Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy lot A380 z pasazerami.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pią 23:37, 24 Lis 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Marcin747 napisał:
A380 ma mieć najcichszą kabinę pasażerską. Jest również o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-800.
(AP via Puls Biznesu)

nie ma b747-800 - jest B748-8i, powinno byc wiec raczej B747-400


Oj Gabec, może zwykła literówka (?) nie wstawić i się często zdarza. To że miało być 747-800i a wyszło 747-800 to nie oznacza, że od razu musi to być 747-400, prawda? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 23:38, 24 Lis 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
Gabec napisał:
Marcin747 napisał:
A380 ma mieć najcichszą kabinę pasażerską. Jest również o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-800.
(AP via Puls Biznesu)

nie ma b747-800 - jest B748-8i, powinno byc wiec raczej B747-400


Oj Gabec, może zwykła literówka (?) nie wstawić i się często zdarza. To że miało być 747-800i a wyszło 747-800 to nie oznacza, że od razu musi to być 747-400, prawda? Wink

NIE MA 747-800 !!!!! jest 747-8 - widzisz roznice?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 23:41, 24 Lis 2006    Temat postu:

Kolosalna Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Jezeli wogole znajda sie klienci i zostanie zbudowany to ostatecznie zmienia na 800 tak jak zmienili 7E7 na 787.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 23:44, 24 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Kolosalna Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Jezeli wogole znajda sie klienci i zostanie zbudowany to ostatecznie zmienia na 800 tak jak zmienili 7E7 na 787.

a czy w latach '60 B747 nie mial jakiejs nazwy, kodu, cos w stylu B7E7

literowka najprawdopodobniej byla ale zamiast -400 wpisali -800


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Sob 12:08, 25 Lis 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Danny napisał:
Kolosalna Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Jezeli wogole znajda sie klienci i zostanie zbudowany to ostatecznie zmienia na 800 tak jak zmienili 7E7 na 787.

a czy w latach '60 B747 nie mial jakiejs nazwy, kodu, cos w stylu B7E7

literowka najprawdopodobniej byla ale zamiast -400 wpisali -800


No to zwracam honor, w takim razie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 12:16, 25 Lis 2006    Temat postu:

KubaN napisał:

Oj Gabec, może zwykła literówka (?) nie wstawić i się często zdarza. To że miało być 747-800i a wyszło 747-800 to nie oznacza, że od razu musi to być 747-400, prawda? Wink

ze strony airbus.com

Thanks to the incorporation of the latest advances in structures, materials, aerodynamics, systems and engine design, the A380 will provide a direct operating cost per seat which is 15-20 per cent lower than the 747-400.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:51, 25 Lis 2006    Temat postu:

Gabec ma racje bo B747-8 ma być tańszy o ok. 22% w przeliczeniu na sektor lotu od A380 a paliwa ma spalac mniej o 14%. Czyli powinno byc ze jest o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-400.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 12:02, 27 Lis 2006    Temat postu:

EUROPEAN aircraft maker Airbus said yesterday that it would deliver at least 48 A380 passenger jets a year from 2010.

The acceleration of the delivery programme is aimed at making up for the two-year delay due to technical problems that have slowed the A380’s progress.
...

“It can carry 35% more passengers than the Boeing 747-400 and with far more floor space available, the A380 enables airlines to deliver more comfort in every class and more space for passengers to stretch their legs,” Ullmo said.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 12:11, 27 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
EUROPEAN aircraft maker Airbus said yesterday that it would deliver at least 48 A380 passenger jets a year from 2010.

The acceleration of the delivery programme is aimed at making up for the two-year delay due to technical problems that have slowed the A380’s progress.
...

“It can carry 35% more passengers than the Boeing 747-400 and with far more floor space available, the A380 enables airlines to deliver more comfort in every class and more space for passengers to stretch their legs,” Ullmo said.


[link widoczny dla zalogowanych]


Wreszcie jakas pozytywna informacja na temat A380. Teraz jeszcze pasowaloby aby oficjalnie juz uruchomili program budowy A350 i bedzie mozna powiedziec ze ten rok nie był stracony dla Airbusa. Szkoda tylko ze raczej nic nei wyjdzie z A320E - moze zmobilizowaloby to Boeinga do przyspieszenia prac nad nastepca B737


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 13:08, 27 Lis 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Szkoda tylko ze raczej nic nei wyjdzie z A320E - moze zmobilizowaloby to Boeinga do przyspieszenia prac nad nastepca B737


Question Rolling Eyes Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 13:15, 27 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:
Szkoda tylko ze raczej nic nei wyjdzie z A320E - moze zmobilizowaloby to Boeinga do przyspieszenia prac nad nastepca B737


Question Rolling Eyes Question

Skrzydła sa za słabe na winglety które miały dac połowe ze spodziewanych korzysci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 13:30, 27 Lis 2006    Temat postu:

Nie prawda, ze winglet to byla polowa korzysci i nieprawda, ze decyzja o nie zmienianiu wingtipow na winglety oznacza porzucenie projektu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 13:33, 27 Lis 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Nie prawda, ze winglet to byla polowa korzysci i nieprawda, ze decyzja o nie zmienianiu wingtipow na winglety oznacza porzucenie projektu.

reszta to bedzie 1-2% a nie ok 4%. oczywiscie nie mowie ze porzucono pozostale pomysły, tyle ze nie beda tak spektakularne jak calosc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:47, 01 Gru 2006    Temat postu:

Zakończyły się testy A380.
Airbus zakończył wczoraj testy największego w historii samolotu pasażerskiego. W ciągu 17 dni Airbus A380 lądował na siedmiu lotniskach świata i przeszedł próby w różnych warunkach atmosferycznych. – To jeden z najbardziej udanych testów w historii Airbusa – powiedział agencji AFP Corrin Higgs, menager odpowiedzialny za program budowy samolotu. Teraz koncern czeka na dopuszczenie do lotów przez władze lotnicze. Wraz z nimi czekają klienci, bo koncern ma opóźnienia produkcyjne sięgające dwóch lat. Z zakup samolotu A380 zrezygnowała już amerykańska spółka kurierska FedEx. Obecnie Thai Airways waha się czy złożyć ostatecznie zamówienie na super-jumbo.


(dziennik.pl)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin