Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cztery A380 w powietrzu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 13:52, 30 Sie 2006    Temat postu: Cztery A380 w powietrzu

Po wczorajszych problemach z podwoziem dzis Airbus nadal kontynuuje testy najwiekszego odrzutowca pasazerskiego A380. W pewnym momencie mozna bylo zaobserwowac 4 maszyny lecace w szyku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drzemi
Moderator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPMM

PostWysłany: Śro 14:15, 30 Sie 2006    Temat postu:

Może jakiś nowy zespół akrobacyjny Airbusa powstanie w celu promowania A-380? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Śro 14:20, 30 Sie 2006    Temat postu:

Mile stadko, choc do zobaczenia tylko w takich sytuacjach. W przyszlosci latac beda raczej pojedynczo. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 14:29, 30 Sie 2006    Temat postu:

Ciekawe jaka turbulencje wywolywala ta formacja Wink I ciekawe tez czy ten srodkowy lecial na tej samej wysokosci co leader (czyli w jego turbulencji).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik777




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 14:51, 30 Sie 2006    Temat postu:

Dla mnie A380 jest zbyt wielki....Mysle, ze w dzisiejszych czasach potrzeba takich samolotow jak 787 a nie budowania takich kolosow. Nie wiem czy A380 jest w stanie odniesc taki sukces jak 747 kiedy wszedl do ekploatacji...Poza tym przy takiej liczbie pasazerow gdyby cos nawalilo to bylaby wielka tragedia...a przeciez samoloty nie sa w koncu takie bezawaryjne. Moze dosc pesymistycznie podchodze do tego, ale staram sie rozwazyc rozne przypadki.
heh, ale poleciec nim bardzo bym chcial Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 15:09, 30 Sie 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krecik01




Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nowy Sącz/Krk

PostWysłany: Śro 15:10, 30 Sie 2006    Temat postu: Re: Cztery A380 w powietrzu

Gabec napisał:
Po wczorajszych problemach z podwoziem dzis Airbus nadal kontynuuje testy najwiekszego odrzutowca pasazerskiego A380


Mógłbyś coś więcej napisać w tym temacie, bo nic nie słyszałem na ten temat, a na forum też się nie spotkałem z żadną informacją ...

Ten A380 sam robi wrażenie ... nie mówiąc już o 4 ... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 15:49, 30 Sie 2006    Temat postu:

"MSN004 turned back from a positioning flight to Tozeur, Tunisia yesterday due to a sensor mismatch in the landing gear bay, which would have prevented the undercarriage from being extended. "

Banalna usterka ale Gabec juz uogolnil ja do rangi "problemow z podwoziem".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 15:54, 30 Sie 2006    Temat postu:

Danny napisał:
"MSN004 turned back from a positioning flight to Tozeur, Tunisia yesterday due to a sensor mismatch in the landing gear bay, which would have prevented the undercarriage from being extended. "

Banalna usterka ale Gabec juz uogolnil ja do rangi "problemow z podwoziem".

Wybacz Danny,ale nie jestem inzynierem lotniczym stad uogólniam. Ciesze sie ze jestes z nami, licze ze bedziesz nam zawsze sluzyl fachowa/profesjonalna pomoca. Laughing

Cytat:
Ciekawe jaka turbulencje wywolywala ta formacja Wink I ciekawe tez czy ten srodkowy lecial na tej samej wysokosci co leader (czyli w jego turbulencji).

z tego co mi wiadomo w "czystym" locie akurat zjawisko turbulencji jest bardzo male, co innego gdy samolot ma wypuszczone flapy oraz leci z niska predkoscia. tu taki maly przyklad tych slawnych zawirowan
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:44, 30 Sie 2006    Temat postu:

Fajnie wyglądają - takie stadko grubasków Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:08, 30 Sie 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
[
z tego co mi wiadomo w "czystym" locie akurat zjawisko turbulencji jest bardzo male, co innego gdy samolot ma wypuszczone flapy oraz leci z niska predkoscia.


To nie do końca tak, że są małe na trasie. Przypominam, że wstępnie ICAO zaleca separację 10NM za A380 w każdych okolicznościach i 2000ft pionowej. Gdyby tak zostalo, to będzie to najbardziej spektakularny niewypał w historii lotnictwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 21:44, 30 Sie 2006    Temat postu:

Atco napisał:
Przypominam, że wstępnie ICAO zaleca separację 10NM za A380 w każdych okolicznościach i 2000ft pionowej. Gdyby tak zostalo, to będzie to najbardziej spektakularny niewypał w historii lotnictwa Wink

Zwlaszcza jesli chodzi o te 2000 ft. To strasznie skomplikuje obecne flight levels ktore sa co 1000 ft.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 21:51, 30 Sie 2006    Temat postu:

Co prawda ICAO przyznaje ze 10 jest bez sensu ale nie moga dojsc do porozumienia czy starczy 6 czy potrzeba 8 wiec nie moga przeglosowac nowej wersji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:59, 30 Sie 2006    Temat postu:

Jak nie będzie RVSM certified to będzie dopiero śmiesznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 22:09, 30 Sie 2006    Temat postu:

Atco napisał:
Jak nie będzie RVSM certified to będzie dopiero śmiesznie

dlatego bardzo watpie aby to 2000 ft przetrwalo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin