Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jeszcze większy Jumbo: Boeing 747-8
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 10:03, 16 Lis 2005    Temat postu:

Witek Z napisał:

No właśnie - a co w związku z kryzysem lotniczym jest głównym problemem linii ? OCZYWIŚCIE LF. A380 jest bardziej ekonomiczny od innych ale przy założeniu 100% LF. Jak masz do przewiezienia jednego dnia o jednej godzinie 650 pasażerów to oczywiście A380, ale jak masz ich 450 to w żadnym przypadku nie A380 tylko 747. Ja nie mówię, że A380 nie będzie skutecznie latać w kilku(nastu) liniach na kilkunastu trasach. Ale zobaczcie, że np. w USA linie odchodzą do Jumbo, na rzecz maszyn trochę mniejszych. W Azji też.


W azji sa trasy na ktorych lata sie 747 kilkanascie razy dziennie a ruch rosnie o kilkanascie procent rocznie. To, ze CX kupilo mniejsze maszyny wcale temu nie zaprzecza.

Imho najwiekszym zagrozeniem dla A380 sa problemy z wake turbulence ktore jest wieksze niz przewidywano a nie to ze nie ma zamowien czy nie ma odpowiedniego ruchu paxow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danny dnia Śro 10:40, 16 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:38, 16 Lis 2005    Temat postu:

to nie jest tak, problemy z wake turbulence są groźne tylko jeżeli wpłyną na liczbę zamówień. pytanie, czy rzeczywiście okażą się tak groźne, to są na razie wstępne zalecenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 11:09, 16 Lis 2005    Temat postu:

Danny napisał:


Imho najwiekszym zagrozeniem dla A380 sa problemy z wake turbulence ktore jest wieksze niz przewidywano a nie to ze nie ma zamowien czy nie ma odpowiedniego ruchu paxow.


Pożyjemy zobaczymy. Ja twierdzę, że projekt się nie zamknie in plus (co nie znaczy, że nie da pozytywnych wyników generalnych: no bo np. Comet też był porażką, ale jego doświadczenie dało możliwość opracowania wielu opłacalnych konstrukcji w przyszłości)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin