Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Największe lotnisko w Polsce
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 13:35, 22 Gru 2005    Temat postu:

tak, ale tani z regionalnych dzialaja tak ze bedzie mniej tanich w wawie - wiec mniejszy przyrost niz na regionalnych. Dzis tani na regionalnych oznaczaja jutro regularnych u regionalnych. Owszem ze KRK wg mnie tez nie przesignie wawy, ale KRK i Katowice na pewno razem juz za kilka lat beda mialy wiecej. Juz dzis fakt ze lot swoje przeloty zagraniczne opiera glownie na wawie jest po prostu smieszny - worek z nowymi polaczeniami regularnymi do krk sie wysypuje powoli - lot bedzie musial sie przylaczyc i tez rozwijac sie pol zagranicznych z regionalnych .. nie tylko KRK i Katowice.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 13:53, 22 Gru 2005    Temat postu:

Ilościowo (liczba pax'ów) najwięcej dają portom zawsze cartery i przewoźnicy niskotaryfowi. Ale aby się rozwinąć regionalne porty lotnicze będą potrzebować tradycyjnych przewoźników (chociazby dlatego, że ponoszą oni zapewne wyższe opłaty lotniskowe). Wątpię natomiast by Lot zdecydował sie na większą liczbę bezpośrednich lotów zagranicznych z lotnisk regionalnych. Prześcignięcie pod względem ilości pax'ów Warszawy przez liczone razem Kraków i Katowice byłoby moim zdaniem możliwe tylko wówczas, jeżeli w dalszym ciągu nie będzie ukończony T2 i nie uruchomiony Modlin (co się ciągle wydłuża), a porty regionalne w sezonie letnim przejmą większość czarterów. Ale jest to mało pradopodobne, bo w końcu T2 skończą, zanim ruch czarterowy i niskokosztowy wpełni się rozkręcą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 14:08, 22 Gru 2005    Temat postu:

Masz racje .. kazdy polak tylko czeka az ukoncza nowy terminal w wawie by wreszcie nie byc zmuszanym do latania z tych smiesznych porcikow pod domem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 14:35, 22 Gru 2005    Temat postu:

Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi o to, że Okęcie nie przyjmuje nowych czarterów i tanich połączeń (vide sprawa PPL-Sky Europe) z powodów technicznych. Więc ma w tym segmencie niższy przyrost niż gbyby T2 już było. Bo ie wszsyscy uciekną do Modlina, a Okęcie z T2 wcale się nie zapełni long-haulami linii azjatyckich i amerykańskich. I tyle. A w portach regionalnych nie ma takich ograniczeń, więc najbardziej masowe przewozy pax'ów mogą się rozwijać. Tylko gdyby taka sytuacja się utrzymała, dwa największe porty regionalne mogłyby dorównać Okęciu pod względem liczby pax'ów (czego zresztą im życzę). W tej chwili Kraków ma chyba więcej połączeń niskotaryfowych niż Warszawa też m.in. dlatego (chociaż oczywiście nie tylko). A i tak decydujący wpływ na ilość pax'ów ma przede wszystkim rozwój ekonomicznyt całego kraju jak i poszczególnych regionów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin