Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fischer Air Polska rozwija się (na razie teoretycznie)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:42, 17 Sty 2007    Temat postu: Fischer Air Polska rozwija się (na razie teoretycznie)

z prasy...."PARKIET"

"Linie mogą dostać 30 milionów
Fischer Air Przewoźnik chce już w kwietniu latać trzema samolotami

Udziałowcy i szefowie czarterowych linii lotniczych Fischer Air Polska (FAP) planują po raz kolejny podniesienie kapitału spółki. Tym razem chodzi o około 30 mln zł. Podwyższenie kapitału ma być głosowane na walnym zgromadzeniu na początku lutego. Według naszych ustaleń, objęciem udziałów w lotniczej firmie jest zainteresowanych około 5 inwestorów finansowych. - Udziałem w kolejnej emisji interesuje się kilka podmiotów, jednak ich nazw na razie nie ujawniamy. Nie możemy także zdradzić tego, ile i za ile obejmą oni udziałów - mówi Krzysztof Szymański, członek zarządu FAP. Nowe udziały powinny trafić do inwestorów mniej więcej w połowie lutego. Po podniesieniu kapitał FAP będzie wynosił 80 mln zł. W poprzedniej emisji udziały były obejmowane po 100 zł, czyli po wartości nominalnej.

Pieniądze pozyskane z emisji nowych udziałów mają być przeznaczone przede wszystkim na rozwój floty. Spółka ma do kwietnia wziąć w leasing dwa samoloty Boeing 757. Obecnie firma działa z jedną maszyną. - To najważniejsze wydatki. W dalszej kolejności planujemy zainwestować w samą firmę. Chodzi na przykład o szkolenia pilotów czy rozbudowę działu technicznego - wyjaśnia Krzysztof Szymański. Dodaje, że nowe maszyny są niezbędne. Firma ma już zamówienia na sezon letni i obłożenie dla ponad dwóch samolotów.

Na najbliższym walnym zgromadzeniu udziałowcy mają podjąć też uchwałę o zmianie formy prawnej przedsiębiorstwa. Obecnie linie działają jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i mają zostać przekształcone w spółkę akcyjną. Właściciele planują wprowadzenie FAP na GPW. Nie wiadomo, w jakim stosunku będą wymieniane udziały na akcje.

Krzysztof Kluska "

z informacji z firmy wynika, że w kwietniu mająbyć dodatkowe 2 samoloty, czyli ponad 26,6 mln zł. na samolot kapitału - nieźle, to tak jakby LOT miał kapitał na poziomie 1,3mld złotych (czyli trzy razy tyle co teraz i bez długów)

A o co chodzi z "rozbudową działu technicznego"? Czyżby mieli dość już WEAC? I ogólnieoptmistycznie "szkolenie pilotów" - własne TRTO mają to może otworzą szkołę? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin