Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Katowice - Kolonia Wizzair
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:38, 24 Sty 2006    Temat postu: Katowice - Kolonia Wizzair

Cytat:
Tanie linie lotnicze Wizz Air zapowiedziały uruchomienie począwszy od letniego rozkładu lotów regularnego połączenia na trasie:

Katowice - Kolonia
Nowe loty wykonywane będą trzy razy w tygodniu.
Na tej trasie obecnie trzy razy w tygodniu operuje inny tani przewoźnik - linia Centralwings, która od 27.03 zwiększa ilość połączeń wykonywanych na tej trasie do pięciu. Zapowiada się ostra konkurencja, która z pewnością zaowocuje korzystnymi dla pasażera obniżkami cen.

Mateusz Lepczak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Wto 12:37, 24 Sty 2006    Temat postu:

Zastanawiam sie nad tym jak teraz CentralWings na to zareaguje!!! Szczerze mowiac nie oczekiwalem ze Wizz wejdzie na ta trase!!! ceny pewnie spadna...ale czy na tym polaczeniu wytrzymaja dwie, a w efekcie 4 linie!!!
mamy LH do DUS, 4U z KRK-CGN, C0 no i teraz jeszcze W6!!!! no i nie zapomnijmy ze CGN obsluguje tez czesc rynku od HHN i DTM!!! co o tym sadzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KPKT

PostWysłany: Wto 17:58, 24 Sty 2006    Temat postu:

Też jestem troszkę ździwony posunięciem W6,(myślałem, że już nic nie otworzą) mam nadzieję, że otwarcie nowego połączenia do CGN nie wiąże się z zmniejszeniem ilości lotów W6 do innych portów z KTW. Szkoda, że wszystkie linie zapominają o jakiś polączeniach na poludnie Niemiec - może lepiej było by otworzyć coś do Stuttgartu zamiast tylu lotów do Kolonii

PS Mam nadzieję, że połaczenie do CGN nie zostanie zawieszone. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Wto 22:16, 24 Sty 2006    Temat postu:

Tez sadze ze przydaly by sie polaczenia na poludnie niemiec, i nie tylko, wogule rejon alp jest ciekawy!!! chociaz przyznaje ze dla mnie osobiscie to jest nawet calkiem genialna sytuacja! mieszkam w DUS a ´czesto jezdze do KTW...to teraz mam taki wywbor....Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Śro 10:53, 25 Sty 2006    Temat postu:

Cytat:
Pyrzowice mogą być tańsze

Walka województwa o fundusze na nową drogę do Pyrzowic, problemy z kosztownym oświetleniem dotychczasowej, działania promocyjne, by podróżni chcieli korzystać z katowickiego lotniska... Wydatków jest wiele, ale to wszystko ma się regionowi opłacić. Na razie bardzo opłaca się działającym tu liniom lotniczym. Czartery, regularne przeloty i tanie linie lotnicze - to wszystko skupione na niewielkim Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice w Pyrzowicach miało przynieść regionowi sukces.

W końcu 2005 roku w porcie odprawiono milionową pasażerkę, Terminal coraz większy - Mając na uwadze wzrost ruchu na naszym lotnisku, podjęliśmy się wielu inwestycji - mówi Marek Kubica, szef marketingu Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego SA. - Rozbudowujemy terminal pasażerski i przystosowujemy go do wymogów z Schengen. Przed zimą udało się ukończyć szkielet, teraz obiekt pnie się w górę. Będzie gotowy w połowie 2007 roku. Nakładem 70 mln zł podwoi się powierzchnia portu, który zyska także nowy taras widokowy. Nowe miejsca pracy, ruch w hotelach i gastronomii, transporcie i turystyce, dobra opinia o prężnym regionie, która przyciągnie inwestorów - to właśnie wciąż spodziewane zyski z inwestycji w Pyrzowice i okolice.

Prezes międzynarodowych tanich linii lotniczych Wizz Air, które utworzyły centralną bazę na śląskim lotnisku, obiecywał w maju 2004 roku nowe miejsca pracy dla 100 Polaków, większość z nich miała powstać w Pyrzowicach. Jak jest dzisiaj? - Nie umiem powiedzieć, ile osób zatrudniamy w Katowicach - wyznała Natasa Kazmer, dyrektorka biura prasowego Wizz Air, -Wsunie zatrudniamy 350 osób, z czego 200 w Polsce. Do wzrostu zatrudnienia dojdzie stopniowo, w miarę rozwoju naszej floty.

Linia jest jednak na razie bardzo zadowolona z własnych osiągnięć. Prezes WizzAir ma się z czego cieszyć. Przed dwoma laty nie krył, że linia właśnie u nas chce wybudować bazę, bo nasz kraj jest najludniejszy spośród wszystkich nowych unijnych państw, a Śląsk ma najwięcej mieszkańców spośród wszystkich regionów. I oni chcą latać, ale do tej pory ograniczeniem były wysokie ceny biletów. Katowice były pierwszym portem lotniczym, w którym Wizz Air rozpoczął operowanie. Dziś te linie notują gigantyczne wzrosty. Ulokowanie się w Pyrzowicach było dla nich strzałem w dziesiątkę. W 2005 r. przewiozły 1,9 mln pasażerów (o 233 proc. więcej w porównaniu z rokiem 2004), z tego 1,3 min osób leciało do lub z Polski, w tym 950 tys. z Pyrzowic. W 2006 roku linia będzie nas przewoziła już do 28 miast Europy. Wczoraj ogłosiła w Katowicach, że 7 kwietnia otwiera nową trasę - do Kolonii. W ciągu pierwszych dwóch tygodni będzie można tam polecieć za 125 zł w jedną stronę, cena zawiera wszystkie podatki ł opłaty. Warunkiem jest wcześniejsza rezerwacja. W ciągu najbliższych 12 miesięcy firma chce przewieźć 50 tys. pasażerów.

Tymczasem z Pyrzowic do Kolonii już lata inna tania linia lotnicza - należące do PLL LOT Centralwings. Natasa Kazmer nie daje jednak klientom nadziei na wojnę cenową między obiema liniami, która zakończy się spadkiem cen biletów. Mówi wprost, że zwycięży ten, kto będzie miał niższe koszty własne. Tak więc prawdziwa wojna na ceny może się rozpocząć dopiero po pojawieniu się w Pyrzowicach naprawdę wielkiego gracza - Ryanair. To tylko kwestia czasu, ze strategii tej firmy wynika jednak, że może to być rok 2007.


źródło – Dziennik Zachodni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Śro 10:58, 25 Sty 2006    Temat postu:

Cytat:
Wizz Air inwestuje w Pyrzowicach...

Jak pisze Gazeta Wyborcza, Wizz Air, tania linia lotnicza, uruchamia od kwietnia nowe połączenie z Pyrzowic do Kolonii. Firma chce też kupić kilka nowych samolotów i rozwijać bazę w Katowicach.

Coraz większe zainteresowanie lotniskiem w Pyrzowicach sprawia, że linie lotnicze zaczynają prześcigać się w pomysłach na przyciągnięcie nowych klientów. Wizz Air ogłosił wczoraj, że od 7 kwietnia otwiera nowe połączenie do Kolonii. Decyzja zapadła w ciągu zaledwie kilku dni. Samoloty Wizz Air będą latać do tego miasta trzy razy w tygodniu. Można już rezerwować promocyjne bilety po 125 zł (www.wizzair.com). Firma liczy, że w ciągu roku przewiezie na tej trasie ok. 50 tysięcy pasażerów. Ceny na pewno będą konkurencyjne, bo do Kolonii lata też z Pyrzowic inny tani przewoźnik - Centralwings, który już zapowiedział, że od marca samoloty na tej trasie będą kursować pięć razy w tygodniu.

Wizz Air to największa tania linia w Pyrzowicach. Z jej usług korzysta 58 proc. pasażerów wybierających nasze lotnisko. Zaczynała w 2004 roku od jednego samolotu, dziś ma ich siedem. - Zamówiliśmy też 25 kolejnych airbusów. Pierwsze maszyny powinniśmy otrzymać w 2007 roku - mówi Natasa Kazmer z Wizz Air.

W tym roku firma planuje, że przewiezie z Katowic o połowę więcej pasażerów niż w 2005 roku, gdy z jej usług skorzystało 900 tys. osób. - Katowice pozostaną naszą główną bazą w Polsce i będziemy tu inwestować - deklaruje Kazmer. Dodaje, że nowe połączenia są już przygotowywane, ale Wizz Air nie chce na razie zdradzać szczegółów. - Wszystko zależy od sytuacji na rynku, a ta zmienia się błyskawicznie. Decyzje o nowych trasach - tak jak w przypadku Kolonii - możemy podjąć w ciągu kilku dni - mówi. Wiadomo jednak, że latem Wizz Air chce latać do Aten i Barcelony.

Prawdopodobnie w ciągu najbliższych kilku miesięcy w Pyrzowicach pojawi się trzecia po Wizz Air i Centralwings tania linia lotnicza (trwają negocjacje m.in. ze Sky Europe, który chce latać do Londynu i Brukseli). Nic dziwnego, że tanie linie interesują się Pyrzowicami. Lotnisko błyskawicznie się rozwija. Stoi już konstrukcja nowego terminalu pasażerskiego, który będzie mógł odprawić rocznie 3,5 mln pasażerów (dotychczas 1,5 mln). Skończyła się też budowa nowego parkingu na ponad tysiąc samochodów.

Pyrzowicami interesują się nie tylko tanie, ale i tradycyjne linie lotnicze. Od 26 marca do Paryża na lotnisko Charles'a de Gaulle'a będzie latać z Pyrzowic Brit Air - francuska linia należąca w całości do znanej grupy Air France i KLM-u.

źródło: Gazeta Wyborcza



W takim razie czekamy na kolejne połączenia WIZZ Air z Pyrzowic Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 12:26, 25 Sty 2006    Temat postu:

pieknie te DZ mowi...ze wejscie ryana to tylko kwestia czasu.....!
ja szczerze mowiac watpie ze wejda!!! GTL ma na tyle godnosci i nie musi sie zplaszczac tak jak kilka innych polskich lotnisk zeby przyciagnac "wielkiego ryan"...
maja odpowiedni ruch i dobrze prosperujace linie, poco im ryan??? akurat w wypadktu KTW uwarzam ze to ryan powinnien sie postarac!! wkoncu KTW spokojnie bez nich przezyje!!! jak chca latac to niech lataja na tych samych zasadach co reszta!!! a zwazajac na to ze ryan tak nie lubi to sadze ze ryan w KTW jest malo realny...!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:33, 25 Sty 2006    Temat postu:

Juz pisałem kilka razy. Zarzad GTL'u i samorzad wojewodztwa nigdy sie nie zgodzi na warunki firmy Ryanair. Jesli RYR chce latac z Pyrzowic musi latac na tych samych warunkach co Centralwings, W!ZZ czy tez wkrótce SkyEurope. Nie bedzie taryfy ulgowej i kropka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:09, 25 Sty 2006    Temat postu:

BN napisał:
Juz pisałem kilka razy. Zarzad GTL'u i samorzad wojewodztwa nigdy sie nie zgodzi na warunki firmy Ryanair. Jesli RYR chce latac z Pyrzowic musi latac na tych samych warunkach co Centralwings, W!ZZ czy tez wkrótce SkyEurope. Nie bedzie taryfy ulgowej i kropka.

Ciekawe czy znasz dokladnie warunki umow przewoznikow z portami? Sa porty w Polsce, ktore maja podpisane mniej korzystne umowy z innymi przewoznikami niz z FR. Nie jestem jakims adwokatem FR, tylko wydaje mi sie, ze niektorzy strasznie demonizuja ta linie. Porty, ktore bija sie o nowe polaczenia FR, GDN czy WRO finansowo rok zakonczyly na sporych plusach (bija sie widzac, ze nawet przy warunkach FR port niezle zarabia). Jezeli chodzi o same umowy z FR, najtrudniejsze do zaakceptownia dla portow sa kary za przekroczenie czasu obslugi samolotu. 25 minut na roz/zaladowanie samolotu to niektorych przeraza.
Czy FR wejdzie do KTW? Wydaje mi sie, ze sa spore szanse (duzo zalezy od tego jak sprawa rozwinie sie z KRK).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:12, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:

maja odpowiedni ruch i dobrze prosperujace linie, poco im ryan???

Troszke przesadzasz z tymi dobrze prosperujacymi liniami - W6, jak i C0 sa sporo pod kreska. Rowniez przymierzajacy sie do wejscia NE nie jest dochodowy (ponad 20 milionow euro straty za zeszly rok).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:20, 25 Sty 2006    Temat postu:

HG napisał:
Ciekawe czy znasz dokladnie warunki umow przewoznikow z portami? Sa porty w Polsce, ktore maja podpisane mniej korzystne umowy z innymi przewoznikami niz z FR. Nie jestem jakims adwokatem FR, tylko wydaje mi sie, ze niektorzy strasznie demonizuja ta linie. Porty, ktore bija sie o nowe polaczenia FR, GDN czy WRO finansowo rok zakonczyly na sporych plusach (bija sie widzac, ze nawet przy warunkach FR port niezle zarabia). Jezeli chodzi o same umowy z FR, najtrudniejsze do zaakceptownia dla portow sa kary za przekroczenie czasu obslugi samolotu. 25 minut na roz/zaladowanie samolotu to niektorych przeraza.
Czy FR wejdzie do KTW? Wydaje mi sie, ze sa spore szanse (duzo zalezy od tego jak sprawa rozwinie sie z KRK).


Moze mam wglad Wink Cool
Jesli chodzi o RYR to prosze nie zapominac ze Pyrzowice byly jednym z pierwszych Polskich portow do ktorych zglosil sie RYR. Wyszlo tak jak kazdy kto interesuje sie tym lotniskiem dobrze wie. Ja jestem przekonany ze RYR nie wejdzie do KTW na swoich warunkach. Jesli wejdzie to na warunkach portu, dlatego ze Pyrzowice maja 2 tanie linie, wejdzie za niedlugo trzecia linia. Co daje jak na takie lotnisko duza konkurencje. Tak wiec albo RYR musialby naprawde niezle postarac z wymysleniem nowych kierunkow albo rozdawac bilety za darmo. Problem w tym ze samorzad zle na ta linie patrzy, a wojewoda ma pakiet wiekszosciowy i ma duzy wplyw na to co sie dzieje na tym lotnisku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zione




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Dąbrowa Górnicza / EPKT

PostWysłany: Śro 14:26, 25 Sty 2006    Temat postu:

no to na co czekamy ?! robimy zrzutke wykupujemy od wojewody pakiet kontrolny i sobie będziecie rzadzić na lotnisku według uznania :> drugi frankfurt będzie :> ehhhhh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Śro 14:54, 25 Sty 2006    Temat postu:

HG napisał:
IgnacyHannak napisał:

maja odpowiedni ruch i dobrze prosperujace linie, poco im ryan???

Troszke przesadzasz z tymi dobrze prosperujacymi liniami - W6, jak i C0 sa sporo pod kreska. Rowniez przymierzajacy sie do wejscia NE nie jest dochodowy (ponad 20 milionow euro straty za zeszly rok).


co do SkyEurope sie zgodze, ale reszta???? C0 jest na rynku od troche ponad roku!!! co wy, cuda oczekujecie? przeciez nie od zaraz robi sie zyski! srednio nowo otwarta linia potrzebuje od 3 do 5 lat zeby zaczynac przynosic zyski!!!!
co do W6 to musze przyznac ze nie znam finansowych danych za zeszly rok!!
ale to tez nie jest wazne! sa to mlode linie ktore maja duzo pasazerow i stale sie rozwijaja! i co najwaznejsze, nawet jak jeszcze nie robia zyskow to w obu firmach jest spory kapital ktory im umozliwia spokojny rozwoj przez kolejne kilka lat , nawet w wypadku w ktorym nie beda robic zysku!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:17, 25 Sty 2006    Temat postu:

BN napisał:


Moze mam wglad Wink Cool
Jesli chodzi o RYR to prosze nie zapominac ze Pyrzowice byly jednym z pierwszych Polskich portow do ktorych zglosil sie RYR. Wyszlo tak jak kazdy kto interesuje sie tym lotniskiem dobrze wie. Ja jestem przekonany ze RYR nie wejdzie do KTW na swoich warunkach. Jesli wejdzie to na warunkach portu, dlatego ze Pyrzowice maja 2 tanie linie, wejdzie za niedlugo trzecia linia. Co daje jak na takie lotnisko duza konkurencje. Tak wiec albo RYR musialby naprawde niezle postarac z wymysleniem nowych kierunkow albo rozdawac bilety za darmo. Problem w tym ze samorzad zle na ta linie patrzy, a wojewoda ma pakiet wiekszosciowy i ma duzy wplyw na to co sie dzieje na tym lotnisku.

Rzeczywiscie KTW byly jednym z pierwszych (ale nie pierwszym) portem do, ktorego zglosil sie FR. Ja wcale nie twierdze, ze FR wejdzie tu na swoich warunkach. Chodzi mi o to, ze te "jego" warunki wcale nie sa takie koszmarne. Warunki FR staly sie jakims mitem, kto chce niech w te mity wierzy.
Jezeli sentymenty maja kierowac rozwojem KTW to wielka szkoda. Znajac czesc zarzadu KTW wiem, ze w kwestii biznesu nie bedzie sie on kierowac sentymentami. Obecne osiagniecia GTL swiadcza jak najlepiej o jego madrosci (niewielu pamieta lament czesci srodowiska lotniczego gdy wchodzil W6 do KTW - na takich warunkach, nikt inny do was nie poleci, lotnisko jednej linii). Wojewoda i samorzad mam nadzieje, ze zajma sie swoimi sprawami, bo chyba specjalistami od lotnictwa nie sa.
A jezeli chodzi o ewentualne trasy FR z KTW, to nie beda to zadne rarytasy tylko te najbardziej rentowne (STN, DUB, i inne wyspiarskie + troszke Europy pld.).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:31, 25 Sty 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:


co do SkyEurope sie zgodze, ale reszta???? C0 jest na rynku od troche ponad roku!!! co wy, cuda oczekujecie? przeciez nie od zaraz robi sie zyski! srednio nowo otwarta linia potrzebuje od 3 do 5 lat zeby zaczynac przynosic zyski!!!!
co do W6 to musze przyznac ze nie znam finansowych danych za zeszly rok!!
ale to tez nie jest wazne! sa to mlode linie ktore maja duzo pasazerow i stale sie rozwijaja! i co najwaznejsze, nawet jak jeszcze nie robia zyskow to w obu firmach jest spory kapital ktory im umozliwia spokojny rozwoj przez kolejne kilka lat , nawet w wypadku w ktorym nie beda robic zysku!!!

Masz troche racji co do kapitalu i wieku linii. Jednak nikt nie bedzie moczyl forsy w nierentownych liniach nie widzac przyszlych zyskow. Niezagospodarowany rynek lotniczy w Polsce w ciagu ostatniego roku szalenie sie zawezil. Coraz mniej tras przynosi znaczace zyski bo konkurencja staje sie bardzo duza. Do niedawna takie zyly zlota, jak Londyn, staja sie ciezkim chlebem. C0 trafilo na DUB, W6 na DTM ale konkurencja nie spi. Mocniejsze wejscie silnych linii EasyJet, Germanwings, czy Ryana do polski tylko utrudni rozwoj Wizza, Centrala czy Sky. Tradycyjni tez nie spia. Zobaczymy jak bedzie szlo W6 do Paryza gdy Brit zacznie tam latac 3 razy dziennie (niech tanich miejsc ma nawet tylko 10 na rejs).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin