Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdzie usiąść w samolocie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Sob 23:33, 12 Sie 2006    Temat postu:

Pawel_ napisał:
bartek_ql napisał:
A to moze ktos mi doradzi. Lecial ktos z Was moze Fokkerem 70 Malev'u ? Czy mozna z czystym sumieniem siadac z tylu? Nie ma jakis neidogodnosci?

Ja siedziałem F-70 (KLM) w ostatnim rzędzie- 3/4 okna zasłaniał silnik, i przez tydzień szumiało mi w uchu od hałasu. Mimo wszystko niezłe przeżycie, ciekawe odgłosy przy rozruchu.
Co do wyssania, to był taki wypadek , F-100, jak rozleciała się turbina.


A co to za przyjemnosc siedziec kolo silnika, w dodatku jeszcze bedac w stresie, ze moze wessac? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 7:33, 13 Sie 2006    Temat postu:

stenus napisał:
Pawel_ napisał:
bartek_ql napisał:
A to moze ktos mi doradzi. Lecial ktos z Was moze Fokkerem 70 Malev'u ? Czy mozna z czystym sumieniem siadac z tylu? Nie ma jakis neidogodnosci?

Ja siedziałem F-70 (KLM) w ostatnim rzędzie- 3/4 okna zasłaniał silnik, i przez tydzień szumiało mi w uchu od hałasu. Mimo wszystko niezłe przeżycie, ciekawe odgłosy przy rozruchu.
Co do wyssania, to był taki wypadek , F-100, jak rozleciała się turbina.


A co to za przyjemnosc siedziec kolo silnika, w dodatku jeszcze bedac w stresie, ze moze wessac? Very Happy


Kolo silnika mozna z czystym sumieniem siedziec w Lotowskich ER45. Ja akurat mialem mozliwosc leciec tym samolocikiem na trasie FRA-WAW siedzac na ostatnim siedzeniu w rzedzie A. Bylo calkiem przyzwocie z miejscem na nogi ( w ostatecznosci mozna sie lekko srecic w strone przejscia. obok siedziala piekna stewardesa z ktora mozna bylo sobie milo porozmawiac. Na zbyt glosny silnik tez nie mozna narzekac a juz napewno nie bedzie nikomu szumialo przez tydzien od halasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Nie 8:35, 13 Sie 2006    Temat postu:

Pawel_ napisał:
Co do wyssania, to był taki wypadek , F-100, jak rozleciała się turbina.

Byl tez taki wypadek w MD-80. Turbina sie rozerwala podczas startu, przeciela powloke samolotu jak maslo i zabila matke z synem. Samolot zdarzyl przerwac start.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Nie 8:54, 13 Sie 2006    Temat postu:

Co do odgłosów silnika to zależy od tego jak wrażliwy słuch człowiek ma.
Jednemu nie przeszkadza siedzenie przy samym silniku w ER4, a ja jak leciałem ER4 z GDN do WAW siedząc z przodu samolotu, to i tak mnie strasznie zmęczył hałas silników, jeszcze godzine później na tarasie byłem otumaniony. E70 są o niebo przyjemniejsze jeśli chodzi o poziom hałasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Pon 0:43, 14 Sie 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Pawel_ napisał:
Co do wyssania, to był taki wypadek , F-100, jak rozleciała się turbina.

Byl tez taki wypadek w MD-80. Turbina sie rozerwala podczas startu, przeciela powloke samolotu jak maslo i zabila matke z synem. Samolot zdarzyl przerwac start.



Okkrrrropna smierc! Ja staram sie zawsze NIE siadac kolo lopat smigla, bo jakos mi sie tak ciagle wydaje, ze jak to sie urwie, to mnie tak ladnie przerznie... Choc moze wtedy byloby lepiej tak umrzec, niz jak eszta pasazerow w spadajacym samolocie...? Twisted Evil

Na szczescie jakos mi sie malo kiedy udaje latac turbopropami. W najblizszym czasie, we wrzesniu, wyprobuje Beechcraft 1900D nalezacy do Air New Zealand. Bede siedzial w 2A, czyli przed smiglem (choc to bardzo trudno powiedziec jak bedzie, bo to malenstwo jest takie jak Jetstream 32...). Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin