Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dymisja prezydenta Airbusa
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedrzich




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: OTBD

PostWysłany: Pon 11:39, 03 Lip 2006    Temat postu:

Przecież emotikony też coś wyrażają prawda?
Moim zdaniem takie mówienie o wartości jest lekko naciągane i na siłę bo można na dość dowolnie manipulować liczbami. Bardziej fair byłoby twierdzenie, że 787 jest zaprojektowany przez Boeinga i produkowany w kooperacji międzynarodowej i żadnej ujmy w tym nie ma!
No chyba tylko taka, że to w sumie Europa rozpopczęła erę współpracy międzynarodowej w lotnictwie cywilnym na dużą skalę
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 11:48, 03 Lip 2006    Temat postu:

oficjalnie to oni moga sobie pisac ze A380 kosztujei 500mln, gdy przychodzi do zakupow taka cena nawet w zartach sie nie przewija. Singapure dostaly tak niska cene na swoje samoloty ze pierwsze 2(5) sztuk bedzie ponizej kosztow produkcji, byc moze podobna historia bedzie z Qantas.
Wracajac do tematu, ciekaw jestem czy wraz z Forgeardem oraz Humbertem poleci Leah'y jako czesc teamu zarzadzajacego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom, EPRA, EPRP

PostWysłany: Pon 12:12, 03 Lip 2006    Temat postu:

Żeby produkcja A380 była opłacalna Airbus musi sprzedać od 250 to 300 samolotów tego typu. Na razie Airbus zebrał 159 zamówień na A380. Nie wiem czy po tej cenie (316 mln USD) ktoś będzie go jeszcze zamawiał. Nowa cena odzwierciedla wzrost kosztów poniesionych na A380. A przy pojawiających się problemach, kto wie czy ona jeszcze bardziej nie wzrośnie. Airbus może sobie sprzedawać A380 nawet po 1 mln USD, tyle że co z tego, jak nie pokryje to kosztów stworzenia tego molocha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 13:53, 03 Lip 2006    Temat postu:

barfi napisał:
Żeby produkcja A380 była opłacalna Airbus musi sprzedać od 250 to 300 samolotów tego typu.

A skad wiesz? Widziales kontrakty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barfi




Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom, EPRA, EPRP

PostWysłany: Pon 15:19, 03 Lip 2006    Temat postu:

Danny napisał:
barfi napisał:
Żeby produkcja A380 była opłacalna Airbus musi sprzedać od 250 to 300 samolotów tego typu.

A skad wiesz? Widziales kontrakty?


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 15:24, 03 Lip 2006    Temat postu:

barfi, Danny, jesli chcecie rozmawiac (nie)opłacalności produkcji A380 to zapraszam do tematu http://lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=1379&start=120 , tam juz ten wątek nie tak dawno był wałkowany /Gabec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pon 19:12, 03 Lip 2006    Temat postu:

bedrzich napisał:
Moim zdaniem takie mówienie o wartości jest lekko naciągane i na siłę bo można na dość dowolnie manipulować liczbami. Bardziej fair byłoby twierdzenie, że 787 jest zaprojektowany przez Boeinga i produkowany w kooperacji międzynarodowej i żadnej ujmy w tym nie ma!

Na pewno nie ujmuja ale dlaczego od razu zakladac ze to bujda albo naciagane skoro jest to bardzo mozliwe jesli sie uwaznie popatrzy na to gdzie co jest robione. Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedrzich




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: OTBD

PostWysłany: Pon 19:54, 03 Lip 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
ale dlaczego od razu zakladac ze to bujda

Chyba użyłem nieco innych słów Question
Z drugiej strony wiadomo, że każda firma zawsze zrobi wszystko aby przedstawić siebie jak najkorzystniej na tle konkurencji i nie ma co szukać rozwiązań czarno - białych bo to najzwyczajniej niemożliwe.
Inna sprawa, jeśli konkurencja sama wpada w tarapaty jak to jest teraz z Arbuzem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
w2marek




Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 20:15, 03 Lip 2006    Temat postu:

zgadzam się z Barfim, próg rentowności ma być osiągnięty dopiero przy 250 sztuce. Minął ponad rok a latają dopiero 4 egzemplarze. Zamówionych jest chyba około 150 sztuk , i zamówili ci to mieli, na tym koniec nikt jakoś dalej się nie kwapi. Do tego jakieś linie nawet wycofały się z 380F.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pon 20:27, 03 Lip 2006    Temat postu:

w2marek napisał:
zgadzam się z Barfim, próg rentowności ma być osiągnięty dopiero przy 250 sztuce. .

250 - tak bylo kiedys planowane ale w zwiazku z ostatnimi problemami ten prog rentownosci przesunal sie na 300 (zrodlo: Aviation Week & Space Technology).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa Stegny/Wilanów

PostWysłany: Śro 19:56, 05 Lip 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Zarowno Gustav Humbert jak i Noel Forgeard podali sie do dymisji (pewnie wymuszonej). Ich odejscie bylo spodziewane od pewnego czasu - spieprzyli nie tylko sprawe z A380 ale i z A350.


A czy pzrypadkiem ich dymisja nie ma zwiazku z dochodzeniem prowadzonym przez Urząd Nadzoru Giełdy (czy jak to ustrojstwo się po polsku nazywa) w Niemczech i Francji? Panowie pozbyli się akcji kiedy te jeszcze były sporo warte Laughing, wiedząc lepiej niż ktokolwoiek inny o problemach swojej firmy związanych chyba bardziej z 350 niż 380. Być może to taka dżentelmeńska umowa - wyciszamy sprawę, ale wy rezygnujecie ze stanowisk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 12:50, 14 Lip 2006    Temat postu:

Akcji pozbyl sie tylko jeden z tych panow - Foregard. Drugi z nich - Humbert imho nie mial sobie nic do zarzucenia.

Teraz nutka optymizmu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 13:14, 14 Lip 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Akcji pozbyl sie tylko jeden z tych panow - Foregard. Drugi z nich - Humbert imho nie mial sobie nic do zarzucenia.

Skoro polecial Francuz, musial i poleciec Niemiec. To sa stanowiska typowo polityczne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin