Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plany rozwoju EPBY
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY/BZG)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:03, 17 Gru 2006    Temat postu: Re: PiS mówi "nie" portowi lotniczemu

LAN Chile napisał:
PiS mówi "nie" portowi lotniczemu


i informacyjnie podobne pieniadze przepadly dla Łodzi...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz Gadacz




Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 21:36, 17 Gru 2006    Temat postu:

A gdzie był zarząd Portu Lotniczego i politycy, gdy trzeba było przygotować konkretne projekty, aby port znalazł sie w gronie wybranych do finansowania ?.
Czy nie tu (kilka miesięcy przed głosowaniem budżetu) trzeba szukać odpowiedzialnych za to "niedopatrzenie" ... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:49, 17 Gru 2006    Temat postu:

Remigiusz Gadacz napisał:
A gdzie był zarząd Portu Lotniczego i politycy, gdy trzeba było przygotować konkretne projekty, aby port znalazł sie w gronie wybranych do finansowania ?.
Czy nie tu (kilka miesięcy przed głosowaniem budżetu) trzeba szukać odpowiedzialnych za to "niedopatrzenie" ... Shocked


Wtedy PLB bylo zajete wybieraiem kolejnego prezesa....

Poza tym pomysl zrodzil sie spontanicznie ( a tak naprawde podlaczylismy sie pod LCJ) i nikt nie wpadl na to ze poslowie tak chetnie temat skasuja!

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz Gadacz




Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 22:47, 17 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
Wtedy PLB bylo zajete wybieraiem kolejnego prezesa....


W ten sposób za jakiś czas ktoś zawali następny projekt i PLB będzie zajęte wybieraniem kolejnego (czy ktoś policzył już) Shocked prezesa a odpowiedzialność za błędne decyzje polega tylko i aż na zwolnieniu z zajmowanego stanowiska.
Ale może Question ten obecny coś zdziała, po raz pierwszy jest to menager a nie ... Exclamation

Wybaczcie mi, że moje posty są przeważnie takie defetystyczne, ale obserwuje działania PLB od już kilku lat, co prawda z poziomu ziemi, ale lubię twardo stać właśnie na niej , niż bujać w obłokach, a poprzednie ekipy wybierały raczej ta drugą ewentualność ...
I jeżeli ktoś mi mówi, że do Bydgoszczy będzie w najbliższej przyszxłości latało kilkanaście linii zagranicznych, to uważam, że właśnie buja w obłokach, a nie stoi twardo na ziemi.
Jeźeli się mylę, to obiecuję za jakiś czas przeprosić wszystkich to czytających, a jeżeli się nie mylę, to będę się cieszył ze wszystkimi, bo tez chciałbym aby tak było. Niestety, jestem zbyt duzym sceptykiem

Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:17, 17 Gru 2006    Temat postu:

Remigiusz Gadacz napisał:

W ten sposób za jakiś czas ktoś zawali następny projekt i PLB będzie zajęte wybieraniem kolejnego (czy ktoś policzył już) Shocked prezesa a odpowiedzialność za błędne decyzje polega tylko i aż na zwolnieniu z zajmowanego stanowiska.
Ale może Question ten obecny coś zdziała, po raz pierwszy jest to menager a nie ... Exclamation

Wybaczcie mi, że moje posty są przeważnie takie defetystyczne, ale obserwuje działania PLB od już kilku lat, co prawda z poziomu ziemi, ale lubię twardo stać właśnie na niej , niż bujać w obłokach, a poprzednie ekipy wybierały raczej ta drugą ewentualność ...
I jeżeli ktoś mi mówi, że do Bydgoszczy będzie w najbliższej przyszxłości latało kilkanaście linii zagranicznych, to uważam, że właśnie buja w obłokach, a nie stoi twardo na ziemi.
Jeźeli się mylę, to obiecuję za jakiś czas przeprosić wszystkich to czytających, a jeżeli się nie mylę, to będę się cieszył ze wszystkimi, bo tez chciałbym aby tak było. Niestety, jestem zbyt duzym sceptykiem

Sad


Prezes jest dopiero 4... I nie ma sie czego dziwic, tym brakiem odpowiedzialnosci skoro sami akcjonariusze zachowuja sie irracjonalnie, skoro daja co roku kolejnym prezesom absolutorium to znaczy ze sa zadowoleni z ich pracy, a to wlasnie do akcjonariuszy nalezy ostateczne zdanie!

Ja zajmuje sie PLB od jakis 11 lat, ksiaze by mozna napisac o tym co tu sie dzialo na przestrzeni tego okresu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz Gadacz




Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:46, 17 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
ksiaze by mozna napisac o tym co tu sie dzialo na przestrzeni tego okresu!


To może rzeczywiście napisać. Ku przestrodze następnych ... Jak NIE należy prowadzić przedsiębiorstwa pod nazwą PORT LOTNICZY

Tylko kto by to czytał, na pewno nie byli prezesi Very Happy

We mnie na pewno znalazłbyś wdzięcznego czytelnika, choć część tych kwiatków jest mi na pewno znana ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
medmatthew




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Pon 21:02, 18 Gru 2006    Temat postu:

Marszałek nie zabierze pieniędzy lotnisku
baz2006-12-18, ostatnia aktualizacja 2006-12-18 19:39

Marszałek województwa Piotr Całbecki wycofuje się z pomysłu pozbawienia bydgoskiego portu lotniczego 47 mln euro unijnej dotacji.
Taką kwotę zagwarantował PLB poprzedni zarząd województwa. Pieniądze miały być przeznaczone na budowę terminalu cargo, rozbudowę istniejącego dworca pasażerskiego, przedłużenie pasa startowego i zakup nowoczesnej aparatury nawigacyjnej. Po zmianie władzy w sejmiku, dotacja stanęła pod znakiem zapytania. Pochodzący z Torunia marszałek Piotr Całbecki zaraz po objęciu stanowiska przyznał, że chce zapisane dla PLB pieniądze przeznaczyć na inne, ważniejsze jego zdaniem cele, w tym na renowację toruńskiej Starówki.

W Bydgoszczy ta wypowiedź wywołała burzę. Niezależnie od opcji politycy zgodnie apelowali do marszałka o zmianę decyzji. - Przecież rozwój portu leży w interesie całego regionu, a nie tylko Bydgoszczy. Bez lotniczych połączeń ze światem pozostaniemy peryferyjnym województwem - argumentowała Lucyna Andrysiak, radna SLD w sejmiku wojewódzkim. Stanowcza reakcja bydgoszczan przyniosła skutek.

W poniedziałek w rozmowie z "Gazetą" marszałek Całbecki przyznał, że nie myśli już o przesunięciu sum zapisanych dla PLB w regionalnym programie operacyjnym na inne cele.

- Dopuszczam taką sytuację tylko w przypadku, gdyby udało się znaleźć alternatywne źródła finansowania tej inwestycji - twierdzi. To jednak mało prawdopodobne. W piątek Sejm odrzucił poprawkę do przyszłorocznego budżetu o przyznaniu 20 mln zł dla bydgoskiego lotniska. Nasz port lotniczy nie może też liczyć na subwencje z unijnych programów rozwoju lotnictwa cywilnego, bo nie jest ujęty na liście najważniejszych europejskich lotnisk regionalnych TEN-T (najwcześniej może być na nią wpisany w roku 2010).

źródło: [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebacyw




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)

PostWysłany: Pon 23:33, 18 Gru 2006    Temat postu:

Lotnisko bez dofinansowania


Skąd wziąć i ile? To ciągle otwarte pytanie dotyczące dofinasowania portu lotniczego w Bydgoszczy. Aby stać sie konkurencyjnym, potrzebuje wsparcia. W piątek na dofinansowanie z budżetu państwa nie zgodził się Sejm. Dzisiaj nie milknie burza. Opozycja krytykuje, koalicja szuka pieniędzy z innych źródeł.

Bydgoski Port Lotniczy ciągle nie może rozwinąć skrzydeł. Nie będzie dodatkowych dwudziestu milionów złotych z budżetu, bo tak postanowił Sejm. - Przykre i niezrozumiałe jest to, że posłowie z naszego regionu nie poparli poprawki do własnej sprawy - mówi Sławomir Jeneralski, poseł SLD.

Posłowie tłumaczą, że poprawka wprowadzona przez opozycję, była źle przygotowana. - Może jeszczer Senat poprawi to, bo uważam, że to się należy i że tak czy inaczej jeżeli nawet nie z budżetu państwa skądś będzie trzeba te środki zdobyć - mówi Łukasz Zbonikowski, poseł PiS.

Opozycja grzmi i apeluje. Tym razem do zarządu województwa. Po stracie pieniędzy z budżetu państwa, istnieje ryzyko, że lotnisko nie dostanie dofinansowania z urzędu marszałkowskiego.

- Są zadania ważne, ważniejsze i najważniejsze. W tym momencie tym najważniejszym jest rozwój Portu Lotniczego - mówi Anna Bańkowska, radna województwa LiD.

47 milony euro na port wpisał poprzedni zarząd. Po zmianie władzy, w prasie pojawiły się informacje, że nowy marszałek chce te pieniądze przesunąc na inny cel. Piotr Całbecki na razie o tym nie mówi, stwierdza tylko, że port jest ciągle priorytetem. - Wszystko będzie zależało od harmonogramu, który określi Port Lotniczy w Bydgoszczy i trudno dziś powiedzieć, jakie środki są potrzebne w 2007, 2008 i 2009 roku na realizację tego wielkiego projektu. Także musimy to uzgodnić przede wszystkim z właścicielem i prezesem Portu - mówi marszałek województwa kujawsko-pomorskiego.

Zarząd ma ogłosić swoją decyzję prawdopodobnie w czwartek. Jaka ona będzie? Politycy Platformy z Bydgoszczy liczą, że pozytywna dla portu. - Te wszystkie pierwsze niefortunne sygnały ze strony pana marszałka, one myślę, że już zostały zweryfikowane i że Port Lotniczy w Bydgoszczy dla rozwoju naszego regionu musi być priorytetem - mówi Teresa Piotrowska, posłanka PO.

Bydgoski port lotniczy nie jest wpisany na listę trasuropejskiej sieci. Przez to nie może liczyc na pieniądze z unii. Aby to zmienić, trzeba go rozbudować i podnieść jego rangę. Stąd gorączxkowe poszukiwanie pieniędzy.

J. Lewandowski
M. Adamski

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 23:23, 20 Gru 2006    Temat postu:

mGuitars napisał:
Czy nowa maszyna do odladzania oznacza, ze przejdzie do historii piekny oldschoolowy Star z ktorego pan strazak przy pomocy sikawki odladzal samolot? Wink


Informacyjnie nowa maszynka do odladzania od wczoraj w Porcie!

Jeszcze ma metke z ceną - 400.000 euro Shocked

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebacyw




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)

PostWysłany: Czw 18:20, 21 Gru 2006    Temat postu:

Pieniądze na lotnisko w Bydgoszczy nie są zagrożone
Marszałek województwa rozwiał wszelkie wątpliwości. Rozbudowa portu lotniczego w Bydgoszczy jest jedną z najważniejszych inwestycji województwa. Pieniądze na jego rozwój nie są i nigdy nie były zagrożone - mówił w czwartek w Bydgoszczy Piotr Całbecki. Lotnisko w Bydgoszczy ma stać się jednym z głównych elementów węzła komunikacyjnego łączącego między innymi Bydgoszcz i Toruń.
140 tysięcy - tylu pasażerów obsługuje rocznie port lotniczy w Bydgoszczy. To wciąż za mało. Mógłby i powinien kilka razy więcej. Terminal lotniska nie tętni życiem przez cały dzień. Port nie zbudował jeszcze silnej marki w Polsce i Europie. Ma niewiele połączeń.

Więcej połączeń, większy terminal, przedłużony pas startowy, remiza strażacka, ogrodzenie lotniska warte kilkanaście milionów złotych. To tylko niektóre pilne inwestycje portu. Potrzebne są na nie miliony euro. Dla przykładu. Niezbędna lotnisku, a kupiony niedawno maszyna do odladzania samolotów warta jest blisko 400 tysięcy euro.

Te ogromne sumy lotnisko musi pozyskać albo od inwestorów zagranicznych albo od samorządu województwa. Ten mimo pogłosek o ewentualnym cofnięciu pieniędzy gotowy jest wspierać lotnisko. Lotnisko w startegii województwa jest najważniejsze, w projekcie budowy węzła komunikacyjnego w naszym województwie - mówi Piotr Całbecki.

Obejmowałby on autostradę A1, połączenie kolejowe między Bydgoszczą i Toruniem oraz lotnisko. Wiadomo także, że kwota - 47 milionów euro jakie miał otrzymać port zostanie zweryfikowana, bo według marszałka trzeba realnie określić potrzeby lotniska.

Władze portu nie spieszą się np. z budową cargo. - Zarząd koncentruje się na zwiększeniu liczby pasażerów, potem cargo jeśli będziemy mieli kilenta - mówi Marcin Hydzik, dyrektor bydgoskiego Portu Lotniczego.

P. Rubczak

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asta




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 19:56, 21 Gru 2006    Temat postu:

No i bardzo dobrze. Smile

sebacyw napisał:
ogrodzenie lotniska warte kilkanaście milionów złotych.


Oby miało duże dziury! Wink


EDIT:

Terminal pasażerski sam nie uciągnie

Hanna Walenczykowska, Wtorek, 19 Grudnia 2006



Bydgoski port od 2003 roku jest najdynamiczniej rozwijającym się lotniskiem w kraju. To jednak nie wystarczy, by konkurować z innymi portami.

Port ma status regionalnego lotniska międzynarodowego. Jednak, by się rozwijać i konkurować z innymi, potrzebuje minimum 50 milionów euro. Spółka musi zainwestować w kolejne obiekty i urządzenia.


Jak nas poinformowano w zarządzie BPL, najpilniejsze są budowy strażnicy Służby Ratowniczo-Gaśniczej wraz z wyposażeniem oraz nowej wieży kontroli lotów. Potrzebne jest ogrodzenie wyposażone w system zabezpieczeń, które uniemożliwi bezpośrednie wejście na płytę lotniska. Konieczne jest stanowisko postojowe, przeznaczone dla samolotów „zagrożonych”.

Port zakupił już urządzenie do odladzania samolotów (pojawi się w najbliższą środę), lecz konieczne jest wytyczenie miejsca, w którym mogłoby ono pracować. Port powinien też kupić urządzenia kontrolujące, zapewniające podróżnym większe bezpieczeństwo.

- Port musi mieć system monitoringu warunków meteorologicznych, w tym urządzeń ostrzegających o oblodzeniu, także drogi startowej i dróg kołowania - wylicza Mariusz Kończak, rzecznik prasowy bydgoskiego portu. - Należałoby kupić radar, zbudować płytę postojową dla lotnictwa cywilnego, wydłużyć i poszerzyć pas startowy. Konieczna jest budowa dróg: kołowania, dojazdowych oraz technicznych.

Na lotnisku powinien działać system odprowadzania wód opadowych. Trzeba zakupić sprzęt do wypychania samolotów . I wreszcie konieczna byłaby modernizacja i rozbudowa płyt postojowych dla samolotów.

A na końcu, oczywiście, należy zbudować port cargo.

Dopiero wtedy będziemy mogli mówić o wysokich standardach, które spełnia bydgoski port. Warto też przypomnieć, że prognozy, opracowane przez angielską firmę Arup, mówią o tym, że ma on wielki potencjał i za 25 lat może obsługiwać ok. 2 milionów pasażerów.



Nawet Pushback chcą kupić. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
medmatthew




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Czw 20:40, 21 Gru 2006    Temat postu:

Według mnie to jest głupota, że budowa cargo znajduje się na ostatniej pozycji najbardziej potrzebnych rzeczy na lotnisku. Mam jednak nadzieję, że hala przeładunkowa dla Sharpa ma nieco wyższy priorytet niż sam terminal Cargo. Uważam, że to właśnie cargo powinno być u nas priorytetem, bo firm chcących z tego skorzystać na pewno nie jest mało, a twierdzenie, że nowe pasażerskie kierunki lotnicze spowodują ogromny wzrost liczby pasażerów, uważam za bezpodstawne -> wystarczy spojrzeć jakie zainteresowanie było Kopenhagą. Faktycznie może inne trasy np. do Dublina itp. będą bardziej popularne, ale i tak wydaje mi się, że takiego obłożenia jak ma obecnie Ryanair inne linie nie będą miały. Poza tym dzięki cargo mógłby nastąpić np. jakiś "rozgłos" naszego lotniska, i dzięki temu później łatwiej by było przyciągnąć do naszego regionu jakieś inne linie lotnicze.
Potrzeb i inwestycji na naszym lotnisku na pewno jest wiele, ale mam wątpliwości co do tych, które zostały uznane jako priorytetowe, a według mnie nie powinny. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:40, 21 Gru 2006    Temat postu:

medmatthew napisał:
Według mnie to jest głupota, że budowa cargo znajduje się na ostatniej pozycji najbardziej potrzebnych rzeczy na lotnisku. Mam jednak nadzieję, że hala przeładunkowa dla Sharpa ma nieco wyższy priorytet niż sam terminal Cargo. Uważam, że to właśnie cargo powinno być u nas priorytetem, bo firm chcących z tego skorzystać na pewno nie jest mało, a twierdzenie, że nowe pasażerskie kierunki lotnicze spowodują ogromny wzrost liczby pasażerów, uważam za bezpodstawne -> wystarczy spojrzeć jakie zainteresowanie było Kopenhagą. Faktycznie może inne trasy np. do Dublina itp. będą bardziej popularne, ale i tak wydaje mi się, że takiego obłożenia jak ma obecnie Ryanair inne linie nie będą miały. Poza tym dzięki cargo mógłby nastąpić np. jakiś "rozgłos" naszego lotniska, i dzięki temu później łatwiej by było przyciągnąć do naszego regionu jakieś inne linie lotnicze.
Potrzeb i inwestycji na naszym lotnisku na pewno jest wiele, ale mam wątpliwości co do tych, które zostały uznane jako priorytetowe, a według mnie nie powinny. Pozdrawiam!


Pozwole sobie nie zgodzic sie z Toba w pewnych kwestiach.

1. Mysle ze nie mozna rozlaczyc budowy Cargo od inwestycji SHarpa, chodzi w sumie o to samo wiec za jednym zamachem powinno powstac Cargo mimo wszytko. Sharp da rozglos jak piszesz, ale i w wiekszosci utrzyma to w sumie niedochodowe przedsiewziecie ( np. w POZ po budowie Cargo niewiele sie dzialo i chyba niewiele sie dzieje do dzis). Poza Sharpem brak inwestycjie generujacych chocby porownywalny ruch do tego jaki planuje fabryka z pod Łysomic.

2. Copenhagen nie sprzedawalo sie wcale zle, bo przy calym ignorackim podejsciu do tematu tych wiesniakow z DircetFly latalo coraz wiecej osob (po 10-15 na rejs) co nalezy uznac za najlepszy dowod ze takie polaczenia ma sens!!! Innym tematem jest czy powinno to byc CPH czy FRA czy moze AMS, bynajmniej duzy zapotrzebowanie na ruch tranzytowy to lotnisko ma.

3. NIe przejmowal bym sie slowami jakiegos tam rzecznika prasowego ktory pewnie ledwo rozroznia B737 od B767. Takim ludziom brakuje czesto pasji w pracy bo miloby bylo byc marketingowcem i pasjonatem lotnictwa. To ze Cargo padlo na koncu nie znaczy ze powstanie na koncu takze glowa do gory! Wink To tylko luzna wypowiedz a nie plan inwestycyjny na najblizsze lata.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Depesz




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 0:50, 22 Gru 2006    Temat postu:

LAN Chile napisał:
To ze Cargo padlo na koncu nie znaczy ze powstanie na koncu takze glowa do gory! Wink To tylko luzna wypowiedz a nie plan inwestycyjny na najblizsze lata.


W TVB wypowiedź brzmiała bardziej jednoznacznie - Cargo nie ma priorytetu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LAN Chile




Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:27, 22 Gru 2006    Temat postu:

Depesz napisał:
LAN Chile napisał:
To ze Cargo padlo na koncu nie znaczy ze powstanie na koncu takze glowa do gory! Wink To tylko luzna wypowiedz a nie plan inwestycyjny na najblizsze lata.


W TVB wypowiedź brzmiała bardziej jednoznacznie - Cargo nie ma priorytetu...


A wiec jesli to fakt ze Cargo nie jest piorytetem to chyba tylko pogratulowac. BZG znacznie odstaje od ilosci polaczen w porownaniu z reszta PL wiec to powinien byc cel numer jeden - wiecej przewoznikow, wiecej polaczen. Kwestia Cargo moze byc przeciez realizowana jako nr 2 ale rowniez (w razie potrzeby) w miedzy czasie. Wszystko rozchodzi sie o zaangazowanie Japonczykow (czy innego inwestora), bez nich Cargo nie ma wiekszego sensu na dzien dzisiejszy!

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY/BZG) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin