Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FR2372 divert do Bydgoszczy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Gdańsk - Rębiechowo (EPGD/GDN)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HALLO




Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 17:21, 05 Sie 2006    Temat postu:

Byłem , widziałem - w tym czasie siadał i odlatywał WIZZ oraz ATR 42 Eurolotu . Mam w telefonie zdjęcia - jak się "naumiem" to spróbuję je zamieścić , chociaż jakość pewnie kiepska bo nie dość , że zrobione telefonem , to jeszcze w strugach lejącej się z nieba wody .......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HG




Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:32, 05 Sie 2006    Temat postu:

Spotter napisał:
Ok, macie racje co do przepisow itp.

Ale nie zmienia to faktu, ze gdy FR sobie lecial do Bydgoszczy, to inne maszyny ladwaly. Nie wiem jakie dokladnie, bo ich nie widzialem. Slyszalem tylko charakterystyczny swist dla A320, trzepotanie ATR'a i lekki huk dla embraer'a. Ogolnie jestem pelen podziwu dla pilotow co ladowali. Ale dlatego, ze posiadaja odpowiednie umiejetnosci i szkolenie. Zas piloci z FR'a chyba tego nie maja!!!


Osobiscie nie slyszalem o szkoleniach czy uprawnieniach pozwolajacych na ladowanie przy wietrze w ogon wiekszym niz 10Kt (dla A320, B737 czy ATR). Co do pilotow FR to posiadaja oni takie same licencje jak piloci innych linii (FR nie szkoli sam pilotow). Jest wsrod nich nawet kilku ex-lotowskich pilotow. Wracajac do ladowan w w/w warunkach to moze gdy ladowali pozostali wiatr chwilowo Wink slabl do 10Kt (tak przyjmijmy i nie rozstrzasajmy). Ladowanie z wiatrem 12-16 Kt w ogon to nie jest zaden wyczyn (to jak przejechanie zakretu z predkoscia 80km/h gdy przed zakretem bylo ograniczenie do 60km/h). Gorzej jak cos nie wyjdzie (chocby z jakis innych przyczyn) i zdarzy sie wypadek. Wowczas ladowanie w takich warunkach moze stac sie dla firmy ubezpieczeniowej podstawa do nie wyplacenia odszkodowania a dla kapitana samolotu poczatkiem powaznych problemow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej




Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Nie 22:21, 26 Lis 2006    Temat postu:

Tym razem divert do Gdańska. Dzisiejszy FR24BY (planowo do EPBY) skierowany został, na EPGD. Przyczyną była mgła przyziemna. Widoczność na początku było 240m, a po ok. 9 kółeczkach, które zrobił nad SL widoczność się poprawiła do 420m. Mimo wszystko poleciał do Gdańska.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geo




Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tczew

PostWysłany: Pon 10:14, 27 Lis 2006    Temat postu:

A też mi sie wydawało, że słyszałem go w skanerze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
satco




Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:52, 29 Lis 2006    Temat postu:

Spotter napisał:
Ok, macie racje co do przepisow itp.

Ale nie zmienia to faktu, ze gdy FR sobie lecial do Bydgoszczy, to inne maszyny ladwaly. Nie wiem jakie dokladnie, bo ich nie widzialem. Slyszalem tylko charakterystyczny swist dla A320, trzepotanie ATR'a i lekki huk dla embraer'a. Ogolnie jestem pelen podziwu dla pilotow co ladowali. Ale dlatego, ze posiadaja odpowiednie umiejetnosci i szkolenie. Zas piloci z FR'a chyba tego nie maja!!!


To co piszesz swiadczy raczej na korzysc pilotow RYR, ze maja odpowiednie szkolenie, a ta reszta co siadala to niekoniecznie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciej




Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Śro 17:51, 29 Lis 2006    Temat postu:

Znowu divert do Gdańska. LO3975 (EPWA-EPBY) poleciał na EPGD, bo na EPBY podstawa chmur wynosi 90 stóp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Gdańsk - Rębiechowo (EPGD/GDN) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin