Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy lot A380 z pasazerami.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 15:05, 04 Wrz 2006    Temat postu: Pierwszy lot A380 z pasazerami.

Wlasnie twa Wink 474 pracownikow Airbusa ktorzy zostali wylosowani w loterii krazy nad Europa w pierwszym 7 godzinnym locie z paxami.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasio85




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 15:10, 04 Wrz 2006    Temat postu:

If its not Boeing I'm not Going!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 15:19, 04 Wrz 2006    Temat postu:

474 - która z linii lotniczych ma zamiar latac w takiej konfiguracji, LH (zdaje sie ze to stweradesy LH beda obslugiwaly te loty)??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiX




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: TARNÓW

PostWysłany: Pon 19:19, 04 Wrz 2006    Temat postu:

chcialbym byc jednym z tych szczesliwcow... baaa kto by nie chcial Question Exclamation Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 20:17, 04 Wrz 2006    Temat postu:

matiX napisał:
chcialbym byc jednym z tych szczesliwcow... baaa kto by nie chcial Question Exclamation Very Happy

A szczerze co to za roznica czy siedzisz przy okienku wielkosci talerza w B777 czy A380 ? Ciekawy to ten samolot jest ogladany z zewnatrz a latanie w roli pasazera to watpie zeby sie jakos roznilo od latania innymi duzymi samolotami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiX




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: TARNÓW

PostWysłany: Pon 20:22, 04 Wrz 2006    Temat postu:

A szczerze co to za roznica czy siedzisz przy okienku wielkosci talerza w B777 czy A380 ?
bartek_ql masz calkowita racje ale frajda ze leciales jako I-wszy taka maszynka jest dla mnie jak pewnie dla kazdego z nas ogromna hm... kazdy lot samolotem to frajda a ile zdjec do tego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek_wadowice




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWAdowice

PostWysłany: Pon 20:23, 04 Wrz 2006    Temat postu:

ale chodzi o samo to ... " ... leciałem ... ", sam chcialbym sie przeleciec takim paprochem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PolishAir42




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)

PostWysłany: Wto 7:46, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
474 - która z linii lotniczych ma zamiar latac w takiej konfiguracji, LH (zdaje sie ze to stweradesy LH beda obslugiwaly te loty)??


Pierwszy A380 ktory idzie do SIA ma miec 475 3 klasy konfiguracje. Reszta przewoznikow idzie na opcje 550.

Napewno sie znajda wariaci z czasem (np. First Choice, Excel itd) ktorzy wezma konfiguracje albo przerobia ja na 880 tak samo jak to zrobil PeoplExpress, TowerAir, Air Atlanta Icelandic lub JAL (Domestic) z 747.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ojcie_c




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPHL/EPRZ

PostWysłany: Wto 10:49, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Jasio85 napisał:
If its not Boeing I'm not Going!


Boeing fan: "No Boeing, not going"
Airbus fan: "No Airbus, I'll take the bus"
...at least Airbus fan is going somewhere.

Ja: "No Boeing, I'm going!!"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Wto 15:09, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Jasio85 napisał:
If its not Boeing I'm not Going!


Radze przymyslec to co powiedziales jeszcze raz:

Updated: 12:28, Monday August 21, 2006

Families are flying off on their summer holidays on potentially dangerous aircraft, Sky News has learned.

In an exclusive report our US correspondent Andrew Wilson examines claims by two former auditors of Boeing that the aircraft manufacturer built some of its aircraft in the knowledge that certain parts were defective.

Wilson's six-month investigation has unearthed allegations that parts were wrongly made, had holes drilled in the wrong positions or did not fit properly on the aircraft.

The parts were used in assembling the Boeing 737NG between 1994 and 2002.

Boeing said the allegations were "without merit" and stressed a multi-tiered control process in place for decades has been effective in maintaining quality and safety.

Former auditors Taylor Smith and Jeannine Prewitt told Sky that Boeing accepted defective parts for 737s and other jets from Ducommun, a Californian supplier, and installed them even though they knew them to be faulty and potentially dangerous.

The components - which are crucial to the safety of an aircraft's fuselages - are alleged to have had incorrectly drilled holes and other physical defects that make them more likely to fail.

Ms Prewitt said safety was compromised by "so many manufacturing and quality discrepancies", building the planes should have stopped immediately but did not.

Ducommun did not return any calls to Sky.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszs




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 50° 0'46.29"N 19°59'3.18"E

PostWysłany: Wto 15:18, 05 Wrz 2006    Temat postu:

A to już różna historie były. Konkurencja nie śpi, ostatnio były jakieś historie o dobijaniu nitów młotkiem w Seattle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Wto 15:50, 05 Wrz 2006    Temat postu:

lukaszs napisał:
A to już różna historie były. Konkurencja nie śpi, ostatnio były jakieś historie o dobijaniu nitów młotkiem w Seattle.

nie wiem jaka jest technologia w boeingu i jakich nitow tam uzywaja ale zeby nie bylo ze dobijanie nitow mlotkiem to cos zlego. Jesli tylko jest dostep do nitu z obu stron to czesto tak wlasnie sie to robi. A to ze uzywa sie mlotka pneumatycznego a nie recznego to juz tylko po to zeby sie pracownicy troche mniej meczyli (w koncu czasem do "rozplaszczenia" maja kilkadziesiat tysiecy nitow)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 21:01, 05 Wrz 2006    Temat postu:

a wogóle konfiguracja A380 tylko z ekonomią to tylko teoretycznie jest możliwa czy ktoś ją zamówi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Śro 9:46, 06 Wrz 2006    Temat postu:

Na chwilę przed startem Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:18, 06 Wrz 2006    Temat postu:

Markos napisał:
a wogóle konfiguracja A380 tylko z ekonomią to tylko teoretycznie jest możliwa czy ktoś ją zamówi ?


Trudno powiedziec jako, ze szczegoly zamowien i konfigurajcji na razie nie sa jawne. Sadze, ze predzej czy pozniej pojawi sie jednak przewoznik ktory zapakuje 850 osob.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin