Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Katowice - Kolonia Wizzair
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 16:03, 25 Sty 2006    Temat postu:

co do tego ze rynek sie zawezyl to musze sie z toba zgodzic!!! pomimo sadze ze polski rynek jest na tyle "niedorozwiniety" ze spokojnie jeszcze przez nastepne 5 lat bedziemy mieli spore wzrosty!!
aktualnie chyba porty sa w fazie uprofilowania sie, rozpoznania glownego zapotrzebowania klientow i dopasowywania oferowanego "towaru"! sadze ze wczesniej czy pozniej w polsce beda porty ktore beda glownie obslugiwane przez LC i takie przez tradycyjne....ale na to mamy chyba jeszcze conajmniej 10lat!
co do polaczenia AF do Paryza to balbym sie bardziej o LH niz o W6! W6 przewozi glownie p2p i takim pasazerom zalezy na jak najtanszych biletach! AF bedzie stawial na pasazerow ktorzy beda lecili dalej niz do paryza!
a co do tej nagonki na ryana to i chodzi glownie o standart tej lini! nie jestem wstanie zrozumiec zachwytu jaki ona wywoluje w spoleczenstwie!! przeciez to sa takie tandetne linie (mowie o serwisie, sam pomysl na biznes i zarzadzanie ta linia sa wrecz genialne)! raz lecialem i zrobie wszystko zeby tym znowu nie leciec!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:19, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
co do tego ze rynek sie zawezyl to musze sie z toba zgodzic!!! pomimo sadze ze polski rynek jest na tyle "niedorozwiniety" ze spokojnie jeszcze przez nastepne 5 lat bedziemy mieli spore wzrosty!!
aktualnie chyba porty sa w fazie uprofilowania sie, rozpoznania glownego zapotrzebowania klientow i dopasowywania oferowanego "towaru"! sadze ze wczesniej czy pozniej w polsce beda porty ktore beda glownie obslugiwane przez LC i takie przez tradycyjne....ale na to mamy chyba jeszcze conajmniej 10lat!
co do polaczenia AF do Paryza to balbym sie bardziej o LH niz o W6! W6 przewozi glownie p2p i takim pasazerom zalezy na jak najtanszych biletach! AF bedzie stawial na pasazerow ktorzy beda lecili dalej niz do paryza!
a co do tej nagonki na ryana to i chodzi glownie o standart tej lini! nie jestem wstanie zrozumiec zachwytu jaki ona wywoluje w spoleczenstwie!! przeciez to sa takie tandetne linie (mowie o serwisie, sam pomysl na biznes i zarzadzanie ta linia sa wrecz genialne)! raz lecialem i zrobie wszystko zeby tym znowu nie leciec!!!

dynamika wzrostu z pewnoscia bedzie duza przez kolejne lata, jednak z powodu duzej konkurencji linie nie beda w stanie zarabiac wielkich pieniedzy. Spoleczenstwo bogaci sie powoli i wlasnie to rozciaga rozwoj na lata. AF rzeczywiscie bedzie konkurencja dla LH (i bardzo dobrze bo zyskaja pasazerowie) ale sprawdz ceny biletow do Paryza. Mysle, ze skusza one kilku moze kilkunastu paxow na rejs do Paryza.
Spoleczenstwa ktore duzo lataja (amerykanskie, angielskie) nie oczekuja od linii niczego innego jak przewiezienia na czas z miejsca A do B. Latanie powszednieje gdy lata sie kilkanascie czy kilkadziesiat razy w roku. Wlasnie na takich paxach probuje bazowac FR. Stawia na punktualnosc bo nikt nie lubi sie spozniac.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 16:51, 25 Sty 2006    Temat postu:

no masz racje, ceny sa przystepne, ale do tego co oferuje W6 jest im bardzo daleko!!!

Co do mentalnosci pasazera to ja osobiscie w swoim wypadku zauwazam dokladnie cos innego! akurat w tym roku (znaczy zeszlym) zdazylo mi sie latac bardzo czesto bo az 12 razy (trzeba dodac ze jestem biednym prawie studentem)!!! no i za kazdym razem jak wsiadalem do samolotu W6, 4u i C0 tylko marzylem o tym zeby znowu wsiasc do LH i wygodnie spokojnie zajac SWOJE wyznaczone miejsce, dostac cos do picia za darmo itp! a wiec nie wiem czy te trent jest akurat taki, ze im wiecej sie lata tym mniejsze ma sie wymogi!!! zauwaz ze w stanach najwiekszy udzial w rynku krajowym maja linie tradycyjne, a nie low coasty!
z czysto ekonomicznego punktu widzenia to ja sie boje poprostu o to, ze po wejsciu FR do KTW moze to miec negatywny wplyw na LH i na AF...!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 23:19, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
marzylem o tym zeby znowu wsiasc do LH i wygodnie spokojnie zajac SWOJE wyznaczone miejsce, dostac cos do picia za darmo itp!


Za darmo?
Bilet jest w odpowiednio wysokiej cenie by Lufthansa mogla swobodnie zarobic na Tobie, i napoj czy kanapka podawana "za darmo" kosztuje cie relatywnie kilka razy wiecej niz bys ja kupil na pokladzie LCC.
Oczywiscie wybor nalezy do Ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Śro 23:21, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
ja szczerze mowiac watpie ze wejda!!! GTL ma na tyle godnosci i nie musi sie zplaszczac tak jak kilka innych polskich lotnisk zeby przyciagnac "wielkiego ryan"...


nie wszystkie polskie lotniska negocjowaly warunki z FR na kolanach Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Czw 0:57, 26 Sty 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
IgnacyHannak napisał:
ja szczerze mowiac watpie ze wejda!!! GTL ma na tyle godnosci i nie musi sie zplaszczac tak jak kilka innych polskich lotnisk zeby przyciagnac "wielkiego ryan"...


nie wszystkie polskie lotniska negocjowaly warunki z FR na kolanach Surprised


mam rozumiec ze epkk nie... Wink pewnie masz racje ze nie wszystkie, ale zobacz chociazby ´taki rzeszow albo taka lodz albo bydgoszcz...?!?!?!

co do cen, do ostatnio widzialem oferte LH DUS-KTW-DUS za 125Euro incl.tex and fees! za moj ostatni lot wizzem DTM-KTW-DTM placilem 100euro! mieszkam w DUS, na lotnisko dojade w 30min autobusem i place 3 euro! mam piekny wygodny port lotniczy i wszystkie przywileje jakie daje mi latanie tradycyjna linia! ponadto mialbym lot o ludzkiej poze bo w samo poludnie!ogulem lot LH (z dojazdem) kosztowalby mnie 131euro.
bilet do dtm kosztuje mnie 8 euro i musze sie wciska do samolotu ze 170 pasazerami z ktorych kazdy chce siedziec przy oknie! ponadto powrot mam o nieludzkiej godzinie bo o 5:50 rano!!! koszt z dojazdem 118euro!

wychodzi mi ze wizz bedzie o 13euro tanszy....szczerze mowiac wole wydac te 13euro wiecej i zamiast tego zaoszczedzic czasu i nerwow!

oczywiscie mozesz argumentowac ze wybralem najtansza oferte lufy i jedna z droszych wizza....! no ale rozpatrywalem cala sprawe pod katem ze odlot mam 3tyg po bookowaniu! i nie wiem jak wy, ale ja niemialbym najmniejszych skrupulow kupic sobie te bilet nawet gdy´by roznica bylaby 50euro...!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 2:05, 26 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
Airliner napisał:
IgnacyHannak napisał:
ja szczerze mowiac watpie ze wejda!!! GTL ma na tyle godnosci i nie musi sie zplaszczac tak jak kilka innych polskich lotnisk zeby przyciagnac "wielkiego ryan"...


nie wszystkie polskie lotniska negocjowaly warunki z FR na kolanach Surprised


mam rozumiec ze epkk nie... Wink pewnie masz racje ze nie wszystkie, ale zobacz chociazby ´taki rzeszow albo taka lodz albo bydgoszcz...?!?!?!

co do cen, do ostatnio widzialem oferte LH DUS-KTW-DUS za 125Euro incl.tex and fees! za moj ostatni lot wizzem DTM-KTW-DTM placilem 100euro! mieszkam w DUS, na lotnisko dojade w 30min autobusem i place 3 euro! mam piekny wygodny port lotniczy i wszystkie przywileje jakie daje mi latanie tradycyjna linia! ponadto mialbym lot o ludzkiej poze bo w samo poludnie!ogulem lot LH (z dojazdem) kosztowalby mnie 131euro.
bilet do dtm kosztuje mnie 8 euro i musze sie wciska do samolotu ze 170 pasazerami z ktorych kazdy chce siedziec przy oknie! ponadto powrot mam o nieludzkiej godzinie bo o 5:50 rano!!! koszt z dojazdem 118euro!

wychodzi mi ze wizz bedzie o 13euro tanszy....szczerze mowiac wole wydac te 13euro wiecej i zamiast tego zaoszczedzic czasu i nerwow!

oczywiscie mozesz argumentowac ze wybralem najtansza oferte lufy i jedna z droszych wizza....! no ale rozpatrywalem cala sprawe pod katem ze odlot mam 3tyg po bookowaniu! i nie wiem jak wy, ale ja niemialbym najmniejszych skrupulow kupic sobie te bilet nawet gdy´by roznica bylaby 50euro...!!!


Oczywiscie ze porownanie Lufthansy do Wizza jest trudne.
Tym bardziej ze akurat tobie bardziej pasuje konfiguracja lotow z DUS ale pewnie gdybys mieszkal w Dortmundzie to wygodniejsza alternatywa bylby Wizz.

Co do godzin lotow to tez jest to kwesta umowna .
Jeden woli by lot odbywal sie wczesnie rano a drugi wybralby lot wieczorem.
Niewatpliwie jesli LH oferuje np loty z KTW do FRA 3 x dziennie a Wizz oferuje 6 lotow dziennie to wygoda jest rzecz jasna po stronie LH.
Ale mozna przytoczyc inny przyklad British Airways z KRK do Londynu lata 5 x w tygodniu to pod wzgledem wygody (dostepnosci a nie serwisu)przegrywa z Ryanairem ktory oferuje dwa polaczenia dziennie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Czw 10:40, 26 Sty 2006    Temat postu:

no tak, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia:)

z drugiej strony pokazuje to roznorodnosc rynkow niemieckiego i polskiego (nie mowie tu o ilosci pasazerow a o mentalnosci podrozowania)!
w niemczech nadal linie tradycyjne oferuja najwiecej i njabardziej dogodne polaczenia! w polsce to , poza chyba warszawa, low costy oferuje ciekawsze polaczenia, nie tylko ze strony finansowej!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin