosp. morskiej dostaje osoba ktora z gospodarka morska miala tyle do czynienia ze miala widok na morze, to wychodza takie nominacje jak ta wlasnie. Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:02, 05 Gru 2006    Temat postu:

loresipsum napisał:
Jak dla mnie im mniej wlasnosci prywatnej tym lepiej.

Miałeś zdaje się na myśli coś dokładnie odwrotnego? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loresipsum




Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 15:50, 06 Gru 2006    Temat postu:

eu01 napisał:
loresipsum napisał:
Jak dla mnie im mniej wlasnosci prywatnej tym lepiej.

Miałeś zdaje się na myśli coś dokładnie odwrotnego? Rolling Eyes


dokladnie tak! Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jester




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 14:32, 20 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
PLL LOT sprzedał w ubiegłym tygodniu 1,012 mln akcji Pekao
(2006-12-20 14:23:00)

PLL LOT sprzedał w ubiegłym tygodniu 1,012 mln akcji Pekao

20.12.Warszawa (PAP) - PLL LOT sprzedał w ubiegłym tygodniu 1,012
mln akcji Pekao SA i na razie nie ma planów sprzedaży pozostałych
akcji banku - powiedziała w środę dziennikarzom osoba zbliżona do
transakcji, pragnąca zachować anonimowość. Informację potwierdził
LOT.

"Lot sprzedał w ubiegłym tygodniu w transakcjach pakietowych
około 1 mln akcji Pekao SA za 222 zł" - powiedział źródło.

"Na razie LOT nie ma planów sprzedaży pozostałych akcji" - dodał.

Informację potwierdził rzecznik prasowy PLL LOT Leszek
Chorzewski, który sprecyzował, że linia lotnicza sprzedała 1,012
mln papierów Pekao.

"Pieniądze ze sprzedaży tych akcji zostaną przeznaczone na
inwestycje" - powiedział Chorzewski.

Rzecznik nie sprecyzował, jakie plany ma LOT wobec pozostałego w
jego ręku pakietu.

Przed transakcją Lot miał 3,5 mln akcji Pekao SA, co stanowiło
ponad 2 proc. kapitału banku.

W połowie listopada walne zgromadzenie akcjonariuszy LOT
upoważniło zarząd tej spółki do podjęcia decyzji w sprawie
ewentualnej sprzedaży akcji Pekao. (PAP)

pam/ apd/ pif/ osz/



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 8:07, 21 Gru 2006    Temat postu:

A tymczasem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Resort transportu USA zgodził się wstępnie objąć tzw. immunitetem antytrustowym trzech nowych partnerów sojuszu Star Alliance: PLL LOT, Swiss i TAP Air Portugal. Jest też za zwiększeniem współpracy United Airlines z Air Canada. Immunitet pozwala liniom lotniczym harmonizować stawki i oferty przy wylotach z USA bez naruszania reguł konkurencji. Decyzja uprawomocni się po 21 dniach, jeśli nie będzie protestów.

A tutaj pan Chorzewski opowiada, że kasa za Pekao pójdzie na flotę, a w przyszłym roku dołączyć do niej mają dwa kolejne Embraery 170... Mało dynamicznie coś się rozwijamy, oby to nie koniec nowości...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golab5




Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 11:43, 21 Gru 2006    Temat postu:

"W przyszłym roku przewoźnik ma otrzymać dwa zamówione wcześniej embraery 170."
A LO złożył na te samoloty zamówienie? LOT ma chyba opcje na Embraery a nie firm order...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 11:49, 21 Gru 2006    Temat postu:

Poprzednio krzyczeli o 190, teraz juz 170. Rozumiem, ze zastapia 737... w ramach rozwoju...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 8:50, 22 Gru 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Poprzednio krzyczeli o 190, teraz juz 170. Rozumiem, ze zastapia 737... w ramach rozwoju...?


Zdaje się docelowo ma nie być ołówków w ogóle...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz




Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 21°26'E , 50°17'N

PostWysłany: Pią 11:10, 22 Gru 2006    Temat postu:

A kto będzie prezesem?

"
O fotel prezesa narodowego przewoźnika powalczy obecny p.o. prezes i jeden z jego zastępców.

Kto usiądzie za sterami PLL LOT? Mimo że sytuacja narodowego przewoźnika jest niezwykle trudna, to nie brakuje chętnych. Wśród nich znalazły się dwie poważne kandydatury: Tomasza Dembskiego, p.o. prezesa, i Marka Krupińskiego, jednego z jego zastępców ds. handlowych.

W związku z tym w ostatnim czasie w zarządzie spółki zaszły zmiany. Ze stanowiskiem wiceprezesa ds. ekonomiczno-finansowych pożegnał się Bartosz Zieliński, który był jednocześnie przewodniczącym rady nadzorczej Centralwings, taniego przewoźnika należącego do LOT. Według nieoficjalnych informacji, wniosek o odwołanie zgłosili przedstawiciele syndyka narodowego przewoźnika.

Wiele wskazuje na to, że odwołanie Bartosza Zielińskiego jest efektem rozbieżnych wizji rozwoju zarówno LOT, jak i Centralwings, jakie prezentuje skarb państwa i Tomasz Dembski. Wpisuje się ona także w przygotowania do rozstrzygnięcia konkursu na prezesa LOT. Bartosz Zieliński kojarzony był bowiem z Markiem Krupińskim. "


źródło:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jester




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mielec

PostWysłany: Pią 23:37, 22 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
LOT i Centralwings mogą trafić na GPW najpóźniej do I kw. 08
(2006-12-22 19:36:00)

LOT i Centralwings mogą trafić na GPW najpóźniej do I kw. 08

22.12.Warszawa (PAP) - LOT i Centralwings mogą trafić na GPW
najpóźniej w pierwszym kwartale 2008 roku - poinformował w piątek
w telewizji TVN24 Ireneusz Dąbrowski, wiceminister skarbu.

"To rok 2007, najpóźniej pierwszy kwartał 2008 roku" - powiedział
Dąbrowski.

Na początku grudnia zapowiadał on, że Polskie Linie Lotnicze LOT
mogą wejść na warszawską giełdę w III lub IV kwartale 2007 roku i
możliwe jest, że należąca do LOT-u tania linia Centralwings także
zostanie wprowadzona na GPW.

MSP informowało również, że jest gotowe zgodzić się na sprzedaż
przez LOT części udziałów w Centralwings inwestorowi lub przez
emisję publiczną, ale pod warunkiem, że sprzedawany pakiet byłby
niższy niż 24 proc. (PAP)

mkw/ epo/



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:52, 23 Gru 2006    Temat postu:

jester (PAP) napisał:
MSP informowało również, że jest gotowe zgodzić się na sprzedaż przez LOT części udziałów w Centralwings inwestorowi lub przez emisję publiczną, ale pod warunkiem, że sprzedawany pakiet byłby niższy niż 24 proc.

Wyrazy współczucia dla Centralwings. Kto kupi 24% udział, który nie zapewni mu kontroli (i wpływu na to, jak jego pieniądze zostaną wydane)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin